Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 164
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Z ciekawości podłączę się do tego pytania bo mam podłączone według instrukcji pod akumulator. Tak samo robi ASO BMW z Philips Day light 5 dostępnymi na doposażenie w ETK. Generalnie można żyć z podłączeniem pod akumulator z tym że lampy włączają się nam już po otwarciu samochodu kluczykiem i gasną po około 30 sekundach od jego zamknięcia. pozdr
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
gdzie pod kluczyk podłączyć światła dzienne philips dayligkt 8 w e90

 

Podobno te zestawy są w oficjalnej sprzedaży BMW - może należałoby sprawdzić jak jest z okablowaniem dołączanym do tej wersji

Jeśli nie ma takiej opcji sprawa się komplikuje, bo światła dzienne powinny wyłączyć się automatycznie po włączeniu świateł mijania. Do sterowania można wykorzystać napięcie z gniazda zapalniczki które jest aktywne po włączeniu klucza i dodatkowo napięcie podawane na światła pozycyjne (łatwy dostęp do tylnej lampy). Niestety trzeba by zrobić mini moduł elektroniczny (w najprostszej wersji dwa niewielkie przekaźniki - 5A/12V) który by uwzględniał te dwa napięcia (pozycyjne i zapalniczka) do sterowania automatycznie światłami dziennymi - tak aby zapalały się po włożenia klucza do portu i wyłączały po włączeniu innych świateł w samochodzie (pozycyjne, mijania i długie).

Opublikowano
W ori zestawie jest kabel + i - do zasilania oraz kabel do podpięcia postojówek aby moduł który jest w zestawie wiedział kiedy wyłączyć lub przełączyć światła. Czyli najlepiej pod zapalniczkę? A nie ma opcji do wejścia z zasileniem - bo to ono uruchamia lampy - gdzieś pod maską aby odpalały się po kluczyku?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
W ori zestawie jest kabel + i - do zasilania oraz kabel do podpięcia postojówek aby moduł który jest w zestawie wiedział kiedy wyłączyć lub przełączyć światła. Czyli najlepiej pod zapalniczkę? A nie ma opcji do wejścia z zasileniem - bo to ono uruchamia lampy - gdzieś pod maską aby odpalały się po kluczyku?

 

Czyli tak jak napisałem, (+) zasilenie spod zapalniczki, oraz z tylnej postojówki do sterowania przełączania.

  • 4 tygodnie później...
Opublikowano

Dzisiaj udało mi się ustawić światła długie jako światła do jazdy dziennej (25%) mocy.

Koszt 80 zł.

Jak coś mogę podać namiar do osoby, która to robi w Mińsku Mazowiecki, czas około 10 min.:)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
To daj namiary żeby każdy mógł skorzystać.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Dzisiaj udało mi się ustawić światła długie jako światła do jazdy dziennej (25%) mocy.

Koszt 80 zł.

Jak coś mogę podać namiar do osoby, która to robi w Mińsku Mazowiecki, czas około 10 min.:)

 

Jak działa przełączanie między dziennymi i mijania? Automatycznie?

Opublikowano
Dzisiaj udało mi się ustawić światła długie jako światła do jazdy dziennej (25%) mocy.

Koszt 80 zł.

Jak coś mogę podać namiar do osoby, która to robi w Mińsku Mazowiecki, czas około 10 min.:)

 

Dokładnie wrzuć namiary. Ciekawe czy ustawia także ryglowanie drzwi i "follow me home"

 

Pzdr

Opublikowano
Dzisiaj udało mi się ustawić światła długie jako światła do jazdy dziennej (25%) mocy.

Koszt 80 zł.

Jak coś mogę podać namiar do osoby, która to robi w Mińsku Mazowiecki, czas około 10 min.:)

 

Jak działa przełączanie między dziennymi i mijania? Automatycznie?

 

Tak w ustawieniu świateł na "A" działa automatycznie. W czasie jazdy w dzień palą się tylko drogowe na 25 % mocy.

Nie ma podświetlenia deski, tablicy rej. ani nie palą się światła z tyłu (wszystko zgodnie z przepisami).

Po wjechaniu w tunel lub po zapadnięciu zmierzchu włącza się ksenon i ringi.

