Skocz do zawartości

Ile jechaliście swoim BMW


Blaster

Rekomendowane odpowiedzi

  • Członkowie klubu
M-powerek napisz nam ile Ty jechałeś. Nie wierzę, że mając taki silnik nie sprawdziłeś chciaż trochę jego możliwości. Takie testowanie co ile jedzie to przeciez wszyscy napewno sprawdzają tam gdzie na to pozwalają warunki drogowe na jakiejś lepszej trasie a nie w mieście gdzie popadnie, więc nie ma się co tak na nas krzywo patrzeć. Każdy z nas napewno kiedyś jechał duuużo powyżej dozwolone prędkości i napewno nie przez cała trasę tylko jakiś krórki odcinek :) Ważnym jest natomiast żeby robić to w odpowienim miejscu i czasie. Edytowane przez Mario - BMW Klub Polska

Pozdrawiam, Mariusz

"Mario"

F11 Sophisto Grau


http://i59.tinypic.com/242j57c.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 630
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

akie testowanie co ile jedzie to przeciez wszyscy napewno sprawdzają tam gdzie na to pozwalają warunki drogowe na jakiejś lepszej trasie a nie w mieście gdzie popadnie, więc nie ma się co tak na nas krzywo patrzeć.

ja na autostradzie A6

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Prędkościomierze przekłamują ok 10% w 90% aut i koniec kropka :twisted: .. niektóre przekłamują i więcej.... Może to być i np 6km/h.... ale przy powiedzmy 60, przy 120 będzie to już 12km/h itd

...

zdrów

 

Nie prawda - prędkościomierz (zwykły analogowy) przekłamuje, w różny sposób, ani to o ileś km/h, ani też %. Są też na to normy - niestety już tego nie pamiętam - ale błąd nie zdarza się większy niż ok. 10km/h. Pomijam sprawy zbyt niskich opon, bo tutaj błędy mogą być znaczne ...

Przy szybkościach rzędu 50-100 km/h przeważnie szybkościomierze zawyżają o ok. 2-6km/h, przy wyższych szybkościach tak jak napisałem odchyłka nie powinna być większa niż 10km/h i wcale nie jest powiedziane, że im wyższa prędkość tym większy błąd. Znaczna część prędkościomierzy przy dużych szybkościach wskazuje z większą dokładnością.

Prędkość maksymalna podawana w katalogach itp. jest to prędkość mierzona w określonych warunkach (obciążenie, wiatr, pochylenie - a raczej brak, itd., itd.). Wystarczy, że z tyłu wieje lekki wiatr o prędkości 20km/h i już o tyle jedziemy szybciej (no, prawie), tak samo pochylenie drogi, ma duże znaczenie.

Ja jak miałem E34 524td wielokrotnie sprawdzałem ile pojedzie i przy dobrych warunkach (względny brak pochyłości i wiatru) prędkość oscylowała w okolicach katalogowej (192km/h) - a dokładniej to było 186-192km/h (kilka razy tak sprawdzałem), ale osiągnąłem też 200km/h, ale było lekko z góry ...

Wracając jeszcze do prędkościomierzy, Ci którzy mają możliwość sprawdzenia sobie takżę odczytu cyfrowego (np. w E38, E39 - nie wiem jak inne) to wychodzi jaką ma odchyłkę prędkościomierz analogowy. Sprawdzałem to też nie tylko na BMW i odchyłki były zbliżone, jak wyżej napisałem.

Podobnie sprawdzałem też Reanult Safrane - katalogowo ma 206 km/h i w normalnych warunkach osiągałem do ok. 200km/h (może warunki mi się tylko wydawały "normalne", że nie doszedł do 206 ...), ale z górki (w tym przypadku dość znaczącej - ale bez przesady), doszedł do 220km/h

Reasumując prędkość maksymalna zależy przede wszystkim od czynników jak : wiatr (bardzo dużo), pochylenie drogi, obciążenie samochodu, oraz jeżeli nie mamy ogumienia zgodnego z dopuszczonym w danych modelu (podane w każdej instrukcji), także oczywiście od średnicy kół, ale ten błąd można dość prosto i dokładnie przeliczyć.

