Skocz do zawartości

omszały głaz

Zarejestrowani
  • Postów

    270
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E34 Touring 525iA M50B25TU 1993 +LPG
    był: VW Garbus 1200
    E28 518i, E34 525iA M20B25
  • Lokalizacja
    Kraków

Osiągnięcia omszały głaz

Stały bywalec

Stały bywalec (8/14)

0

Reputacja

  1. Jak skrzynia ma 5 biegów to na manetce powinny być biegi 2, 3, 4, D, N, P. Ja też mam tą skrzynię ZF5HP18 mimo że dekoder postuluje AS310. Szpery na wygląd nie da się wykryć ale sprawdzisz jak wyżej, lub na postoju skręć kierownicę na max i rusz z wygarem - jak jest szpera to zapiszczy jedno koło. Fajne auto, fajnie wyposażone, bierz go ;)
  2. Może ktoś ma doświadczenia z którymś ze sprzedawców i ich produktami? Co warte są te kluczyki scyzorykowe, lepszy sam pilot czy z kluczem? http://allegro.pl/sterownik-zamka-bmw-e30-e32-e34-e36-e38-e39-e46-i3995551027.html http://allegro.pl/sterownik-zamka-bmw-e30-e32-e34-e36-e39-logo-bmw-i4028955639.html http://allegro.pl/bmw-e34-e36-sterownik-centralnego-zamka-2-piloty-i3948529692.html http://allegro.pl/sterownik-bmw-e30-e32-e34-e36-e39-z3-dioda-i4001874236.html Wszyscy oczywiście twierdzą że mają najlepsze, jakoś słabo w to wierzę ale jestem na musiku bo mi zamek zdycha w drzwiach, proszę o uwagi.
  3. Dziwne o tyle że kluczyk otwiera fizycznie zamek klapy, nie poprzez mikrostyk. Mikrostyk otwiera/zamyka resztę zamków. Możesz spróbować zdjąć okładzinę wewnętrzną klapy od środka i pociągnąć cięgło zamka. Do samego zamka jest też dostęp przez dziurę do koła zapasowego ale nie próbowałem tam grzebać.
  4. To ciekawe skąd na liczniku z mojego M20 jest 395881. Mogę wrzucić fotkę. Faktycznie ciekawe, w mojej poprzedniej beci z 88r licznik się wyzerował na moich oczach. Czytałem wtedy że to norma. Może w późniejszych modelach jest inaczej, wszystko dopiero przede mną ;)
  5. Licznik się zeruje po 300.000 :) Automat szanuje silnik jak może, silniki są czułe na zaniżone obroty, duże mogą być.
  6. Weź stetoskop samochodowy lub kup pręt alu fi 5mm i obsłuchaj łożyska rolek, alternatora i pompę, będziesz wiedział co zacz ;)
  7. No tak, tylko Polmostrów robi tylko do sedana, Touring oraz sedan i Touring 4x4 mają trochę inne tłumiki, ale nie wiem czym się różnią.
  8. Za nawiew odpowiada bezpiecznik 19. Za światło wewnątrz bezpiecznik 18, 21 oraz przy trybie auto bezpiecznik 30 (jest pod tylnym siedzeniem)
  9. http://ferrozkatalog.pl/uklady_wydechowe/BMW/525i/1798/szczegoly.html http://tlumiki-sklep.pl/tlumik-samochodowy-bmw-525i-1798.html Kupiłem i założyłem środkowy tłumik 17.040, ori kosztuje 1800zł, zamienniki 6-9 stów, ten mnie kosztował 135 zł z wysyłką :) Tłumikarz twierdził że pasuje i wygląda ok.
  10. To zwykły trójpozycyjny przełącznik niezależnie co na nim jest napisane, powinien podejść. A tryby nie są wyłączane tylko przełączane, tzn jak pracuje na S to nie wyłączysz tego trybu tylko możesz przełączyć na np E naciskając to E na przełączniku.
  11. Proszę: http://www.e38.org/e34/touring_sun_roof.pdf
  12. omszały głaz

    e34 M50B25 vanos

    Jak przedpśca napisał 5,75l, kup sobie 6l, będzie na ew. dolewkę. Ja zaproponuję tani full syntetyk 5w40, znakomity zimą, silnik chodzi jak zegarek. Nieprawdą jest że ten silnik za stary, czy nieprzystosowany do syntetyka, to bzdury. Można wyciągnąć te 6l za ok 100-120zł.
  13. Tak na pałę to możesz sobie kombinować z klaksonem, a nie z LKM. Na pinach wyjściowych LKM zawsze jest napięcie z rezystorów monitorujących, ale to nie znaczy że działają dedykowane przekaźniki, przełączniki albo że jest dobra masa. Napisz na początek porządnie: z którego miesiąca 90r jest auto albo podaj vin oraz dokładnie które żarówki nie działają.
  14. Wszystkie krańcówki czyli czujniki otwarcia drzwi zwierają do masy, przy czym lewe przednie i tylne drzwi mają tą masę wspólną (wspólny punkt zaczepienia do masy). Oświetlenie sterowane jest wyłącznikiem nad lusterkiem wewnętrznym i ma trzy pozycje: 0 - nic nie świeci, 1- świeci wszystko, 2- oświetlenie sterowane przez moduł komfortu poprzez moduł A1 przekaźnikowy. Może jest zepsuty ten przełącznik? A może moduł komfortu? A może moduł przekaźników? Ciężko wydać wyrok na pałę, potrzeba więcej danych.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.