tolkapon Opublikowano 3 Kwietnia Opublikowano 3 Kwietnia tez szukam jakiś ładnych listew progowych, troch przesadzają z tymi oszczędnościami w porównaniu do g30, brak listw progowych, podpórka pod lewą stopę z tandetnego plastiku, na boczki przednich drzwi jakoś rajstopa naciągnięta , nawet dolna maskownica głośników w dwrzwiach przednich jak Loganie starym 1
Marc24 Opublikowano 3 Kwietnia Opublikowano 3 Kwietnia Listwy są dostępne w akcesoriach M performance. Oczywiście to nie są tanie rzeczy. Najtańsze aluminiowe wyglądające jak zamiennik z Allegro 350 zł/szt, a carbon ponad 1000 zł szt. Podstopnicę tez bym chętnie nabył ale nie jest dostępna. Trzeba będzie poszukać u jakichś tunerów.
Zasłużeni forumowicze --maly-- Opublikowano 3 Kwietnia Zasłużeni forumowicze Opublikowano 3 Kwietnia Ciekawe że do nowego auta klasy premium trzeba dokupować brakujące elementy wyposażenia Jeszcze chwilka i trzeba bedzie dokupować osłony silnika jak kiedyś w fabii zresztą w g20 już zabrali na przestrzeni produkcji kilka plastików maskujących i wygłuszenie maski
kivlov Opublikowano 3 Kwietnia Opublikowano 3 Kwietnia Nowe oprogramowanie zainstalowane idrive 3/2025 - czy coś zważyłem - szybkie wyszukiwanie w nawigacji faktycznie fajne - tylko z niej nie korzystam. Ktoś coś ciekawego zauważył?
przemekk23 Opublikowano 3 Kwietnia Opublikowano 3 Kwietnia Godzinę temu, --maly-- napisał(a): Ciekawe że do nowego auta klasy premium trzeba dokupować brakujące elementy wyposażenia Jeszcze chwilka i trzeba bedzie dokupować osłony silnika jak kiedyś w fabii zresztą w g20 już zabrali na przestrzeni produkcji kilka plastików maskujących i wygłuszenie maski Niektórzy już widzę wygłuszają drzwi. W sumie można by jeszcze wyłożyć czymś miękkim kieszenie w drzwiach, wypruć audio i założyć lepsze, dodać kieszenie w oparciach siedzeń i jeszcze dołożyć parę modyfikacji poprawiających fabrykę... 1
kivlov Opublikowano 3 Kwietnia Opublikowano 3 Kwietnia Wygłuszyć auto można w każdym samochodzie fabrycznym Bo praktycznie żadne nie jest robione pod docelowe audio i dodatkowo takie wygłuszenie bardzo dużo waży.
buster12 Opublikowano 4 Kwietnia Opublikowano 4 Kwietnia 9 godzin temu, kivlov napisał(a): Nowe oprogramowanie zainstalowane idrive 3/2025 - czy coś zważyłem - szybkie wyszukiwanie w nawigacji faktycznie fajne - tylko z niej nie korzystam. Ktoś coś ciekawego zauważył? Najistotniejszą zmianą jest możliwość wykluczenia adresu domowego w dostępie komfortowym - tak że jeśli kręcisz się w okolicach auta to przestaje się ciągle otwierać i zamykać.