Sebastian. Dawno temu ... E34 524td.

Obecnie: E38 735iL i E46 330i SMG oraz ... Toyota Prius, Ford Probe 2.5V6 (wszystkie LPG ;) ), a także moto: Yamaha XV250 i Gilera DNA

Stronka

(Nawigacje i audio do BMW E38/39/46/53/83)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem jak z tymi przekłamaniami liczników ale opony mają duże znaczenie na standartowych 205 szedł do prędkości katalogowej 205-210km/h ale najlepiej idzie do 190 potem to już trochę meczy motor

teraz założone mam 225 i za nic nie pójdzie więcej jak 190

i auto wogóle jest mułowate a na koleinach koszmar (zawiecha zrobiona)

ta że się ich pozbędę i założe spowrotem 205

Pozdrowienia Piotr


E34 525 tds Touring

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie tyle jest ważna szerokość, co i wysokość (profil), oraz średnica felgi, np. 205/60 to mniej więcej to samo co 225/55

lub 205/60 R15 to tak samo (mniej więcej) co np. 225/50 R16, albo 205/55 R16 itd., itd. - odchyłki +- 1%

A na dodatek nawet stan bieżnika to jest ok. +-1%

Sebastian. Dawno temu ... E34 524td.

Obecnie: E38 735iL i E46 330i SMG oraz ... Toyota Prius, Ford Probe 2.5V6 (wszystkie LPG ;) ), a także moto: Yamaha XV250 i Gilera DNA

Stronka

(Nawigacje i audio do BMW E38/39/46/53/83)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ludzie czy wy naprawde nie jezdzicie szybko? Fakt ze ja jezdze szybko na niemieckich autostrdach szybko ja ale jeszcze szybciej ida na lewym pasie. Moja BMW 735i E32 jak testowalem to na autobanie 260 i sie skonczyl licznik, podejrzewam ze jeszcze szybciej bym jechal ale nie bylo juz miejsca bo sie robilo gesto na drodze. Ale jak lecialem 240 to lewym pasem poszedl Audi A8 (chyba A8) i wg mnie mial jakies 280 km/h. Mowicie ze 260 buma 7 to duzo, oj nie. Zrobie zdjecie przy 260 ale jak narazie moge wam udowodnic jedno.

Auto to Audi 100 Avant model ten ostatni nastepne to byly A6. Silnik 2,0 pelen wtrysk. Rezultat ponizej. http://www.judam.neostrada.pl/wroc/100_0071.JPG

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

M-powerek napisz nam ile Ty jechałeś. Nie wierzę, że mając taki silnik nie sprawdziłeś chciaż trochę jego możliwości. Takie testowanie co ile jedzie to przeciez wszyscy napewno sprawdzają tam gdzie na to pozwalają warunki drogowe na jakiejś lepszej trasie a nie w mieście gdzie popadnie, więc nie ma się co tak na nas krzywo patrzeć. Każdy z nas napewno kiedyś jechał duuużo powyżej dozwolone prędkości i napewno nie przez cała trasę tylko jakiś krórki odcinek :) Ważnym jest natomiast żeby robić to w odpowienim miejscu i czasie.

 

Jak kupiłem auto rok temu to w Niemczech jechałem max 205, auto było przed przeglądem itd. więc nie chciałem przeginać. W instrukcji mam v-max 22X, nie pamiętam dokładnie. W czasie profesjonalnego testu /prędkości mierzone z tym kołem rowerowym z boku :D /robionego przez niemiecki ams 320iS poleciał 231km/h. W Polsce nigdy nie jechałem szybciej niż 175, a i to uważam za wyczyn i głupotę jednocześnie.... Natomiast jak będę na autobahnie w przyszłości to bardzo chętnie się śmignę ile fabryka dała :twisted: , ale tylko tam są warunki do takiej jazdy i w dodatku jest to dozwolone :P

