Skocz do zawartości

Wielkopolskie


AdminOld

Rekomendowane odpowiedzi

UWAGA !!! po wczesniejszym poleceniu warsztatu Kordelasinski w skarszewie pod kaliszem, dzis pisze całkiem inna opinie: byłem umówiony na przeglad autka wraz z wymiana paska od klimy, powiedziano zebym był o 8 rano , wiec stawiłem sie o tej godzinie do warsztatu i zadaje podstawowe pytanie: ile czasu bede czekał na auto? odpowiedziano mi ze jakies 4 godziny.... wiec ja pocieszony przyjechałem do siostry ktora na całe szczesie mieszka w Kaliszu... i tak po 4 godzinach czekam na telefon i czekam i czekam... jest godzina 15 i telefon sie odzywa ja juz zdenerwowany bo jakby nie było spoznili sie juz 3 godziny i słucham co mi powiedzą a tu tak: prosze przyjechac na godzine 18 bo auto dopiero wjechało na warsztat... grrrrrr :mad2: . Nie bede pisał jakich epitetów uzyłem ale powinniscie sie domyslic :D . i tak z 4 godzinnego przegladu zrobił sie 10 godzinny i dlatego juz nie polecam tego warsztatu, a mozna było powiedziec dzien wczesniej zeby przyjechac dwoma autami wkoncu mieszkam 60 km dalej wiec to nie jest za wiele, a tak musiałem siedziec u siostry i marudzic echhh.....
pozdro z centrum PL... :) ---ESI 50KL---
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ciąg dalszy przygód z AUTO SERWIS KORDELASIŃSKI - wiec tak jest sobota wieczór odpaliłem autko i pojechałem pare kilometrów ale cos mi ropą śmierdzi :( wiec zatrzymałem sie i patrze a tu cała lewa strona komory silnika zalana ropą, jak pisałem wczesniej robiłem przeglad u kordelasinskiego wczesniej i wymieniałem olej i filtry i z tego co zauważyłem to cieknie z fitra z uszczelki, mało tego mam teraz powietrze w przewodach paliwowych i wcale mnie to nie cieszy, a tak jako ciekawostka na odcinku 20 km zgubiłem 15 litrów paliwa , wiec mozecie sobie wyobrazic jak auto jest zalane :(... WIEC OSTRZEGAM NIE JEDZCIE DO KORDELASINSKIEGO W KALISZU... strasznie pogorszyli sie z usługami niestety :(
pozdro z centrum PL... :) ---ESI 50KL---
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

coz moze troszke mieszam , ale nalezy sie sprostowanie... padła mi uszczelka pod czujnikiem cisnienia paliwa i dlatego tak ciekło, wiec nie moge za to winic Pana Kordelasinskiego, podjechałem z filtrem i wymieniono mi uszczelke bez problemu na dodatek dostałem jeszcze zapasowa jakby co :), wiec co do filtra pomyliłem sie i zwracam honor...
pozdro z centrum PL... :) ---ESI 50KL---
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...
ja swoja beciurke serwisuje w Goliszewie. Pan Lisiecki i jego pracownicy znaja sie na rzeczy, ceny przystepne (mozna wybierac jakie firmy czesci chcemy mi9ec w aucie) nie narzuca drogich uslug. Szybko wykonana usluga, jesli potrzebuje auta na juz, mobilizuje 3 pracownikow ktorzy naprawiaja moje auto. Dlatego polecam, serwis pana lisieckiego jest schludny i widze troske o auto (folie na fotelu i kierownicy, maty na nadkolach) PoLECAM!!! AUTO-SERWIS Ryszard Lisiecki Goliszew 4b ok 18km od kalisza
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
Jeśli ktoś ma problem z BMW to zapraszam do Długiej Gośliny, tylko tam naprawiają bmki popsute przez innych mechaników... Jeśli ktoś mocno potrzebuje to podam namiary na maila bo szef tego warsztatu ceni spokój i nie życzy sobie miliona pytań. I jeśli chodzi o naprawę u niego to wygląda trochę inaczej, jest jak u lekarza, można powiedzieć coś o jakichś dolegliwościach auta ale resztą zajmują się sami...

