Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

Temat wałkowany kilkakrotnie, jednak pozwolę sobie wrzucić linka z jednej aukcji: http://moto.allegro.pl/item156291911_xenony_xenon_h1_h4_h7_ksenon_ksenony_importer.html

Jak widać ludzie to kupują ale ja chciałbym dowiedzieć się czy ktokolwiek z Was miał do czynienia z takimi xenonami? Czy rzeczywiście jest to dopuszczone do ruchu certyfikatami (jak twierdzi wystawiający) i na ile jest to awaryjne? Na ile przeszkadza w ruchu innym użytkownikom dróg? Cena jest atrakcyjna ale pieniądze to nie wszystko ;)

~~Oby nasze dzieci miały bogatych rodziców~~

Pozdrawia Elwis

E34 525tds '95 touring executive

http://stud.wsi.edu.pl/~elwis/e34bok.jpg

  • Odpowiedzi 70
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Cześć Elwis ja też sie przymierzam do tych właśnie ksenonów dlatego chce swoje reflektory doprowadzić do ładu, i myśle że w soczewkowych reflektorach (czystych) i dobrze ustawionych nie powinno być żadnych efektów typu oślepianie (oczywiście bez samopoziomowania i ciśnieniowego mycia Policja może twierdzić inaczej :( . Gorzej jak ktoś do zwykłych reklektorów założy takie żarówki to współczuję kierowcom jadącym z naprzeciwka. Ale i chętnie posłucham opini forumowiczów na temat jakości i trwałości bo zdaje się że ktoś już tutaj zakładał HIDy.

 

Czyżbyś miał już coś nowego ????

B-artek M-onika W-ojtuś (synek)

Skype: barto75 lub barto551

Moje byłe BMW http://www.bmww.webpark.pl/M5drive.gif Moje też byłe BMW

Opublikowano

Kupiłem te ksenony o czym świadczy mój nick na dole aukcji. Zachęciła mnie niska cena i kolor 8000K. Założyłem je do M3 gdzie lampy mam soczewkowe. Po wyregulowaniu BARDZO dokładnie widać gdzie pada snop światła i nie razi innych co gwarantuje. Mam też ksenony HELLA w 318IS już od 3lat i tam był problem z ustawieniem ponieważ to nie były lampy soczewkowe i te mogą przeszkadzać ale nikt nigdy nie mrugał. A co dopiero teraz :)

 

Jak ktoś nie wierzy to zapraszam; zademonstruje ;)

///M3T: 545KM 671Nm


Moje zabawki ;)

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=26716

Opublikowano
.........Po wyregulowaniu BARDZO dokładnie widać gdzie pada snop światła i nie razi innych co gwarantuje. Mam też ksenony HELLA w 318IS już od 3lat i tam był problem z ustawieniem ponieważ to nie były lampy soczewkowe i te mogą przeszkadzać ale nikt nigdy nie mrugał. A co dopiero teraz :)

 

 

co to znaczy po wyregulowaniu, czy założyłeś żarówki o odpowiedniej ogniskowej czy przerabiałeś na te D2S czy cuś w każdym razie czy włożyłeś do swoich oryginalnych reflektorów lampy wyładowcze czy coś jescze kombinowałeś (nie mówie o montażu przetwornic).

 

Bo te ktore są na aukcji przytoczonej wyżej nie wymagają żadnej regulacji wkładasz i świecą

B-artek M-onika W-ojtuś (synek)

Skype: barto75 lub barto551

Moje byłe BMW http://www.bmww.webpark.pl/M5drive.gif Moje też byłe BMW

Opublikowano
Miałem zwykłe, żółte H1 i załozyłem xen. H1 - żadnych przeróbek !!! Niestety w zwykłych zarówkach nie było widac ze prawa strona wyżej świeci. Teraz już widac. Za pomocą imbusa opuściłem prawa strone. Może bym tak zostawił ale wiadomo -polski wymiar sprawiedliwości.

///M3T: 545KM 671Nm


Moje zabawki ;)

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=26716

Opublikowano

Czyżbyś miał już coś nowego ????

