Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
2 godziny temu, Semtex93 napisał(a):

(…)Tylko do BMW trzeba się przekonać jeśli chodzi o design, zarówno na zewn jak i wewn. Audi jest bardziej "clean" pod tym kątem.

Bardzo ładnie to ująłeś! Zgadzam się 

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Wracając do tematu, zaczęły pojawiać się oferty wśród brokerów na rabaty rzędu 25% na X5 do produkcji? Czy jest to teraz standard u dealerów spowodowany nowym model, który za rok ma zawitać?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

25%? Brać i nie pytać 

Pierwsze prawdziwe M, do tego kombi

 

(ex F10 520d; F10 535d; G11 LCI 740d; G05 M60i)

Opublikowano

Na stockową bez negocjacji pierwsza oferta -17% bezpośrednio w salonie. Myślę, że -20% na spokojnie byłoby do osiągnięcia. Mankamentem brokerów przynajmniej tych, z którymi rozmawiałem to obowiązkowo leasing, bez opcji zakupu „za gotówkę”.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

17% na ten moment nie wydaje sie czyms nadzwyczajnym. 17% dostałem na zamowienie do produkcji kiedy G05 wchodziło na rynek.

Opublikowano

Teraz są inne czasy. Po tym ile rzeczy zabrali z G05 LCI, aby ciąć koszty (keyless tylnych klamek, składanie kanapy z poziomu bagażnika, lasery, przycisk ogrzewania kierownicy, przyciski regulacji dystansu Asystentów Pro na kierownicy, cały moduł klimatyzacji z ekranikami i przyciskami, moduł z przyciskami konfigurowalnymi, dźwignia zmiany biegów itd.) i utrzymać się na rynku z rosnącą konkurencją chińską, to nie sądzę, aby rabaty takie jak w 2019 były czymś normalnym. Moim zdaniem tylko dlatego tak radykalnie nie podnoszą cen BMW, bo ratują się stopniowym pomniejszaniem rabatów. Natomiast w pewnym momencie to "źródełko" się wyczerpie i zaczną poważnie szarpać ceny katalogowe.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Ale za to można kupić porządne i mega zadbane M60i z “rabatem” 30%. Prawie nówka 😇

  • Haha 1

Pierwsze prawdziwe M, do tego kombi

 

(ex F10 520d; F10 535d; G11 LCI 740d; G05 M60i)

Opublikowano
13 minut temu, maciek_w napisał(a):

Ale za to można kupić porządne i mega zadbane M60i z “rabatem” 30%. Prawie nówka 😇

„Więcej niż nowe” 😁

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Aż tak daleko bym się nie posunął 

Pierwsze prawdziwe M, do tego kombi

 

(ex F10 520d; F10 535d; G11 LCI 740d; G05 M60i)

Opublikowano (edytowane)
3 godziny temu, maciek_w napisał(a):

Ale za to można kupić porządne i mega zadbane M60i z “rabatem” 30%. Prawie nówka 😇

Maciek, mysle ze sprzedaz Twojego rocznego auta na tym forum, gdzie sa glownie swiadomi lub bardzo swiadomi uzytkownicy (inni raczej nie wiedza o istnieniu tego miejsca), moze byc arcy trudna. Mowie ze swojego doswiadczenia sprzedawania rowniez rocznego Audi za podobne pieniadze.

Chodzi mi o to ze osoby tu obecne albo maja wlasna teorie np co do docierania lub interwalow serwisowych albo wlasna teorie do konfiguracji albo zbyt dobrze orientuja sie w rabatach u niektorych zrodel.

Z drugiej strony masz te przewage ze niektorzy Cie tu kojarza i moze komus szepna ze jest fajna sztuka od pasjonata z forum.

Edytowane przez Semtex93
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano (edytowane)
1 godzinę temu, Semtex93 napisał(a):

Z drugiej strony masz te przewage ze niektorzy Cie tu kojarza i moze komus szepna ze jest fajna sztuka od pasjonata z forum.

