Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

@darro1969, bez obaw. Aplikacja anie rozróżnia zwykłego tempomatu od aktywnego. Zmienię opis żeby nie wprowadzał w błąd. Podobnie jest z radiem w e90: MASK/RAD/CCC CIC.

Wrzuć kody błędów do odpowiedniego działu/wątku.

@lukaszewski - dodam

@aadam75, rzeczywiście coś jest nie tak z tym ciśnieniem. Ale błędu w apce nie widzę. Zobacz proszę czy obydwa parametry Cisn. wsteczne i Ciśn. wsteczne skorygowane pokazują to samo.

Opublikowano (edytowane)

Podlinkuję kilka zdjęć z zaznaczonymi parametrami do weryfikacji. Może w okresie świątecznym będzie czas na sprawdzenie.

Co do temp oleju to 83st C w menu ukrytym auta - to wg BTool jest 58st C. Natomiast temp. płynu chłodniczego taka sama.Temperatura oleju testowa nie działa.

Temp. powietrza 1000 stC więc też przecinek, ciśnienie paliwa to już pisałem że w barach, podobnie jak temp.paliwa -42 st C, powietrze doładowania też temat znany już wcześniej - stała wartość,

https://nfhost.me/image/shyJ

https://nfhost.me/image/sdAP

https://nfhost.me/image/sMvw

https://nfhost.me/image/sRTn

https://nfhost.me/image/siN4

https://nfhost.me/image/sDXg

Edytowane przez aadam75
Opublikowano

Pytanie do Pawła, naszego Programisty BTOOL.


Aplikacja BTOOL, 2.80 Expert

Dane są zrzucane z "live data" I z "actual/expected valus" do pliku w formacie "csv'.

Także są dumpowane logi w formacie "btool_comm_20181220_223742.log", etc.


Do czego można wykorzystać logi (są trudno czytelne).


Używam MS Office w wersji 2007 I mam wrażenie niekompatybilności danych "CSV".

Tak wygląda, jakby czas w 1 kolumnie arkusza/pliku csv/xls się "wywalał do góry kołami", więc Malone graphs głupieje.

Poprawianie ręczne tabeli wyników CSV/XLS jest beznadziejne.


*Dotyczy M47TU2/N2. (D60M47A0 - w konwencji BTOOL).


Jakieś podpowiedzi?

ZYGI-BMW
Opublikowano

Pawle ponawiam pytanie:


Oczywiscie chodzilo o odpowietrzenie filtra paliwa

 

Czy jest mozliwosc dodania opcji odpowietrzania pompy paliwa w dieslu N57 po zmianie fitra paliwa w serii F ?
N57
Opublikowano

Panowie dzisiaj tam gdzie zaznaczyłem miałem zielony ptaszek i kilka razy sie włączała ta regeneracja aktywna. Lecz jak wejdę w ustawienia to pokazuje, ze od ostatniej regeneracji przejechane jest 350km.


527f1d3add2a.png


Więc to są dwie zupełnie inne rzeczy?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Tak.

Regeneracja aktywna- informuje że został uruchomiony proces wypalania DPF-a.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Pytanie techniczne: czy na zgaszonym silniku, czujnik ciśnienia wstecznego musi pokazywać 0? czy drobna odchyłka np 2.88 mbar jest w normie?
Opublikowano
Tak.

Regeneracja aktywna- informuje że został uruchomiony proces wypalania DPF-a.

 


Dziękuję.

Ogólnie fajny jest dźwięk z wydechu ;-) przy układzie przelotowym. Szkoda ze nie można jakoś zrobić żeby już na stałe został ten ładny pomruk

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
ktoś wie jakie powinny być parametry ciśnienia pracy pompy paliwowej w N53? chodzi o wskazania BTOOL

Diagnostyka silników N53 i N43

Możliwość zdalnej diagnostyki, szczegóły zapraszam na PRIV

6CiWSrm.png

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
U mnie po odpaleniu "startuje" od 175..., po paru km jest ~200...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
w sensie 200 tysiecy? no to ch*j strzelil mi pompe, u mnie pokazuje 5 tysiecy..