Marc24 Opublikowano 4 Kwietnia Opublikowano 4 Kwietnia Słuchajcie, chyba trochę za bardzo narzekamy. Takie mamy czasy i tyle. Też bym wolał żeby pewne rzeczy wyglądały inaczej. Ja jednak staram się w każdym samochodzie szukać plusów i nie skupiać się za bardzo na minusach. Rzeczy które mi nie pasują w tym aucie to w sumie drobiazgi, a plusy zdecydowanie przeważają. Dla mnie G61 w całokształcie to petarda. Komfort jazdy na tym zawieszeniu proffesional jest niesamowity i to mimo 21" felg, wszystkie systemy działają dobrze i co najważniejsze nie wkurzają. Można ponarzekać na jakieś pojedyncze plastiki ale całe auto jest bardzo dobrze zrobione. Nie wiem czy widzieliście swój samochód od spodu. Wszystko pięknie osłonięte, nawet tłumik końcowy. Pod maską i w różnych zakamarkach też wszystko wzorowo zrobione. Ja zawsze zaglądam w samochodach tam gdzie zazwyczaj nikt nie zagląda i to auto jest na prawdę świetnie zrobione. Zawsze czuję podziw dla inżynierów którzy zaprojektowali taką skomplikowaną maszynę mając na karku tyle obowiązujących ograniczeń i norm i wierzę, że mimo wszystko starają się zrobić świetne auto. Czasem nie wszystko uda się zrobić w 100%. Cieszę się też, że BMW jest nadal samodzielną firmą która nie korzysta z obcych rozwiązań i swoje auta opracowuje samo od początku do końca, a nie jak MB które bierze silniki od Renault i Chińczyków czy Audi od VW. O Lexusie nawet nie wspominam. 1
Główni Moderatorzy Rufio Opublikowano 4 Kwietnia Główni Moderatorzy Opublikowano 4 Kwietnia Przesiadka z jakiego auta? http://www.motostat.pl/user_images/18340/icon1.png 330d C43 AMG
Członkowie klubu stuffman Opublikowano 4 Kwietnia Członkowie klubu Opublikowano 4 Kwietnia 3 godziny temu, buster12 napisał(a): Najistotniejszą zmianą jest możliwość wykluczenia adresu domowego w dostępie komfortowym - tak że jeśli kręcisz się w okolicach auta to przestaje się ciągle otwierać i zamykać. to cp zauważyłem na szybko, że po ostatniej aktualizacji nie zapamiętuje mi włączonego autoholda Moje babyBmw: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=112&t=227956no i eM: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=156&t=322283
buster12 Opublikowano 4 Kwietnia Opublikowano 4 Kwietnia Godzinę temu, stuffman napisał(a): to cp zauważyłem na szybko, że po ostatniej aktualizacji nie zapamiętuje mi włączonego autoholda Ten problem był zgłaszany rownież przy wcześniejszej aktualizacji, ale nie każdy go doświadcza. W temacie X5 ktoś pisał, że na infolinii BMW informowali żeby zrestartować iDrive i to powinno pomóc.
kivlov Opublikowano 4 Kwietnia Opublikowano 4 Kwietnia Faktycznie wrczoraj mialem problem z autoholdem
BartekCh Opublikowano 5 Kwietnia Opublikowano 5 Kwietnia U mnie również wyłącza autohold oraz opcję zaciągania ręcznego po wyłączeniu silnika. Resetowałem iDrive, ale nic to nie dało. Pozdrawiam,Bartek
gregwlkp Opublikowano 8 Kwietnia Opublikowano 8 Kwietnia Czy może ktoś się podzielić opinią po dłuższym użytkowaniu auta jak zachowują się te czarne progi oraz tył zderzaka wszystko pokryte czarnym lakierem ? To jest must have do oklejenia folią czy niekoniecznie ?
MarcinKL Opublikowano 8 Kwietnia Opublikowano 8 Kwietnia (edytowane) Dzień dobry, kilka dni temu odebrałem auto i wciąż jeżdżę delikatnie gdyż jest "na dotarciu". Dość średnio dogaduję się z tabletowymi wyświetlaczami (przesiadłem się z G30, która była jeszcze dość analogowa) a już zupełnym kuriozum jest dla mnie bagażnik gdzie nawet gaśnica nie ma swojego schowka i musiałem pokombinować by się nie telepała ;). Nieco irytujące jest też zamykanie drzwi - trzeba solidnie trzasnąć, w przeciwnym razie się nie domykają. Nie wiem, może tylko mój egzemplarz tak ma? Poza tym, auto super. Tyle na szybko z wrażeń. Edytowane 8 Kwietnia przez MarcinKL 3
maciej_cie Opublikowano 9 Kwietnia Opublikowano 9 Kwietnia Też swoje G20 odbierałem u Zdunka w Gdyni 1
Hernandes Opublikowano 16 Maja Opublikowano 16 Maja Przyszła aktualizacja systemu: 03/2025.47. I zauważyłem jak dotąd dwie rzeczy: straciłem dostęp za pomocą telefonu (pewnie trzeba po raz drugi skonfigurować) oraz ciekawostka: inaczej przelicza zasięg. Bardziej optymistycznie. Chyba, że to są ustawienia fabryczne zaraz po instalacji i za chwilę, jak się nauczy mojego samochodu, to wrócę do bardziej pesymistycznych prognoz zasięgu. Ale jak na razie: cieszy, he he.
