Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

chce zrobic przednie zawieszenie praktycznie cale w miare tanio i dobrze, mechanik poleca delphi - mowi "swietna jakosc w dobrej cenie" co koledzy z forum o tym mysla??

z gory dzieki

Opublikowano
Unikam tej marki jak ognia po tym jak tarcze zwichrowały się po 3 miesiącach a amortyzator po roku użytkowania pokazywał mniejszą zdolność tłumienia niż stary 9-cio letni :shock:
Opublikowano

Nie wiem co sądzić o Delphi, firma BMW jej zaufala i co bylo dla mnie szokiem wyposażala fabrycznie modele z napędem 4x4 w amortyzatory Delphi i to produkowane w ..... Krośnie.

 

Delphi jest potężnym koncernem i robi zarówno szxajsz jak i dobre rzeczy.

Ja bym zaufal mechanikowi jeśli oczywiście można mu ufać.

Opublikowano
Około 5 lat temu kupiłem nowe amortyzatory tej marki do kadeta i po miesiącu były gorsze niż te stare , następnie kupiłem używane sachs i ponad 2 lata nic nie dotykałem i z tego co wiem kumpel co mu sprzedałem kadeta też nie.
Opublikowano

unikaj tej marki jak ognia ja kupiłem sworznie do wahaczy i po dwóch miesiącach wykazywały zużycie kup lemfordera to różnica 10-15 zł i zapomnisz o temacie na dłuższy okres tym bardziej jak sam tego nie wymieniacz tylko u mechanika bo chyba nie będziesz po 10 tyś km znów wymieniał i płacił mechanikowi a wtedy to nie jest żadna oszczędność.

Tanie nie znaczy dobre

Opublikowano

no to musze jeszcze pomyslec, ale lamforder to gorna polka niestety, a musze wymienic dazki koncowki, sworznie z obu stron + maglownica:(

no ale dzieki za porady

Opublikowano

a skad ta rozbierznosć ??? od lemfordera do delfiego ??? za jednego lemfordera mozna kupić ok 2 szt delfiego !!!!!!!!!!!!!!!!!!

A ja ci bym polecił TRW albo MOG - nie sa drogie a jakościowo sa naprawde dobre!!!!

Ja nie musiałem wymieniać zworzni ale drazki przód/tył końcówki i gómy na stabilizatorach przód/tył

i drązki kupiłem całe TRW a reszcze lemfordera.

Niech ci powie ile co kosztuje dokładnie - sprawdz sobie ceny samemu w jakimś motoryzacyjnym i dowiedz sie właśnie o inne firmy - czasami mechanicy wciskaja ludzia DELPI a licza sobie prawie jak za lemfordera.

Opublikowano
Jedynie mają dobre i tanie tarcze hamulcowe z lini "lockhead". Reszta niewytrzymała niestety :(
"Nieudana Operacja To Połowa Udanej Sekcji"
Opublikowano

Amorki DELPHI to polska produkcja... zawieszenie w calości Francuskie..

Jezeli mechanik zamontuje ci drazki dobrze a nie "Żabką" topojeździsz na tym sporo... E30 zrobilem ponad 10 000km i sprzedałem bez luzów! wahacze tez dobre...

 

wszyscy mowia o FEBI, LEMFORDER,MOG, itp... le sami zobaczcie ile przykladow jest ze te marki tez sie rozlatuja po 2000km!! jak mechanik nie [bAD] to DELPHI bedzie jezdzic...

 

SPRAWDZONE NA NIE JEDNYM AUCIE!!!!!

Opublikowano
Z przodu mam gazówki Delphi, z tyłu Bilsteina B4. Delphi są dużo sztywniejsze od tych Bilsteinów z tyłu. Przejechały jak na razie 30 tys km i wszystko elegancko.
E30 318IS Rally
  • 3 miesiące temu...
  • 1 miesiąc temu...
  • 2 miesiące temu...
Opublikowano

oryginalne amortyzatory delphi NIE MAJA NIC WSPOLNEGO z czesciami zamiennymi delphi. tylko nazwa, ktora jest naklejana na aftermarket kupowany od roznych firemek.

Chyba ze pojdziecie do serwisu bmw i jak was tam nie oszyją :), to do mini, x5 i trojki 4x4 dostaniecie krosnienskie amory delphi na oryginalna zabudowe. Oryginalna zabudowa w niczym nie ustepuje innym firmom (sachs, bilstein czy inne), bo jest konstruowana, produkowana, testowana i sprawdzana wg. specyfikacji BMW.

Natomiast aftermarket delphi dostepny w sklepach, to niestety najtansze badziewie kupowane nie wiadomo gdzie i sprzedawane pod nazwa delphi, psujace tylko marke.

Tak samo sprawa sie ma z oponami. Opona na oryginalna zabudowe w porownaniu z taka sama sklepową, różni sie wszystkim oprocz nazwy.

  • 2 miesiące temu...
Opublikowano

Witam

Posiadam amortyzatory przod i tyl, sprezyny, klocki i tarcze Delfi , wszytko bylo wymieniane 3 latat temu i na razie jest ok nie narzekam na diagnozie amortyzatory wykazywaly ok.86 %, co prawda nastepne beda duzo lepsze ale poki co nie narzekam.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
bilstein --- > tylko on wie co dla bummera najlepsze :twisted2:

 

 

Bilstein??? smietnik w e30 przerabiałem i gazowe i olejowe. Po niespełna roku wszystko były do reklamacji. Ja bilsteina unikam jak. Sachs i tylko sachs.

Opublikowano
Bilstein sie nie spisal? jaki model miales?? bo szczerze to niewiem z czym sie je B4 i B6 jezdzilem na B8 i slowa zlego powiedziec nie moge no moze cena KONI w tej samej kwocie ma regulacje twardosci :mrgreen:

W związku ze złym stanem zdrowia nie prowadze już napraw BMW !!!!

A i od forum zacząłem leczenie :D

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
na wąskiej lampie u taty przerabiałem b2, a u siebie b4. U ojca jest teraz sachs olejowy i smiga, a u siebie przymierzam się do wymiany całego zawiasu bo mam conieco wyrobione i amorki montuje Monroe refleks z 3letnią gwarancja, na sworznie zapodam rts, tuleje wszelakie beda lemfordera. Łożyska amortyzatora prawdobodobnie też lemfordera chodź myśle na febi lub rts.
  • 7 lat później...
Opublikowano
Dobrym wyborem w moim przypadku, a jeżdżę Passatem był komplet wahaczy od MS (prowadzą swoją stronę po polsku:master-sport.de), już drugi rok na tym zestawie jeżdżę i nic się złego w zawieszeniu nie dzieje i niech już tak zostanie, bo jak pierwszy raz mi wahacze padły to niestety od razu z dość dużym hukiem.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.