Diagnostyka silników N53 i N43

Możliwość zdalnej diagnostyki, szczegóły zapraszam na PRIV

6CiWSrm.png

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

http://i66.tinypic.com/29z85z.png


jedyny błąd to 29F2 - błąd wysokiego ciśnienia paliwa

Diagnostyka silników N53 i N43

Możliwość zdalnej diagnostyki, szczegóły zapraszam na PRIV

6CiWSrm.png

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
czytalem juz, wszystko wskazuje na pompe paliwa wysokiego cisnienia, mam blad 29F2, z cieczą wszystko ok, po wyskoczeniu bledu "moc zmniejszona o polowe" wlacza sie maksymalnie wentylator i temp cieczy spada do 70 st.

Diagnostyka silników N53 i N43

Możliwość zdalnej diagnostyki, szczegóły zapraszam na PRIV

6CiWSrm.png

Opublikowano

Wczoraj nabyłem w końcu Cariste, dzisiaj btoola i podczas powrotu od rodziny zrobiłem pierwsze screeny i pomiary. Byłbym wdzięczny za podpowiedzi czy poniższe parametry są w porządku. Z jazdy jedyny problem to czasem pojawiające mulenie auta w okolicy 2000rpm.


Live data, DPF

VJhZKJ4.jpg Er8gJLr.jpg O8mhuv0.jpg cOAp4XA.jpg 2FjfrAO.jpg

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Kolego masz bardzo wysokie ciśnienie wsteczne, czyli zapchany DPF.


W aplikacji masz podane maksymalne dopuszczalne ciśnienia:

jałowy bieg 35mbar

2000rpm - 75mbar

3000rpm - 135mbar

4000rpm - 200mbar


U ciebie są sporo przekroczone.


- albo jechać na pustą drogę i próbować wymusić wypalanie kilka razy i potem sprawdzić czy ciśnienia wrócą do normy.

- albo oddać DPF do płukania.

Opublikowano
W takim razie od razu po nowym roku umawiam się na czyszczenie DPF, a po nim regularnie wypalać DPF z pomocą btoola :oops:
Opublikowano

@BrakujeMiBiegu podasz link, skąd zamawiałeś??

 

Gdyby ktoś się zastanawiał jaki interfejs kupić to od razu carista. W poniedziałek przyszedł mi iCar 3 ale zrywał połączenie z autem więc poszedł na zwrot. Dzisiaj przyszła carista i jest ok.
Opublikowano

Paweł przewidujesz obsługi silników N55 w F30 przez BTool??

 


Obsługiwane silniki:

- wszystkie diesle 2.0/2.5/3.0 N47 M47 N57 M57 w e90/e60 itp. Również DDE5 w e46/e39

- silniki benzynowe N43 N53 N51 N52

- N47, N57, N20, B47, B57 w serii F

- silniki benzynowe M54 i N46 (od 2007r)

- starsze M54(MS43), M47(DDE3), M57(DDE4) - tylko przez kabel K+DCan


Obsługiwane auta

- seria 1: e81 f20

- seria 3: e46 e90 f30

- seria 5: e39 e60 f10

- wszystkie inne modele z wymienionymi wyżej silnikami od ok. 2001r.

Opublikowano
Pytanie techniczne: czy na zgaszonym silniku, czujnik ciśnienia wstecznego musi pokazywać 0? czy drobna odchyłka np 2.88 mbar jest w normie?

 

U mnie po włożeniu nowego oryginalnego czujnika te wartości również były delikatnie na + lub - więc raczej to norma

Opublikowano
Pytanie techniczne: czy na zgaszonym silniku, czujnik ciśnienia wstecznego musi pokazywać 0? czy drobna odchyłka np 2.88 mbar jest w normie?

 

U mnie po włożeniu nowego oryginalnego czujnika te wartości również były delikatnie na + lub - więc raczej to norma

 

U mnie jest zero i tak chyba powinno byc

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.