ubejane Opublikowano 12 Lutego Opublikowano 12 Lutego 2 godziny temu, Semtex93 napisał(a): (…)Tylko do BMW trzeba się przekonać jeśli chodzi o design, zarówno na zewn jak i wewn. Audi jest bardziej "clean" pod tym kątem. Bardzo ładnie to ująłeś! Zgadzam się
Semtex93 Opublikowano 15 Lutego Opublikowano 15 Lutego To moze wrocmy do głównego tematu. Jakie teraz rabaty na G05? 2
bmwguy Opublikowano 12 Kwietnia Opublikowano 12 Kwietnia Wracając do tematu, zaczęły pojawiać się oferty wśród brokerów na rabaty rzędu 25% na X5 do produkcji? Czy jest to teraz standard u dealerów spowodowany nowym model, który za rok ma zawitać?
Zasłużeni forumowicze maciek_w Opublikowano 12 Kwietnia Zasłużeni forumowicze Opublikowano 12 Kwietnia 25%? Brać i nie pytać Pierwsze prawdziwe M, do tego kombi (ex F10 520d; F10 535d; G11 LCI 740d; G05 M60i)
Roberto1 Opublikowano 12 Kwietnia Opublikowano 12 Kwietnia Na stockową bez negocjacji pierwsza oferta -17% bezpośrednio w salonie. Myślę, że -20% na spokojnie byłoby do osiągnięcia. Mankamentem brokerów przynajmniej tych, z którymi rozmawiałem to obowiązkowo leasing, bez opcji zakupu „za gotówkę”.
Zasłużeni forumowicze Michael1916 Opublikowano 12 Kwietnia Zasłużeni forumowicze Opublikowano 12 Kwietnia 17% na ten moment nie wydaje sie czyms nadzwyczajnym. 17% dostałem na zamowienie do produkcji kiedy G05 wchodziło na rynek.
Semtex93 Opublikowano 12 Kwietnia Opublikowano 12 Kwietnia Teraz są inne czasy. Po tym ile rzeczy zabrali z G05 LCI, aby ciąć koszty (keyless tylnych klamek, składanie kanapy z poziomu bagażnika, lasery, przycisk ogrzewania kierownicy, przyciski regulacji dystansu Asystentów Pro na kierownicy, cały moduł klimatyzacji z ekranikami i przyciskami, moduł z przyciskami konfigurowalnymi, dźwignia zmiany biegów itd.) i utrzymać się na rynku z rosnącą konkurencją chińską, to nie sądzę, aby rabaty takie jak w 2019 były czymś normalnym. Moim zdaniem tylko dlatego tak radykalnie nie podnoszą cen BMW, bo ratują się stopniowym pomniejszaniem rabatów. Natomiast w pewnym momencie to "źródełko" się wyczerpie i zaczną poważnie szarpać ceny katalogowe.
Zasłużeni forumowicze maciek_w Opublikowano 12 Kwietnia Zasłużeni forumowicze Opublikowano 12 Kwietnia Ale za to można kupić porządne i mega zadbane M60i z “rabatem” 30%. Prawie nówka 1 Pierwsze prawdziwe M, do tego kombi (ex F10 520d; F10 535d; G11 LCI 740d; G05 M60i)
buster12 Opublikowano 12 Kwietnia Opublikowano 12 Kwietnia 13 minut temu, maciek_w napisał(a): Ale za to można kupić porządne i mega zadbane M60i z “rabatem” 30%. Prawie nówka „Więcej niż nowe”
Zasłużeni forumowicze maciek_w Opublikowano 12 Kwietnia Zasłużeni forumowicze Opublikowano 12 Kwietnia Aż tak daleko bym się nie posunął Pierwsze prawdziwe M, do tego kombi (ex F10 520d; F10 535d; G11 LCI 740d; G05 M60i)
Semtex93 Opublikowano 12 Kwietnia Opublikowano 12 Kwietnia (edytowane) 3 godziny temu, maciek_w napisał(a): Ale za to można kupić porządne i mega zadbane M60i z “rabatem” 30%. Prawie nówka Maciek, mysle ze sprzedaz Twojego rocznego auta na tym forum, gdzie sa glownie swiadomi lub bardzo swiadomi uzytkownicy (inni raczej nie wiedza o istnieniu tego miejsca), moze byc arcy trudna. Mowie ze swojego doswiadczenia sprzedawania rowniez rocznego Audi za podobne pieniadze. Chodzi mi o to ze osoby tu obecne albo maja wlasna teorie np co do docierania lub interwalow serwisowych albo wlasna teorie do konfiguracji albo zbyt dobrze orientuja sie w rabatach u niektorych zrodel. Z drugiej strony masz te przewage ze niektorzy Cie tu kojarza i moze komus szepna ze jest fajna sztuka od pasjonata z forum. Edytowane 12 Kwietnia przez Semtex93
Zasłużeni forumowicze maciek_w Opublikowano 12 Kwietnia Zasłużeni forumowicze Opublikowano 12 Kwietnia (edytowane) 1 godzinę temu, Semtex93 napisał(a): Z drugiej strony masz te przewage ze niektorzy Cie tu kojarza i moze komus szepna ze jest fajna sztuka od pasjonata z forum. Pełna zgoda. Aczkolwiek, nie ukrywam, że na to drugie po cichu liczę Przy tej ilości ekshibicjonizmu na forum, okazuje się, że niektórzy z tu obecnych wiedzą / pamiętają o moim aucie więcej niż ja (np. wyszło to w Waszych podpowiedziach odnośnie mojego ogłoszenia). Może to wspomoże temat od strony wiarygodności Edytowane 12 Kwietnia przez maciek_w 1 Pierwsze prawdziwe M, do tego kombi (ex F10 520d; F10 535d; G11 LCI 740d; G05 M60i)
