Skocz do zawartości

szczupakwwa

Zarejestrowani
  • Postów

    43
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    G20 320iX Msport
  • Lokalizacja
    022

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia szczupakwwa

Odkrywca

Odkrywca (4/14)

0

Reputacja

  1. W przypadku mojego samochodu z tym samym silnikiem B48C (G20 320i Xdrive) problem z drganiami pojawił się nagle, około 2 miesięcy temu. Nie wiem czy to przypadek, ale problem zauważyłem po odebraniu samochodu z serwisu po pierwszym serwisie olejowym (około 24kkm - oczywiście międzyinterwałowo wymieniłem olej wcześniej 2 razy) Pierwsza wizyta w serwisie zamknęła się z w kilka godzin, potwierdzili zaistniały problem i zaprosili na umówienie się w serwisie na następny raz w celu pozostawienia samochodu na 2 dni, żeby mogli wykonać pełną diagnostykę. Po wizycie 2 dniowej dostałem samochód z dodatkowymi 60km zrobionego przebiegu. Oczywiście spalone zostało moje paliwo, a samochód zastępczy (118d w absolutnej podstawie ze szmacianymi fotelami i bez kamery cofania) też musiałem zatankować na mój koszt. Niestety podczas diagnozy nie została stwierdzona przyczyna problemu, zostałem poinformowany o przeprogramowanym komputerze i poproszony o zatankowanie do pełna i przejechanie całego baku, a w razie jakby problem nadal występował o ponowny kontakt z serwisem. Niestety nic się nie zmieniło, obecnie jestem umówiony na zostawienie samochodu na kolejne 2 dni - podobno dane z samochodu zostaną wysłane do centrali BMW w celu dokładniejszego zbadania parametrów pracy silnika, bo ASO nie wie co konkretnie jest do zrobienia. Przede wszystkim co zauważyłem to znacznie wyższe spalanie średnie - porównując do analogicznego okresu w zeszłym roku wzrosło o jakieś 1.5 litra na 100km. :cry2: Na pewno będę ich męczył aż do skutku, do salonu nie mam daleko a za pół roku kończy mi się gwarancja, więc nie chcę zostać z wadliwym samochodem. Dajcie znać czy jak sprawa wygląda u Was, czy próbujecie robić diagnozy poza ASO, czy w Waszym przypadku parametry były wysyłane do BMW.
  2. W moim przedlifcie nie wziąłem (opcja kosztowała chyba około 1.800pln) i po dwóch już zimach kompletnie nie żałuję - nie korzystałbym z tego i tak bo ta skóra nappa którą obita jest kiera nie robi się aż tak zimna, a nawet jeżeli to kwestia minuty lub dwóch w srodku i jest już w zupełnie normalnej temperaturze.
  3. Postanowiłem napisać post podsumowujący trochę ponad rok z samochodem. 1. Kolor - zachwyca za każdym razem, wygląda całkowicie inaczej w zależności od oświetlenia, w nocy raczej fioletowo, w pochmurne dni granatowo (co świetnie łączy się z shadowlinem i przyciemnionymi folią laserami) a przy wczesnoporannej rosie zmienia się w Frozen Portimao Blue :8) jak widać na zdjęciach niżej. 2. Silnik - dla mnie wystarczająco dynamiczny, a jednocześnie komfortowy. Nie ma problemu z wyprzedzaniem jeżeli zajdzie taka potrzeba. 3. Światła - robią robotę w trasie, szczególnie na drogach kompletnie nieoświetlonych - mogą się wtedy włączyć lasery i wiązka światła sięga samego końca drogi, niezależnie gdzie by on był :o niestety z tej funkcjonalności skorzystałem w może 3 razy przez te 24kkm. Automatyczne światła długie działają dobrze, ale czasami na trasach szybkiego ruchu/autostradach tiry z daleka dają znać jakby ich oślepiały - raczej powinno się ręcznie korygować ich działanie jeżeli nie chcemy być wku****ący dla innych :duh: 4. Ogólne wrażenia - pozycja za kierownicą jest świetna, fotel można ustawić totalnie pod siebie, a miejsca z tyłu nie powinno zabraknąć. W śniegu nie brakuje przyczepności - myślę, że to zasługa zarówno napędu 4x4 jak i szerokości opon dla Msport - 255 z tyłu naprawdę robią różnicę. 