Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)
W dniu 31.01.2025 o 20:26, JacekLZ napisał(a):

tak jest zawsze z nowymi modelami, a po czasie wszyscy chcą je mieć 🙂 i tak będzie z kolejnymi trójkami. 

Akurat jak wchodziła 3ka g20 to poza tylnimi światłami od lexusa prawie wszystkim się podobała, a ja ją uważam za najładniejsze z zewnątrz BMW. Zresztą wersje Pre Lci była ładna i przemyślana w środku ( to już tylko moje zdanie), a wszystko popsuli w Lci.  Np nowe 5er mało komu się podoba z tą samurajską stylistyką, podobnie jest z 1ynką gdzie stylistyka jest bardziej koreańska. Do tego słabe wykończenie wnętrza i już po roku prasa coś przebąkuje o faceliftingu 5ki. 

Edytowane przez galczych
  • Lubię to 2
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano (edytowane)

No nie wiem. G60 nie podoba sie tym, ktorzy jej nie moga miec.... jeszcze, za 2 lata bedzie na forum najpiekniejsza... Dla mnie, jak kazda nowa beemka, jest super. 

Edytowane przez kkx5
Opublikowano
5 godzin temu, kkx5 napisał(a):

No nie wiem. G60 nie podoba sie tym, ktorzy jej nie moga miec.... jeszcze, za 2 lata bedzie na forum najpiekniejsza... Dla mnie, jak kazda nowa beemka, jest super. 

BMW XM też Ci się podoba z tych nowszych? 😛

  • Haha 1
Opublikowano (edytowane)

No jak wedle słów Caroserii G60 520xd "dobrze wyposażone" kosztuje 420k (xD za 2.0) kiedy poprzednia generacja w podobnej konfiguracji kosztowała 250k (wydaje się zaniżone, może przez to że dobrze wyposażone G60 to średnio wyposażone G30? 🙃) to nic dziwnego że mniej wiary (lubię te wielkopolskie określenie hah) może ją mieć i hejtujo, ale to raczej wisienka na torcie a nie jedyny powód..

Edytowane przez Markok
  • Haha 1
Opublikowano
W dniu 24.03.2025 o 01:49, kkx5 napisał(a):

 Dla mnie, jak kazda nowa beemka, jest super. 

Serio, siódemka też ci się podoba? 

Ja większkość nowych modeli uważam za strzał w kolano. I jeszcze te tablety.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Przeciez napisalem wyraznie wiec nie bardzo rozumiem dlaczego cytujecie. Jesli lubicie te stare, ok, przeciez ja was nie cytuje, pytajac: g30 uwazasz za ladniejsze od g60? Przeciez to stary gniot jest.... Wejdzie, doczekac sie nie moge, nowa klasa, wszystko co przed nia bedzie stare i brzydkie. 

Opublikowano
5 godzin temu, kkx5 napisał(a):

Przeciez napisalem wyraznie wiec nie bardzo rozumiem dlaczego cytujecie. Jesli lubicie te stare, ok, przeciez ja was nie cytuje, pytajac: g30 uwazasz za ladniejsze od g60? Przeciez to stary gniot jest.... Wejdzie, doczekac sie nie moge, nowa klasa, wszystko co przed nia bedzie stare i brzydkie. 

Z jednej strony zgoda. Z drugiej są jeszcze osoby, które kupując dany samochód chcą czegoś co jest sprawdzone i działa. Nie znam modelu, który gdy świeżo wyszedł nie mial żadnych chorób wieku dziecięcego. Np. może inny samochód, ale aktualny Superb ma problem z DCC do tego stopnia, że lecą pozwy. Istnieje duże ryzyko, że nowa platforma jaka będzie neue klasse będzie mieć na początku buble. Wtedy tradycyjnie najrozsądniej będzie kupić neue klasse LCI. Tylko, że to gonienie króliczka bo ona będzie aktualna 3 lata, potem wyjdzie kolejny i trzeba zmienić 🙂 Nie mówię tego z premedytacją, że jestem przeciwnikiem nowych modeli poprostu są to luźne obserwacje. Zgoda, że nowe modele są świeżo opakowane, są jakieś nowinki technologiczne, silniki mają coraz większą sprawność, ale to nie są jakieś przeskoki jak dawniej w branży np. smartofonowej, że stary model się szybko starzeje. Tylko aktualnie bazuje to na ciągłych usprawiniach, które również nie zawsze są udane. 

