Skocz do zawartości

Szybkie pytania, szybkie odpowiedzi BMW 3 G20/21


dzbpl

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć, jaka sensowna mata do G21? OEM to jakaś porażka, masywne krawężniki zabierają absurdalnie dużą przestrzeń ładunkową.

Dlatego poszukuje czegoś co licuje z krawędziami bagażnika i przede wszystkim nie tworzy we wewnątrzu klimatu chińskiego bazaru.

Czytałem że Frogum daje radę, lecz nie oferuje wariantu dla kombiarza. :evil:

Proszę o opinie drodzy forumowicze.

 

Cześć,

Ja od kilku miesięcy używam tej z linku, dość dobrze pasuje do kształtu bagażnika i ma niskie krawędzie na czym mi tez zależało :) Fakt, że wytłoczenie BMW mogliby sobie darować :?


https://allegro.pl/oferta/mata-bagaznika-gumowa-bmw-3-g21-touring-kombi-9281047210

 

Nad tą myślę, fakt wytłoczenie porażka, ale krawędzie niskie więc git. Najważniejsze pytanie kolego: czy śmierdzi ta guma :?:

Rigum to jedna z lepszych firm ktore robia dywaniki gumowe - taki top

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć, jaka sensowna mata do G21? OEM to jakaś porażka, masywne krawężniki zabierają absurdalnie dużą przestrzeń ładunkową. :)

Dlatego poszukuje czegoś co licuje z krawędziami bagażnika i przede wszystkim nie tworzy we wewnątrzu klimatu chińskiego bazaru.

Czytałem że Frogum daje radę, lecz nie oferuje wariantu dla kombiarza. :evil:

Proszę o opinie drodzy forumowicze.

 

Cześć,

Ja od kilku miesięcy używam tej z linku, dość dobrze pasuje do kształtu bagażnika i ma niskie krawędzie na czym mi tez zależało :) Fakt, że wytłoczenie BMW mogliby sobie darować :?


https://allegro.pl/oferta/mata-bagaznika-gumowa-bmw-3-g21-touring-kombi-9281047210

 

Nad tą myślę, fakt wytłoczenie porażka, ale krawędzie niskie więc git. Najważniejsze pytanie kolego: czy śmierdzi ta guma :?:

 

Nie śmierdzi :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szybkie pytanie, czy potrzebuje zgodę leasingu na wyjazd samochodem za granicę, chodzi mi o przejazd do Chorwacji, więc cała droga przez teren UE. Drugie pytanie jak sprawdzić czy w aucie mam ładowarkę indukcyjną, niby w konfiguratorze wybrałem, ale telefonu nie ładuje. Trzeba ją gdzieś włączyć?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na wszelki wypadek wydrukuj sobie taki kwit z firmy leasingowej, choć mało kto o to pyta - dziś w dobie wszystkiego online zapewne zalogujesz się na stronie firmy leasingowej i taki druk pobierzesz. Różnie to się nazywa w różnych firmach - informacja o użytkowniku lub zgoda na wyjazd za granicę itp.


Co do ładowarki - nic się nie włącza - po prostu kładziesz telefon i powinna się zaświecić dioda koło telefonu i tyle. Może w telefonie masz coś powyłączane lub masz jakieś etui co powoduje problemy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szybkie pytanie, czy potrzebuje zgodę leasingu na wyjazd samochodem za granicę, chodzi mi o przejazd do Chorwacji, więc cała droga przez teren UE. Drugie pytanie jak sprawdzić czy w aucie mam ładowarkę indukcyjną, niby w konfiguratorze wybrałem, ale telefonu nie ładuje. Trzeba ją gdzieś włączyć?

 


Też podpinam się pod to pytanie, za 2 tygodnie jadę na weekend do Czech (Praga) i widzę że jest opcja w BMWFS zapytanie o użytkowanie auta poza terenem kraju, ale jest coś opisane o dodatkowym ubezpieczneiu. Mam pakiet dilerski z Ergo Hestia, Autocasco Serwisowy oraz Assistance Prestiż. Czy faktycznie muszę coś dokupić?




Ostatnio miałem okazję przejechać się z tyłu i czasem słyszę dziwne dzwięki jakby samolot startował, podobne do tych z hybrydy jak jechałęm uberem Toyota :D Rozumiem, że jest to odzyskiwanie energii oraz silnik elektryczny? (mam 20d xDrive Mild Hybryd)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy tylko mnie mega irytują spryskiwacze w ramionach wycieraczek?

Debilne rozwiązanie nie widzę plusów.

Mam :mad2: to samo

spróbuję przerobić to na standardowe spryskiwacze.

I co przerabiałeś już, jak efekty? Bo mnie to już tak do pasji doprowadza, że muszę coś zrobić i kupić jakieś normalne dysze. Podobno od F30 pasują? Najbardziej bym chciał jednak jak jest w G30 3 dysze spryskiwaczy pod maską... :cool2:

Najlepsze jest to, że G20 LCI już ma z powrotem normalnie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najlepsze jest to, że G20 LCI już ma z powrotem normalnie...

Niestety nie, też są w ramionach wycieraczek i też mnie wkurzają :D

A jakie są wady spryskiwaczy w ramionach wycieraczek?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Najlepsze jest to, że G20 LCI już ma z powrotem normalnie...

Niestety nie, też są w ramionach wycieraczek i też mnie wkurzają :D

A jakie są wady spryskiwaczy w ramionach wycieraczek?