5. Serwis - przy okazji tego, że samochód domagał się pierwszego serwisu przy około 22kkm, postanowiłem za namową doradcy dokupić pakiet serwisowy - taki na 60kkm lub 5 lat. Koszt pakietu to było niecałe 4000pln, z czego za sam pierwszy serwis zapłaciłbym ponad 2500 (wymieniony został olej, filtry oleju i kabinowy, a także świece), a następny serwis jeszcze się załapie. Zmieniłem ramki salonowe na takie wąskie z allegro, z niebieskim paskiem na obramówce. Moim zdaniem wygląda nieźle, ale nie wykluczam w przyszłości całkowitej rezygnacji z ramek i przymocowania blach innym sposobem. Podsumowanie 15 miesięcy z samochodem: Przebieg: 24 500km Wymiany oleju: dwie międzyinterwałowe - pierwsza po dotarciu przy ok. 2.5kkm i druga przy około 10kkm, trzecia teraz przy okazji pierwszego serwisu (ok. 22.5kkm) Średnie spalanie: w mieście - 9.5l, w trasie - 6.5l, od produkcji - 8.1l Samochodem świetnie się jeździ w trasy, w bagażniku mieści się naprawdę sporo rzeczy jak na jego wielkość, 4 osoby mogą jechać bardzo komfortowo, przy piątej może być trochę trudniej. Fotele wygodne, nie męczą w trasie. Poniżej fotki: Frozen Portimao :cool2: Pochmurny bandzior Bezramkowe blachy + lasery
  4. Dostał, wszystkie G20 poza M340 mają grill z pionowymi liniami, ten w gwiazdki jest standardowy dla M340, natomiast standard "dla wszystkich wersji silnikowych to obramówka grilla w kolorze chromowanego metalu, czarna wiąże się z dopłatą do "Shadowline o rozszerzonym zakresie".
  5. To na pewno Mineral Grey? :shock: Wygląda totalnie niebieskawo w tym świetle.
  6. Jak samochód dokładnie umyty (oczywiście samemu) i odkurzony to od razu lepiej, można się na nowo zakochać :P Wrzucam kilka fotek, niedługo stuknie 2kkm - pierwsza wymiana oleju i będzie można się trochę bardziej pobawić na sporcie :cool2:
  7. Chyba koledze chodziło po prostu o "halogeny" w znaczeniu potocznym :D W każdym razie bez Msport G20 nie ma w ogóle świateł przeciwmgłowych z przodu?
  8. Ja teraz jak docieram silnik to sobie czasem wrzucę ECO PRO w moim 320iX i muszę przyznać że jest ogromny fun z jazdy jak się rozpędzi do np. 110 km/h, odpuszcza gaz, a samochód pędzi na trybie żeglowania i sprawia wrażenie jakby się miał nigdy nie zatrzymać :D wątpie żeby kiedyś mi się udało zrobić wynik chociaż zbliżony do 6l/100km ale muszę przyznać że fajnie się tak czasem pobawić.
  9. Trzeba przyznać tłusta konfiguracja, gangstersko jest :8) Planujesz przyciemniać lampy czy tak jak jest Ci się podoba i nie chcesz nic zmieniać? I tak jak wyżej pokaż co dałeś w środku :mrgreen:
  10. Polecam https://imgur.com Najstarsze zdjęcia do galerii wrzuciłem tam w 2017 roku i nadal są dostępne. Z innymi hostingami zdjęć jest różnie, czasem usuwają zdjęcia i po jakimś czasie wchodzi się w galerię na forum a zdjęć nie widać. Sam byłem w szoku, szczególnie czytając ile niektórzy z forum czekali albo nadal czekają na swoje samochody. Tak jak kolega geno napisał, też wrzucałem na imgur. Tworzysz galerię, a później trzy kropki w prawym górnym rogu zdjęcia -> get share links -> i wklejasz link BBCode (Forums) w poście :)
  11. W konfiguracji w zamówieniu na pierwszej stronie jest dodana opcja - Rezygnacja z dodatkowych funkcjonalności fotela pasażera, więc byłem przygotowany. Miałem nadzieję że uda się żeby wyprodukowali już z regulacją w obu fotelach, ale fabryka była bezlitosna - pewnie części mają mało. Na szczęście nie przeszkadza mi to jakoś specjalnie, bardzo istotne żeby te opcje były w fotelu kierowcy, u pasażera szczerze mówiąc nawet nie będę na to zwracał uwagi.
