Skocz do zawartości

Szybkie pytania, szybkie odpowiedzi BMW 3 G20/21


dzbpl

Rekomendowane odpowiedzi

  • Moderatorzy

Szukaj studia detailingowego naprawdę to nie muszą być bracia pietrzak, Usługa się nazywa mycie detailingowe z dekontaminacją lakieru. Jak to Wawa to nie wiem 200 zł może max kosztować.

Po 1,5 roku masz pewnie pełno mikrorys, także kolejny etap zabawy to korekta lakieru i jakieś zabezpieczenie, ale nie musisz tego robić - wiadomo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak odpalic Yanosika na AA ?

 

Jeszcze nie ma takiej możliwości. Yanosik do AA został udostepniony, póki co tylko BETA-testerom.

 

Przesiadłem się na iPhone, ale w grudniu gdy odbierałem auto miałem jeszcze Huawei P20. Na 99% miałem Yanosika. Kwestia tylko czy chodzi Ci o bezprzewodowe połączenie? Większość telefonów go nie ma. Trzeba mieć Androdia 11 lub jakiegoś nowszego Samsunga. W przypadku mojego Huawei P20 musiałem uruchomić AA na ustawieniach programisty.


Co do pierwotnego pytania: problem jest z samym Yanosikiem czy ogólnie z AA?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam samsunga s20, łącze się z AA bezprzewodowo, sądziłem, że skoro mam Janosika w tel. to z automatu pojawi się w AA. Po prostu nie mam tam ikonki.

 

Yanosik nie jest dostepny dla AA. Wkrótce ma się to zmienić. Polecam śledzić Yanosik.pl, jak tylko usługa zostanie udostepniona dla AA, pojawi się stosowny informacja na stronie interentowej. Yanosik w AA był udostepniany tylko dla testerów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak odpalic Yanosika na AA ?

 

Jeszcze nie ma takiej możliwości. Yanosik do AA został udostepniony, póki co tylko BETA-testerom.

 

Przesiadłem się na iPhone, ale w grudniu gdy odbierałem auto miałem jeszcze Huawei P20. Na 99% miałem Yanosika. Kwestia tylko czy chodzi Ci o bezprzewodowe połączenie? Większość telefonów go nie ma. Trzeba mieć Androdia 11 lub jakiegoś nowszego Samsunga. W przypadku mojego Huawei P20 musiałem uruchomić AA na ustawieniach programisty.


Co do pierwotnego pytania: problem jest z samym Yanosikiem czy ogólnie z AA?

 

Jesli brałeś udział w BETA-Testach to miałeś Yanosika, jesli nie to Ci się wydawało. Nie chodzi mi o bezprzewodowe połączenie, nigdzie o tym nie pisałem. Problem jest z AA. Google nie udostępniał kodu do trybu samochodowego dla dostawców innych ystsemów nawigacyjnych. Dostali w Italii 100mln Euro kary i zmienili zdanie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siema

Mam taką sytuację: w ustawieniach head-up'a wybieram żeby mi wyświetlało wskaźniki sportowe "tylko w trybie sport", Daje auto na sport i mi nie pokazuje, jeżeli dam na "zawsze" to pokazuje.

Czyli albo zawsze albo wcale... Ktoś może wie dlaczego?

Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ostatnia przygoda to zniknęło w menu gniazdo USB w konsoli i pojawiło się po ok tygodniu, czy czasami zdalnie coś kombinują z software?

Chodzi o media? Zdarzyło mi się dwa razy, że zniknął pendrive. Za pierwszym razem zamknąłem auto, otworzyłem i pomogło. Za drugim wyjąłem pendrive, włożyłem z powrotem i też po kłopocie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie odnośnie zawieszenia adaptacyjnego M (model m340i xDrive ale podejrzewam że w 330i też jest podobnie). Przeszukałem fora krajowe i zagraniczne i tak naprawdę nie wiem co już o tym myśleć.