 

E34 525 tds executive, czerwiec 1995, cosmosschwarz shadowline :dance:

Niebawem wrzucę do galerii opis i na szybko zrobione fotki w zimowym obuwiu :) A tak na szybko - upolowałem ją u autoryzowanego BMW handler niedaleko Hannoveru, ich stały klient oddał w rozliczeniu za nowe :) Przebieg - 177tys przy odbiorze :cool2: Becia śmiga aż miło :D

~~Oby nasze dzieci miały bogatych rodziców~~

Pozdrawia Elwis

E34 525tds '95 touring executive

http://stud.wsi.edu.pl/~elwis/e34bok.jpg

Opublikowano
a co z poziomowaniem lamp, przeciez przy xenonach to naistotniejsza sprawa, a te z allegro nie maja zadnej poziomicy
Opublikowano

Też mam zestaw tego typu u siebie.

 

Generalnie światło z żarówki xenonowej nie ma jakichś specjalnych własności, nie rozbiega sie promieniście czy coś tam.

Światło jak światło, świeci jak każde inne.

 

Prawidłowo wyregulowany reflektor będzie świecił bez oślepiania.

A w soczewkach to w ogóle nie ma o czym mówić.

 

A poziomowanie to troche lipa....

Jak ktoś ma niech sobie popróbuje, auto się przechyla, a światła stoją w miejscu.

Opublikowano
a jak wygladalby montaz takiego zestawu do pozniejszych E36 (bez soczewek) bez problemu tez wszystko wyreguluje ?? czy jednak najpierw szukac reflektorow z soczewkami ??
kupie szerokie 17" do E36 - najchetniej 9" przod i 10" tyl
Opublikowano
tak troche na pograniczu OT ale zapytam. czy ktos zamienil standardowe reflektory na ktores z tych soczewkowych z allegro? jesli tak to jak wyglada jakosc oswietlenia?
Opublikowano
jeśli xenony do zwykłych lamp to żarówki d2r i redukcje do odpowiedniej obudowy zarówki [ żarówka musi mieć przysłonki te w zestawach tego nie mają ] przerobilem ten temat pozdrawiam
Opublikowano

ja u siebie 2 rsxy robilem bi-ksenon tak jak to opisalem tu

http://bmw-ksenon.prv.pl/

 

niedlugo pewnie w aktualnej e34 zrobie to po raz trzeci.

 

od razu widniej sie zrobilo przed autem (z oryginalnych soczewek zszedl srebrny odblask), efekt lepszy, a linia odciecia swiatlo-cien byla bardzo wyrazna i pan na przegladzie nie mial zadnych zastrzezen

Rafi DJYendruh


sharky: srebrne E24 635 CSiA

Citroen XM oraz GMC Savana

GG # 142068

[email protected]

Opublikowano
jeśli xenony do zwykłych lamp to żarówki d2r i redukcje do odpowiedniej obudowy zarówki [ żarówka musi mieć przysłonki te w zestawach tego nie mają ] przerobilem ten temat pozdrawiam

 

Zgadza się. Jak ja dawno temu przerabiałem ten temat w E34 to nie było gotowców, redukcji itd. Musiałem ręcznie dopasować klasyczny żarnik do lampy. Największy problem miałem z ustawieniem jego odległości od soczewki. Po kilkudniowej walce wszystko się udało i jeździłem na xenonach prawie 2 lata. Nikogo nie oślepiało. Inna sprawa to fakt, że miałem spryskiwacze reflektorów.

