Skocz do zawartości

Chiptuning F-ek/wykresy/modyfikacje itp.


maja22

Rekomendowane odpowiedzi

Mam w głowie trzy pomysly dla 520d:

1) Power Kit, +10%, mega bezpiecznie, dużo chłodzenia.

2) Hartge, znudzi się to się łatwo pozbyć. +15-20%

3) Mapa. Zalety mapy, ale dłubanie komputera. +15-20%

 

2 vs 3 - nie ma co dyskutować. To już było wiele razy ;-)

 

Podstawowe pytanie to 1 vs 2/3. Skoro BMW daje +10% i dużo chłodzenia to jak to wpływa na silnik kiedy damy więcej bez IC? Czy tunerzy mogą się wypowiedzieć? Co siedzi w logach? Zdarza mi się lecieć DE-A9 przez dłuższe odcinki 180+.

 

Drugie pytanie, jak do tego ZF? Raczej wytrzyma każdą opcję. Chodzi mi bardziej o to czy skrzynia się dostosuje czy będzie zmieniać biegi jak dla seryjnej mapy czyli zupełnie bez sensu. I pomocniczo - czy PPK robi też coś z programem skrzyni, czy nic...

Głowix
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 1,2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

przelotowe 180km/h to pikuś dla tego motoru, ale po mocnym programie, jazda 20km z nogą w podłodze, może już być większym obciążeniem dla silnika

kit +10% to właściwie drobny pikuś, ale z autem na mocnym sofcie należny obchodzić się troszkę inaczej...a tak naprawdę to mądre użytkowanie, serwis olejowy co 12 max 15tkm. i nie ma prawa być większych problemów

skrzynia działa normalnie, nic nie świruje

PPK nic ze skrzynią nie robi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przelotowe 180km/h to pikuś dla tego motoru, ale po mocnym programie, jazda 20km z nogą w podłodze, może już być większym obciążeniem dla silnika

kit +10% to właściwie drobny pikuś, ale z autem na mocnym sofcie należny obchodzić się troszkę inaczej...a tak naprawdę to mądre użytkowanie, serwis olejowy co 12 max 15tkm. i nie ma prawa być większych problemów

skrzynia działa normalnie, nic nie świruje

PPK nic ze skrzynią nie robi

 

Konkret :cool2: Dzięki.

 

To jeszcze zdefiniujmy mocny program dla 20d. 220-225 i 450 to już mocny? Większość boxów i przeprogramowanych ecu tak kończy.

Głowix
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

220-230KM to nie jest mało , biorąc pod uwagę że 180 to dobra seria :wink:

w swoim celowałbym w 240KM+ ale klienta bym tak nie wypuszczał, to już nie przelewki a termika musi być ustawiona dość wysoko

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
220-230KM to nie jest mało , biorąc pod uwagę że 180 to dobra seria :wink:

w swoim celowałbym w 240KM+ ale klienta bym tak nie wypuszczał, to już nie przelewki a termika musi być ustawiona dość wysoko

 

U mnie seria byla 189KM wiec 225KM po programie nie wydaje sie grozne. Przejechalem jakies 5kkm od czasu podniesienia mocy i wszystko w najlepszym porzadku. Skrzynia pracuje normalnie, nie robi to jej roznicy z moich obserwacji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pytanie z innej beczki - czy PPK zmienia wyliczenia wymiany oleju na krotsze/czesciej?

PPK nic nie zmienia, poza dawką paliwa i doładowaniem turbo :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a jaki program do 530 d xdrive 258km z 2011 polecacie ....bo już mnie nosi :twisted:

dobry :D

 

 

wiem :) robiłeś mi w poprzedniej 535d ...

jak już robiłeś podobne to wrzuć jakieś mapy i powiedz czego rozsądnego oczekiwać tj. ile KM i Nm ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie do tych, którzy wykonali program do wersji 520d 184KM w swoich samochodach i już przejechali trochę kilometrów (1000+). Jak wrażenia z perspektywy czasu? Nie chodzi mi o PPK, tylko sam program w seryjnym komputerze. Może się ktoś podzielić? Fun? Problemy?
Głowix
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Piszesz wyżej, że 30d 258KM nie robiłeś jeszcze. A 35d 313KM miałeś okazję poprawiać?

 

 

Beg forgiveness for typos - sent from my iPhone via Tapatalk

Pierwszy SUV... pierwsze V8...

 

(ex F10 520d; F10 535d; G11 LCI 740d)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

35d bardzo mocno wychodzą, okolice 370-390ps.

dokładnie :)

 

Brzmi zachęcająco. To dzięki zmianie mapy, czy po boksie?

 

 

Beg forgiveness for typos - sent from my iPhone via Tapatalk

Pierwszy SUV... pierwsze V8...

 

(ex F10 520d; F10 535d; G11 LCI 740d)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

.... no ta M2 niezle osiagi uzyskala na hamowni - nawet moze dac baty nowej F80/82

 

.. wczoraj dostalem oferte od kreatormocy.pl na moja M3 za 3000zl - ( zawsze uwazam ze indywidualny chip jest bezpieczniejszy niz chip-box) czy ktos ma opinie o tym warsztacie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W Kreatorze robiłem swoje poprzednie auto. Opel Insignia 2.0t 4x4 http://tapatalk.imageshack.com/v2/15/02/13/8ca233e8c26a66145f28719bed039f71.jpg

 

Byłem mega zadowolony. Zrobione czyściutko, szybciutko i bez problemów. Wydaje się, że panowie znają się tam na robocie.

 

Auto chodziło jak marzenie. Ładniej zbierało się z dołu i było ogólnie żwawsze. Spalanie zrobiło się kosmetycznie niższe.

 

 

Sent from my iPad using Tapatalk

Pierwszy SUV... pierwsze V8...

 

(ex F10 520d; F10 535d; G11 LCI 740d)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.