Skocz do zawartości

Zacharov

Zarejestrowani
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    G20 330ix

Osiągnięcia Zacharov

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. MedicuS- tak, heble standardowe. Po jakimś czasie od zamówienia chciałem zmienić na lepsze, ale auto było już na linii produkcyjnej…alee, nawet standardowe są dla mnie jak żyleta, gdy gwarancja się skończy to założę żółte Brembo :8) zalci- jakoś nie lubię grzania w łapy, wolę chłodek skóry, która nawet na mrozie i tak nie jest jakoś baaardzo zimna, tak jak wspomniał szczupakwwa. Bynajmniej nie żałuję :) . A w ogóle to BMW się bardzo poprawiło jeśli chodzi o reflektory, mam podstawowe a dają nieźle po oczach (w przedlifcie świeciła się tylko jedna soczewka, druga była atrapą, a tutaj mamy komplet, i właśnie tak powinno być z resztą od początku :roll:
  2. Zgodnie z planem becia została odebrana w sobotę :D . Na żywo robi świetne wrażenie, w tej konfiguracji- moim zdaniem- wymiata. Te 245 koni robi robotę, wiadomo, M340i byłoby zrywniejsze ale B48 twinturbo też wbija mnie w fotel. A właśnie, co do opcjonalnych foteli z M3- w internecie słyszałem wiele nieprzychylnych opinii na temat ich wygody, czy też jej braku- nie mogę ich potwierdzić, jak na razie jeździ mi się bardzo dobrze, no ale wiadomo-prawdziwy test dopiero na trasie. Dokupiłem komplet kół zimowych Styling 796M, mimo iż 18ki to prezentują się na aucie całkiem dobrze. W piątek może wpadnie jakaś lepsza sesja, na tygodniu niestety nie mam czasu (przedświąteczne kolokwia :roll: )
  3. Ku mojemu wielkiemu zdziwieniu okazało się, że Beta już została wyprodukowana (po zaledwie 2 miesiącach od zamówienia) i oczekuje na salonowym parkingu. Za tydzień w sobotę odbiór :D
  4. Cześć, Gdx4- masz na myśli drewno Individual Fineline ze srebrnym połyskiem? prp0- celowo nie brałem przedłużonej gwarancji, bo będę czekał na jej skończenie i możliwość przerobienia wydechu, zawieszenia na gwint oraz podniesienia mocy silnika :) Sądzisz, że hamulce M są warte dopłaty? szczerze mówiąc przychylałem się do zostawienia podstawowych i ewentualnie za parę lat zmiana na żółte Brembo z wentylowanymi tarczami pawel934- widzę, że panowie często wspominacie o aktywnym tempomacie. Szczerze mówiąc, ja nigdy nie miałem ochoty go używać (a też jeździłem autami, które go posiadały). I tak byłem tak spięty, że auto reguluje prędkość za mnie, ponadto na autostradach z reguły jeżdżę dosyć szybko i cały czasz wyprzedam, więc moim zdaniem jest to zbędna funkcja... sam przód też wygląda lepiej bez niego. A co do aluminiowych ramek okien to moim zdaniem do ciemnych lakierów (czarny, granatowy, wiśniowy, ciemna zieleń) jest to element wyglądający wspaniale i dodający limuzynowy look. A większość ludzi bierze te shadowliny i potem becie wyglądają jak jakieś tanie toyoty...co innego jasne lakiery, tam czarne elementy dodają szyku.
  5. Witajcie. Jako, że zamówienie na samochód poszło jakiś czas temu, pozwalam sobie założyć ten wątek. Według handlowca mam się szykować na odbiór w czerwcu, chociaż podobno jest szansa na wcześniejszy termin. Jeśli chodzi o mnie to mam 19 lat, będzie to moje pierwsze BMW, przesiadka z Subaru Forestera AWD z 2013r. z silnikiem 2.0 150 koni, oczywiście benzyna. Był to mój pierwszy samochód po zdaniu prawa jazdy (od nowości w rodzinie, dziadek nim jeździł), całkiem przyjemne auto, full opcja (jasne skóry, szyberdach etc.), ale niestety słabiutki w osiągach (katalogowo 12 sekund 0-100, w praktyce pewnie jeszcze więcej). Jeśli chodzi o BMW vs konkurencja, to wybór był jasny, zawsze byłem fanem tej marki (szczególnie modeli E34 i E38). Troszkę obawiałem się o rozmiary 3ki i zastanawiałem się nad 5er, jednak po wizycie w salonie wszelkie obawy się rozwiały, to już jednak kloc wielkości E39 (a przecież dzieli je ledwo 16 lat). Także wybór wersji był oczywisty- 330iX z Mpakiem (przyzwyczaiłem się już do napędu na 4 buty i szczerze, nie chciałbym z niego rezygnować). Był smak na M340ix, ale niestety, dodatkowe 50k to już za dużo jak na mój budżet… :oops: Zdecydowałem się na kolor Black Sapphire metallic oraz koniakowe wnętrze z opcjonalnymi fotelami z M3 (testowałem takie na jeździe próbnej w 4gc i były dla mnie niezwykle wygodne, nie za miękkie nie za twarde, a i trzymały wspaniale. Dekory, które wybrałem to błyszczące drewno (dla mnie drewno w aucie to swoisty must-have, niezwykle ociepla wnętrze) a na zewnątrz M-pakiet ze wstawkami w satynowym chromie (zarówno grill jak i opcjonalne ramki wokół bocznych szyb). Koła oczywiście 19ki, resztę opcji wrzucam do poczytania. Generalnie wziąłem wszystko co jest mi niezbędne, może nie jest to full opcja ale jakiejś bidy też chyba nie ma. Pominąłem jakieś pierdoły typu skrętne reflektory (nie mieszkam w lesie a w nocne trasy też nie jeżdżę), elektryczna klapa, grzanie kiery, pakiety z head-up-em-, asystenty utrzymania pasa ruchu- moja mama ma obie te rzeczy u siebie w aucie i bardziej mnie to denerwuje aniżeli pomaga. Autem zamierzam jeździć dużo dłużej niż średnio osoby z tego forum (jakieś 10+ lat), co będzie po nim….może M5 jeśli jej uniokraci nie dobiją normami :lol:
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.