Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich.

Wertowałem wyszukiwarkę przez 15 minut,ale nie znalazłem tego czego szukałem. W razie czego proszę o łagodny wymiar kary i skierowanie mnie na poszukiwane wątki...

Otórz od 2 miesięcy poszukuję e34. Musi być kombi,automat r6,klima i sławetny podwójny szyberdach. Nastepny warunek to oryginalny lakier i zero rdzy. Muszę też znać całą historię auta(do 3 właścicieli od nowości). Jeśli ktoś ma takie auto w dobrym stanie technicznym i zadbane w środku,chętnie kupię za duże pieniądze. W Niemczech takie auta chodzą po 2-3tys. euro,co dla nas jest ceną wysoką. Ja jednak z doświadczenia wiem,że warto,dlatego szukam też w Niemczech. Moje pytania:

-co może być miną w kupowaniu e34? Może jakieś charakterystyczne miejsca,które korodują a nie widać ich na pierwsze spojrzenie

-może jakieś detale w silniku,które widać gołym okiem,bez wnikliwego badania na stacji(nie będę miał raczej tej możliwości w D)

-może są jakieś ukryte bolączki, o których trzeba wiedzieć,żeby nie wtopić,a które są nie do wykrycia przy oględzinach.

Dodam,że miałem już e36 i e46,benzynę i diesla,manual i automat. Wiem,że skrzynia powinna płynnie zmieniać biegi,a silnik równo pracować. Wysłyszę też zawieszenie, przekładnię i hałas w dyfrze... To tyle z mojej wiedzy. Proszę o rady i wsparcie,dzięki drumpit.

Nic nie stuka nic nie puka...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
z blacharki to przepatrz progi, dokładnie mocowanie pod winde bo lubią gnić
http://img571.imageshack.us/img571/2675/57735638496931821246812.jpg
Opublikowano
2-3tys euro za zadbane E34 to jest duzo? To ile masz zamiar wydac na tego Touringa z klimatyzacja i podwojnym szyberdachem? 5tys zł?
Opublikowano
Co kolegi rafał735r- 2-3 tys euro to dużo w porównaniu z cenami z Polski. Proszę zobaczyć za ile chodzą te auta na allegro i otomoto,a potem pisać uszczypliwości. Poza tym napisałem,że warto wydać pieniądze na zakup w Niemczech,bo tam auta są lepsze i mają częściej niż tu,znaną historię. Jestem skłonny wydać ok 10tys. złotych,a dodatkowo przeznaczyć 2-3 tys. na serwis po kupnie. Przy czym ta suma to za auto z drugiej ręki w idealnym stanie. Pozdrawiam!
Nic nie stuka nic nie puka...
Opublikowano
Co kolegi rafał735r- 2-3 tys euro to dużo w porównaniu z cenami z Polski. Proszę zobaczyć za ile chodzą te auta na allegro i otomoto,a potem pisać uszczypliwości.

No ja wiem po ile chodza. Owszem, moza kupic E34 za 2tys tylko co z tego jak to bedzie ruina. W DE zazwyczaj egzemplarze sa zadbane to i ceny sa wysokie, tak jak w PL. Za dobrze utrzymane E34 trzeba zaplacic wiec nadal nie rozumiem stwierdzenia ze E34 za 2-3tys Euro to drogo.

Opublikowano
Kolego,nie łap mnie za słówka i przeczytaj proszę,co napisałem wyżej. :P
Nic nie stuka nic nie puka...
Opublikowano

poprostu kolega ci napisał że za auto z twoimi wymaganiami to 10tys byś musiał wyłożyć ale widzę że się z tym liczysz , oprócz progów i nivo jak pisali koledzy to najważniejsze serducho , zobacz jak chodzi na jałowych i czy spadną obroty po odkręceniu korka wlewu oleju , ale tak osobiście to niemcy nie są takim cudownym krajem , ja swoją mam od kumpla który miał ja 1,5 roku z czego prawie rok stała a wcześniej była od niemca maniaka marki , jako że budżet niewielki a zamiłowanie mam to ją wziąłem za 3000zł i szczerze kibel totalny , normalny człowiek by ją porąbał toporkiem ale krok po kroku ją sobie remontuje i mam z tego przyjemność ,

drugi znajomy brał e36 prosto od niemca za 4000 euro i myślał że ma perełkę a za miesiąc wymieniał cała zawieche , polak czy niemiec i tak każdy próbuje siebie dorobić więc sprawdź nabytek jak najdokładniej się da ,

popatrz też na uszkodzone automaty , są tanie a przekładka do tysiaka by wyszła a kupisz takiego za 5 tys jak nie taniej

