Skocz do zawartości

G20 LCI


ironiq

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 535
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

czy ktoś z użytkowników LCI ma taki problem, że czasem wyłączają się wskazówki głosowe w nawigacji (zarówno tej oryginalnej BMW jak i google maps) i przestają być odtwarzane powiadomienia Yanosika?


Dzieje się to w różnych momentach i szczerze powiedziawszy szczególnie to że Yanosik nie gada jest dla mnie sporym problemem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czy ktoś z użytkowników LCI ma taki problem, że czasem wyłączają się wskazówki głosowe w nawigacji (zarówno tej oryginalnej BMW jak i google maps) i przestają być odtwarzane powiadomienia Yanosika?


Dzieje się to w różnych momentach i szczerze powiedziawszy szczególnie to że Yanosik nie gada jest dla mnie sporym problemem.

 

U mnie wskazówki głosowe wbudowanej nawigacji praktycznie nie działają jeśli wybrany jest język polski. Po resecie działają przez chwilę, a później jest cisza, aż do kolejnego resestu. Co ciekawego problem nie występuje jak wybrany jest język angielski.


Z Google Maps nie zauważyłem problemu, ale zazwyczaj używam wybudowanej nawigacji, bo mój telefon przegrzewa się przy połączeniu z Android Auto.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie w pre LCI przy CarPlay jest problem z Yanosikiem, bo po kilkudziesięciu minutach się zawiesza. Pomaga wywalenie aplikacji na telefonie i odpalenie ponowne. Występował na iP Xs i występuje na 14 Pro.

Z Google Maps takich problemów nie mam.

 

Yanosik jest generalnie zajebutnie napisana appka - tez mam problemy ze zwiechami po jakims czasie. Jest to tez jedyna appka carplay ktora potrafi przegrzac telefon na tacce i przestac go ladowac. Nie przytrafia sie na niczym innym. Natomiast z glosem nie mialem nigdy problemow, takze na wbudowanych mapach (ktore nie sa takie zle)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Android auto i carplay w ogóle średnio dzialają w bmw.

Jeszcze jedna wada id8.

Jest chłodno wilgotno ale ok 7-8 stopni na plusie.

Chce sobie włączyć lekko podgrzewanie fotela np na 1 stopień ale się nie da.

Zawsze od 20lat w bmw wciskałem guzik i bam działa nawet w lato.

Tutaj w takich warunkach muszę ustawić na max bo inaczej ogrzewanie się nie uruchomi.

Odkryłem że można to oszukać wyłączając tryb automatyczny klimatyzacji wtedy fotel działa jak powinien tylko po co???

Chce mieć klime w automacie i podgrzewany lekko fotel czy to za dużo?

1ef4bd808d9e.jpg

e34b55b905e2.jpg


A drugi taki większy problem to już pisałem tło head up w nocy bardzo przeszkadza i zasłania drogę ale to chyba tylko w m3 tak debilnie rozwiązali.

20220917-204451.jpg


Z plusów żeby nie było że same minusy. Harman kardon gra dużo lepiej niż w m340i nie wiem czemu bo teoretycznie to to samo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co ciekawe zmiana języka na angielski, a potem powrót na Polski przywraca komunikaty głosowe, ale po jakimś czasie znowu nikną. Chyba trzeba czekać na aktualizacje.


Inne pytanie - jak ustawić skróty na iDrive - grzebie po menu, klikam co się da i nie wyskakuje konfiguracja.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Inne pytanie - jak ustawić skróty na iDrive - grzebie po menu, klikam co się da i nie wyskakuje konfiguracja.

