Skocz do zawartości

G20 330ix M-Sport Black Sapphire Metallic


Zacharov

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie. Jako, że zamówienie na samochód poszło jakiś czas temu, pozwalam sobie założyć ten wątek. Według handlowca mam się szykować na odbiór w czerwcu, chociaż podobno jest szansa na wcześniejszy termin. Jeśli chodzi o mnie to mam 19 lat, będzie to moje pierwsze BMW, przesiadka z Subaru Forestera AWD z 2013r. z silnikiem 2.0 150 koni, oczywiście benzyna. Był to mój pierwszy samochód po zdaniu prawa jazdy (od nowości w rodzinie, dziadek nim jeździł), całkiem przyjemne auto, full opcja (jasne skóry, szyberdach etc.), ale niestety słabiutki w osiągach (katalogowo 12 sekund 0-100, w praktyce pewnie jeszcze więcej). Jeśli chodzi o BMW vs konkurencja, to wybór był jasny, zawsze byłem fanem tej marki (szczególnie modeli E34 i E38). Troszkę obawiałem się o rozmiary 3ki i zastanawiałem się nad 5er, jednak po wizycie w salonie wszelkie obawy się rozwiały, to już jednak kloc wielkości E39 (a przecież dzieli je ledwo 16 lat). Także wybór wersji był oczywisty- 330iX z Mpakiem (przyzwyczaiłem się już do napędu na 4 buty i szczerze, nie chciałbym z niego rezygnować). Był smak na M340ix, ale niestety, dodatkowe 50k to już za dużo jak na mój budżet… :oops: Zdecydowałem się na kolor Black Sapphire metallic oraz koniakowe wnętrze z opcjonalnymi fotelami z M3 (testowałem takie na jeździe próbnej w 4gc i były dla mnie niezwykle wygodne, nie za miękkie nie za twarde, a i trzymały wspaniale. Dekory, które wybrałem to błyszczące drewno (dla mnie drewno w aucie to swoisty must-have, niezwykle ociepla wnętrze) a na zewnątrz M-pakiet ze wstawkami w satynowym chromie (zarówno grill jak i opcjonalne ramki wokół bocznych szyb). Koła oczywiście 19ki, resztę opcji wrzucam do poczytania. Generalnie wziąłem wszystko co jest mi niezbędne, może nie jest to full opcja ale jakiejś bidy też chyba nie ma. Pominąłem jakieś pierdoły typu skrętne reflektory (nie mieszkam w lesie a w nocne trasy też nie jeżdżę), elektryczna klapa, grzanie kiery, pakiety z head-up-em-, asystenty utrzymania pasa ruchu- moja mama ma obie te rzeczy u siebie w aucie i bardziej mnie to denerwuje aniżeli pomaga. Autem zamierzam jeździć dużo dłużej niż średnio osoby z tego forum (jakieś 10+ lat), co będzie po nim….może M5 jeśli jej uniokraci nie dobiją normami :lol:


XhKpeHpl.jpg

UZHEwrwl.jpg

obDES4fl.jpg

VfgSFXDl.jpg

rEyJIQxl.jpg

Xy9wXUUl.jpg

DTy7BTQl.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bardzo fajny spec, pozbawiony wielu bezsensownych napychaczy ceny, za to jest szyber który dla mnie jest must have :D Dodałbym jeszcze zdecydowanie aktywny tempomat. Fajnie, że srebrne ramki - bardzo rzadko ktoś to wybiera a moim zdaniem super się komponuje z ciemnym lakierem.

E30 325i 2d '88 - classic

E36 325i '92 Smurf na tor - klik!

E36 320i '97 cabrio

E87 130i '06 daily car - klik!

MX-5 ND '19 track car

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć,

Gdx4- masz na myśli drewno Individual Fineline ze srebrnym połyskiem?

prp0- celowo nie brałem przedłużonej gwarancji, bo będę czekał na jej skończenie i możliwość przerobienia wydechu, zawieszenia na gwint oraz podniesienia mocy silnika :) Sądzisz, że hamulce M są warte dopłaty? szczerze mówiąc przychylałem się do zostawienia podstawowych i ewentualnie za parę lat zmiana na żółte Brembo z wentylowanymi tarczami

pawel934- widzę, że panowie często wspominacie o aktywnym tempomacie. Szczerze mówiąc, ja nigdy nie miałem ochoty go używać (a też jeździłem autami, które go posiadały). I tak byłem tak spięty, że auto reguluje prędkość za mnie, ponadto na autostradach z reguły jeżdżę dosyć szybko i cały czasz wyprzedam, więc moim zdaniem jest to zbędna funkcja... sam przód też wygląda lepiej bez niego. A co do aluminiowych ramek okien to moim zdaniem do ciemnych lakierów (czarny, granatowy, wiśniowy, ciemna zieleń) jest to element wyglądający wspaniale i dodający limuzynowy look. A większość ludzi bierze te shadowliny i potem becie wyglądają jak jakieś tanie toyoty...co innego jasne lakiery, tam czarne elementy dodają szyku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fajna konfiguracja. Mi osobiście ramki srebrne się nie podobają natomiast grill w chromie wygląda bardzo ładnie w każdej konfiguracji i dodaje trochę luksusowego wyglądu,ale to mój gust. Najbardziej mi się podobały satynowe wstawki w "m340" pre lci.


Trochę się dziwię, że zamówiłeś nowe auto i będziesz czekał na modyfikację po skończeniu gwarancji.

Mogłeś śmiało wziąć coś już opierdzianego najlepiej bez mild hybrid i robić mody. 3 litrowy diesel lub benzyna to jest petrarda w tym aucie po modyfikacjach.