Co do tych ludków co piszą ile tam licznik przekłamuje.... no dajcie już spokój, wystarczy prześledzić testy różnych aut.... to jest poza dyskusją.... dalej, wiatr w plecy 20km/h przekłada się w niewielkim ułamku na wzrost prędkości.... jak auto stoi na luzie i ma wiatr w plecy nawet dużo większy to nawet nie drgnie, mylę się hehehe.... opony mają znaczenie, zarówno profil/przekłamania/ jak i szerokość/opór/, ciężar auta ma wpływ bardziej na dynamikę niż v-max....z kolei wiatr w "twarz" ma spore znaczenie, jakieś tam opory rosną do kwadratu nawet :roll: .... b.duże znaczenie ma oczywiście nachylenie drogi, to oczywiste....

Tyle, lepiej sobie załóżcie przyzwoitą muzę do auta i słuchajcie czegoś na uspokojenie :wink: , to bezpiczniejsze niż dziecinada w biciu jakiś rekordów na polskich drogach śmierci....

 

morał palnąłem na koniec hehe.... ale prawdziwy.. 8)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ludzie czy wy naprawde nie jezdzicie szybko? Fakt ze ja jezdze szybko na niemieckich autostrdach szybko ja ale jeszcze szybciej ida na lewym pasie. Moja BMW 735i E32 jak testowalem to na autobanie 260 i sie skonczyl licznik, podejrzewam ze jeszcze szybciej bym jechal ale nie bylo juz miejsca bo sie robilo gesto na drodze. Ale jak lecialem 240 to lewym pasem poszedl Audi A8 (chyba A8) i wg mnie mial jakies 280 km/h. Mowicie ze 260 buma 7 to duzo, oj nie. Zrobie zdjecie przy 260 ale jak narazie moge wam udowodnic jedno.

Auto to Audi 100 Avant model ten ostatni nastepne to byly A6. Silnik 2,0 pelen wtrysk. Rezultat ponizej.

 

 

hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaaha

 

mało z krzesła nie spadłem, następny audi100 i 260 poleciał buahahahahahahahahahaha

 

dołącz jeszcze zdjęcie jak grzebałeś przy liczniku, względnie jak auto na podnośniku stoi, będzie rozwiązanie rebusu......

 

ludzieeeeee......ale jaja.........

 

ps. dobra, ja wczoraj służbowym maluchem 320 ciołem pod Radzyminem, objechałem syrene 105 przy 280..... hehehehehehehe

 

ps2. aha, zapomniałbym, tę prędkość to na wstecznym osiągnąłem....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

255 pojechał? Silnik 2,0 ? Jak go podrasowali? Musi miec ze 250KM przynajmniej!

koles kiedys sie chwalil ze jego A80 1,8 poszła 215. Nie podjąłem sie nawet proby tłumaczenia ile na to potrzeba mocy a ile wyciaga autko 90KM.

 

Ahhhh te VW!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

następny audi100 i 260 poleciał

 

wiesz rozwala mnie twoja ciemnota. Wiesz ile Audi A6 ma predkosc max ? Podchodzi pod 3setki. Moja 100 to jest Avant i jest to ostatni model przejsciowy pomiedzy 100 a Audi A6. Zwroc uwage jaki to audi ma deske rozdzilcza ..... albo i nie. i tak nie zrozumiesz o co chodzi. Wiec idz sie pobaw resorakami a nie wypowiadaj sie na forum

 

Wez sprobuj postawic auto na podnosniku i przygazuj tak aby przekroczylo 200, zobaczysz co sie stanie. i napisz nam czy przezyles to i czy auto od wibracji nie rozwalilo ci pol warsztatu :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

oj Judam ale 2.0 wolnossace nigdy nie pojedzie nawet 240 - nie mowiac juz o 260 :lol: chyba ze mowimy o aucie turbo - wtedy co innego, swoja droga Audi maja najgorsze liczniki (pod wzgledem bledu), nie dalej jak rok temu ja z kolega jechalem Audi S2 - obok kolega BMW 535i - scignelismy sie na pasie, przy 240 na blacie w Audicy zaczelismy hamowac (beta caly czas byla kolo nas), pozniej jak porownalismy nasz wynik z licznika z licznikiem z 535 to okazalo sie ze tak naprawde (o ile w becie wszystko bylo ok) jechalismy ~210 km/h - czyli TAAAKKKKIII blad.