 

Wciskasz dluzej kontroler na opcji ktora chcesz umiescic w skrocie. pojawi sie kontekstowe menu i tam jest "add shortcut". Albo paluchem dluzej trzymasz - pojawi sie to samo menu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Auto fajnie przyspiesza i daje radość z jazdy, ale dzisiaj wyczułem pewną ARYTMIĘ w pracy silnika lub xdrive. Stojąc (Drive lub Parking - obojętne) najczęściej na światłach. Czuć takie nierównomierne szturchnięcia po fotelu. Pasażerowie też to czują czyli to nie moje widzi-misie. Gdy dam na tryb comfort i zgaśnie silnik to tego nie czuć. Czyli to wina silnika lub xdrive? Trochę niepokojące... początkowo myślałem że tylko na nierozgrzanym silniku to czuć ale jednak nie. Ktoś z was też tak ma w m340i LCI? U mnie przebieg 5200 km. Najczęściej jeżdżę w trybie Sport Individual gdzie wszystko jest skonfigurowane na Comfort - żeby ominąć start/stop.
Stop Electric GO V8. 2 litry to może mieć czajnik ;D
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Android auto i carplay w ogóle średnio dzialają w bmw.

Jeszcze jedna wada id8.

Jest chłodno wilgotno ale ok 7-8 stopni na plusie.

Chce sobie włączyć lekko podgrzewanie fotela np na 1 stopień ale się nie da.

Zawsze od 20lat w bmw wciskałem guzik i bam działa nawet w lato.

Tutaj w takich warunkach muszę ustawić na max bo inaczej ogrzewanie się nie uruchomi.

Odkryłem że można to oszukać wyłączając tryb automatyczny klimatyzacji wtedy fotel działa jak powinien tylko po co???

Chce mieć klime w automacie i podgrzewany lekko fotel czy to za dużo?

1ef4bd808d9e.jpg

e34b55b905e2.jpg


A drugi taki większy problem to już pisałem tło head up w nocy bardzo przeszkadza i zasłania drogę ale to chyba tylko w m3 tak debilnie rozwiązali.

20220917-204451.jpg


Z plusów żeby nie było że same minusy. Harman kardon gra dużo lepiej niż w m340i nie wiem czemu bo teoretycznie to to samo.[/quote

Widze ze nienpotrzebnie dalem namowic sie na pakiet innowacji. Hedup w cenie ktorego ja osobiscie nie lubie.

Zauwazylem twoje spalanie w m3 rzedu < 9l to realne?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Matig headupa zawsze można wyłączyć ja w nocy muszę to robić bo za dużo zasłania. Nigdy nie lubiłem tego rozwiązania miałem w kilku autach i dopiero w f80 zdarzało mi się z tego korzystać i trochę się przyzwyczaiłem ale i tak mi przeszkadzały latające rzeczy w polu widzenia. W G80 przez to tło jest bardzo drażniące.

Co do spalania w F80 miałem średnie z kilkudziesięciu tysięcy km 10.8 tutaj mam na ten moment ok 12.3 i z tego co widzę raczej tak zostanie. Średnie spalanie około 1.5L więcej niż poprzedni model. G80 jest cięższe ponad 200 kg i ma napęd na cztery koła chociaż do końca nie jest to wytłumaczenie bo m340 pali mniej niż F80 a też jest ciężka i awd.

W F80 dało się spalić nawet poniżej 7L jadąc ok.90km/h muskając gaz. Tutaj minimum to okolice 8.5.

F80 przy 120km/h paliło ok 9.5L mając 2200obr/min g80 ma niższe obroty ok 2000obr/min ale przy 120 pokazuje sporo bo ok 11L.

Może to być też kwestia programu i Cold start bo w F80 miałem to wyłączone i spalanie trochę spadło.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciekawostka dla posiadaczy polifta: klapka w prawej tylnej rurze otworzy się tylko gdy mamy włączone fake "Iconic Sounds" w opcjach i tryb sport. Ja to od razu wyłączyłem bo nie lubię takiego czegoś ale nie wiedziałem że przez to bąki tylko z 1 rury idą ;D Piszą też że powyżej 4k obrotów w trybie Sport też się otwiera klapka ale tego nie sprawdziłem jeszcze.