Opinie są różne i z reguły takie:

- zawieszenie standardowe daje takie wrażenia jak pomiędzy comfort a sport w wersji z adaptacyjnym

- zawieszenie standardowe jest najtwardsze

- w salonie mówią że adaptacyjne m jest obniżone i najtwardsze i żeby tego nie brać na polskie drogi


Czy ktoś testował obydwa w G20 i jest w stanie coś wyjaśnić? Nie mam możliwości przetestowania tego w tym modelu. Jest sens to brać?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Byłem na jeździe próbnej 330i M Sport z zawieszeniem adaptacyjnym M, koła 19". Parę dni później miałem jazdę próbną 318i z zawieszeniem standardowym i koła 16". Jazdy próbne trwały ok. 2h. Moje wrażenie było takie, że oba auta były dość twarde, choć to z kołami 19" jeszcze twardsze. Zawsze bardzo chciałem mieć BMW, ale nie wiem, czy ten zawias nie będzie dla mnie zbyt twardy w codziennym użytkowaniu. Obecnie jeżdżę starym passerati, więc jestem przyzwyczajony do czegoś zupełnie innego. Ogólnie auto bardzo mi się podoba, w szczególności zestrojenie skrzyni biegów i fantastyczne wyciszenie auta w środku - jedno z tych aut miało szyby akustyczne, drugie nie. Różnica jest bardzo duża.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć

Na dniach będę zamawiał G20. Czy mozecie podesłać zdjęcia jak wyglądają fotele w wersji Advantage i jak w Sport Line + informacja czy są wygodne? niestety samochód którym jeździłem był w M Sport i nie mieli innej wersji do pokazania :(

Z góry dziękuje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie odnośnie zawieszenia adaptacyjnego M (model m340i xDrive ale podejrzewam że w 330i też jest podobnie). Przeszukałem fora krajowe i zagraniczne i tak naprawdę nie wiem co już o tym myśleć.


Opinie są różne i z reguły takie:

- zawieszenie standardowe daje takie wrażenia jak pomiędzy comfort a sport w wersji z adaptacyjnym

- zawieszenie standardowe jest najtwardsze

- w salonie mówią że adaptacyjne m jest obniżone i najtwardsze i żeby tego nie brać na polskie drogi


Czy ktoś testował obydwa w G20 i jest w stanie coś wyjaśnić? Nie mam możliwości przetestowania tego w tym modelu. Jest sens to brać?

Adaptacyjne jest obniżone jak sportowe M, trzeba na niektóre krawężniki uważać. Natomiast opcja zmiany twardości comfort / sport bardzo się sprawdza. Ja po mieście i jakichś dziurawych drogach jeżdżę w comforcie (koła 19" ROF) i dla mnie jest ok. Na ładnych trasach wrzucam sport i jest znacznie bardziej twardy zawias i auto pewniej się prowadzi. Ogólnie brałbym bez wahania.


W M340i chyba nawet nie można wziąć standardowego zawiasu, zawsze jest sportowy. W niższych silnikach rezygnacja ze sportowego M, to również rezygnacja ze zmiennego, sportowego układu kierowniczego. Jak nie chcesz teraz brać, to dopytaj dilera, bo adaptacyjne zawieszenie jest w connected drive i można kupić już post produkcyjnie. Podobno we wszystkich 3er montują hardware od 2020 ale software trzeba sobie dokupić :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie odnośnie zawieszenia adaptacyjnego M (model m340i xDrive ale podejrzewam że w 330i też jest podobnie). Przeszukałem fora krajowe i zagraniczne i tak naprawdę nie wiem co już o tym myśleć.


Opinie są różne i z reguły takie:

- zawieszenie standardowe daje takie wrażenia jak pomiędzy comfort a sport w wersji z adaptacyjnym

- zawieszenie standardowe jest najtwardsze

- w salonie mówią że adaptacyjne m jest obniżone i najtwardsze i żeby tego nie brać na polskie drogi


Czy ktoś testował obydwa w G20 i jest w stanie coś wyjaśnić? Nie mam możliwości przetestowania tego w tym modelu. Jest sens to brać?

Adaptacyjne jest obniżone jak sportowe M, trzeba na niektóre krawężniki uważać. Natomiast opcja zmiany twardości comfort / sport bardzo się sprawdza. Ja po mieście i jakichś dziurawych drogach jeżdżę w comforcie (koła 19" ROF) i dla mnie jest ok. Na ładnych trasach wrzucam sport i jest znacznie bardziej twardy zawias i auto pewniej się prowadzi. Ogólnie brałbym bez wahania.


W M340i chyba nawet nie można wziąć standardowego zawiasu, zawsze jest sportowy. W niższych silnikach rezygnacja ze sportowego M, to również rezygnacja ze zmiennego, sportowego układu kierowniczego. Jak nie chcesz teraz brać, to dopytaj dilera, bo adaptacyjne zawieszenie jest w connected drive i można kupić już post produkcyjnie. Podobno we wszystkich 3er montują hardware od 2020 ale software trzeba sobie dokupić :P

 

No właśnie nie można dokupić. Niby jest informacja, że każde auto jest przystosowane do dokupienia tej opcji, ale w praktyce tak nie jest.

