Ranking
Popularna zawartość
Treść z najwyższą reputacją w 27.02.2025 uwzględniając wszystkie działy
-
Witam, Po juz prawie 3 latach postanowiłem w końcu pochwalić sie moim 6GT:) Wiem, że to "tylko" 620d z takim sobie wyposażeniem, ale moje potrzeby spełnia w 100% i jestem meeeega zadowolony. Auto zakupiłem jako nowe w 2022 roku. Historia była taka, że chciałem kupić 5 Touring (G31), ale sprzedawca zasugerował mi G32. Ja tak szczerze mówiąc nie bardzo nawet wtedy wiedziałem o istnieniu czegoś takiego jak 6gt. Po zapoznaniu się z samochodem wyszło na to że bardziej mi pasuje niż 520xd i lepiej spałnia moje oczekowania za niewiele więcej pieniędzy. Ogólnie przejechałem już/dopiero 50k km. Ani chwili nie żałowałem swojego wyboru. Oczywiście silnik 2.0 nie jest idealnym wyborem do tego modelu, ale i tak dla mnie to auto było już powyżej budżetu. Dołożenie 60k do 3.0 nie wchodziło niestety wtedy w grę... Musze powiedzieć że DLA MNIE dynamika 620xd jest wystarczająca. Bardziej denerwuje mnie mało szlachetny dzwięk tego diesla. Co do wyposażenia nie ma tam wielu opcji ale to co musi być dla mnie to mam: AWD, M pakiet, adaptacyjne swiatła, szyby przyciemniane oraz pełne pakiety serwisowe i gwarancyjne. Ogólnie G32 jest bardzo niedocenianym modelem BMW. Jest mega wygodne, dobrze wyciszone, przestronne i ładne (w przeciwieństwie do 5gt;). PLUSY: - przestronność wnętrza - wyciszenie - spalanie - wygląd (z m pakietem w kolorze szary bernina wyglada wg mnie super) - wyjątkowość (malutko tego na drodze) - regulacja wysokości tyłu (Nivo) MINUSY: - tylko 4 cylindry - ponad 5 metrów długości (ale to w sumie czasem plus;) - jeździ bardziej jak Mercedes niż jak typowe BMW (to też nie jest jednoznaczny minus, bo zależy kto co oczekuje) - wyprofilowanie tylnej kanapy sprawia że jest to meega wygodne auto dla 4 osób, ale jak przyjdzie jechac w 5 to ta na środku nie ma wygodnie... Lakier: C3E Szary Bernina z bursztynowym połyskiem Tapicerka: LCFK Dakota Black skórzana z kontrastowym obszyciem Listwy: 4KH Listwy ozdobne M Aluminium Rhombicle Smoke z listwą akcentową w perłowym chromie Wyposażenie standardowe: 1CE Mild Hybrid - permanentny system Start/Stop 2PA Śruby zapezpieczające 2VB System monitorowania ciśnienia opon 302 System alarmowy 4T8 Rozszerzony pakiet lusterek zewnętrznych 534 Klimatyzacja automatyczna 552 Adaptacyjne reflektory LED 5AC Asystent świateł drogowych 5DM Asystent parkowania z kamerą cofania 654 Radio cyfrowe DAB+ 6AC Inteligentne połączenie alarmowe 6AE Teleserwis 6AK Usługi ConnectedDrive 6C3 Pakiet Connected Professional 6NS Telefonia komfortowa 6U3 BMW Live Cockpit Professional z systemem nawigacyjnym Wyposażenie opcjonalne: 21F 19" aluminiowe obręcze M Double-spoke 647 Bicolor z ogumieniem Runflat 337 Pakiet sportowy M 2TE Automatyczna skrzynia biegów z łopatkami 481 Sportowe fotele przednie 4AW Panel deski rozdzielczej pokryty skórą ekologiczną Sensatec 4UR Oświetlenie ambientowe 710 Kierownica sportowa M, skórzana 715 Pakiet aerodynamiczny M 775 Podsufitka M Anthracite 760 Obramowanie M Shadowline czarne na wysoki połysk 420 Przyciemniana szyba tylna i tylne szyby boczne 3MQ Emblematy 50 lat BMW M Usługi: 7NH Pakiet Service Inclusive – 5 lat/100.000km 7CK Pakiet Repair Inclusive – 5 lat/200.000km2 punkty
-