Zajmują się tylko BMW!

 

W tym tygodniu odbieram stamtąd swoją e39 po poważnej naprawie, zdam relację z pierwszej ręki.

 

Teraz dla mnie bardzo ważne pytanie - mam BMW 2002 z 1972 roku, szukam pilnie mechanika znającego się na takich autach i kochającego takie auta. Głównie sprawy silnikowe, aczkolwiek będzie też kilka prac we wnętrzu (montaż foteli, zmiana kokpitu, szyby itd).

 

Czy możecie kogoś w Wielkopolsce do zerodwójki polecić? Będę zobowiązany za pomoc!!

 

pzdr

http://img484.imageshack.us/img484/852/logo04cq1.jpg

BMW E39 525 TDS, BMW E10 2002' 1972

Ducati 900 Monster, KTM 520 EXC Racing

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Witam

Ja równiez polecam

 

US MAVERICK

 

Ksobich Waldemar

Poznań ul. Dziewińska 14

 

tel. 6617648

kom 602 766 574

 

Powiem tak: Warsztat I liga!!! Szef spoko gość, potężna wiedza, doświadczenie i kultura!!!! No i buja się e39...

Chłopacy co robią to też profesjonaliści w tym co robia i jak szefa nie ma to kientem potrafią się zająć!!!

Robiłem u nich 2 swoje bety + gofa żony i jest GIT!!!

Szybko, sprawnie i konkretnie, no i ceny są na dobrym poziomie!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Ktoś tu coś wspominał o warsztacie panów Kordelasińskich w Skarszewie, więc dorzucę swoje 3 grosze. No więc zaprowadziłem do nich auto. Wskazałem na usterki: z okolic silnika dobiegał szum/chrobotanie (opisane na tym forum zresztą) oraz za niskie były wolne obroty. Zleciłem zatem usunięcie obydwu. Po jakimś czasie (dość długim) otrzymałem od pana Kordelasińskiego telefon, w którym poinformował mnie o tym, że uszkodzona jest pompa oleju, stąd ten szum (bo o to głównie mi chodziło). Ponadto, rolka napinacza była wyrobiona. Przewidywany koszt naprawy - 950 zł. Zgodziłem się i umówiliśmy się, że jak auto będzie zrobione, to otrzymam telefon. Telefonu nie otrzymałem, po jakimś czasie (ok. tygodnia albo dwóch) sam zadzwioniłem i co? I się okazało, że auto mogę odbierać. Ok, pofatygowałem się 40 km po auto, przyjeżdżam na miejsce a tu się okazuje, ze auto już zaraz będzie zrobione, już za moment. Czekałem chyba ok. 3 h (prawie do zamknięcia warsztatu) no i się nie doczekałem. Auto zostało jeszcze w warsztacie. Oczywiście, zostałem zapewniony o tym, że ktoś do mnie zatelefonuje i poinformuje, kiedy auto będzie gotowe. No ale znowu się nie doczekałem, musiałem sam zadzwonić. Ok, auto gotowe, sprawdzam - faktycznie, nie szumi nic, wymieniona pompa oleju na nową. Obrotów wolnych nie wyregulowali, pan Kordelasiński powiedział, że tak już musi być (550 obr.). Przy okazji wymienili mi jeszcze pasek rozrządu. Zapłaciłem za całość 880 zł. Po tygodniu szum powrócił, dokładnie taki sam. Pojechałem do warsztatu i poprosiłem, żeby coś jeszcze sprawdzili, ustalili, co do cholery jest przyczyną. Bałem się, że to może być coś poważnego z rozrządem, bo szum był bardzo nieprzyjemny i jako taki mi nie przeszkadzał za bardzo, ale sam fakt, że może coś walnąć, mocno mi psuł humor. Zostawiłem auto na tydzień z kolejną obietnicą, że ktoś do mnie zatelefonuje. Niestety, sam musiałem zadzwonić, usłyszałem, że nic się już nie da zrobić. Odebrałem auto, które szumi nadal, wolne obroty są niskie, mam za to dwie pompy oleju, z czego jedna w aucie oraz stan konta niższy o 880 zł. Z pozytywów - nowa rolka i pasek, wiadomo czym mogła skończyć się awaria rozrządu w m20b20. Aha, jeszcze jedno - za pierwszym razem, gdy odbierałem auto, dopiero w domu skapnąłem się, że nie założono mi plastikowej osłony pod silnik. Więc kolejna wycieczka 80 km :wink:

Reasumując: JA PANÓW KORDELASIŃSKICH JUŻ NIGDY NIE ODWIEDZĘ, NIE CHCĘ MIEĆ Z NIMI NIC DO CZYNIENIA. NA E30 ZNAJĄ SIĘ JAK KURA NA PIEPRZU. NIE POLECAM :naughty: .

 

PS: nadal szukam dobrego warsztatu w Wielkopolsce, w okolicach Konina/Kalisza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

OK, moje przemyślenia co do dwóch warsztatów w okolicach Poznania.

 

1. Pan Z. Marchlewski, Długa Goślina. Fachowiec, dysponuje mnóstwem podzespołów na miejscu. Duży magazyn części używanych, ale w doskonałym stanie. Warsztat ceni sobie to, aby mieć tylko dobre jakościowo podzespoły. Do tego dużo części i materiałów eksploatacyjnych nowych. Duża wiedza powoduje, że p. Marchlewski wie co robi i np uszczelki pod głowicę zakłada tylko genuine BMW, bo wiadomo, że takie z kartona to się nadają wiadomo gdzie.

 

Czas napraw - większość samochodów naprawia p. Marchlewski od ręki - u niego raczej nie czeka się z odbiorem samochodu. Do tego warsztat elastyczny - np. ja kilka części sam do niego przywioziłem, bo miałem taniej, niż u niego.

 

Cenowo - całkiem nieźle, ale czasem coś nie gra. Tutaj płaci się bowiem za fakt, że nie trzeba czekać np na sprowadzenie części. I tak np jak się okazało, że pompa hamulcowa ma już chyba dość, założono ją w chwilę, zaoszczędziłem parę ładnych dni na szukaniu używki, lub nerwów przy zakupie nowej. Niestety, niekiedy ceny wzięte są z sufitu, np za używany mechanizm wycieraczek zarządano ode mnie... 400 zł, podczas gdy na Allegro kupiłem taki sam w doskonałym stanie za... 80 zł. Różnica raczej diametralna. Niemniej znów wykazano się elastycznością - założono warsztatowy mechanizm i poczekano, aż przy okazji dowiozę swój. Także warto rozmawiać o pieniądzach, nie myślę tu o targowaniu się, tylko o tym, że można wspólnie ustalać warunki współpracy.

 

Pomoc. Tu można liczyć na wsparcie. Włącznie z tym, że gdy moja E39 nie chciała odpalić, p. Marchlewski przysłał po mnie lawetę (jakiś jego znajomy). Potem okazało się, że to świece żarowe dokończyły żywota.

 

Reasumując - jestem zadowolony. Pomijam zupełnie naturę, jaką obdarzony jest p. Marchlewski, bo to zupełnie inna bajka i nie ma ona żadnego wpływu na jakość wykonywanych usług.

 

2. Pan Z. Ratajczak, Puszczykowo. Naprawiał moją staruszkę E10 z 72 roku. Zrobił remont generalny silnika. Człowiek bardzo uczciwy, komunikatywny, bardzo miły, dobry fachowiec, doskonale znający samochody BMW, w tym zabytki. Robił modele z serii 02 m.in. dla "Doktora" Szebiotko, teraz robi dla mojego przyjaciela Tomka.