Chciałem to dokupić w ConnectedDrive i po wpisaniu VIN-u i po weryfikacji systemu dostałem informację, że opcja nie jest dostępna.

Można dodać np sportowy dźwięk silnika z głośników, ale nie adaptacyjne zawieszenie.

Także jak ktoś się zastanawia na tą opcją to musi brać od razu. Wprawdzie mój przykład odnosi się do G22 ale chyba nie ma to znaczenia czy G20 czy G22.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hejka,


mam szybkie pytanie - auto odebrałem miesiąc temu i właśnie tankowałem po raz drugi i mam następujący problem - podczas tankowania bardzo często odbija pistolet i to już od samego początku więc to nie jest case tego że bak już przepełniony paliwem. Czy Wy macie również takie doświadczenie? Czy żyć z tym i olać czy nie wiem jest to kwestia np. zbyt dużej ilości powietrza w zbiorniku czy jakiś takich rzeczy (?).


Pozdro!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hejka,


mam szybkie pytanie - auto odebrałem miesiąc temu i właśnie tankowałem po raz drugi i mam następujący problem - podczas tankowania bardzo często odbija pistolet i to już od samego początku więc to nie jest case tego że bak już przepełniony paliwem. Czy Wy macie również takie doświadczenie? Czy żyć z tym i olać czy nie wiem jest to kwestia np. zbyt dużej ilości powietrza w zbiorniku czy jakiś takich rzeczy (?).


Pozdro!

 

Miałem podobnie w innym aucie. Poprzedni właściciel dolewał po odbiciu i był zalany filtr paliwa, wystarczyło wymienić. Jak odebrałeś auto dopiero co, to może być przytkany wężyk do odpowietrzenia. Ogólnie jedź do ASO czym prędzej, bo poza tym że jest strasznie denerwujące, to zassało mi bak do środka (Mercedes A).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ostatnia przygoda to zniknęło w menu gniazdo USB w konsoli i pojawiło się po ok tygodniu, czy czasami zdalnie coś kombinują z software?

Chodzi o media? Zdarzyło mi się dwa razy, że zniknął pendrive. Za pierwszym razem zamknąłem auto, otworzyłem i pomogło. Za drugim wyjąłem pendrive, włożyłem z powrotem i też po kłopocie.

To znaczy, że to wada G20 i to nie do naprawy. Pytanie kiedy znowu zniknie USB, a wtedy dotykasz klamkę od zewnątrz, guzik od głośności i pendrive. Jest szansa że pomoże :twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trzymam G20 na parkigu gdzie brama otwierana jest za pomocą karty. Siedząc w aucie i machając nic sie nie dzieje, nieraz wysadałem

przytykając wrecz kartę do odbiornika z różnym skutkiem.

Pan z ''centrum dowodzenia'' powiedział że mają tego typu przypadki z ''autami nafaszefowanymi zaawansowaną elektroniką która blokuje sygnał''

Co o tym myślicie? Ktoś się ze mną bawi? :mad2: W Golfie VII nie ma problemu. :duh:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skoro wysiadałeś i dotykałeś kartą do czytnika i to nie zawsze działało to problem jest z systemem obsługującym karty.

Jeśli ma go zakłócać auto to nie winna auta.

Żyjemy w czasach jakich żyjemy i wszędzie wokół jest elektronika i różnego rodzaju blokady sygnału, powodujące zakłócenia itp.

Jakoś telefonu samochód Ci nie zakłóca.

Zaznacza że nie znam się na elektronice tych systemów, ale dużą dozą prawdopodobieństwa moim zdaniem jest on po prostu kiepski, skoro auto stojące 0,5-1,0m od czytnika zakłóca przesył danych pomiędzy kartą położoną na tym czytniku a czytnikiem.

Co jeszcze trzeba zaznaczyć - to jest system dla którego właściwym środowiskiem pracy jest lokalizacja bardzo blisko wszelkiej maści pojazdów, napakowanych elektroniką.


Po prostu nie doszukiwał bym się tutaj winy G20.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Cześć

Na dniach będę zamawiał G20. Czy mozecie podesłać zdjęcia jak wyglądają fotele w wersji Advantage i jak w Sport Line + informacja czy są wygodne? niestety samochód którym jeździłem był w M Sport i nie mieli innej wersji do pokazania :(

Z góry dziękuje.

tu są od Advantage : https://ibb.co/dgtDz0T

są wygodne - mam 190cm- , wygodniejsze od zwykłych w Tiguanie , ale mają słabe trzymanie boczne podczas ostrej jazdy na zakrętach , sportowych w G20 nie próbowałem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.