Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Godzinę temu, kkx5 napisał(a):

Gdzie ty widzisz ironie w swojej wypowiedzi? Moze faktycznie warto abys pochodzil na slonku.... 

Ty jej nie widzisz. Nie zauważyłeś też hiperboli (z pisaniem smsa, powinno się rzucić w oczy), ale to nie mój problem, że dosłownie zrozumiałeś, że w samochodzie pasażerowie komunikują się smsami. Dobrze, że nie napisałem o komunikacji znakami dymnymi, bo byś bapisał, że jak to, przecież nie wolno ognia rozpalać w samochodzie, coś mogłoby się zająć

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Przestan pisac naukowe bzdury chlopie. Przeciez wszyscy doskonale wiedza co miales na mysli a wymyslasz jakies hiperbole... Napisales ze w g20, jest tak glosno, ze nie idzie rozmawiac, nie istotne do czego to porownales, chodzi o wypowiedz, o kontekst, o glupote jaka umiesciles tutaj. Czego nie rozumiesz? 

  • Haha 1
Opublikowano (edytowane)

Żeby podsumować, bo widzę, że emocje okropnie narosły. 

- Nigdzie nie napisałem, że G20 jest złym samochodem. Halo, sam takim jeżdżę.

- to, że jestem posiadaczem jakiegoś modelu nie oznacza, że trzeba zakłamywać rzeczywistość - są i będą samochody wyższych klas. Rozumiem, że też wybraliście taki samochód, ale to że ktoś wybrał inny, albo podoba mu się inny, nie jest atakiem w Waszą stronę. Niektórzy się chyba za mocno utożsamiają.

- Napisałem, że G20 jest mniejsza i mniej komfortowa, gdybym miał dzieciaki wolałbym dla swoich celów większe auto. I to, że uważam, że G20 jest mniej komfortowa nie znaczy, że ten komfort nie jest wystarczający. Komfort to ogólnie jakaś skala. Dla mnie G20 jest bardzo dobra nawet na trasy powyżej tysiąca km, nie czułem się zmęczony

- Uważam, że jakość wnętrza w serii 5 jest wyższa i ogólnie standard jest wyższy, na pewno podróżuje się wygodniej. Nie wierzyłem w to, ale po zapoznaniu zmieniłem zdanie. Nadal uważam, że wielu tutaj powtarza frazesy, nie mając żadnego kontaktu z G60. Zgadzam się, że pewnie brakuje w niej większego silnika benzynowego (ale nie o tym totalnie jest ten wątek) i zgadzam się, że opcje wykończenia wnętrza powinny być dostępne. Rozumiem, że niektóre elementy wnętrza G60 są krytykowane, ale w G20 też się takie znajdą i też bywają gorsze niż w F30. Przykład choćby pierwszy z brzegu, obicie drzwi, które w F30 było całe miękkie, schowek też był miękki, a w G20 twardy plastik, schowek twardy z jakby gumowaną strukturą. I żeby znowu nie urazić, spieszę z podkreśleniem, że są tęż elementy lepiej wykonane niż w F30! Całe mnóstwo i ogólnie G20 jest lepsza od F30, więc proszę nie obrażajcie się.

- nie odnoszę się do wersji silnikowych. Nie twierdzę, że 340i jest gorsze od 520i, nie ma sensu o tym rozmawiać, bo każdy ma inne potrzeby i cele. Jedynie przypominam, że temat dotyczy porównania 330d do 540d.

- Seria 5 mi się bardzo nie podobała, nadal nie uważam jej za najpiękniejszą (sylwetka G30 dla mnie jest ładniejsza), ale teraz, po czasie, w pakietach, uważam, że jest w porządku, zmieniam postrzeganie, choć nadal dzisiaj pewnie kupiłbym 3.

- mam wrażenie, że wielu tutaj odebrało, że komplementowanie serii 5 jest równoznaczne z krytykowaniem serii 3 i poczuli się urażeni i podjęli obronę przed atakiem, którego nie ma. Dziwne to.

- dla @kkx5 tak w wersji bez akustycznych szyb przy 140 jest już względnie głośno, mało komfortowo, jak na tej klasy i ceny samochód. Gdy jechałem taką testówką, to miałem wrażenie, że nie jest istotnie lepiej niż w mojej poprzedniej F30, a spodziewałem się jednak znaczącej poprawy (w F30 słabe wyciszenie był czymś, na co narzekałem, bo nie lubię rozmawiać podniesionym głosem przez telefon jadąc autostradą). I nawet na tym forum były dyskusje o wyciszeniu G20. Da się jednak rozmawiać, bez smsów, przyznaję, więc oddaję Ci punkt.