Opublikowano
Dzięki za fachową poradę. Mam do dyspozycji autoscout.de i mobile.de. Wiem,że handlarze mają znajomości i mogą takie autko zciągnąć w tańszej cenie,ale jak złożyłem zamówienie dwóm takim,to powiedzieli,że to niemożliwe... Niezły pomysł z tą uszkodzoną skrzynią. Tylko gdzie takich szukać? Pozdro!
Nic nie stuka nic nie puka...
Opublikowano
Niemcy jako rynek dobrych samochodów również powoli się wyczerpują. Poszukaj jeszcze tutaj: http://www.nettiauto.com/ W Finlandii coroczny przegląd techniczny samochodu trwa pół dnia i jest bardziej restrykcyjny niż niemiecki TUV. Dlatego jest tam sporo starszych samochodów w naprawdę świetnym stanie, ale i w adekwatnej cenie. Skoncentruj się na autach mających świeży katsastus i posiadających w opisie "suomiauto". To zwykle pewniaki.
Opublikowano
Niezły pomysł z tą uszkodzoną skrzynią.

chyba raczej nie taki dobry. Uszkodzony automat moze swiadczyć o kosmicznym przebiegu.

Opublikowano
niekoniecznie , automaty w bmw nie wydają mi się zbyt żywotne i często kończą żywot tylko z wstecznym ale mogę się mylić , sam kupiłem kiedyś e32 92r pełna elektryka klima i miała tylko wsteczny , dałem za nią 1200zł , silnik żyleta 3,5 litra , złożyłem w nią około 600zł i zrobiłem manual i niestety musiałem ją przedać (serce bolało) za 3200zł , zależy wszystko od czego skrzynia padła a wiem że i automatem idzie zakatować silnik
Opublikowano
To jak z tymi obrotami po odkręceniu korka. Jeśli spadną to dobrze czy żle? O ile mają spaść? Lekko drgnąć,czy może bardziej? Przybliżcie temat please. Dzięki.
Nic nie stuka nic nie puka...
Opublikowano
powinien tak samo chodzić ! jeżeli kuleje to znaczy że mamy problem z uszczelniaczami zaworowymi(głowica), traci wtedy kompresję, silnik po odkręceniu korka powinien chodzic tak samo, lub w ostateczności podobnie, wiem z własnego doświadczenia...

Tylko BMW jest samochodem , inne auta to wyrób samochodo-podobny.


Reanimacja:


http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=134&t=228175

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

No i kupiłem Panowie. Dałem 2000euro za tds-a serwisowanego w 1 punkcie(BMW) przez 16 lat. Ostatni właściciel miał ją 14 lat. Auto całe oryginalne,do lekkich wyprawek(ranty drzwi),na oleju 5w30.Przebieg 260tys. I tu pewna mina o której nie wiedziałem. Napęd rozrządu. Koszt to ok. 3000zł jak mnie oświecił mechanik(zaufany). Więc jeśli ktos szuka tds-a to niech ma to na uwadze. Po ok 200 000 trza wymienić łańcuch. Objawy? Ciche rytmiczne pukanie w silniku(mniej więcej co sekundę),niespokojna praca na wolnych obrotach. Dodam,że auto nie musi brać oleju,nie kopci nadmiernie i nie jest wyczuwalnie ospałe.

Tak że reasumując-ładny,zadbany tds e34 wyniesie mnie z tansportem i opłatami jakieś 15tys.-to drogo patrząc na ogłoszenia,ale cóż-mam nadzieję,że pojeżdżę :? Pozdrawiam ekipę z forum!

Nic nie stuka nic nie puka...
Opublikowano

Nie wiem o co ci chodzi z tym lancuchem, ze chcesz go wymieniac przy takim przebiegu - jakby auto mialo 400-500tys to bym zrozumial a tak nie wiem o co kaman.

Moj TD bez S ma 200tys, ale przebieg nie jest udokumentowany, tak naprawde moze miec i 400tys i jeszcze na taki pomysl nie wpadlem, wymieniac rozrzad dla sportu jest wyrzuceniem kasy w bloto.

 

Nie mam zadnych papierow do auta, ale o niekreconym przebiegu moze swiadczyc u mnie troche faktów: oryginalne hamulce (wymienione w polowie 2011), oryginalne zawieszenie w calosci (w tym wahacze wymienione dopiero w listopadzie 2011), bardzo zadbane wnetrze, no i to ze dziadzia od ktorego kupielm auto, mial je w posiadaniu prawie 10lat i podobno zimą nie jezdzil - w sumie auto kupilem na letnich oponach, ktore mialy 8-10lat - to by sie zgadzalo:D

Za auto dalem 1,5 roku temu polowe tego co ty :)

 

Napisz jakie masz wyposazenie, bo przy tej cenie powinienes miec prawdziwą full opcje :)

Opublikowano
No i kupiłem Panowie. Dałem 2000euro za tds-a serwisowanego w 1 punkcie(BMW) przez 16 lat. Ostatni właściciel miał ją 14 lat. Auto całe oryginalne,do lekkich wyprawek(ranty drzwi),na oleju 5w30.Przebieg 260tys. I tu pewna mina o której nie wiedziałem. Napęd rozrządu. Koszt to ok. 3000zł jak mnie oświecił mechanik(zaufany). Więc jeśli ktos szuka tds-a to niech ma to na uwadze. Po ok 200 000 trza wymienić łańcuch. Objawy? Ciche rytmiczne pukanie w silniku(mniej więcej co sekundę),niespokojna praca na wolnych obrotach. Dodam,że auto nie musi brać oleju,nie kopci nadmiernie i nie jest wyczuwalnie ospałe.