EDIT: w zasadzie zamiast trybu sport+/sport wystarczy tryb sport individual z ustawionym tylko Napęd na Sport a reszta w Comfort.

Porobiłem testy w garażu i jednak nie jest tak jakbym tego oczekiwał... To otwieranie klapy to jakiś idiota programował.


Auto stoi na P, daję na sport + i Iconic Sounds włączone = klapa otwarta

Auto stoi na R + sport + + Iconic Sounds włączone = klapa otwarta

Auto stoi lub jedzie na D + sport + + Iconic Sounds włączone = klapa zamknięta


śmiesznie to słychać w garażu gdy wyjeżdżam co chwilę cofając i podjeżdżając do przodu jak klapa co chwile pstryka otwierając się i zamykając. MEGA SŁABE... A już myślałem że będę miał cały czas otwartą tą klapę... Wychodzi na to że to się otwiera tylko podczas mocnego katowania auta na torze (podejrzewam) lub gdy dajesz na Parking i robisz przygazówki. Fest

Edytowane przez jaworq
Stop Electric GO V8. 2 litry to może mieć czajnik ;D
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Auto fajnie przyspiesza i daje radość z jazdy, ale dzisiaj wyczułem pewną ARYTMIĘ w pracy silnika lub xdrive. Stojąc (Drive lub Parking - obojętne) najczęściej na światłach. Czuć takie nierównomierne szturchnięcia po fotelu. Pasażerowie też to czują czyli to nie moje widzi-misie. Gdy dam na tryb comfort i zgaśnie silnik to tego nie czuć. Czyli to wina silnika lub xdrive? Trochę niepokojące... początkowo myślałem że tylko na nierozgrzanym silniku to czuć ale jednak nie. Ktoś z was też tak ma w m340i LCI? U mnie przebieg 5200 km. Najczęściej jeżdżę w trybie Sport Individual gdzie wszystko jest skonfigurowane na Comfort - żeby ominąć start/stop.

Nie pomogę bezpośrednio, ale dodam, że ja mam podobne odczucia w 330i.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak ktoś ma ochotę u siebie sprawdzić to sprzedam za 100 PLN:


https://pl.aliexpress.com/item/1005004238624551.html?spm=a2g0o.order_list.0.0.2bec1c24luPKOF&gatewayAdapt=glo2pol


Używany tydzień. Z wad:


- w LCI jak podłączy się do zapalniczki nie domyka się schowek, nie wiem jak będzie w pre-lci,

- jak się podłączy do USB to problemu nie ma i całkiem fajnie to wygląda, nie rzuca się w oczy.


Powód sprzedaży - ja bardzo dużo korzystam z telefonu. Mam Yanosika, mapy Google Maps, Apple Music ciągle włączone i do tego dochodzą rozmowy telefoniczne prawie że na okrągło + 200 maili na Outlook dziennie i ładowarka nie jest w stanie utrzymać nawet stanu baterii - wolniej, ale spada. Jestem chyba skazany na kabelek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Jak ktoś ma ochotę u siebie sprawdzić to sprzedam za 100 PLN:


https://pl.aliexpress.com/item/1005004238624551.html?spm=a2g0o.order_list.0.0.2bec1c24luPKOF&gatewayAdapt=glo2pol


Używany tydzień. Z wad:


- w LCI jak podłączy się do zapalniczki nie domyka się schowek, nie wiem jak będzie w pre-lci,

- jak się podłączy do USB to problemu nie ma i całkiem fajnie to wygląda, nie rzuca się w oczy.


Powód sprzedaży - ja bardzo dużo korzystam z telefonu. Mam Yanosika, mapy Google Maps, Apple Music ciągle włączone i do tego dochodzą rozmowy telefoniczne prawie że na okrągło + 200 maili na Outlook dziennie i ładowarka nie jest w stanie utrzymać nawet stanu baterii - wolniej, ale spada. Jestem chyba skazany na kabelek.

 

Żadna indukcja tego nie wytrzyma.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.