Skocz do zawartości

Ranking

Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 04.01.2024 uwzględniając wszystkie działy

  1. Ta grupa odbiorcy się wyczerpuje stąd obniżki nawet -25%. Ciekawe jakie promocje przyniesie 2024. A pamiętam jak chyba 2 lata temu pisałeś że Tesla jest tak dobra że nie musi dawać rabatów, nie musi robić faceliftingow, organizować eventow dla dziennikarzy i ma mityczną niską utratę wartości. Może poza tych co są na ich w TMY po 300k+ w podstawie. Dlatego sa gry, netflixy, kominek, pierdzenie, gra świateł, a w faceliftingu doszły LEDy w środku. A jak BMW zabierze LED w g60 na tylnym siedzeniu to najbardziej oburzają się użytkownicy Tesli 🙂
    2 punkty
  2. Tesla o kapitalizacji 10x BMW ma 2x NIŻSZE przychody. It’s fine: 2023Q3 zysk netto - Tesla $1.85m, Bmw $2.93m (2.68m EUR). Także to tyle jeśli chodzi o margines Tesli na obniżki
    1 punkt
  3. Ja znam - po dwóch latach (kwestie podatkowe związane z leasingiem) tesla (TMY) została sprzedana, zamówione M340i. Zaś całość okraszona komentarzem odnoszącym się w wulgarny i mocno dwuznaczny, za to nie pozostawiający żadnych wątpliwości, sposób podkreślający wyższość podróżowania ICE nad BEV po polskich drogach... 😉 Można to podsumować tak - początkowy zachwyt nad kosmiczną technologią dość szybko ustąpił rozczarowaniom związanym z szarą codziennością realnych potrzeb🙃 A tak swoją drogą to znów pada argument o tym, że BMW słabo się sprzedaje, a Tesla świetnie, bo ludzie głosują portfelem. A ja po raz kolejny przypomnę, że są klienci, którzy nie muszą racjonalizować swoich wyborów - kupują takie iX3, bo im po prostu odpowiada bardziej niż inny wybór 🤷‍♂️
    1 punkt
  4. Ja wymieniłem te głośniki w G26 i to prawie od razu po zakupie, bo byłem bardzo rozczarowany jakością grania systemu HK. Najbardziej brakowało mi właśnie basu. Zdecydowałem się na nie tanie rozwiązanie w postaci Focali ISUB BMW2. Głośniki są plug&play. Słyszę zdecydowaną poprawę jakości i ilości basu w źródłach z rozsądną jakością dźwięku, chociażby w Spotify. Trochę tańszym i często wykorzystywanym rozwiązaniem będzie Audison APBMW S8-2 lub APBMW S8-4.
    1 punkt
  5. Minimalny przebieg gdy dokonano korekty to: 200 196 km, a nie wiadomo czy nie było więcej...
    1 punkt
  6. I to jest najlepsze podsumowanie dlaczego najwięcej jeździ 2.0d czy 2.0i 🤣 A nie dlatego, że to najlepsze silniki. Nie zaklinajcie rzeczywistości, bo już kilku takich dzbanów w narodzie mamy, którzy żyją w urojonej rzeczywistości i co się odezwą to facepalm. Przegrali wybory, ale wygrali, a w ogóle to zamach na wolne media, więźniowie polityczni, opłacani dziennikarze i tego typu dyrdymały. Tak to widzę jak mi ktoś poleca silnik 2.0d, sorki.
    1 punkt
  7. A prawda jest taka, że zanim przyjdzie czas na diesle z normą euro 6, to już dawno wszyscy o unii zapomną bo jej nie będzie. Przekonacie się sami. Prędzej czy później to się rozleci.
    1 punkt
  8. Ja mialem kiedys dokladnie to samo w E61. Kupilem auto z oponami prawie lysymi i a do tego kazda inna :). Przy wiekszych predkosciach bylo czuc wibracje. Kupilem wiec nowe opony caloroczne, dosc tanie, ale jednak nowe no i wibracje dalej. Sprawdzone wielokrotnie wywazenie i bez zmian. Nadal wibracje podczas predkosci wyzszych niz 100 km/h. Podjechalem do znajomego wulkanizatora, czy nie ma jakiegos zestawu kol do E60, pozyczyl mi, zalozylismy i znow to samo. No to wzialem sie za szukanie problemu gdzie indziej, tuleje, wal napedowy itd. W koncu, akurat bylem w ASO jakies tam czesci kupowac, a ze chlopakow tam znalem dobrze, to od slowa do slowa i wspomnialem o moim problemie. Wtedy mnie uswiadomili, ze oni maja taka specjalna wypasiona maszyne, ktora symuluje jazde pod obciazeniem i na zywo sprawdza bicie kola, daje wydruk itd. No i sie okazalo, ze kola byly dobrze wywazone, ale opony byly gowniane. A ze to byly 18 calowe, to niestety nie rozchodzilo sie to "po kosciach", tylko dalo odczuwac na karoserii. Pech polegal na tym, ze pozyczony zestaw kol od wulkanizatora, byl tak samo dupiasty jak moj. 🙂