Najbardziej mnie rozwala jak czytasz posty niektórych, że wszystkie systemy asystujące są bez sensu, ekran dotykowy do bani, nowe ekologiczne materiały dostosowujące się do norm unijnych do bani etc., a później ta sama osoba potrafi napisać, że za 3 lata to ten samochód będzie nie atrakcyjny i stary (kkx5, to nie jest obiekcja wobec Ciebie, mam tutaj innych na myśli). Przecież właśnie takie będą samochody za X lat: autonomiczne, cyfrowe, eko, zelektryfikowane. Dlatego cieszmy się tym co mamy, jak komuś się podobal samochód, że wydał na niego nie małe pieniądze to jeśli jest taki jaki oczekiwał nie ma co się przejmować, że wyjdzie nowy model. Ta presja na posiadanie nowego, to trochę gra marketingowców by nakręcić sprzedaż. Co nie zmienia faktu, że fajnie mieć nowy samochód co jakiś czas, tylko pytanie czy zawsze musisz mieć ten najświeższy model za wszelką cenę.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Zgadza sie, oczywiscie. Moja odpowiedz to tylko aspekt wizualny/technologiczy. Nie moge czytac wypocin typu nowe m5 jest brzydkie itp itd 

Napedowo, czesto powtarzam: Zatrzymaj sie na euro5, no, poczatek eu6, auto bedzie jezdzilo latami, ale technologicznie/wygladowo, im nowsze tym lepsze (pomijam aspekt czy bedzie sie psulo, kogo to interesuje jak ma gwarancje).. 

  • Lubię to 1
Opublikowano
Godzinę temu, kkx5 napisał(a):

(pomijam aspekt czy bedzie sie psulo, kogo to interesuje jak ma gwarancje).. 

Ja na szczescie nie mialem nigdy przebojow, ale naczytac sie mozna sporo na forum jak ktos walczy z autem i serwisami by usuneli usterki. To na pewno jest meczace, jak kazda wizyta w serwisie. Nawet gdy nie musisz placic, to tracisz czas i nerwy. Ja juz wyroslem z posiadania najnowszego auta... teraz bym chcial przrzucic sie na posiadanie fajnego auta od nowosci, ktore bedzie sie dobrze starzalo i cos soba reprezentowalo nawet gdy juz nowy model wejdzie. Przyklad: Poprzednie M140i z 3.0L...

  • Lubię to 1
Opublikowano

Ale właśnie w motoryzacji przeżywamy regres... 

Nowe m5 nie otworzysz tylnych drzwi bez otwarcia przednich, w moim 340 otwieram które chce, korzystając z w sumie wrednego keylesa...

No ale ja zajeżdżając swoim na parking to nie chwalę się swoją knaga, a jak ktoś zajeżdża m5 to knaga na wierzchu...😄

  • Lubię to 1
Opublikowano

Chociażby dźwięk wydechów. Jakość materiałów i oszczędności w wyposażeniu auta kolejna rzecz. 

  • Lubię to 1

IMG_6104.PNG.8fd0433272655eff0993e663d10ad490.PNG 

Opublikowano
2 godziny temu, GDX4 napisał(a):

Ale właśnie w motoryzacji przeżywamy regres... 

Nowe m5 nie otworzysz tylnych drzwi bez otwarcia przednich, w moim 340 otwieram które chce, korzystając z w sumie wrednego keylesa...

No ale ja zajeżdżając swoim na parking to nie chwalę się swoją knaga, a jak ktoś zajeżdża m5 to knaga na wierzchu...😄

Każda Mka krzyczy z daleka io to chodzi 😀

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Godzinę temu, adiki napisał(a):

Chociażby dźwięk wydechów. Jakość materiałów i oszczędności w wyposażeniu auta kolejna rzecz. 

To jest regres? Ulepszone systemy oczyszczania spalin? A moze tak progres, tak samo jak coraz lepsze silniki, skrzynie, system idrive, systemy wspomagania kierowcy, ochrony pieszych, mozna pisac i pisac... 