Edytowane przez JacekLZ
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Teraz jest wszystko jasne👍

  • Lubię to 1
Opublikowano

Ja po jeździe 318i m pakiet uważam że wystepują drastyczne różnice słaby silnik vs mocny silnik. Inaczej zamykają się drzwi, chodzą szyby, działają przełączniki szyb i jest 2x głośniej, szczególnie od kół. 

  • Haha 3
Opublikowano

Chyba uderzyło co poniektórym do głowy od tego dobrobytu mocy i bajerów, wsiadają do słabszej wersji to od razu jakby do malucha wsiadali 🙃, jak z rodzicami odbieraliśmy jedne z pierwszych w Polsce 318d to jakbyśmy się w siódemie rozsiadali, premium (jak to w preLCI) cisza (brak szyb akustycznych) komfort (sportowe fotele materiał-sensatec) przestrzeń (182cm, rodzice naturalnie mniej) osią.. osiągi przyszły dopiero po czipie heh. Dalej twierdzę że to mega auto nawet w ubogiej wersji. 😇

lol.thumb.png.aed144e1da0a1afc83ac2de183fe4f4f.png

Te kocury mają u mnie dożywocie jeśli BMW nie wróci na właściwe tory, a trzeci tak czy siak. 😾

 

Zrobiłem mały risercz bo nie mogę spać i nie rozumiem po co w ogóle autor zakładał taki temat jeśli z góry przekreślił G20 choćby nie wiem co, wychwalając G60 pod niebiosa, które zresztą zamówił 15 stycznia, więc niezły mindfak i znalazłem ciekawe kwiatki. Sam jechał po G60 porównując je do Skody (i swoją drogą rozglądając się bezowocnie za M340i od gdzieś półtora roku):

Screenshot2025-03-18at02-17-42Zawartozalezi.thumb.png.7c7763f57db8e5e29299cca63ba674a8.png

Żeby po kilku miesiącach palma odbiła całkowicie w drugą stronę, bo kulturalna zmiana poglądów to to nie jest:

Screenshot2025-03-18at02-21-57Nowa5G60_G61-strona40-G60G61G90G99-BMWKlubPolska-Oficjalneforum.thumb.png.935e6d4ec62eec9738d6182c3e98ed61.png

Screenshot2025-03-18at02-22-08Nowa5G60_G61-strona40-G60G61G90G99-BMWKlubPolska-Oficjalneforum.thumb.png.b653bac81be6da18ee3e2b790d9ecca4.png

Screenshot2025-03-18at03-08-46Nowa5G60_G61-strona47-G60G61G90G99-BMWKlubPolska-Oficjalneforum.thumb.png.4fa9509a2bfbd2c0bbfe19f921b2d8cd.pngScreenshot2025-03-18at03-09-57Nowa5G60_G61-strona47-G60G61G90G99-BMWKlubPolska-Oficjalneforum.thumb.png.6816fb09863a1ad88bde6371a911d525.png

Z żalem się czyta takie wylewy jadu na forum BMW od użytkownika który pod Moje BMW ma BRAK do użytkowników którzy MAJĄ BMW od XX lat, a co za tym idzie mają także pełne prawo do krytykowania swojej marki, której poświęcili życie i walizki pieniędzy..

  • Lubię to 4
  • Dziękuję 1
Opublikowano (edytowane)
5 godzin temu, Markok napisał(a):

Chyba uderzyło co poniektórym do głowy od tego dobrobytu mocy i bajerów, wsiadają do słabszej wersji to od razu jakby do malucha wsiadali 🙃, jak z rodzicami odbieraliśmy jedne z pierwszych w Polsce 318d to jakbyśmy się w siódemie rozsiadali, premium (jak to w preLCI) cisza (brak szyb akustycznych) komfort (sportowe fotele materiał-sensatec) przestrzeń (182cm, rodzice naturalnie mniej) osią.. osiągi przyszły dopiero po czipie heh. Dalej twierdzę że to mega auto nawet w ubogiej wersji. 😇

lol.thumb.png.aed144e1da0a1afc83ac2de183fe4f4f.png

Te kocury mają u mnie dożywocie jeśli BMW nie wróci na właściwe tory, a trzeci tak czy siak. 😾