Tak że reasumując-ładny,zadbany tds e34 wyniesie mnie z tansportem i opłatami jakieś 15tys.-to drogo patrząc na ogłoszenia,ale cóż-mam nadzieję,że pojeżdżę :? Pozdrawiam ekipę z forum!

 

Gratuluję zakupu 525tdsT. Co do kosztów - sam za swoją zapłaciłem prawie 17 000 zł, auto do obejrzenia w galerii

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=157&t=154475 :)

Niech się Tobie dobrze sprawuje, a jak będziesz dbał to pojeździsz bardzo długo :D Poprzednim e34 525tds sedan w 4 lata bezawaryjnie zrobiłem ponad 120 000 km, wymieniając na czas olej z filtrami, przednie drążki z wahaczami, gumy stabilizatorów oraz klocki hamulcowe - czyli bieżąca eksploatacja.

Koniecznie zaprezentuj auto w galerii.

 

Pozdrawiam i jeszcze raz GRATULUJĘ zakupu 525tdsT.

Opublikowano
Kolego zostaw rozrząd w spokoju jak falują obroty na jałowym biegu to wystarczy regulacja nastawnika , ewentualnie w najgorszym wypadku wymiana nastawnika (po regeneracji za 300zł). A jak takie stukanie to może też być waku pompa. Mi mechanik chciał pół silnika wymienić (falowały obroty od 500 do 1500 i czasem potrafił zgasnąć) , zajechałem do speca od ropniaków i wyczyścił pompę i nastawnik, wyregulował dawkę paliwa i auto chodzi jak zegareczek. (za całą usługę wziął 350zł)
Opublikowano
Panowie! Łańcuch wymieniony. Co do wrażeń... No cóż... Kultura pracy,idealnie równo(czy na biegu,czy na N),cichutko,elegancko. Poprzednia e46 320d po lifcie- żałosna trąbka w porównaniu z tym TDS. Jestem zdania,że klekot zawsze będzie klekotem,ale te 6 cylindrów daje jednak dzwięk prawie tak przyjemny jak w r6 benzynka... Aktualnie auto stoi w garażu,gdzie naprawiam powolutku ranty drzwi(M pakiet-jeśli kto ma to zna sprawę...).Po tej operacji zaprezentuję moją babcię w galerii. A tym czasem dziękuję za wszystkie życzliwe(i te mniej życzliwe) posty. Pozdro!
Nic nie stuka nic nie puka...
  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Witam Panów

Nie chciałem otwierać nowego tematu, żeby nie śmiecić na forum.

A wiec jestem nowym użytkownikiem na forum, od dłuższego czasu oglądam się za bmw e34 w kombi.

Zainteresowałem się ogłoszeniem Pana który sprzedaje e34 520i 150KM. Auto na zdjęciach prezentuje się ładnie,

podobno było całe malowane kilka lat temu. Sprowadzone z Niemiec 5lat temu. Przebieg auta na dzień dzisiejszy to 340tys. km.

Auto niby było bieżąco serwisowane, ostatnio wymienione takie rzeczy jak pompa paliwa, amortyzatory, tuleje.

Dodam że auto jest na sekwencyjnej instalacji gazowej. Wszystko fajnie jednak niepokoją mnie dwie rzeczy, a mianowicie w aucie widać

wyciek oleju spod uszczelki pod pokrywą zaworową oraz słychać dźwięki z silnika, wydaje mi sie że to któryś z popychaczy hydraulicznych.

Czy to przypadkiem nie oznacza że łańcuch już jest w słabym stanie, i czeka mnie wymiana?

Jestem jeszcze zielony w tych wszystkich sprawach, więc proszę o każdy drobny komentarz.

 

Pozdrawiam:)

Opublikowano

Uszczelka pod pokrywa to mały problem, z reinza koszt 90 zł. Jednak odgłos niepokojacy, byc moze że tylko olej juz stary i Vanos stuka, ale to tylko przypuszczenia. Bo moze np tez szklanka stukac.

Jak to sekwencja to nie przełaczaj go na gaz bo moze wtryski robia takie wrazenie. Wtryski LPG zawsze robia sporo hałasu.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.