 

Nie przerobiłem i dalej mnie to wkurza.

Wady głównie brak możliwości namoczenia szyby np tak jak teraz robale spryskujemy i czekamy aż namiękną i pięknie schodzą. W g20 tak się nie da od razu są rozmazywane i nic nie widać. Jak zostawimy auto na mrozie i mamy zamarzniętą szybę też nie można spryskać i poczekać aż odmarźnie. Trzeci problem to płyn psikany bezpośrednio na wycieraczkę powoduje że cały czas jest rozchlapywany i ciężko doczyścić szybę tak żeby nic nie zostało. Dla mnie idiotyczne rozwiązanie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie! Mam problem z dziwnym zachowaniem kierownicy/samochodu w okolicach punktu "0" na kierownicy - przy 60km/h i więcej czuć takie dziwne "wyrywanie" z tego punktu, albo coś w stylu luzu. W ASO twierdzą, że wszystko super, a ja się czuję jakbym jechał taczką. Myślałem, że to kwestia zimówek RoF, ale na letnich RoF jest to samo. Im cieplejszy asfalt tym zachowanie bardziej irytujące.. Czy ktoś również tak ma? Jak wytłumaczyć ten problem w ASO? Na sporcie trochę mniej to czuć, ale nadal drażni.... Moja stara E90 mająca 10x tyle przebiegu prowadzi się lepiej niż G20 :(
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdź czy nie masz włączonego asystenta linii.

Ja go kiedyś wyłączyłem a ostatnio albo sam albo syn przypadkiem mi uszkodził. Myślałem ze to deszcz i koleiny tak złe wpływają na prowadzenie a to było to badziewie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Członkowie klubu


Nie przerobiłem i dalej mnie to wkurza.

Wady głównie brak możliwości namoczenia szyby np tak jak teraz robale spryskujemy i czekamy aż namiękną i pięknie schodzą. W g20 tak się nie da od razu są rozmazywane i nic nie widać. Jak zostawimy auto na mrozie i mamy zamarzniętą szybę też nie można spryskać i poczekać aż odmarźnie. Trzeci problem to płyn psikany bezpośrednio na wycieraczkę powoduje że cały czas jest rozchlapywany i ciężko doczyścić szybę tak żeby nic nie zostało. Dla mnie idiotyczne rozwiązanie.

Na pewno jest to korzystniejsze dla tych z tyłu, bo na nich nie chlapiesz;)

W U11 są spryskiwacze, i to nawet 3.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie przerobiłem i dalej mnie to wkurza.

Wady głównie brak możliwości namoczenia szyby np tak jak teraz robale spryskujemy i czekamy aż namiękną i pięknie schodzą. W g20 tak się nie da od razu są rozmazywane i nic nie widać. Jak zostawimy auto na mrozie i mamy zamarzniętą szybę też nie można spryskać i poczekać aż odmarźnie. Trzeci problem to płyn psikany bezpośrednio na wycieraczkę powoduje że cały czas jest rozchlapywany i ciężko doczyścić szybę tak żeby nic nie zostało. Dla mnie idiotyczne rozwiązanie.

 

Wszystko o czym piszesz to prawda, natomiast w mojej ocenie jest to kwestia preferencji, bo każde rozwiązanie ma swoje wady i zalety. Ja osobiście wolę spryskiwacze zintegrowane, choćby dlatego, że chcąc oczyścić szybkę stojąc w korku, spryskuję tylko swoją szybę a nie wszystkie samochody do okoła, ponadto jadąc 150km/h po autostradzie płyn trafia tam gdzie jest potrzebny a nie pryska do połowy wysokości szyby lub pod wycieraczki.

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wady głównie brak możliwości namoczenia szyby np tak jak teraz robale spryskujemy i czekamy aż namiękną i pięknie schodzą. W g20 tak się nie da od razu są rozmazywane i nic nie widać. Jak zostawimy auto na mrozie i mamy zamarzniętą szybę też nie można spryskać i poczekać aż odmarźnie. Trzeci problem to płyn psikany bezpośrednio na wycieraczkę powoduje że cały czas jest rozchlapywany i ciężko doczyścić szybę tak żeby nic nie zostało. Dla mnie idiotyczne rozwiązanie.

 

Szczerze mówiąc to nigdy jeszcze nie użyłem spryskiwaczy w taki sposób żeby najpierw spryskać, potem poczekać i dopiero potem włączyć wycieraczki. W swoim samochodzie (e60) nie wiem jak to zrobić, ale też nigdy się nie spotkałem żeby ktoś inny coś takiego robił.


O tyle dobrze dla mnie, że oprócz tego rozchlapywania raczej nie poczuję żebym coś tracił. A to co mi się podoba w tych nowych spryskach - to że nie tracę widoczności ani na chwilę.

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Zobaczysz że i tak masz szybę rozmazaną, schlapaną i ciężko doczyścić do sucha. Niektóre nowe modele już mają normalne spryskiwacze bo nawet BMW wie że nie działa to poprawnie. Takie spryskiwacze Renault miało już 20 lat temu.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zobaczysz że i tak masz szybę rozmazaną, schlapaną i ciężko doczyścić do sucha. Niektóre nowe modele już mają normalne spryskiwacze bo nawet BMW wie że nie działa to poprawnie. Takie spryskiwacze Renault miało już 20 lat temu.

 

Kwestia upodoban. Mam takie rozwiazanie tez w Volvo XC60 i w zyciu bym nie wrocil juz do zwyklych spryskiwaczy.

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.