Opublikowano

No ok. Widzę że bardzo gładko łykasz marketingową i ekologiczną papkę. Ok. I dla takich aj Ty to oczywisty progres...

Ale obiektywnie, z inżynierskiego punktu widzenia w wielu elementach auta masz regres. Spadek jakości materiałów, spadek jakości projektu...
Projekty, które idą ścieżką księgowa jako wiodącą...

  • Lubię to 1
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Z inzynierskiego punktu kolego, akurat je serwisuje, to jest mega progres, wizualnie tak samo. Postaw g30 obok g60 i zrozumiesz co jest stare. 

Opublikowano

Oczywiście. Widać co jest stare a co nowe. Jasne że tak panie serwisancie. Tylko nowe... Tylko ekologiczne. 

Ale na zagadnienie trzeba spojrzeć szerzej. Jakość materiałów, grubość, ilość wygłuszeń, ilość wyposażenia na pokładzie.... Zaplanowana żywotność danego elementu... 

Wiadomo, w pewnych punktach poprawią to co było kiepskie, ale w ilu przyoszczędzą, w ilu miejscach zejdą z jakości, dadzą gorszy materiał, usuną pewne element komfortu, wyposażenia...

Taki przykład z serii 3, który mnie bardzo zabolał, prę lci miały fajny schowek po lewej stronie kierownicy, lci i lci 2 masz tylko ślad po nim. Jest to ewidentny regres, z takim bezczelnym machaniem środkowym palcem przed oczami klienta - dlaczego? Bo się nie chciało zmienić formy do odlewu deski. Bo euro się będzie lepiej zgadzało. I takich przykładów pewnie każdy jest w stanie podać więcej.

A jako że serwisujesz te auta, to bez trudu sam namierzysz dodatkowe "usprawnienia i optymalizacje techniczne podyktowane szerokim dobrem klienta", mając możliwość codziennie zaglądać tam, gdzie my zwykłe szaraczki się nie zapuszczamy ze swoim wzrokiem.

My wtedy siedzimy w fotelu i pijąc kawę gapimy się na hostessy, śliniąc się do jakże wspaniałej, nowej ekologicznej motoryzacji...

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Co z tego ze nie ma schowka? Nie ma to nie ma. Nad czym sie tutaj rozpisywac. Patrze ogolnie, kazde nowsze jedzie sprawniej, mniej pali, mniej emituje, silnik jest bardziej cichy, sa wprowadzane usprawnienia. To sa nadal rozwiniecia na plus, caly czas tej samej koncepcji auta marki bmw, tu nie ma nigdy rewolucji. 

Opublikowano

Zdaje się, że doszliśmy do punktu, za którym mie mamy czego dalej szukać. Wszystkie karty na stole. Wszystko jasne i pozamiatane.

Wszystkiego dobrego i ekologicznego życzę.

  • Lubię to 1
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

No raczej, skoro, jedno co punktujesz z moich wypowiedzi to przeslanie o ekologii.. Nie rozumiemy sie i nie musimy. Kazdy ma swoje poglady. 

Opublikowano

Nie tylko ekologię... Złapałeś się jednego, gorącego wyrazu. Nie czytałeś chyba ze zrozumieniem, co pisałem wcześniej. I skończmy w tym punkcie. Niech się inni powypowiadają. 

Zobaczmy Rendery neue classe. A potem tylko zakup i narzekania albo zachwyty.

Opublikowano

@GDX4 @kkx5 prawda jest taka że zarówno były oszczędności jak i dodano parę nowinek. Nikt już nie będzie tam inwestował w auto, które za rok ma zejść z produkcji

Opublikowano

Mechanicznie rzecz biorąc b58 bez mild hybrid i bez deaktywacji cylindrów jest lepszy niż nowsze wersje. Te zmiany niosą ze sobą większe zużycie silnika, jest bardziej skomplikowany, droższy w naprawie. Na forach anglojęzycznych jest sporo tematów z tymi problemami, które nie występują w starszej wersji 

Opublikowano

W starszych B58 natomiast zaczynają uszkadzać się pompy oleju. W nowszych ta pompa jest poprawiona. 

IMG_6104.PNG.8fd0433272655eff0993e663d10ad490.PNG 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.