 

Zrobiłem mały risercz bo nie mogę spać i nie rozumiem po co w ogóle autor zakładał taki temat jeśli z góry przekreślił G20 choćby nie wiem co, wychwalając G60 pod niebiosa, które zresztą zamówił 15 stycznia, więc niezły mindfak i znalazłem ciekawe kwiatki. Sam jechał po G60 porównując je do Skody (i swoją drogą rozglądając się bezowocnie za M340i od gdzieś półtora roku):

Screenshot2025-03-18at02-17-42Zawartozalezi.thumb.png.7c7763f57db8e5e29299cca63ba674a8.png

Żeby po kilku miesiącach palma odbiła całkowicie w drugą stronę, bo kulturalna zmiana poglądów to to nie jest:

Screenshot2025-03-18at02-21-57Nowa5G60_G61-strona40-G60G61G90G99-BMWKlubPolska-Oficjalneforum.thumb.png.935e6d4ec62eec9738d6182c3e98ed61.png

Screenshot2025-03-18at02-22-08Nowa5G60_G61-strona40-G60G61G90G99-BMWKlubPolska-Oficjalneforum.thumb.png.b653bac81be6da18ee3e2b790d9ecca4.png

Screenshot2025-03-18at03-08-46Nowa5G60_G61-strona47-G60G61G90G99-BMWKlubPolska-Oficjalneforum.thumb.png.4fa9509a2bfbd2c0bbfe19f921b2d8cd.pngScreenshot2025-03-18at03-09-57Nowa5G60_G61-strona47-G60G61G90G99-BMWKlubPolska-Oficjalneforum.thumb.png.6816fb09863a1ad88bde6371a911d525.png

Z żalem się czyta takie wylewy jadu na forum BMW od użytkownika który pod Moje BMW ma BRAK do użytkowników którzy MAJĄ BMW od XX lat, a co za tym idzie mają także pełne prawo do krytykowania swojej marki, której poświęcili życie i walizki pieniędzy..

Ja widziałem post na forum skody, że kolega kupił Arteona niedawno 😄 

 

image.png.714f9b189ae53d91437a6b25a88ff677.png

Edytowane przez GrzegorzKo
  • Lubię to 1
  • Dziękuję 1
  • Główni Moderatorzy
Opublikowano

Cholera, może to ten stary znajomy który co jakiś czas przychodził kupować X5 50i i zastanawiał się czy koła zimowe zmieszczą się do bagażnika 🤨

  • Haha 3
Opublikowano

Arteon nawet R nie jest wart swojej ceny... Dokładałeś 20k pln i brałeś 340...

Ale dobrze że jest wybór, każdy może sobie dobrać co chce.

Opublikowano
1 godzinę temu, GDX4 napisał(a):

Arteon nawet R nie jest wart swojej ceny... Dokładałeś 20k pln i brałeś 340...

Ale dobrze że jest wybór, każdy może sobie dobrać co chce.

Używkę kupił. Jako nowe zgoda, ale kilkulatki to 340i są droższe niż artek. 

Opublikowano

Przede wszystkim to zupełnie inne auto, dużo przestronniejsze niż G20, do tego dużo większy kufer z o niebo lepszym dostępem. W trasie superwygodny. 280KM benzyna nieźle sobie z nim radzi i jest super wyciszony. Oczywiście w kwesti silnika i prowadzenia nie ma co porównywać Artka 2.0 R4 vs M340i z 3.0 R6 B58, stylistyka to już kwestia gustu...

Jak na VW to IMO jedne z ładniejszych aut.

Opublikowano
2 godziny temu, GDX4 napisał(a):

Arteon nawet R nie jest wart swojej ceny... Dokładałeś 20k pln i brałeś 340...

Ale dobrze że jest wybór, każdy może sobie dobrać co chce.

Nawet R ma tylko 2l, fakt że A45 też... Tylko po przejechaniu A45 chce się do niego wracać... uzależnia. AMG dalej robi fajne autka nawet z 2l, wydech robi robotę i czuć sportowe geny. Szkoda że m340i już ładnie nie gada w serii...

Opublikowano
2 godziny temu, GDX4 napisał(a):

Z grupy VW to kasowałem Cuprę 4x4 przez 5 lat. Bardzo ciepło wspominam.