Powiem wam jedno , auto jest mega !!! kurcze przez pomyłkę kliknąłem carbony w konfigu i jestem zadowolony mega !! pasuje idealnie do dachu i ten kolor na żywo to szał !!! taka bardziej limonka niż żółty , ogólnie mega in plus , na 19 cali zimówkach komfort oki .... nowy I drive , zostało pokrętło jest oki .... micha się cieszy jak się z okna patrzy2 punkty
-
temat powtarza się niezmiennie od lat, większość powtarza to samo co Ty napisałeś do pierwszej awarii Xdrive. jak masz ogumienie mieszane (różna szerokość felg z przodu i z tyłu), to należy stosować ogumienie z homologacją - ono gwarantuje, że kupując komplet opon w różnych rozmiarach masz taki sam obwód kół. Wbrew logice, że jest rozmiar jest odpowiedni nie daje Ci tej gwarancji, że faktycznie obwody będą się zgadzać. Może przy jednej marce wszystkich opon Ci się uda, może nie - mi przy continental się nie udało i zmieniałem skrzynkę xdrive w e53. Przy różnych markach opon na pewno Ci się nie uda - np pomiędzy continental a goodyear miałem ponad 1cm różnicy na średnicy - opony w tym samym rozmiarze, na tej samej feldze, podobna głębokość bieżnika Jedyny przypadek gdzie nie jest konieczny zakup opon z homologacją to 4x taka sama felga + 4 taka sama opona - wtedy obwód wszystkich 4 się zgadza i faktycznie można jeździć bez homologacji. Ja osobiście tak jeżdżę od ponad 200tyś km autami z xdrive i nie mam problemów. Chociaż jak miałbym auto na gwarancji to dopłaciłbym te kilkaset złotych do opon z gwiazdką i miał święty spokój2 punkty
-
Daj znać gdzie auto stoi. Zobaczymy co się da zrobić2 punkty
-
Prawda jest taka, ze jaki by nie byl produkt finansowy (leasing czy najem), to w 99 % RV jest policzone przez podmiot finansujący na tyle "bezpiecznie", żeby zawsze byli na pozycji wygranej. Inaczej mówiąc, w 99 % przypadków zawsze opłaca się wykupić auto i potem sprzedać na własną rękę. Mimo obowiązku zapłaty później podatków od różnicy <<cena sprzedaży>> - <<cena wykupu>>.1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
Kazdy wie i temat juz byl tyle razy walkowany ze dziwie sie, ze jeszcze ktos o tym wspomina. Masz xdrive: 1. Masz mieszany zestaw: musisz, napisze raz jeszcze, musisz zakladac z gwiazdka poniewaz sa robione inaczej. 2. Masz ten sam rozmiar, zakladasz co chcesz byle 4ry takie same Nie masz xdrive 1. Zakladasz co chcesz. Tyle w temacie.1 punkt
-
@Galba Ja nie mam żadnych gwiazdek i w ogóle sobie tym głowy nie zaprzątam. Tak więc znajdziesz tutaj wiele różnych odpowiedzi, ale to wynika z problemu o który pytasz...1 punkt
-
Tylko te litry, procenty nie oddają często rzeczywistych możliwości pakunkowych - to ile można zmieścić do X5 pokazuje zdjęcie maciek_w. Przy opcji składanej rolety pod podłogę jest to mega wygodne (walizki możesz stawiać pionowo, etc). Ja również jadąc w Alpy chowam pod podłogą buty, kaski, etc., a w lecie płetwy, maski, buty i mnóstwo innych pierdół. Dodatkowo wchodzi na stojąco duuuży Sup - czego nie da się wcisnąć do Touringa na stojąco ;). Bagażnik jest na tyle pakowny, że czasami zamiast brać box biorę torbę BMW na deski i narty (kładę srodkowy fotel). 4 osoby żeby nie było ;).1 punkt
-
