Skocz do zawartości

Ranking

Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 21.02.2025 uwzględniając wszystkie działy

  1. Przyjechała, podoba mi się coraz bardziej
    4 punkty
  2. Tak to wygląda od spodu (przy otwartej klapie). Zawleczka jest rozporowa, ściskasz ją, wyjmujesz i cieszysz się dźwiękiem wydechu Jak chce się zamknąć klapkę np. na trasę, to można to łatwo zrobić przekręcając dzyndzelek ręcznie. Klapka ma oś obrotu na środku więc sama się nie zamyka.
    2 punkty
  3. To moja sztuka Z dodatków : Lustra AC Schnitzer Dyfuzor i dokładka Hamann Wydech G-Power dedykowany do E39 Kolektor Schmiedmann Styling 37 w 2 szerokościach 18”
    1 punkt
  4. 1 punkt
  5. Jest delikatnie głośniej, słychać lekkie buczenie od wydechu przy prędkościach autostradowych, ale mi to nie przeszkadzało i nigdy jej nie zamykałem, a dość regularnie jeżdżę 300 - 400 km w jedną stronę. Jakoś ten wydech z otwartą klapka pasuje mi idealnie do tego samochodu. Nie jest za głośno ale czuje się cały czas ten sportowy gen i że jest coś więcej niż 1,4 pod maską
    1 punkt
  6. Nie mogę edytować. W moim przypadku była to przetarta wiązka od zbiorniczka. https://driver.top/blog/521805/
    1 punkt
  7. A to nie jest kwestia sprzęgła wielopłytkowego jak robisz kick down przy takich przyspieszeniach to i tak idzie 100% na tył?
    1 punkt
  8. Bo w aso wymienia sie po prostu cała skrzynie biegóe
    1 punkt
  9. Typowe auto zeby do salonu wsadzic i gosciom pokazywac?
    1 punkt
  10. Problem prosty do rozwiązania. Świece przed zamontowaniem nie powinny grzać . Jeśli grzeją to świece trzeba najpierw zdmuchnąć bo wkręcenie grzejących sprawi , że już tak zostanie i będą grzały cały czas. Ale z drugiej strony jak świecą to tłok nie uderzy w zawory bo widzi co robi a po ciemku to co on tam ma widzieć?
    1 punkt
  11. 1 punkt
  12. V12 +800hp fabrycznie Hipercary są super jako lokata kapitału oraz samochody do bardzo okazjonalnej jazdy.
    1 punkt
  13. No tak, kto by nie chciał konika Rzeczywiście auto okazjonalne, mam kolegę z McLarenem i bardzo chwali zimową jazdę
    1 punkt
  14. I to jest świetna opcja. Zgadza się że na śliskim auto z 300KM trochę słaby temat. Kumpel ma hellcata i nawet śliskiego nie potrzeba. Nie da się tego momentu i mocy przenieść na asfalt, trzeba uważać mimo szerokich gum... Zresztą chyba problem wszystkich muscle carów w serii. Ponoć nowy mustang już fajnie jeździ, nie jechałem więc się nie wypowiadam... Ale symfonia V8 jedna z piękniejszych, widziałbym u siebie w garażu, najlepiej Shelby
    1 punkt
  15. Nie kupować auta to nie bedzie żadnego problemu.
    1 punkt
  16. Wtedy problem ze stukiem przy odpalaniu znika zupełnie
    1 punkt
  17. Ja nawet nie naciskam P po prostu wylaczam samochod i skutek tez ten sam.
    1 punkt
  18. dyfer (napęd) w e36 jest trwalszy niż w e46. No i do e36 możesz założyć szperę, do e46 tanio nie. Trzeba przerobić wiązkę silnika pod e36, trochę pokombinować i wszystko poza ekonomizerem będzie działać.
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.