  12. Cześć wszystkim, Nadeszła pora na mnie, moje pierwsze BMW (właściwie pierwszy naprawdę mój samochód). W kwestii silnika decyzja padła na benzynę 320i z napędem Xdrive, samochód miał być wszechstronny, w planach wypady w Alpy i w Tatry, a RWD jeszcze by kusiło do przeginania w zakrętach :mrgreen: Mogę zdecydowanie polecić salon Inchcape Warszawa - samochód zamówiony 30.06 a odbiór nastąpił już 19.08. Pozdrawiam pracowników salonu jeżeli jacyś czytają te wypociny :D Początkowo (jak widać w konfiguracji) samochód był zamówiony w kolorze Mineral Grey, ale dosłownie na kilka dni przed zmianą statusu na produkcyjny zdecydowaliśmy się z bratem na Portimao. Spora tutaj zasługa kolegi Leeo i jego galerii - w połączeniu z pakietem Shadowline wygląda po prostu nieziemsko, a mineral grey sprawiał wrażenie nudnawego. Poza tym Portimao Blue w zależności od rodzaju światła zmienia odcienie od głębokiego fioletu do granatowego i to mi się w nim najbardziej podobało. Mieliśmy trochę rozterek jeżeli chodzi o wybór lamp, ale ostatecznie po przetestowaniu Laserów w testówce i po tym jak zorientowałem się że w LEDach o rozszerzonym zakresie wewnętrzne soczewki to atrapy szarpnęliśmy się na Lasery i nie żałujemy ani złotówki, wyglądają obłędnie, mimo że na razie nie miałem okazji przetestować ich w "naturalnym środowisku" czyli pełnej ciemności na jakiejś krajówce albo w lesie. Na razie samochód ma przejechane raptem 300 kilometrów, od razu po odbiorze trafił do studia detailingowego Warszawski Błysk, które z całego serca polecam, na 5letnią powłokę FX Protect Hypernity z właściwościami samoregeneracyjnymi, a oprócz tego maska + zderzak + lusterka + wnęki klamek + próg załadunkowy zostały oklejone 10letnią folią PPF PremiumShield. Na lampach zdecydowałem się na lekko przyciemnianą folię DYNO STEK, a efekt na laserach naprawdę robi wrażenie. Jeżeli chodzi o pierwsze wrażenie z jazdy to jestem wniebowzięty, samochód jest świetnie wyciszony, prowadzi się bajecznie, bardzo pozytywnie zaskoczył mnie też tryb żeglowania - samochód po prostu nie chce zwalniać, pędzi jak torpeda - zdecydowanie trzeba się do tego przyzwyczaić. Nagłośnienie HiFi mi w zupełności wystarcza, moim zdaniem gra rewelacyjnie. Olej planuję wymienić po 2 tysiącach, a później prawdopodobnie co 10-12 tysięcy. Poniżej wstawiam kilka fotek, pełna konfiguracja + zdjęcie najpierw z dnia odbioru jeszcze przed detailingiem: I tutaj fotki już po detailingu: i bonus jak rozchodzi się światło w lampach laserowych, widać poszczególne wiązki światła :D
  13. Panowie ppsty, Jacku157 i Marecki_LP czekamy w takim razie na tematy w galerii :D ja swoją wrzucam pewnie dzisiaj jak ogarnę sposób na wrzucanie fotek z hostingu, które nie znikają po miesiącu od dodania :mad2:
  14. Szczerze mówiąc to nie wiem czemu ten temat w ogóle jest w zakładce G20/G21 bo wątpliwej wartości treść wiele wspólnego z tym modelem nie ma. 160 stron przekonywania każdego wkoło, że BMW be a Tesla :cool2: :cool2: :cool2:
  15. Chodzi Ci o to czy brać zawieszenie sportowe które wskakuje samo przy pakiecie MSport czy rezygnować z niego na rzecz zwykłego (w tej samej cenie)? Myślę że bez dwóch zdań zawieszenie sportowe, ale moim zdaniem powyżej 18'' przy tym zawieszeniu już jest bardzo twardo, ja u siebie w 320iXdrive MSport mam zawieszenie sportowe i seryjne 18" i jestem bardzo zadowolony, samochód prowadzi się jak bajka i nie tłucze na nierównościach tak jak to robiły testówki na 19".
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.