radamanthyspl Opublikowano 12 Kwietnia Opublikowano 12 Kwietnia W dniu 9.02.2025 o 15:43, wehyr napisał(a): wyjaśnijcie mi fenomem x7 ?? Auto małe w środku , bagażnik bez szału , jedyne in plus to dla 7 osób ... Z dwojka szkodnikow ponizej 3 roku zycia nagle okazuje sie, ze X5 nie nalezy do najbardziej komfortowych aut i wiecej miejsca w niektorych sekcjach jest w autach z nizszych segmentow. Dzis powaznie zastanowilbym sie nad X7 nie ze wzgledu na jakis fenomen modelu bo X5 podoba mi sie o wiele bardziej, tylko ze wzgledu na wiecej przestrzeni w drugim rzedzie. 2
Zasłużeni forumowicze Michael1916 Opublikowano 12 Kwietnia Zasłużeni forumowicze Opublikowano 12 Kwietnia To jest własnie w moim odczuciu jedyna, tak naprawde, wada X5. Ilosc miejsca z tyłu jest jakby z segmentu o rozmiar mniejszego i tez z tego własnie powodu teraz wolałbym X7. Gdy do X5 wsiadaja 4 dorosłe osoby robi sie ciasno. Sam mam 190cm i gdy prowadze to musze miec fotel ustawiony blizej niz bym chciał bo inaczej nikt dorosły za mna nie usiadzie. Troche to rozczarowujace w samochodzie o tym rozmiarze. X7 rozwiazuje ten problem ale...kosztem za duzego gabarytu do miasta, masy,osiagow itd. Nie ma w BMW złotego środka. Albo masz suva za ciasnego albo za dużego.
Zasłużeni forumowicze maciek_w Opublikowano 12 Kwietnia Zasłużeni forumowicze Opublikowano 12 Kwietnia Wg mnie w X5 jest z tyłu niewiele mniej miejsca niż w siódemce G11 (tj. Poprzednia generacja ze standardowym rozstawem osi). Oczywiście sama kanapa była tam o wiele wygodniejsza i zwłaszcza oparcie lepiej wyprofilowane etc etc, ale na nogi miejsca było bez szału. Ja mam ledwie 182cm i sam siedząc za fotelem kierowcy ustawionym pode mnie czułem, że jest mi odrobinę ciasno Teraz w X5 mam podobnie. Na szczęście nie jeżdżę tam nigdy. Za to na bagażnik w X5 nie mogę narzekać - jak na moje potrzeby jest absolutnie przepastny Pierwsze prawdziwe M, do tego kombi (ex F10 520d; F10 535d; G11 LCI 740d; G05 M60i)
Semtex93 Opublikowano 12 Kwietnia Opublikowano 12 Kwietnia (edytowane) Sprawa jest dosc prosta. X5, jak prawie kazde BMW, ma cofniety silnik, a co za tym idzie dluzsza maske i krotsza kabine niz np Audi. Cos za cos. W BMW swietne wywazenie, w Audi silnik wiszacy przed przednia osia i momentami understeer. Dlatego X5 zamiast miec z tylu tyle miejsca co Q7 (X5 i Q7 to ten sam segment) ma tyle miejsca co Q5. Analogicznie X7 ma z tylu tyle miejsca co Q7 (no moze odrobine wiecej) zamiast tak duzo jak np GLS (X7 i GLS to ten sam segment). Jezeli ktos chce najwiecej miejsca z tylu w danym segmencie to, albo Q7, albo segment wyzej GLS. Osobiscie nie chcialbym ani Q7 ani GLS, bo wiem jak prowadzi sie BMW i na ile jest responsywne. Edytowane 12 Kwietnia przez Semtex93
Roberto1 Opublikowano 13 Kwietnia Opublikowano 13 Kwietnia 21 godzin temu, Michael1916 napisał(a): 17% na ten moment nie wydaje sie czyms nadzwyczajnym. 17% dostałem na zamowienie do produkcji kiedy G05 wchodziło na rynek. Jak kupowałem swoją X5, maksymalny rabat na auta stockowe wynosił 15%, ale za to leasing był bardzo korzystny – zupełnie nie opłacało się angażować gotówki. Dzisiaj? Na dzień dobry -17% w salonie, który jeszcze 4 lata temu startował z propozycją -5%, a maksymalnie schodził do -10%. Co ważne w salonie można kupić auto za gotówkę, czego często nie da się zrobić u tzw. brokerów. Chociaż ostatnio jedna oferta w salonie mocno mnie zaskoczyła: atrakcyjna cena, ale tylko w połączeniu z leasingiem. Czyli dokładnie jak u brokerów. Najciekawsze, że leasing nie przez BMW, tylko przez zewnętrzną firmę, a całkowity koszt finansowania to prawie 100 tys. zł przy cenie konfiguracji 450 tys. po rabacie.