Ja mam PPF full front i na reszcie ceramikę. Zresztą na folię też ją dodatkowo wrzuciłem. Ale... Z perspektywy czasu, nie wiem czy nie najsensowniejszym wyborem, pod kątem jakości do ceny, byłoby położenie PPF na całości, ale bez dachu, bo dach to niemała oszczędność. Wtedy ceramikę można sobie darować bo folia ma właściwości hydrofobowe, może nie aż tak dobre jak porządna ceramiką, ale bardzo przyzwoite. Do środka na newralgiczne elementy też wrzuciłem PPF, bo przy kosztach zabezpieczenia karoserii to już nie jest duży wydatek, a dzisiejsze dekory rysują się niemalże od patrzenia. Na skóry Colourlock Top Life jak już któryś z kolegów polecał, ale nie zgodzę się, że jest to powłoka łatwa do położenia. Nie jest to rocket science, ale trzeba uważać, żeby nie zostały większe mazy, bo mniejsze są nie do uniknięcia. Generalnie to wszystko jest dość kosztowna zabawa i największy sens ma ona dla ludzi, dla których dbanie o wygląd swojego auta jest jednym z ich hobby, którzy czerpią przyjemność z pielęgnowania swojego auta i eksploatowania go w stanie przypominającym stan fabryczny. Nie ma co oszukiwać się, że poniesione nakłady zwrócą się przy odsprzedaży, co najwyżej w pewnej części.1 punkt
-
IMHO - średniaki nie idą do BMW ze względu na to, że tak ich jakość poszła do góry - po prostu producenci sobie robią oszczędności. Podobnie jest z oponami kupowanymi przez właścicieli. Po prostu na cenę samochodu nie mamy za dużego wpływu, ale co kupimy na rynku części zamiennych już tak. Jak przyjeżdża ktoś dość nowym samochodem na Imperialach - wiemy, że reszta serwisu nie jest robiona na częściach OEM, że tak powiem (ew. nie jest robiona wcale). PS. Dość dużo samochodów w ogłoszeniach w Niemczech - nawet tych wystawianych przez ASO - jest na oponach półki średniej, lub niższej - bez homologacji.1 punkt
-
Nie wiem czy przypadkiem xHP nie umożliwia tego. Nie mam pewności, kiedyś tylko sprawdzałem na ich stronie i wydaje mi sie, że ta funkcja była dostepna, ale moge sie mylić W xhp jest jedynie możliwość zakodowania czy na postoju ma "wysprzęglać" ale przy zużytych skrzyniach spowoduje tylko problemy bo będzie szarpać przy ruszeniu. Nadal nie zmienia to tego, że po puszczeniu hamulca samochód musi ruszyć.1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
nowe mapy EVO 2025-1 EVO 2025-1 https://mega.nz/file/riQRXQbS#mqusHkw3zVnrzU-kN8kKfeS0mhRcmvfqna5-MGtII4A JOY 2024-4 https://mega.nz/file/GzpkDbIK#Bpsq3RUw21buCnJhee69JOQ3U_XYYzjHz3TH5WAK1MU LIVE 2025-1 https://mega.nz/file/HvAxlS6R#xxegLEIfe_podHDuwUYKWw5yOEJjieco8pbYQpIRGiw MOVE 2024 https://mega.nz/file/viR0gSgL#iJ24DeZJSduvGvW24fF89DxIEO9ShZDMyjlky8UoJH8 MOTION 2024 https://mega.nz/file/iqoxDCjS#ydoc4GVrdjlCUbyat46XHdxbYHTwN6LYdJo8__-HBak NEXT 2025 https://mega.nz/file/SjZ10KzA#85sK5A4o_hnETdGi3qk9wrilFnDm4G8vJEclfYt1VHA PREMIUM 2025-2 https://mega.nz/file/7ypgCRhR#mZbAOT70njynh1CGGrMm07G18TW8Y1aRW7HBv81ayOU ROUTE 2025 https://mega.nz/file/q7hWxIhb#Rq-t9ppGvTinoRXOBGH8QdsaSeUhyOHjLJh5mCSkV1A WAY 2025-1 https://mega.nz/file/vmYHmaDK#fFAZ_EJRHaaLCnGwumNxdcckwQ0Qx7THlc9_pIFmTxY1 punkt
-
Dzień dobry, odpowiedni tylny przegub elastyczny wału napędowego do Pańskiego BMW to nr 26117610372: https://czescidobmw.pl/wyniki-wyszukiwania?q=26117610372 Numer 26117610061 jest dla modeli z manualną skrzynią biegów. Numer 26117610372 ma średnicę linii otworów 96 mm oraz średnicę zewnętrzną 132 mm. Pozdrawiam Maciej Ziółkowski1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00