    1 punkt
  9. Jeżeli nie liczmy roznicy w cenie zakupu 540i vs 520d...
    1 punkt
  10. My Polacy mamy tendencję do miotania się od skrajności w skrajność. Diesel najlepszy albo Diesel umiera. Spokojnie, prawda leży po środku. Diesle spełniające normę Euro 6 jeżdżą i będą jeździć po strefach czystego transportu.
    1 punkt
  11. No niestety brak miarodajnych wyników dla w 518d. Nie było ma ich w ofercie na Niemcy. Może w BMW Deutschland stwierdzili silniki od kosiarek kupujemy w ogrodniczym. 😉
    1 punkt
  12. Jak komuś robi różnicę 2 litry paliwa w tę czy tamtą to raczej nie sięga po BMW tylko jeździ komunikacją miejską albo patrzy w porywach na Skodę Fabię, więc naprawdę nie rozśmieszajmy się spalaniem. Tzn. nie idźmy tą drogą. Może od razu elektryka zaproponujmy, on spali 0 litrów paliwa.
    1 punkt
  13. Diesel w G30 to żaden obciach. Wszystkie te silniki spełniają normę Euro 6, więc będzie można nimi jeździć po miastach jeszcze przez wiele lat. 540i pali 10 - 11 litrów na setkę. 520d wystarczy 7 litrów. To ma znaczenie dla portfela. Szczególnie w obliczu konfliktu na Bliskim Wschodzie i planowanego wprowadzenia podatku ekologicznego, który będzie zapewne zależny od emisji CO2. Tu fajny ale paliwożerny mocny silnik benzynowy może się okazać niezbyt dobrym wyborem.
    1 punkt
  14. Ja przesiadłem się z F10 535 xd na i4 m50. Oczywiście inna jazda,i nie chodzi o osiągi i reakcje na,,gaz", Oba auta są sztywne, ale komfortowe, każde na swój sposób. I 4 jest cichsze i bardziej przytulne. Choć jakość to moja 11 sto letnia piątka, którą mam od nowości jest jakby lepsza. Wcześniej testowałem nie ev6 i Teslę 3 performance. Bardzo mi te auta pasowały i wywierały pozytywne wrażenia. Jednak gdy tylko wracałem do swojej F10 to cały czar tamtych aut pryskał. Teraz nie czuję niedosytu. Dla mnie samochód to nie tylko przedmiot do przemieszczania się w przestrzeni. I liczy się też to jaki jest środek, jak się w nim czuję. Myślę że będziesz zadowolony. Co do osiągów to choć 35 to najsłabszy wariant, to nie powinno być źle. Ja obecnie jeżdżę na mocy do 470 KM bo pogoda i warunki nie sprzyjają 544 ,a i tak raczej jej nie wykorzystuje.
    1 punkt
  15. Anteny są: - cztery, po jednej na podłodze wewnątrz auta przy progu przy każdych drzwiach; - dwie na tylnej półce od góry i od strony bagażnika - dwie pod tylnym zderzakiem. Moduł CA (A215):
    1 punkt
  16. Tak to wyglada na swiecie na dzis 1. W Europie sprzedaz pikuje i jest taka jak 20 lat temu 2. W Stanach nie jest zle, sprzedaz podobna do tego co bylo 8 lat temu 3. W Chinach ostatnia dekade bylo eldorado, od 3 lat stagnacja 600 Europa, 600 Chiny i 400 Stany. Gdzie widzisz potencjal do wzrostu majac w ofercie chyba z 50 modeli w najkomiczniejszych juz wariantach we wszystkich wersjach - diesel, benzyna, hybrydy, elektryki? Patrzac po dynamice chinskiego wykresu nie dziwie sie designowi chinskiemu wspolczesnych BMW, to tam jest klient dzisiaj i pod niego sie robi auta. Tesla w sumie 4 modelami, z tego 2 sprzedajacymi sie tak naprawde w dekade osiagnela produkcje BMW, w przyszlym roku z duza doza prawdopodobienstwa przegoni, cos o czym pisalem od 4 lat. Narracja BMW w porownaniu do poczatku watku grubo sie zmienila, cos o czym duzo osob zapomina. Co dalej? Obserwujemy.
    0 punktów
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.