 

Takze twoje 260 moze w rzeczywistosci byc 210-220 a to jak najbardziej realny wynik dla 2.0 wolnossacego - z drugiej strony chetnie sie dowiem jakmi sposobem wyciagneliscie 180KM z A100.jezeli w serii mialo ich 115 :)

Lubię BMW - od 15 lat...trochę ich ujeżdzałem

Teraz pora na AMG :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

cicho bo sie wyda :D :D :D Wcale nie mam turbosprezarki, wcale bo po co :D :D Musze ci sarna1 pogratulowac. Oki przyznam sie :D

 

Wiecie co mnei najbardziej rozwala. Ze jadac droga widze sobie kolesia w bumie czy tam w jakiejs zwyczajnej hondzie. I tak on chce aby sie poscigac. koles mysli sobie ze on ma bume to moje wielkie stare audi zostaje w tyle. Bo on ma 2,5 lita pod maska. i sobie mysli co tam audi. I najlepsze co moze byc to jego mina jak przy 200 zostaje w tyle.

 

A bo on zapomnial o jednym. Ze sa tez takie audi jak quatro 2 litrowe z dodatkiem tubiny. Moze on i wie o tym ale zapomnial ze caly taki silnik jak i cale zawieszenie quatro pasuje do Avanta.

 

I to jest moja tajemnica :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie ja jeszcze do tego AUDI co lecialo 260 i mamy tego dowod w postaci fotki !! Bo mnie bardzo rozbawia :D . Gosciu chyba bardzo chce zablysnac tutaj i tak usilnie che nas przekonac ze tak strasznie szybko jechal.

 

A ja chce zwrocic uwage na dwie rzeczy : dlaczego reka nie drzala jak robiles ta fotke ?? wiem jak to jest bo sam jezdzilem szybko i nie raz chcialem zrobic fotke moich wyczynow ( taka ladna fotke jaka tys zrobil i do tego centralnie ustawiony aparat -- gratuluje !!

 

A po drugie 333 236km to motorem -- oczywiscie tez gratuluje -- jest bardzo sprawny i jak sie domyslam po generalnym remoncie -- nie wspomne o zawieszeniu -- taki dystans po naszych drogach -- tak wiec powinienes dziekwac Bogu zes przezyl :D

 

A jeszcze jedno - powinienes rozgzac najpierw wode potem olej w silniku bo to zabujstwo jechac 260 :D zaraz po starcie . Jak widac na zdjeciu to woda ma nie cale 85 stopni a w audi to ona oscyluje na ponad 92 czy cos tam 95.

 

JA bym poprosil wiecej fotek i takiej zawzietosci w obronach Vmax jak ty to robisz --- mialem ubaw po pachy -- Dzieki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Członkowie klubu
Panowie ja jeszcze do tego AUDI co lecialo 260 i mamy tego dowod w postaci fotki !! Bo mnie bardzo rozbawia :D . Gosciu chyba bardzo chce zablysnac tutaj i tak usilnie che nas przekonac ze tak strasznie szybko jechal.

 

A ja chce zwrocic uwage na dwie rzeczy : dlaczego reka nie drzala jak robiles ta fotke ?? wiem jak to jest bo sam jezdzilem szybko i nie raz chcialem zrobic fotke moich wyczynow ( taka ladna fotke jaka tys zrobil i do tego centralnie ustawiony aparat -- gratuluje !!

To prawda. Jak wygląda fotka robiona przy 250 km/h możecie zobaczyć w opisie M3 naszej klubowej koleżanki w galerii na naszej stronie...