"Aerodynamika jest dla tych, którzy nie potrafią budować silników" - Enzo Ferrari
Opublikowano
są 4300k ale trzeba to indywidualnie zamawiać dzwoniłem do nich (Zabrze) i taką dali mi odpowiedź. A ja się nie mogę zabrać do rozbiórki moich reflektorów, albo leje, albo wieje i chyba dopiero jak na urlop pojade to poświęce reflektorom więcej czasu i jak wszytsko dobrze pójdzie to i xenonki zainstaluje :)

B-artek M-onika W-ojtuś (synek)

Skype: barto75 lub barto551

Moje byłe BMW http://www.bmww.webpark.pl/M5drive.gif Moje też byłe BMW

Opublikowano
Temat wywołał widzę dyskusję, więc pozwólcie, że wtrącę i swoje trzy grosze. W mojej trójce miałem poprzednio przerobioną oryginalną lampę soczewkową (H1) i palniki D2S. Świeciło nieźle, ale sama przeróbka była daremna, bo goście pocięli lustra z uchwytami, żeby dopasować mocowanie palników, a przy okazji rozwalili regulacje. Jak to zobaczyłem, podjąłem decyzję o zdemontowaniu starych lamp. Zakupiłem nowy, oryginalny komplet do swojego modelu, a mają tam być lampy bezsoczewkowe (H7). Przez pewien czas śmigałem na Philips'ach Blue Vision i było spoko - barwa oczywiście żółtawa, ale sam strumień światła dużo lepszy i z możliwością wyregulowania. Ostatnio zapodałem komplet ksenonów z Allegro, co prawda inny od opisywanego wcześniej (przetwornice Denso i palniki Philips'a), ale o podobnej zasadzie montażu (bez przeróbek, odpowiednio ustawiona ogniskowa). Przyznam, że miałem pewne obawy, szczególnie jak chodzi o możliwość oślepiania w bezsoczewkowej lampie. Niepotrzebnie. Obecne wnioski: lampy świecą bez problemów, światło jest ładne, czyste, białe (4300 K), nie ma żadnego kłopotu z oślepianiem (nie zdarzyło się, żeby ktoś mrugał, sam zresztą sprawdzałem, włączając światła w nocy i mały spacerek przed auto). Pole oświetlane przed samochodem w stosunku do Philips'a BV nieco większe, ale ta barwa... Nie ma porównania. Jak o mnie chodzi - polecam!

Kosmetyka samochodowa, czyszczenie tapicerki

http://www.clart.pl

Dodatkowe info, zapytania, porady na PW.

Opublikowano
Witam.

Temat wałkowany kilkakrotnie, jednak pozwolę sobie wrzucić linka z jednej aukcji: http://moto.allegro.pl/item156291911_xenony_xenon_h1_h4_h7_ksenon_ksenony_importer.html

Jak widać ludzie to kupują ale ja chciałbym dowiedzieć się czy ktokolwiek z Was miał do czynienia z takimi xenonami? Czy rzeczywiście jest to dopuszczone do ruchu certyfikatami (jak twierdzi wystawiający) i na ile jest to awaryjne? Na ile przeszkadza w ruchu innym użytkownikom dróg? Cena jest atrakcyjna ale pieniądze to nie wszystko ;)

 

No właśnie - co do dopuszczenia do ruchu - jeżeli się mylę to proszę mnie poprawić.

 

Z tego co wiem / a człowiek jest omylny / prawo o ruchu drogowym dopuszcza oświetlenie xenonowe tylko w wypadku jeżeli pojazd jest wyposażony w elektryczne pozycjonowanie świateł.

Opublikowano (edytowane)
to o czym piszesz dotyczy homologowania nowych aut. jak hella zaczela wprowadzac xenony to nie bylo mowy o samopoziomowaniu ani o oczyszczaniu reflektorow, widzialem auta ktore mialy fabryczne xenony a nie mialy ani oczyszczania ani poziomowania, w tym e32, w aktualnych przepisach - http://www.abc.com.pl/serwis/du/2003/0262.htm nie ma nic o samopoziomowaniu , jesli ktos ma swiezsze informacje to prosze o info, chetnie sie zapoznam. Edytowane przez flash
Opublikowano

Witam!

Zapraszam wszystkich na stronę: www.avselectronic.pl, tam w dziale ksenony jest sporo opisane. Jednoczesnie są w sprzedaży bdb zestawy do samodzielnego montażu. Sporo samochodów już z tym jeździ od tego dostawcy i są zadowoleni. Sam mam takie w 7 e32 i w końcu widzę...

Pozdro

Dziku

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.