Skocz do zawartości

jnx

Zarejestrowani
  • Postów

    846
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

5 obserwujących

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    G30 M550i
  • Lokalizacja
    Łódź
  • Zawód
    Software Engineer

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia jnx

Doświadczony fan marki

Doświadczony fan marki (11/14)

0

Reputacja

  1. przykładowa realizacja dla G20 330i : https://www.facebook.com/media/set/?vanity=TeCePERFORMANCE&set=a.4133820063314358
  2. na paliwie 95 - 300KM na paliwie 98 - 310KM Zapraszamy do kontaktu : 794-053-715
  3. na obecną chwile żadne sterowniki BMW nie wymagają juz otwierania :) wszystko robi się po OBD lub w niektórych przypadkach dopinając się do wtyczki komputera :) Zapraszam :)
  4. jnx

    M2 vs M240ix jako daily

    Nawiązując do modelu M2 i charakterystyki jego pracy, można poddać je strojeniu indywidualnemu tak by jak najbardziej służyło jako daily. Przykładem nadania takiej charakterystyki może być nasza ostatnia modyfikacja : narastający moment obrotowy zapewnia trakcje w dolnym i średnim zakresie obrotów natomiast góra wydzielany jest przyjemny jad :)
  5. Wszystko zalezy od tego jak mocno wyżyłowana jest mapa pod 98. W chwili strojenia czasami paliwo 98 wykazuje bardzo zbliżone właściwości do normalnego świeżego paliwa 95. Należy zlogować dokładnie parametry cofania zapłonów na poszczególnych cylindrach w oparciu o inne parametry silnika, da to pełny obraz sytuacji. Zapraszamy do naszej siedziby w celu weryfikacji. Pozdrawiam :)
  6. Generalnie na paliwie 95 : 410KM, na paliwie 98 : 430KM :) oczywiście silnik B47 przerobilismy łącznie w xxx pojazdach :) gneralnie przy nowym aucie wychodzi 230KM 500Nm :) roznica jest na mocy w okolicach 5% :) rekomendujemy 98 :)
  7. Cześć Marcin Dzięki :) Różnica wynosi okolice 5% lub więcej w zależności od jakości 98 ;-)
  8. Realizacja najnowszej serii 8 G14 840D 320KM @ 395KM :
  9. My taką jedynke (F40 140KM) robilśmy w styczniu a ten sam silnik występujący w X1 i X2 jako 18i Sdrive jeszcze w tamtym roku ;-)
  10. Jeżeli chodzi o tematy gwarancyjne to nasi klienci nie mieli przypadku jej utraty, robiąc setki samochodów, zawsze kilka trafi się na naprawy gwarancyjne, wówczas przywracamy seryjne oprogramowanie bez nabijania licznika programowań i dopiero wtedy auto trafia na serwis. Trzeba mieć jakiegoś pecha by auto tą gwarancje utraciło lub zdać auto na naprawe z wgranym programem. Inna sprawa tyczy się marki Audi-VW, tutaj jest to bardziej problematyczne. tak, silnik b58 40i jest podatny na modyfikacje i bardzo lubi wysokooktanowe paliwo :) po samym downpipe + paliwo 100oct uzyskujemy okolice 460-470KM. Wycięcie samego GPF nie powoduje wzrostu mocy, wzrost mocy zauważalny będzie gdy uwolnimy wydech całkowcie ( Decat lub sportowy katalizator + GPF off) tymczasem kolejna realizacja : BMW G05 30D 265KM STAGE 1 : 330KM 730Nm
  11. jnx

    Chiptuning G20

    generalnie +10KM do serii gdy paliwo jest 98-100oct oraz seria lub nawet -10KM mniej gdy paliwo jest 95 i jest gorąco
  12. jnx

    Chiptuning G20

    Tak, wychodzi z tego na Stage 1 310KM 450Nm :cool2: Silnik ten (B48B20B) siedzi rownież w nowej Z4 :8)
  13. jnx

    Chiptuning G20

    W modelu m340i fabryczna linia momentu obrotowego z funkcji sterowania momentu wykazuje że te auto powinno mieć okolice 395KM, chyba że to 374KM to moc podana na polskim 95 :) seryjne doładowanie sięga pod 1.3bar :) pomiary wykonywane były na paliwie 98/100. Osiągi 0-100km/h : seria : 4.2s stage 1 : 3.8s (best 3.7s)
  14. jnx

    Chiptuning G20

    efekty modyfikacji M340i : Chiptuning BMW G20 M340i 374KM- Tuning Box RC : Chiptuning BMW G20 M340i 374KM - Stage 1 :
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.