W pozycji świateł "postojowe" na wyłączonym silniku palą się tylko ringi, przy włączonym. ringi i długie na 25%.

Działają także na włączonym silniku przy pokrętle ustawionym na "0".

Opublikowano
Dzisiaj udało mi się ustawić światła długie jako światła do jazdy dziennej (25%) mocy.

Koszt 80 zł.

Jak coś mogę podać namiar do osoby, która to robi w Mińsku Mazowiecki, czas około 10 min.:)

 

Dokładnie wrzuć namiary. Ciekawe czy ustawia także ryglowanie drzwi i "follow me home"

 

Pzdr

Koleś ma na imię Mateusz, numer to 507101884.

Rozmawiałem z nim, jeżeli dogadacie się w kilku to może wpaść do Wwa i wtedy nie ma konieczności tłuc się do Mińska.

Warsztat znajduje się jakieś 50 m przed wiaduktem kolejowym, za którym zaczyna się Mińsk Maz.

Dokładny adres to ul. Warszawska 5 miejscowość Stojadła.

Opublikowano
jeżeli już zbieracie zapisy, to ja się piszę! Może by tak ustawić się przy okazji kolejnego spotu e90 w Wawie?? Pozdrawiam
Opublikowano

Witam,

dołączam się do tematu DLR-ów, czy coś wiadomo odnośnie kolejnego spotkania w Wawie? Może warto zaprosić Kolegę z Mińska M. i hurtowa zmian będzie bardziej ekonomiczna niż 80,00 PLN?

Pzdr.

Opublikowano

Podłączę się pod temat.

Mam ustawione w i-drive świadła day running i pathway ale żadna z tych funkcji nie działa tzn, po zamknięciu samochodu nie oświetla "drogi do domu" oraz mam standardowe światła zamiast dziennych, i to zarówno na ustawieniu "auto" jak i standardowym, na "0" oczywiście nie pali się nic.

Chciałbym oszczędzić trochę ksenony a tu zonk...

Jak temu zaradzić?

Opublikowano
Podłączę się pod temat.

Mam ustawione w i-drive świadła day running i pathway ale żadna z tych funkcji nie działa tzn, po zamknięciu samochodu nie oświetla "drogi do domu" oraz mam standardowe światła zamiast dziennych, i to zarówno na ustawieniu "auto" jak i standardowym, na "0" oczywiście nie pali się nic.

Chciałbym oszczędzić trochę ksenony a tu zonk...

Jak temu zaradzić?

Jeżeli chodzi o światła dzienne, proponuję zrobić tak jak opisałem wyżej,

natomiast opcja "follow me home" działa. jak uderzysz w dźwignię od kierunkowskazów/długich świateł podczas wysiadania::)

Opublikowano

Jeżeli chodzi o światła dzienne, proponuję zrobić tak jak opisałem wyżej,

natomiast opcja "follow me home" działa. jak uderzysz w dźwignię od kierunkowskazów/długich świateł podczas wysiadania::)

 

Aż zajrzałem do instrukcji i rzeczywiście... co więcej przez "daylight" oni rozumieją to że możesz zostawić włącznik świateł przekręcony na mijania i nie musisz przekręcać na "0" przy wysiadaniu tylko tyle.

Więc przydało by się znaleźć kogoś we Wro kto mógłby zrobić to w takiej wersji jak zaproponowałeś...

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
seler - jak kogoś znajdziesz we Wro daj znać może 2 zrobi trochę taniej ;)
Opublikowano
seler - jak kogoś znajdziesz we Wro daj znać może 2 zrobi trochę taniej ;)

Uważam, że kwota 80 zł nie jest wygórowana,

czytałem że życzą sobie za tą usługą po 200, 300 złotych.

Jest jeszcze osoba która robi to w Rzeszowie, ale to od was kawał drogi:)

no nic powodzenia w poszukiwaniu magika:) albo zrobić to samemu, wszystko jest fajnie opisane na forum E87 :cool2:

Opublikowano

no nic powodzenia w poszukiwaniu magika:) albo zrobić to samemu, wszystko jest fajnie opisane na forum E87 :cool2:

Moglbys podrzucic linka, niestety nie zanalazłem tego watku na forum e87, moze zle szukałem :?:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.