Skocz do zawartości

ICEMANIK

Zarejestrowani
  • Postów

    100
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    318i e36 cabrio 96r
  • Lokalizacja
    Poznań

Osiągnięcia ICEMANIK

Entuzjasta

Entuzjasta (6/14)

0

Reputacja

  1. wlasnie oto chodzi ze luzow nie ma, tylko halasuje dosc uciazliwie, pojezdze tak dopiero z 4-5miesiecy i dopiero po tym czasie robi sie luz, wtedy wiem ktore na pewniaka do wymiany :mrgreen:
  2. TAK, mam caly czas na mysli przepustnice plastikowa z dolnego kolektora odpowiedzialnej za dolot. odme mozna sprawdzic metoda garazowa, trzeba ja wykrecic - dwie sruby od dolu (torx chyba), nastepnie szczelnie zablokowac powstaly otwor, odpalic auto i sprawdzic czy nadal faluje. jesli przestanie - mamy diagnoze...
  3. Mi rowniez od strzalu gazu membrana razem z przepustnica sie rozleciala - jezdzilem z tym pol roku (obroty mocno falowaly), najpierw wymienilem przepustnice, ale objawy nie ustaly. dopiero wymiana odmy pomogla bo tez okazala sie wydmuchana (mozna sie bylo wczesniej domyslec bo po gaszeniu silnika przez jeszcze 2-3sek wydobywal sie dzwiek swistu powetrza z odmy) i obroty sie unormowaly. Tak wiec czy uszkodzona przepustnica ma wplyw na obroty? osobiscie watpie
  4. przepustnica steruje dolotem tylko i wylacznie na biegu jalowym, dlatego cichnie jak dodajesz gaz. element zaznaczony w kolku to odma woda - niemozliwe, jedynie co to olej :) jesli faluja ci obroty to wymien ta rurke
  5. Tak, to jest przepustnica zmiennej dlugosci dolotu powietrza - potocznie zwana plastikowa przepustnica. ona charakterystycznie cyka
  6. ja mam springi od Mki, o obnizeniu 0mm i tez jest walka z podwoziemb :P
  7. Kolego, -30mm http://translate.google.pl/translate?hl=pl&sl=de&u=http://www.ernst-equipment.de/shop/media/products/0239968001234282138.pdf&ei=dtt2S6CjBILe-Qb39Ji8CA&sa=X&oi=translate&ct=result&resnum=1&ved=0CAgQ7gEwAA&prev=/search%3Fq%3Dbm061ha%26hl%3Dpl%26client%3Dfirefox-a%26rls%3Dorg.mozilla:pl:official%26hs%3Dwcg
  8. Łańcuszka nie wymienaj chyba ze juz masz 500tkm :D
  9. ICEMANIK

    kupno bmw 3 e36 cabrio

    przy wyborze najpierw okresl: na pewno chcesz sie cieszyc z jazdy tylko czy ma to byc dynamicznie (2.5 2.8) czy ekonomicznie (1.8)!! druga rzecz nigdy nie kupuj auta zaniedbanego z mysla ze go bedziesz robil, radzilbym ci szukac drozszego auta ale bardziej zadbanego. miło że koledzy cenia sobie jeszcze cabrio :) ostatnio zajrzalem na alledrogo i sie przerazilem cenami na poziomie 14k :mad2: choc za 20+k tez sie cos znalazlo. Powodzenia w szukaniu.
  10. ICEMANIK

    Problem ze stacyjką

    nie wiem na jakiej zasadzie odlaczasz prad, ale wg mnie najlepiej sprawdzic to w ten sposob, ze: zdjemujesz dolna oslone stacyjki (4zatrzaski + 1srubka od gory) kostka od stacyjki wyciaga sie poprzez odkerecenie srubki od dolu, i teraz wystarczy wiekszym srubokretem przekrecici kostke (tak jakbysmy to robili kluczykiem) w ten sposob sprawdzisz czy to wina samej blokady stacyjki, czy tez problem natury elektrycznej
  11. ICEMANIK

    Problem ze stacyjką

    zblokowala Ci sie stacyjka - do naprawy zapewne wkladka. koszt naprawy do 100zl i godzinka robocizny
  12. ICEMANIK

    Przednie swiatla

    takze nie bardzo rozumiem, ale dla wyjasnienia barwy swiatla ringow to: ringi LED swieca swiatlem cieplejszym niz CCFL - na pewno mniej niz 4000k, barwa dosc przypomina zwykle zarowki, natomiast ringi CCFL maja barwe bardziej zblizona do xenonow 4300k - mam taki komplet i barwa jest nie do odróżnienia :wink:
  13. ICEMANIK

    RINGI - rada

    swieca lekko gorzej niz na zdjeciu z allegro, malo widoczne w nocy, przez co mozna rzec ze sa "kameralne" :twisted: w dzien nie wdac czy sa wlaczone czy ne, natomiast ccfl swieca ciut za mocno jak na moj gust :8)
  14. ICEMANIK

    Przednie swiatla

    najprawdopodobniej w tych lampach masz zarowki h4 - trzeba sprawdzic, wiec dokupujesz zestaw HID pod model zarowek - oczywiscie sa to HID made in china - aczkolwek nie polecam takiego rozwiazania...
  15. ICEMANIK

    3XX jak wymienic stacyjke

    Pozwole ze wtrace dwa słowa. zapewne zblokowala ci sie wkladka w stacyjce, dlatego chcesz wymianiac cala stacyjke, tez mi sie to przytrafilo kiedys, kluczyk nie chcial drgnac, kierownik nie byl zblokowany, wiec oskrecilem kostke i odpalalem srubokretem - tak udalo mi sie przejechac polpolski wracajac do domu. pojechalem do fachmena i ten za 70zl wymienil zapadki w starej wkladce (Poznan), calosc zalela mu 40min, dzieki temu nie musze nosic pieciu roznych kluczykow i pamietac ktory jest od czego. Dlatego polecam ci naprawe anizeli wymiane calej stacyjki. Zrobisz jak bedziesz chcial
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.