Jak ktoś lubi tempomat to aktywna wersja to obowiązek jeszcze w dobie obecnych przepisów gdzie trzeba mocno uważać. Ja miałem ciężką nogę i aktywny tempomat sporo mnie utemperował na krajówkach szczególnie bo na autostradzie to ... Rzadko używam bo na tyle rzadko jeżdżę dalej,że jak już wybije i są ku temu bezpieczne warunki to lubię pocisnąć :roll:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dąb słojowany to ten czarny bez srebrnych wstawek.

Co do aktywnego tempomatu to jest świetny również w korkach. Dużo zdejmuje z kierowcy. A na trasie bajka. Stały to zawsze był problem jak ktoś wolniejszy się pojawił z przodu, a ten sam zwalnia lub zawieszasz go budowaniem przy wyprzedzaniu…

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

prp0- celowo nie brałem przedłużonej gwarancji, bo będę czekał na jej skończenie i możliwość przerobienia wydechu, zawieszenia na gwint oraz podniesienia mocy silnika :) Sądzisz, że hamulce M są warte dopłaty? szczerze mówiąc przychylałem się do zostawienia podstawowych i ewentualnie za parę lat zmiana na żółte Brembo z wentylowanymi tarczami

 

Z nastawieniem na mody raczej poszukalbym używanego 340i.

Ja mam bazową 3ke i podstawowe hamulce sa wystarczające, ale konfigurujac 330ix na 19” kołach raczej rozważylbym hamulce M.

Rozszerzony tempomat fajna sprawa, niestety dosc długo byl na restrykcjach, wiec nie zamówiłem u siebie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Podstawowe tarcze na 19" wyglądają jakby były od roweru.

Dopłata żadna, a skuteczność zdecydowanie warta wspomnianej dopłaty.

Podstawa nie bardzo hamuje, cokolwiek potem planujesz zainwestuj ;)


Szalone czasy, 2.0t w cenie zbliżonej do 300 tyś :shock:

Audi A4 2.0Tq /CompSport stage 1/

BMW F20 /CompSport stage 1/ - było

BMW G21 318d - jest

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
  • Zasłużeni forumowicze
Tak, dali tylko 5% niestety :cry:

 

To jest ogólnie znany schemat -


5% - 2 miesiące czekania

10% - 4 miesiące czekania

15% - 6 miesięcy czekania

20% - 8 miesięcy czekania

20%+ - produkcja anulowana


:mrgreen:

Audi A4 2.0Tq /CompSport stage 1/

BMW F20 /CompSport stage 1/ - było

BMW G21 318d - jest

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zgodnie z planem becia została odebrana w sobotę :D . Na żywo robi świetne wrażenie, w tej konfiguracji- moim zdaniem- wymiata. Te 245 koni robi robotę, wiadomo, M340i byłoby zrywniejsze ale B48 twinturbo też wbija mnie w fotel. A właśnie, co do opcjonalnych foteli z M3- w internecie słyszałem wiele nieprzychylnych opinii na temat ich wygody, czy też jej braku- nie mogę ich potwierdzić, jak na razie jeździ mi się bardzo dobrze, no ale wiadomo-prawdziwy test dopiero na trasie. Dokupiłem komplet kół zimowych Styling 796M, mimo iż 18ki to prezentują się na aucie całkiem dobrze. W piątek może wpadnie jakaś lepsza sesja, na tygodniu niestety nie mam czasu (przedświąteczne kolokwia :roll: )


6jdMuPa.jpg

l33Trov.jpg

7DrgtCH.jpg

XIuaiWk.jpg

wJnGZ7l.jpg

9x4sgiy.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Wnętrze przepiękne :shock:

Czarny podobał mi się zawsze, także również genialnie wygląda :cool2:


Pewnie na żywo jest bez zastrzeżeń, natomiast przy zdjęciach z boku ten duży tablet jakoś tak dziwnie wygląda.


Mam identyczne 18" na zimę, na lato lepiej prezentują się 19" :wink:

Tak dla ścisłości, silnik ma single turbo :wink:


Heble standardowe?

Edytowane przez MedicuS

Audi A4 2.0Tq /CompSport stage 1/

BMW F20 /CompSport stage 1/ - było

BMW G21 318d - jest

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • Zasłużeni forumowicze

Te fotele są obłędne. Jeszcze w takim kolorze skóry.

Tablet - znak czasów. Mi pasuje.

Gratulacje, niech dobrze służy.

Benzyna zamiast krwi...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale nie wziąć grzanej kierownicy za grosze to szczerze podziwiam :D

 

W moim przedlifcie nie wziąłem (opcja kosztowała chyba około 1.800pln) i po dwóch już zimach kompletnie nie żałuję - nie korzystałbym z tego i tak bo ta skóra nappa którą obita jest kiera nie robi się aż tak zimna, a nawet jeżeli to kwestia minuty lub dwóch w srodku i jest już w zupełnie normalnej temperaturze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

MedicuS- tak, heble standardowe. Po jakimś czasie od zamówienia chciałem zmienić na lepsze, ale auto było już na linii produkcyjnej…alee, nawet standardowe są dla mnie jak żyleta, gdy gwarancja się skończy to założę żółte Brembo :8)

zalci- jakoś nie lubię grzania w łapy, wolę chłodek skóry, która nawet na mrozie i tak nie jest jakoś baaardzo zimna, tak jak wspomniał szczupakwwa. Bynajmniej nie żałuję :) .

A w ogóle to BMW się bardzo poprawiło jeśli chodzi o reflektory, mam podstawowe a dają nieźle po oczach (w przedlifcie świeciła się tylko jedna soczewka, druga była atrapą, a tutaj mamy komplet, i właśnie tak powinno być z resztą od początku :roll:


dWoLsg8.jpg

AXmlMp5.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.