Zasłużeni forumowicze maciek_w Opublikowano 13 Kwietnia Zasłużeni forumowicze Opublikowano 13 Kwietnia salon dostaje dużą prowizję za finansowanie - odrabia tym samym rabat; tak samo przy ubezpieczeniu, salon ma gigantyczną prowizję dystrybucyjną 1 Pierwsze prawdziwe M, do tego kombi (ex F10 520d; F10 535d; G11 LCI 740d; G05 M60i)
IronSzn Opublikowano 13 Kwietnia Opublikowano 13 Kwietnia 3 godziny temu, Roberto1 napisał(a): Jak kupowałem swoją X5, maksymalny rabat na auta stockowe wynosił 15%, ale za to leasing był bardzo korzystny – zupełnie nie opłacało się angażować gotówki. Dzisiaj? Na dzień dobry -17% w salonie, który jeszcze 4 lata temu startował z propozycją -5%, a maksymalnie schodził do -10%. Co ważne w salonie można kupić auto za gotówkę, czego często nie da się zrobić u tzw. brokerów. Chociaż ostatnio jedna oferta w salonie mocno mnie zaskoczyła: atrakcyjna cena, ale tylko w połączeniu z leasingiem. Czyli dokładnie jak u brokerów. Najciekawsze, że leasing nie przez BMW, tylko przez zewnętrzną firmę, a całkowity koszt finansowania to prawie 100 tys. zł przy cenie konfiguracji 450 tys. po rabacie. Zdunek na 100%
Roberto1 Opublikowano 13 Kwietnia Opublikowano 13 Kwietnia Sprawdziłem maile. To był Dynamic Motors Bydgoszcz. Dali 100kzl rabatu na aucie i 98kzl koszt leasingi
Marchall Opublikowano 13 Kwietnia Opublikowano 13 Kwietnia (edytowane) Taka sytuacja. Za pare dni odbior auta. Bmw przeliczylo na nowo promo lease i rata wychodzi 100 zl/mc wiecej niz to co zaproponowali w grudniu. Niby niewiele ale to zawsze 3500 zl extra kosztu na calej umowie. Wibor sie nie zmienil porownujac oba okresy. Pytam skad zmiana w racie, to dostaje odp ze nie mamy wplywu, bo system tak liczy. Troche sytuacja mnie zirytowala, bo zaliczka wplacona, umowa podpisana i takie stawianie klienta pod sciana. Przerabial ktos taki temat? Wiem ze oferta finansowania z grudnia nie jest wiazaca ale zadne zmienne nie ulegly zmianie. Edytowane 13 Kwietnia przez Marchall
Roberto1 Opublikowano 13 Kwietnia Opublikowano 13 Kwietnia Nie miałem takiej sytuacji. W moim przypadku od zaakceptowania warunków i odbioru auta minęło ok 2 miesiące ale nie było różnic nawet o 1 grosz.
Zasłużeni forumowicze Michael1916 Opublikowano 13 Kwietnia Zasłużeni forumowicze Opublikowano 13 Kwietnia Godzinę temu, Roberto1 napisał(a): Sprawdziłem maile. To był Dynamic Motors Bydgoszcz. Dali 100kzl rabatu na aucie i 98kzl koszt leasingi Leasing za 100k przy jakich parametrach? Jaka wplata, dlugosc, wykup?
Roberto1 Opublikowano 13 Kwietnia Opublikowano 13 Kwietnia 430k brutto, 4 lata, opłata wstępna 100k brutto, czyli za 330k leasingu policzyli 100k opłat.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się
Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu
Zaloguj się