Skocz do zawartości

Ranking

Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 05.10.2023 uwzględniając wszystkie działy

  1. Minimalna prędkość jaką można ustawić to 30km/h, ale jeśli samochód przed Tobą jedzie wolniej, to Twój samochód dostosuje prędkość, aż do całkowitego zatrzymania w razie potrzeby. Jeśli postój nie będzie trwał więcej niż kilka sekund to też sam ruszy, ale w przypadku dłuższego postoju trzeba nacisnąć na pedał gazu, żeby zacząć jechać.
    1 punkt
  2. Ja mam 5AS i w tym jest też asystent pasa ruchu - nie tylko miga ikonka, lecz także jest drganie i usiłowanie powrotu na swój pas. Oczywiście można to konfigurować.
    1 punkt
  3. Ad 3 - zgadza się - nie ma. Generalnie asystent plus to dla mnie must have. Aktywny tempomat mi wycięli z uwagi na restrykcję (nie żałuję specjalnie), ale automatyczne hamowanie czy ostrzeganie o ruchu poprzecznym działają bardzo dobrze.
    1 punkt
  4. 1. 1-2 lata temu jeszcze było to dostępne jako opcja w konfiguratorze, teraz tego nie ma. Chyba to już jest w standardzie, ale nie jestem pewien. 2. Adaptacyjny tempomat to "Aktywny regulator prędkości z funkcją Stop&Go", można go zamówić osobno. W połączeniu z opcją "Systemy asystujące kierowcy Professional" będzie działał lepiej. 3. Czujnik martwego pola jest zawarty w "Systemy asystujące kierowcy" i chyba nie ma opcji zamówić go osobno.
    1 punkt
  5. @kimilii Pewnie wyszło dobrze, sam u siebie wymieniłem zwykłe hamulce na 370p/345t z 335d S2NHA.
    1 punkt
  6. i wydechy wykastrowali bo niszczyły słuch 😜
    1 punkt
  7. Gałkę od zmiany biegów też zmienili na knoba bo w razie wypadku łamała kolano... a wskazówki zastąpili ekranami bo rysowały oczy 🙂 Ehhhh
    1 punkt
  8. W takich przypadkach raporty nie są potrzebne, wystarczy jeden rzut oka i... I wszystko jasne.
    1 punkt
  9. Dobrego Passata kupić dużo łatwiej ale jest strasznie nudny 🙂 Spróbuj poszukać tego E90 ale pozwolę sobie dać Ci radę. Nie szukaj daleko od domu. Stracisz czas i sporo kasy.
    1 punkt
  10. @adamjttk obejrzałeś film do końca? Przecież tester wprost powiedział ze woli m5 bo tez swietnie przyspiesza ale także potrafi SKRĘCAĆ i HAMOWAĆ. Wprost mówi ze samochód jest niebezpieczny w prowadzeniu ale nie przez yoke który akurat mu nie przeszkadza ale przez kiepsko działający układ kierowniczy. On z nim walczy na zakrętach bo staje się twardy a kontrola trakcji działa raz za szybko raz za późno i nie yoke jest tutaj problemem. Model s tymbardziej bez ceramiki to jest dziadkowoz.
    1 punkt
  11. @adamjttk zgodnie z obietnica https://youtu.be/Hn9QWjxFPKM?feature=shared od 7:20 kilka cytatów autora z filmu: 1. Samochód jest niebezpieczny w prowadzeniu 2. hamulce jak w toyota camry a na zakrętach kierownica staje się niebezpiecznie ciężka w skrecaniu 3. samochód dobry żeby pochwalić się znajomym przyspieszeniem natomiast nie jest to samochód sportowy i nie może równać się z niemieckimi które oprócz świetnych przyspieszeń dopilnują żeby samochód również skręcał oraz hamowal 4. zdecydowanie wolałby m5 które tez ma swietne przyspieszenie ale jednocześnie potrafi skręcać i hamować
    1 punkt
  12. tutaj jest napisane jak sprawdzić sterownik: Wyjęcie sterownika to 5 minut. Możesz sprawdzić - nie zaszkodzi. Ale na 99% jest do wymiany. Co jak co, ale ten sterownik możesz naprawić lub zakupić używany - tylko taki z jakąś gwarancją że jest sprawny 🙂 Tania i prosta sprawa.
    1 punkt
  13. Nie miało, wkład jest Blackline - aftermarket. Żadna e9x ani e8x oprócz eMek nie miały szpery.
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.