Pozdrawiam

Bastek

Kiedyś: E21 315 '83, E34 520i '90, E34 525iA '92, E36 316i '95, E30 318iT '93, E46 325xi Touring, E91 325i

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

myslisz ze ja to zdjecie robilem, jeszcze nie jestem chory na glowe. Zdjecie robila moja dzieczyna z tylnego siedzenia, a aparat to Canon A60 ktory posiada cos takiego jak Zoom optyczny i z tylnego siedzenia mozna pieknie robic zjecia. Audi nigdy nie przekracza mi wody powyzej 90 stopni. trzyma sie zawsze na poziomie 84-86 stopni. Dodatkowo temperatura oleju nie zwrasta powyzej 100 stopni. Dopiero po jakiej godzinie wariowania autem temperatura oleju idzie na 120 stopi i to jest max. Woda natomiast caly czas jest 84-86.

 

Jesli ci chodzi o 333 tysiace to sie zdziwisz. Robie wymiany oleju co 10 tysiecy km i olej stary niczym sie nie ruzni od oleju nowego. Taki dobry mam silnik, a dlaczego ?? . Bo to nie jest orginalny silnik z tego audi. kilka postow do tylu napisalem ze silnik jest od Audi quatro zarowno jak i cale zawieszenie. A kasta nic nie gnije bo jest ocynkowana.

 

P.S. Audi w tamtym roku bylo sprowadzone z niemec.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

, wiatr w plecy 20km/h przekłada się w niewielkim ułamku na wzrost prędkości.... jak auto stoi na luzie i ma wiatr w plecy nawet dużo większy to nawet nie drgnie, mylę się .............z kolei wiatr w "twarz" ma spore znaczenie, jakieś tam opory rosną do kwadratu nawet

He he a fizyke w szkole miałeś?

Pamiętasz zasade dynamiki?

Wisi mi Wasz spór czy możliwe jest osiągnięcie takiej a to innej prędkości ale wypisywanie głupot z cyklu że wiatr w twarz ma większy opór niż witr w plecy to przesada.

Wracając do stojącego samochodu zasada zachowania pędu jest Ci znana?

Opory toczenia i ciążenia.Słyszałeś o czymś takim?

Edytowane przez Jarekson
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a ja jechalem tylko 190km na godzine

 

a co do tych max predkosci to nie wiem w ogole jak mozna jechac 300 / h :) trzeba miec nieskonczenie duze zaufanie do swoich opon :)

i do kierowcow :)

No cóż mnie to osobiście nie dziwi :lol: ....niektórzy poprostu rodzą się z kierownicą w ręku i nie odczuwają strachu przed wysokimi prędkościami,może jedynie "respecta" 8) .Moim zdaniem jazda prawie że na wprost koło 3 paczek to żaden wyczyn pod warunkiem że znam w samochodzie każdą śrubkę i wiem że nic nie zawiedzie 8) :D .Kiedyś zostałem zaproszony na organizwaną przez subaru szkółkę jazdy,gdzie przewodniczył L.Kuzaj.Przy tej sposobności miałem okazję przejechać się z nim subaru impreza GT TURBO(to stara wersja ale skrywa w sobie 218 kucy) szutrami miedzy drzewami z prędkościami około 160-170 kilosów z czego wszytkie zakrety były brane bokiem(kto zna styl Leszka ten wie o co chodzi :twisted: ).Przy takiej jeździe trzeba dopiero mieć "jaja" :)

 

Wracając do tematu do ja swoją betka zamknąłem licznik-250 km/h(fajne uczucie),ale odciecia jeszcze nie miałem,moze to za sprawą tego ze z tyłu mam o 2 centy niższe koło niż w serii wiec pewno szedłem w realu ok. 240 kmh-ale jeszcze mogłem wiecej :wink:

 

Judam coś mi sie wydaje że wkręcasz ludzi na tym forum i to tak perfidnie że szok :shock: :shock: :shock: .Tak sie składa że przez 5 lat jeździłem audi(najpierw 2,3 5 cylindrow,pozniej 2,6 V6,DOKŁADNIE TEN CO PISZESZ "... Auto to Audi 100 Avant model ten ostatni nastepne to byly A6. Silnik 2,0 pelen wtrysk." CZYLI "100 C4" i o ile dobrze pamiętam,a chyba dobrze to po:

1) prezentowane foto na BANK nie pochodzi z modelu dwulitrowego,ktory miał chyba 118km bo 2,3 miało 136