 

Czas napraw - nie jest mocną stroną tego warsztatu. A może inaczej - jak się człowiek wkurzy, to robota idzie. Trzeba pilnować, najlepiej osobiście doglądać prac. Telefoniczne rozmowy to niekiedy nie to samo. Aby usprawnić pracę można się dogadać i samemu pewne rzeczy zrobić. Np. ja zabrałem z warsztatu głowicę oraz tłoki i obie rzeczy zawiozłem do swoich fachowców, aby je zregenerowali. Skróciło to czas naprawy, a przy okazji sam miałem pełną kontrolę nad tym, co się dzieje z silnikiem. Do tego mogłem zrobić pełną dokumentację fotograficzną z renowacji 2002.

 

Cenowo - bardzo dobrze. Cena za rozłożenie i złożenie całego silnika (głowica, tłoki) w mojej E10 była na śmiesznie niskim poziomie (ok. 600 zł). Aż się zdziwiłem. Do tego oczywiście p. Ratajczak pojeździł za częściami, powymieniał źle dobrane itd.

 

Pomoc. Tu mogłoby być lepiej. Może to brak czasu spowodował, że nie wszystko w samochodzie mam zrobione - np ciężko go przepchać na luzie, mechanik sam to stwierdził, ale problemu nie usunął... Szkoda, to drobiazgi, ale jednak ważne.

 

Generalnie jednak szczerze polecam. To bardzo dobry mechanik.

 

3. Pan R. Dolata, Poznań. Jeszcze nie przetestowany, właśnie zamierzam poddać go próbie :) Dam znać wkrótce.

 

pzdr

http://img484.imageshack.us/img484/852/logo04cq1.jpg

BMW E39 525 TDS, BMW E10 2002' 1972

Ducati 900 Monster, KTM 520 EXC Racing

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

BMW MIKOŁAJCZAK

UL.STRZESZYŃSKA 227,POZNAŃ

061-822-18-16

 

 

Ja polecam robił pare rzeczy w moim aucie i zostaly porzadnie zrobione ,idealny nie jest ,ale zna sie na rzeczy i znacznie przewyzsza wiedza i umiejetnosciami reszte mechanikow...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Cześć :)

 

... trochę w zdanie wejdę i może nie w temat.

 

Gdzie w Poznaniu (okolicy) mógłbym zaczerpnąć porady na temat BMW... chodzi o pewną modyfikację E30 (tuning mechaniczny)... i ew później dokonać stworzenia, za rozsądne pieniądze.

 

Wiem, że trochę ogólnikowo, ale nie chciałbym zapeszać :P

 

Coś mi się urodziło w mojej chorej głowie... i zastanawiam się czy jest to do zrealizowania, a jeśli chodzi o mechanikę to ze mnie dwie lewe ręce są :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...
Cześć :)

 

... trochę w zdanie wejdę i może nie w temat.

 

Gdzie w Poznaniu (okolicy) mógłbym zaczerpnąć porady na temat BMW... chodzi o pewną modyfikację E30 (tuning mechaniczny)... i ew później dokonać stworzenia, za rozsądne pieniądze.

 

Wiem, że trochę ogólnikowo, ale nie chciałbym zapeszać :P

 

Coś mi się urodziło w mojej chorej głowie... i zastanawiam się czy jest to do zrealizowania, a jeśli chodzi o mechanikę to ze mnie dwie lewe ręce są :)

 

A o jakie modyfikacje Ci chodzi zeby polecic warsztat

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Chcialbym polecic Wam wszystkim nie warsztat lecz zaplecze z czesciami z drugiej reki. Chlopaki woza auta z angli a tam wiadomo podstawowej wersji nie znajdziesz, same wypasy. Chlopaki maj wszystko od A do Z, kompletnie wszystko i idzie sie z nimi dogadac. Wymienialem sobie lampe bo mialem podrobe i zaplacilem 40pln za podmianke. Oprucz tego wzbogacilem sie tam o halogeny i el szyber. B polecam

 

Kierunek jak na Buk z ronda na Przezmierowie (od lotniska prosto przez rondo) i po prawej stronie bedzie schowany szyld hodowla zwiezat czy kur cos takiego i oni sa na terenie tego obiektu.