gregwlkp Opublikowano 16 Maja Opublikowano 16 Maja Jestem 2 tygodnie po odbiorze i generalnie jestem bardzo zadowolony. Może dlatego że moje poprzednie G30 było przedliftowe a tu jest mild hybrid to przy 520D x-drive jeździ się dużo lepiej od poprzednika , siedzi się wyżej a akurat dla mnie to wartość dodana. Auto jest lepiej wyciszone , design jest adekwatny do dzisiejszych czasów . Generalnie brakuje mi tylko domykania drzwi i uchylnego dachu. Widać oszczędności w wykończeniu - schowki niewykończone materiałem , kawałek boczku obity materiałem, brak schowka z lewej strony. Nie zmienia to jednak całośći , która mimo początkowej niechęci mi jednak pasuje. Mam mineral white i z pakietem m-pro , szklanym dachem , koła 20 mi się podoba.
maaroon Opublikowano 17 Maja Opublikowano 17 Maja To jeszcze ja się przywitam i pochwale - czarne 520d XD Touring. To moje 3 BMW - wcześniej 330 (generacji F), później M340d (G) (z przerwą na Q5) i teraz to. Na szybko - zawieszenie Professional baaardzo wygodne, i dość zwrotne jak na te 5 metrów. Układ kierowniczy mocno się różni od serii 3 - dla mnie na duży plus. Siedzenia komfort fajne, lepsze niż w Audi, ale prawdę mówiąc te sportowe M bez dopłaty są równie dobre. Wyciszenie - szyby słabo (w Audi Q5 akustyczne szyby duuużo lepsze), ale ogólnie całe auto nieźle. Silnik jak na 2,0 diesla spoko, jeździ się lepiej niż TDI od grupy VW. Zaskakująco dobrze działają wszelkie systemy asystujące - sprawnie i nienachalnie. Moje największe rozczarowanie to nagłośnienie B&W - ciągle próbuje je ustawić pod siebie, ale jak na razie to gra bardzo przeciętnie pomimo FLACów puszczanych z Deezera. Wybierałem pomiędzy tym autem a A6 Avant i jak na razie jestem zadowolony z wyboru. 1
Hernandes Opublikowano 21 Maja Opublikowano 21 Maja Dostałem informację, że muszę iść do stacji diagnostycznej i podstemplować dowód rejestracyjny odnośnie haka. Też tak mieliście? Zdziwiłem się, że producent fabrycznie zakłada hak, samochód jest homologowany a element fabryczny wyposażenia samochodu nie jest defaultowo dopuszczony? To jest niedoskonałość naszych przepisów, czy unik importera/dealera? Czy w innych markach jest tak samo? Nie miałem dotychczas fabrycznego haka i zakładając na własną rękę nie miałem do nikogo pretensji, że muszę iść po stempel. Ale tu jakoś tak wydaje mi się to dziwne i nie wiem, czy robić aferę u dealera i uczyć go dobrych manier, czy grzecznie ustawić się w kolejce po stempelek?
buster12 Opublikowano 21 Maja Opublikowano 21 Maja (edytowane) Standard w BMW oraz niedoskonałość naszych przepisów. Każde nowe auto z hakiem musi przejść ten proces, natomiast część producentów robi to w ramach odbioru. Edytowane 21 Maja przez buster12
kivlov Opublikowano 21 Maja Opublikowano 21 Maja Miałem tak samo, Ktos juz zainstalował nowa aktualizacje? Niestety problem z auto hold nie zniknął.
Daniel2211 Opublikowano 21 Maja Opublikowano 21 Maja Dziś miałem okazję zobaczyć nowe przyciski sterowania szyb , robią dużo lepsze wrażenie niż ten plastik , choć pewnie będą się rysować … 1
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się
Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu
Zaloguj się