Kumpel też miał 2 lata. Jeździłem parę razy. Gdyby lepsza skrzynia biegów było by super. Autko pięknie jeździło mimo nadwozia kombi ... tylko taki ma 4wd... polityka vw coby golfa R nie zabić). Jedno z lepiej się prowadzących aut w relacji do ceny.

Opublikowano
W dniu 18.03.2025 o 22:03, GDX4 napisał(a):

Arteon nawet R nie jest wart swojej ceny... Dokładałeś 20k pln i brałeś 340...

Ale dobrze że jest wybór, każdy może sobie dobrać co chce.

To są zupełnie inne auta, akurat tym pierwszym w 4 lata zrobiłem 180000km i przesiadłem się na serię 3. Zaczynając od napędu, przez wnętrze, bagażnik, systemy i całą resztę, więc porównanie jest średnie. Jedynie cenowo ma to jakiś paradoks, ja dałem 165000pln za nowe auto całkiem dobrze wyposażone, ale nie maksymalnie, to samo auto po 4 latach w tym samym salonie podchodziło pod 230000, używane było warte 135.

Opublikowano

Czyli byłeś zadowolony jak rozumiem? Kumpel miał dwa lata i był mega zadowolony... Oczywiście prowadzeniem i przeniesieniem napędu do M340 brakuje ale wygodne auto w trasy, pakowne,dobrze wyciszone i jak na vw ładne.

Opublikowano

PO prostu się udał, ale cenowo uważam że trochę popłynęli.

Ale BMW już też weszło taka pakietyzację wyposażenia.

Np nie można mieć już tylko zwykłych szyb, tylko przyciemniane... Fuj.

Opublikowano

@GDX4, musiałbyś zejść z 40i na 30i i będzie blado 🙂 No trochę dziwna polityka, każdy woli co innego. My się podobają zaciemnione i nie widziałem żadnej "bladej" 340i, ba... rzadko widuje blade, pewnie większość to flotówki.

Jak coś się sprzedaje w 2-5% populacji jest to przedmiotem dalszych cięć coby produkcję uprościć.

  • Lubię to 1
Opublikowano

Ano niestety.

A tak wygląda blade 340. Czystość gatunku.

Obawiam się że teraz jeżeli będę chciał coś fajnego, w szlachetnym czystym looku, to pewnie tylko Alpina. Jeżeli to dalej będzie robione....

image.thumb.jpeg.474706a1ed8ddcd684ef8108a9b9bde8.jpeg

Opublikowano
1 godzinę temu, GDX4 napisał(a):

Ano niestety.

A tak wygląda blade 340. Czystość gatunku.

Obawiam się że teraz jeżeli będę chciał coś fajnego, w szlachetnym czystym looku, to pewnie tylko Alpina. Jeżeli to dalej będzie robione....

image.thumb.jpeg.474706a1ed8ddcd684ef8108a9b9bde8.jpeg

Na tym zdjęciu jak w matt a to pewnie Skyscraper? Jak nie lubię srebrnych to ten kolor mógłbym mieć 😀

O Alpine chwile myślałem bo to biały kruk, wyższa jakość, legendarne zawieszenie, Nm 😀 Jednak cena weryfikuje. 700kpln za fajną 3er to trochę za dużo, na pewno M5 G30 można było za tyle kupić...

Opublikowano

I jak byś miał przednią ciemną, to i ja bym nie kręcił nosem. Fajnie wygląda, niepozornie. Ja w swojej dla większego maskowania zrezygnowałem ze wszelkich oznaczeń. Bo to i skromnie i godnie...😉

Opublikowano
W dniu 12.03.2025 o 20:18, Markok napisał(a):

Jakość i G60 to oksymoron. 😅

Najnowsze modele bmw to budżetowe auta przypudrowane świecidełkami (nawet na zewnątrz lol) i telewizorami jak w salonie żeby przykryć zjazd jakości na łeb na szyję. Następcy G20 to nie ominie, także brać wybierać decydować i niczego nie żałować, póki jeszcze jest przynajmniej jeden model mający cokolwiek wspólnego z premium. 😉

Zgadzam się w 100%. Tylko trzeba pamiętać że G20 LCI2 to też nic nie ma z premium. Plastik bombastik jak z Daci. Lakier czarny się rysuje jak się na niego payrzy ;), Do tego skóra na kierownicy i fotelach plastikowa w dotyku. Znam już klientów co odeszli od BMW po wielu latach jazdy BMW. Mnie zatrzymał tylko i wyłącznie 3litrowy diesel.

  • Dziękuję 1

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.