Tel do Piotra, spec BMW 512290387

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...
  • 3 tygodnie później...
a ja Polecam Bartka Kempke firma DYNAMIC BAWARIA -- firma miesci sie w KUBALINIE kolo rogalina za Czapurami fachowiec od BMW jakich malo :cool2: glwonie handluje czesciami z 2 reki do BMW ale ostatnio zaloj sie takze mechaniką szczerze polecam !!! 603 44 99 88
Vw uNd Be-Em-We fRoInDe
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • 1 miesiąc temu...

1. Pan Z. Marchlewski, Długa Goślina. Fachowiec, dysponuje mnóstwem podzespołów na miejscu. Duży magazyn części używanych, ale w doskonałym stanie. Warsztat ceni sobie to, aby mieć tylko dobre jakościowo podzespoły. Do tego dużo części i materiałów eksploatacyjnych nowych. Duża wiedza powoduje, że p. Marchlewski wie co robi i np uszczelki pod głowicę zakłada tylko genuine BMW, bo wiadomo, że takie z kartona to się nadają wiadomo gdzie.

 

Czas napraw - większość samochodów naprawia p. Marchlewski od ręki - u niego raczej nie czeka się z odbiorem samochodu. Do tego warsztat elastyczny - np. ja kilka części sam do niego przywioziłem, bo miałem taniej, niż u niego.

 

Cenowo - całkiem nieźle, ale czasem coś nie gra. Tutaj płaci się bowiem za fakt, że nie trzeba czekać np na sprowadzenie części. I tak np jak się okazało, że pompa hamulcowa ma już chyba dość, założono ją w chwilę, zaoszczędziłem parę ładnych dni na szukaniu używki, lub nerwów przy zakupie nowej. Niestety, niekiedy ceny wzięte są z sufitu, np za używany mechanizm wycieraczek zarządano ode mnie... 400 zł, podczas gdy na Allegro kupiłem taki sam w doskonałym stanie za... 80 zł. Różnica raczej diametralna. Niemniej znów wykazano się elastycznością - założono warsztatowy mechanizm i poczekano, aż przy okazji dowiozę swój. Także warto rozmawiać o pieniądzach, nie myślę tu o targowaniu się, tylko o tym, że można wspólnie ustalać warunki współpracy.

 

Pomoc. Tu można liczyć na wsparcie. Włącznie z tym, że gdy moja E39 nie chciała odpalić, p. Marchlewski przysłał po mnie lawetę (jakiś jego znajomy). Potem okazało się, że to świece żarowe dokończyły żywota.

 

Reasumując - jestem zadowolony. Pomijam zupełnie naturę, jaką obdarzony jest p. Marchlewski, bo to zupełnie inna bajka i nie ma ona żadnego wpływu na jakość wykonywanych usług.

 

 

Całkowicie zgadzam się z Panem Dominikiem

maciala@interia.pl
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

POLECAM ROBERTA DOLATĘ na Piątkowie w Poznaniu- Gość wie co i jak, nie naciąga, jest rzeczowy i konkretny, kilka osob z mojego otoczenia serwisuje tam samochody i jeszcze nigdy nie narzekali!!

 

potwierdzam

Edytowane przez Snekkjur
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
Szukam godnego lakiernika ,który przygotuje (a jak wiadomo to połowa sukcesu) i polakieruje moje auto.Wiem ,że z lakiernikami są problemy ale jak ktoś wie o dobrym lakierniku to będę wdzięczny za namiary.Pozdrawiam
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Malowałem swoją E36 po obtarciu u Bogusława i Grzegorza Majewskich Poznań Szczepankowo ul. Owocowa 18 tel 504106169.

Wyszło bardzo ładnie. Robią naprawy BMW dla autoryzowanego serwisu, to muszą być dobrzy.

maciala@interia.pl
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.