2) co ty c-hrzanisz że w 2,0 były turbibny-były one montowane tylko w starych modelach typu "S" i w silnikach o pojemności 2,2 :idea: :idea: :idea: :!: :!: :!:

3)w dwulitrowym modelu nie było takiego licznika ,ktory miałby 3 dodatkowe zegary po prawej stronie (pierwszy z nich to ten po prawo od benzyny)

4)z twojej wypowiedzi wynika ze to auto seryjne,wiec takie tez przyjąlem sobie założenie,jeśli tj 2,0 z neseryjna turbina to sorry :? (ale o takim nie slyszalem w PL zwlaszca mod C4)

5)Broniąc mojego obecnego autka :twisted: :twisted: i wszystkich tu: wszystkie albo prawie wszystkie modele audi (pomijajac 2,7 V6 Trurbo,ktore ostatnio mnie złoiło jak matka dziecko) o podobnej pojemności jak bmw mają znacznie gorsze osiagi :twisted: :twisted:

 

Oki i to byłby cały moj referat i czekam na odp. judama :twisted:

SPONSOREM MOJEJ NIEOBECNOŚCI SĄ BROWARY ŻYWIECKIE S.A. :)))



BMW-MADE BY WINNERS, MADE FOR FUN !!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Judam ja jeszcze do ciebie bo jestes za...bisty --

myslisz ze ja to zdjecie robilem, jeszcze nie jestem chory na glowe. Zdjecie robila moja dzieczyna z tylnego siedzenia, a aparat to Canon A60 ktory posiada cos takiego jak Zoom optyczny i z tylnego siedzenia mozna pieknie robic zjecia.
-- Bardziej by ci sie przydal Amortyzator drgan niz Zoom :D

 

NIE wiem czy wiesz, co to jest Zoom ?, ale jak nie to ci powiem; to jest zblizenie -- nie wiem czy rowniez wiesz, ale jak robisz zblizenie to wszelkie drgania sa intensywniejsze !! A lepiej by bylo, gdybys napisal ze zdjecie poddales obrobce komputerowej co by wyeliminowac rozmycie :lol: ;

 

Dla mnie jestes WIELKI :D !!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja jechałem 275 ale pewnie by posżła szybciej z jakiejś górki tylko u nas nie ma takich górek, jak sie jakaś trafi po drodze to dam znać. nie mam fotki po moja baba przy tych prędkościach zamyka oczy i nie trafia w licznik. audi 100 jest the best a z silnikiem 2,0 turbo i 4x4 to już wogóle szybsze niż samolot.
535d M-pakiet, M5 E39
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

255 pojechał? Silnik 2,0 ? Jak go podrasowali? Musi miec ze 250KM przynajmniej!

koles kiedys sie chwalil ze jego A80 1,8 poszła 215. Nie podjąłem sie nawet proby tłumaczenia ile na to potrzeba mocy a ile wyciaga autko 90KM.

 

Ahhhh te VW!

 

hehe ...

 

ale sciema na maxa....

 

 

mogles to zrobic albo ty, ale przy takiej predkosci watpie, poza tym jest bardzo stabilne

 

jesli bylby zoom, to jasnosc obiektywu spada i wyszlo by jeszcze bardziej zamazane bo potrzebny jest dluzszy czas naswietlania, zobacz z reszta fotke z m3, jak wyglada taka fotka przy takiej predkosci i takich drganiach

 

 

albo ktos z tylu zakladajac reke przed twoja twarza, w co tez nie wierze

 

bo nikt normalny nie pchal by ci aparatu przed twarz przy takiej predkosci

 

 

bajeczki

http://img489.imageshack.us/img489/2486/zz1dk5.gif
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Te liczniki na zdjęciu Judama to jest AUDI 200 rok 88 do 90. Wiem bo takie mam. Żeby jechać z taką prędkością to chyba musiałbym wejść w nadprzestrzeń.

Grzesiek

Grzesiek740 - (kiedyś było jeszcze 735 i 750)

http://img136.imageshack.us/img136/3693/mojeauta034podpisgo3.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.