Skocz do zawartości

wandzikgo2.pl

Zarejestrowani
  • Postów

    26
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E61 530dx 2006

Osiągnięcia wandzikgo2.pl

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. może być elektronika, ja bym sprawdził pasek przy sprężarce czy nie jest za luźny i do wymiany :)
  2. Zaczęło się od prawego lusterka (po złożeniu przestało się rozkładać oraz podświetlać przestrzeń przed drzwiami ) Z lusterka wydobywa się jakiś chrobot przypominający pracę silniczka. Więc postanowiłem wyjąć bezpiecznik 32 i przestało chrobotać :D . http://zapodaj.net/68114200b9490.jpg.html Na drugi dzień włożyłem bezpiecznik i cisza ..? :duh: przeraźliwa cisza, bo przestał mi działać także panel sterowania szybami i składanymi lusterkami od strony kierowcy http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=NP71&mospid=48810&btnr=61_1696&hg=61&fg=35 poz 1 Sprawdziłem wszystkie bezpieczniki i są ok Rozebrałem panel , do kostki dochodzi napięcie a także do panela. Pojechałem do elektryka i powiedział że panel może być dobry tylko trzeba go zaprogramować na nowo ????? i zgłupiałem :( Czy jak kupie np. nowy też będę musiał go zaprogramować ? :( Podłączyłem pod kompa, Inpa i wydaje mi się że nie ma błędów odpowiedzialnych za ten panel. http://zapodaj.net/3b4022fcdb42a.jpg.html http://zapodaj.net/177546498c76d.jpg.html http://zapodaj.net/316624ba18066.jpg.html http://zapodaj.net/3413afa1d5624.jpg.html przy wykasowaniu http://zapodaj.net/dbc56ddb9a260.jpg.html Może źle odczytuję mam tylko inpe (miałem DISa ale był po niemiecku a mój niemiecki się skończył na serialu czterej pancerni i pies) Co byście mi poradzili czy kupić nowy 400zł bądź na allegro używany ok. 150 zł ? Czy jest jakaś inna możliwość zdiagnozowania tego panelu ? E 61 530dx 2006 pozdrawiam Piotrek
  3. wyjmując wkład lusterka użyłem plastikowej skrobaczki do szyb + śrubokręt -bardzo łatwo wychodzi Pozdrawiam
  4. Przestało mi działać prawe lusterko (po złożeniu przestało się rozkładać oraz podświetlać przestrzeń przed drzwiami ) lusterko jest z podświetleniem, . nie działa także regulacja Z lusterka wydobywa się jakiś chrobot przypominający pracę silniczka. Ten dźwięk jest nawet po zamknięciu auta i załączeniu autoalarmu. (obawiam się że przez noc rozładuje mi się akumulator) Chyba będę musiał wyjąć bezpiecznik 32 w moim przypadku Żeby rozebrać lusterko muszę koniecznie ściągać boczki drzwiowych + osłony głośnika ? czy jest jakiś inny sposób http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=NP71&mospid=48810&btnr=51_5056&hg=51&fg=10 np. czy da się zdjąć pokrywę nr 1 bez zniszczenia jej ? Czy mógłby ktoś podpowiedzieć jak się do tego zabrać E 61 530dx 2006
  5. Wydaje mi się że to forum Ci pomoże http://forum.kosmetykaaut.pl/ :lol:
  6. Możesz sprawdzić temperaturę, najszybciej sprawdzić w ukrytym menu , temp po przejechaniu np. 10 km powinna być w granicach 90 C , jeżeli jest poniżej to wypadało by sprawdzić termostaty, główny i od egr.
  7. ja bym też sprawdził felgi na wyważarce czy się nie pokrzywiły (nasze polskie drogi)
  8. mam oryginalną dojazdówkę może ktoś wie jakie ciśnienie jest zalecane przy tej oponie ?
  9. Czy w ogóle komuś udało się zregenerować i przejechał na niej przynajmniej 50 tyś ? U mnie jest wyciek spod turbinki oraz olej w przewodzie powietrza doładowującego, nie ma nadmiernego kopcenia, czasami przytnie przy przyśpieszaniu, mam nalatane 150 tyś Mechanior proponuje mi regenerację turbinki za 650 zł ale mówi że musi mi wymienić olej i filtr (mimo że wymieniałem olej miesiąc temu castrol 5w30 :mad2: ) i nie wiem co mam robić ? I mam do wyboru nowe turbo ok. 4 tyś z wymianą lub regeneracja za 650 zł plus olej z filtrem Mam pytanie czy zakładając nową też muszę zmieniać olej na nowy ?
  10. Witam Czy ktoś regenerował turbo w Mielcu i okolicach i jest zadowolony z usługi, może polecić firmę bo podobno jest tam zagłębie firm regenerujących turbo i nie chciałbym trafić na jakiegoś druciarza : Posiadam takie turbo http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=NP71&mospid=48810&btnr=11_3873&hg=11&fg=50
  11. Podczepię się pod temat posiadam 3.0d 231 M57N2 a więc już wzmacniane klapki lecz się rozszczelniły w tym miejscu: http://images35.fotosik.pl/611/910001a1a2f70769med.jpg i tak sobie pomyślałem jakby tak je uszczelnić jakimś porządnym sylikonem w tym miejscu, co sądzicie o tym ? czy zda egzamin? do wyboru zaślepki 6x 32 zł lub sylikon 15 zł ?
  12. A co byście polecili do czteronapędówki 530 DX R17 ? czy muszą być jakieś szczególne zalecenia przy zakupie ?
  13. dzięki za wszystkie odpowiedzi i pozdrawiam :)
  14. na moim schemacie do mojego modelu nie mam oddzielacza oleju 11127799366 http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=NP71&mospid=48810&btnr=11_3934&hg=11&fg=15 dzwoniłem do sklepu i podobno to jest komplet, czyli sam odpowietrznik 11127794597 i tak dzisiaj założyłem. tak sobie myślę, chociaż żaden ze mnie mechanior :) wydaję mi się że ten filterek jest zbędny, po co by był filtrowany ten olej przedostający się do odmy ?
  15. Nie wiem czy to ma znaczenie ja mam Silnik M57/T2 czyli mam rozumieć że mam wymienić samą odmę i nie zakładać filterka (separatora) ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.