Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam, może ktoś napisać plus minus co można osiągnąć z 520d e60 177KM z hybrydowa turbina i chipem - cała reszta seryjna z dpfem. Można celować w 220KM czy nawet w 230KM ??

I jaki byłby następny krok - * zaznaczam ze dpfa nie chce wycinać - on musi zostać.

  • Odpowiedzi 3,8 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Ic plus rama iC z 535d wystarczy? IC ma wydajność tylko 10% większa ( 2 żeberka więcej)

A gdybym jednak wyjał Dpd zrobił Downpipe i wywalił Egr - na co można liczyć wtedy

I same wtryski - czy te ze 123d (204km) pasuja p&p ? wyjmuje jedne wkładam drugie czy cos więcej trzeba robić ? ustawić/programować/inna pompa wtryskowa itp. itd. ?

aha i sprzegło - żeby tu już nie pakowac kasy max bezpiecznie ile można zrobić NM (wersja manual)

  • 4 tygodnie później...
Opublikowano

Pacjent e90 330d m57n2 automat dpf on narazie po prawej programie na 285km 580nm

Chciałbym uderzyć w 320/330km i okolo 650/700nm

Co należałoby wymienic? Napewno turbo, ic, a dalej?

  • 3 tygodnie później...
  • Zasłużeni forumowicze
  • 4 tygodnie później...
Opublikowano

Taka dziwna historia mi się przydarzyła...

Pacjent to F30 335i z NOWYM silnikiem o przebiegu ok 3kkm i sterownikiem z poprzedniego silnika w którym był wgrany PPK podnoszący zgodnie z opisem moc do 340 KM i moment do 450 Nm.

Podjechałem dzisiaj z ciekawości na hamownię która wypluła 366 KM i...397 Nm...

Ktoś ma jakiś pomysł skąd tak niski moment?

Rozważać zmianę programu czy zostawić jak jest?


view?usp=sharing


https://drive.google.com/file/d/1Ca6F_EoQwV6ldxslaKAiCV2LDRIfBeIO/view?usp=sharing

Opublikowano
fVsmSK7.jpg

A widziałeś już to

http://s5.ifotos.pl/img/bmw-e82-1_qwxnexq.jpg


:cool2:

Czyszczenie zaworów w silnikach z bezpośrednim wtryskiem paliwa , modyfikacje mechaniczne

Montaż pompy dwutłokowej z N57 do N47 to już robimy

Pompy wtryskowe do n47 sprzedaż montaż ,...

Pompy Walbro 450 bezkoszowe do N54 N55 sprawdzone na naszych projektach obsługują 500+ KM

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
siema, w lutym planuje chipować samochód byłem na hamowni wypluł 201km i 390nm (wersja 204,400nm n47d20b) po rozmowach sprawdzeniu dowiedziałem się, że można robić go na 260-270km warto się w to bawić i będzie to bezpiecznie ?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jak nieraz już pisałem,wszystko zależy od Twojej głowy i prawej nogi. Nie odpowiednio eksploatując to i serię można zajechać.
Opublikowano
siema, w lutym planuje chipować samochód byłem na hamowni wypluł 201km i 390nm (wersja 204,400nm n47d20b) po rozmowach sprawdzeniu dowiedziałem się, że można robić go na 260-270km warto się w to bawić i będzie to bezpiecznie ?

Cześć można go zrobić spokojnie na 295KM :D robiłem już takie 123d (kilka sztuk) i mam sprawdzony set na taką moc jak będziesz potrzebował to podpowiem

Ps. 260-270 to lajt :cool2:

A i ten wykres co wrzuciłem to właśnie 123d przygotowane przezemnie :D

Czyszczenie zaworów w silnikach z bezpośrednim wtryskiem paliwa , modyfikacje mechaniczne

Montaż pompy dwutłokowej z N57 do N47 to już robimy

Pompy wtryskowe do n47 sprzedaż montaż ,...

Pompy Walbro 450 bezkoszowe do N54 N55 sprawdzone na naszych projektach obsługują 500+ KM

Opublikowano
Jak nieraz już pisałem,wszystko zależy od Twojej głowy i prawej nogi. Nie odpowiednio eksploatując to i serię można zajechać.

możesz rozwinąć swoją myśl ? co to znaczy nie odpowiednio eksploatowany samochód ?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

1-Ciśnięcie na zimnym silniku, interwały olejowe zgodnie z wskazaniem kompem co ok.30tys., wymiana filtrów jak się przypomni , stan tech. silnika i osprzętu- dopóki się kręci to jeździmy itp.

Wszystko zależy od Twojej głowy i prawej nogi.

2-To że stuningujesz silnik nie oznacza że musisz przy każdej nadarzającej się okazji wykorzystywać max. potencjału. Wszystko zależy od Twojej głowy i prawej nogi :wink:

  • 7 miesięcy temu...
Opublikowano
Panowie przed zrobiebiem programu w 325d 197km chcialbym zalozyc wtryski z 330d 231km . Pytanie co bede potrzebował ? Wtryski z listwa , wiazka silnika i Sterownik silnika ?
  • 3 miesiące temu...
  • 1 rok później...
Opublikowano

W moim N57n2 231km po programie Chip tuning i dpf off sterownik DDE zgłasza mi błąd 41AA Charge Air pressure sensor. Da się go skasować ale po przejechaniu kilku/ kilkunastu km powraca…


Auto jedzie świetnie jedynie ten błąd który mnie denerwuje. Przed mapą tego nie było. Co mogło pójść nie tak??? Jak się go pozbyć?

DSC-0390-vert1.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.