Pełna zgoda. Aczkolwiek, nie ukrywam, że na to drugie po cichu liczę 😇🙏

Przy tej ilości ekshibicjonizmu na forum, okazuje się, że niektórzy z tu obecnych wiedzą / pamiętają o moim aucie więcej niż ja (np. wyszło to w Waszych podpowiedziach odnośnie mojego ogłoszenia). Może to wspomoże temat od strony wiarygodności  

Edytowane przez maciek_w
  • Lubię to 1

Pierwsze prawdziwe M, do tego kombi

 

(ex F10 520d; F10 535d; G11 LCI 740d; G05 M60i)

Opublikowano
W dniu 9.02.2025 o 15:43, wehyr napisał(a):

wyjaśnijcie mi fenomem x7 ??

Auto małe w środku , bagażnik bez szału , jedyne in plus to dla 7 osób ...

Z dwojka szkodnikow ponizej 3 roku zycia nagle okazuje sie, ze X5 nie nalezy do najbardziej komfortowych aut i wiecej miejsca w niektorych sekcjach jest w autach z nizszych segmentow. Dzis powaznie zastanowilbym sie nad X7 nie ze wzgledu na jakis fenomen modelu bo X5 podoba mi sie o wiele bardziej, tylko ze wzgledu na wiecej przestrzeni w drugim rzedzie.

  • Lubię to 2
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

To jest własnie w moim odczuciu jedyna, tak naprawde, wada X5. Ilosc miejsca z tyłu jest jakby z segmentu o rozmiar mniejszego i tez z tego własnie powodu teraz wolałbym X7. Gdy do X5 wsiadaja 4 dorosłe osoby robi sie ciasno. Sam mam 190cm i gdy prowadze to musze miec fotel ustawiony blizej niz bym chciał bo inaczej nikt dorosły za mna nie usiadzie. Troche to rozczarowujace w samochodzie o tym rozmiarze. X7 rozwiazuje ten problem ale...kosztem za duzego gabarytu do miasta, masy,osiagow itd. Nie ma w BMW złotego środka. Albo masz suva za ciasnego albo za dużego.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Wg mnie w X5 jest z tyłu niewiele mniej miejsca niż w siódemce G11 (tj. Poprzednia generacja ze standardowym rozstawem osi). Oczywiście sama kanapa była tam o wiele wygodniejsza i zwłaszcza oparcie lepiej wyprofilowane etc etc, ale na nogi miejsca było bez szału. Ja mam ledwie 182cm i sam siedząc za fotelem kierowcy ustawionym pode mnie czułem, że jest mi odrobinę ciasno

Teraz w X5 mam podobnie. Na szczęście nie jeżdżę tam nigdy. Za to na bagażnik w X5 nie mogę narzekać - jak na moje potrzeby jest absolutnie przepastny 

Pierwsze prawdziwe M, do tego kombi

 

(ex F10 520d; F10 535d; G11 LCI 740d; G05 M60i)

Opublikowano (edytowane)

Sprawa jest dosc prosta.

X5, jak prawie kazde BMW, ma cofniety silnik, a co za tym idzie dluzsza maske i krotsza kabine niz np Audi. Cos za cos. W BMW swietne wywazenie, w Audi silnik wiszacy przed przednia osia i momentami understeer.

Dlatego X5 zamiast miec z tylu tyle miejsca co Q7 (X5 i Q7 to ten sam segment) ma tyle miejsca co Q5.

Analogicznie X7 ma z tylu tyle miejsca co Q7 (no moze odrobine wiecej) zamiast tak duzo jak np GLS (X7 i GLS to ten sam segment).

Jezeli ktos chce najwiecej miejsca z tylu w danym segmencie to, albo Q7, albo segment wyzej GLS.

