Skocz do zawartości

Diagnoza - szukam/oferuje


nerwus

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 1,7 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Witam,

 

mam następujący problem. Kupiłem samochód parę dni temu (e39 525d touring 2002) i dziś zrobił mi psikusa, mianowicie przestał palić. Naczytałem się już o tym jaki może być powód (pompa progowa, czujnik położenia wału), ale chciałbym to zdiagnozować komputerowo (ewentualną wymianę zrobię sam), a nie wiem gdzie w okolicy mogę to zrobić. Podjechałbym do Warszawy, ale samochód jest uziemiony i zależy mi na jak najmniejszej odległości. Nie wiecie przypadkiem gdzie coś takiego można załatwić w okolicach Grodziska Mazowieckiego, Milanówka itp.? Sprawa raczej pilna. Z góry dziękuję za pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam poszukuje kogoś z okolic warszawy co pomoże odpalić telefon w podłokietniku e60 ,wkładam karte operatora obojętnie jakiego i po chwili wyskakuje komunikat włóż kartę sim ,nie mogę sobie poradzic z dziadostwem ,pozdrawiam
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Ze wszystkimi samochodami serii F zapraszam do nas na Gajdy 22 w Wwie....

 

 

 

Wysyłane z mojego GT-I9100 za pomocą Tapatalk 2

Zajmujemy się diagnostyką, kodowaniem, programowaniem, naprawą sterowników, doposażenia w moduły BMW, konwersją BMW z importu USA. Obsługujemy samochody serii Exx/Fxx/Gxx


Naprawa Nawigacji CCC/CIC/NBT


Nasza firma posiada w BMW AG status AfterSales Online System Partner - www.serwisujemyBMW.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć!

szukam kogoś kto w okolicach Otwocka / Warszawy mógłby zdiagnozować i ew. usunąć w moim E87 118D problem z brakiem mocy do 2000obr.

Jakiś czas temu pojawił się problem z turbiną - brak mocy, szary dym za autem. Kupiłem turbinę i zleciłem wymianę w warsztacie. Po wymianie dymienie ustało ale pojawił się problem z brakiem mocy. Silnik nie wkręcał się w ogóle na obroty. Po jakimś czasie i kilku rundkach silnik odzyskał wigor powyżej 2000obr/min. Obecnie sytuacja wygląda następująco:

- odpalam zimny silnik - kręci do 1500 - 2000 obr i wyżej nie może, jak dłużej przytrzymam wciśnięty pedał gazu to silnik zaczyna stukać - dźwięk jak przy spalaniu stukowym albo przy dzwonieniu zaworów - wtedy pojawiają się spaliny w komorze silnika (nie sprawdzałem skąd bo samemu nie miałem możliwości).

- po dłuższej chwili i lekkim pulsowaniu gazem silnik zaczyna kręcić coraz wyżej aż przekracza magiczne 2000 obr/min i wtedy kręci bez problemu do czerwonego zakresu. Podczas jazdy po ruszeniu na zimnym silniku wrzucam jedynkę, dwójkę, trójkę i po redukcji na jedynkę przekraczam 2000obr, wtedy auto dostaje kopa i ciągnie jak wściekłe. Na rozgrzanym silniku problem nie występuje - sporadycznie zdarzy mu się zamulić poniżej 2000 ale w miarę szybko odzyskuje moc.

Kilka faktów:

-obecnie brak kodów błędu - na początku pojawił się jeden: różnica pomiędzy ciśnieniem zmierzonym i skalkulowanym - teraz nie występuje.

-po odpięciu EGR bez zmian - wywala tylko błędy dotyczące wykrytej zbyt małej ilości powrotnych spalin

-po odpięciu przepływomierza bez zmian.

 

Samochód jest wyposażony w DPF. Przebieg 160 tyś km

 

Pozdrawiam

Corbin

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

szukam kogoś z Rzeszowa/Leżajska lub okolic z disem, zmieniałem silnik a pompa została ze starego, znalazłem opis w necie (tłumaczenie google) Uwaga:

Jeśli pompa wtryskowa została zastąpiona "korekta mapa Pompa" muszą być przeprowadzane:

1. Podłącz tester DIS

2. Zidentyfikować samochód

3. Wybierz "wybór funkcji"

4. Wybierz "Funkcje serwisowe"

5. Wybierz "Cyfrowy Diesel Electronics (DDE)"

6. Wybierz "korekta mapy Pump"

7. Wybierz "plan testów"

8. Wybierz "przeprowadzenia regulacji". Wartości regulacyjne są w ten sposób ustawiony na zero.

Szukam kogoś kto jest w stanie pomóc, mam interfejs chiński ale on działa tylko z inpa, nawet kodowania świateł nie mogę nim zrobić w ncs(lub nie potrafię)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.