Osobiscie nie chcialbym ani Q7 ani GLS, bo wiem jak prowadzi sie BMW i na ile jest responsywne.

Edytowane przez Semtex93
Opublikowano
21 godzin temu, Michael1916 napisał(a):

17% na ten moment nie wydaje sie czyms nadzwyczajnym. 17% dostałem na zamowienie do produkcji kiedy G05 wchodziło na rynek.

Jak kupowałem swoją X5, maksymalny rabat na auta stockowe wynosił 15%, ale za to leasing był bardzo korzystny – zupełnie nie opłacało się angażować gotówki.
Dzisiaj? Na dzień dobry -17% w salonie, który jeszcze 4 lata temu startował z propozycją -5%, a maksymalnie schodził do -10%.

Co ważne w salonie można kupić auto za gotówkę, czego często nie da się zrobić u tzw. brokerów.
Chociaż ostatnio jedna oferta w salonie mocno mnie zaskoczyła: atrakcyjna cena, ale tylko w połączeniu z leasingiem. Czyli dokładnie jak u brokerów.
Najciekawsze, że leasing nie przez BMW, tylko przez zewnętrzną firmę, a całkowity koszt finansowania to prawie 100 tys. zł przy cenie konfiguracji 450 tys. po rabacie.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

salon dostaje dużą prowizję za finansowanie - odrabia tym samym rabat; tak samo przy ubezpieczeniu, salon ma gigantyczną prowizję dystrybucyjną

  • Lubię to 1

Pierwsze prawdziwe M, do tego kombi

 

(ex F10 520d; F10 535d; G11 LCI 740d; G05 M60i)

Opublikowano
3 godziny temu, Roberto1 napisał(a):

Jak kupowałem swoją X5, maksymalny rabat na auta stockowe wynosił 15%, ale za to leasing był bardzo korzystny – zupełnie nie opłacało się angażować gotówki.
Dzisiaj? Na dzień dobry -17% w salonie, który jeszcze 4 lata temu startował z propozycją -5%, a maksymalnie schodził do -10%.

Co ważne w salonie można kupić auto za gotówkę, czego często nie da się zrobić u tzw. brokerów.
Chociaż ostatnio jedna oferta w salonie mocno mnie zaskoczyła: atrakcyjna cena, ale tylko w połączeniu z leasingiem. Czyli dokładnie jak u brokerów.
Najciekawsze, że leasing nie przez BMW, tylko przez zewnętrzną firmę, a całkowity koszt finansowania to prawie 100 tys. zł przy cenie konfiguracji 450 tys. po rabacie.

Zdunek na 100% 

Opublikowano (edytowane)

Taka sytuacja. Za pare dni odbior auta. Bmw przeliczylo na nowo promo lease i rata wychodzi 100 zl/mc wiecej niz to co zaproponowali w grudniu. Niby niewiele ale to zawsze 3500 zl extra kosztu na calej umowie. Wibor sie nie zmienil porownujac oba okresy. Pytam skad zmiana w racie, to dostaje odp ze nie mamy wplywu, bo system tak liczy🤦🏻‍♂️. Troche sytuacja mnie zirytowala, bo zaliczka wplacona, umowa podpisana i takie stawianie klienta pod sciana. Przerabial ktos taki temat? Wiem ze oferta finansowania z grudnia nie jest wiazaca ale zadne zmienne nie ulegly zmianie.

Edytowane przez Marchall
Opublikowano

Nie miałem takiej sytuacji. W moim przypadku od zaakceptowania warunków i odbioru auta minęło ok 2 miesiące ale nie było różnic nawet o 1 grosz.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Godzinę temu, Roberto1 napisał(a):

Sprawdziłem maile. To był Dynamic Motors Bydgoszcz. Dali 100kzl rabatu na aucie i 98kzl koszt leasingi 🙂

Leasing za 100k przy jakich parametrach? Jaka wplata, dlugosc, wykup?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.