Skocz do zawartości

DZIKU

Zarejestrowani
  • Postów

    14
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    Siedlce/Kraków

Osiągnięcia DZIKU

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Witam! Bardzo proszę o pomoc w następującej sprawie. Mianowicie jechałem swoją 730i e32 v8 w automacie i nagle na swiatłach wyskoczył mi błąd "getriebe program" i przestała jechać mi beemka. Odłączyłem pod maską na chwilę wtyczkę od sterowania skrzynią zapaliłem autko i wszystko wróciło do normy. Po miesiącu problem się powtórzył tylko tym razem to już nie pomaga a komunikat się wyświetla i auto nie jedzie.... co się stało co zrobić? Wygląda na to że to nie skrzynia się zepsuła, wcześniej było ok, a jak jeździła to było wszystko w porządku.... Czy to jakiś komputer się zepsuł czy jak? Będę wdzięczny za wszystkie odpowiedzi Pozdrawiam Dziku
  2. Witam! Odnośnie zestawów tak zwanych HID do samodzielnego montażu to powiem tak. Sytuacja jest o tyle prosta, że naprawdę nie trzeba kompletnie nic przerabiać w istniejącej instalacji i nic przerabiac w reflektorach. Wystarczy wyjąć żarówkę oryginalną i włożyć ksenon... Sam w mojej BMW 7 e32 mam to zalożone i jest super... Działa wyśmienicie... Zapraszam na stronę www.avselectronic.pl po więcej info w zakladce ksenony... Można tam również kupić zestawy w rewelacyjnych cenach bo wprost od importera. Pozdrawiam wszystkich DZIKU
  3. Witam! Zapraszam wszystkich na stronę: www.avselectronic.pl, tam w dziale ksenony jest sporo opisane. Jednoczesnie są w sprzedaży bdb zestawy do samodzielnego montażu. Sporo samochodów już z tym jeździ od tego dostawcy i są zadowoleni. Sam mam takie w 7 e32 i w końcu widzę... Pozdro Dziku
  4. Witam ponownie! Do poprzedniego postu ... Nie wiem czemu tamten link nie działa ale podaję numer aukcji: 148684550 Pozdrawiam DZIKU
  5. Witam Forumowiczów! Panie i Panowie zapraszam wszystkich na moją aukcję: http://www.allegro.pl/item148684550_profesjonalny_zestaw_hid_xenon_od_dystrybutora_.html, sam używam takiego zestawu w mojej 735i i jestem z niego bardzo zadowolony. Wszystko w opisie jest zgodne ze stanem faktycznym. Jestesmy dystrybutorem JLM na rynku Polskim. Produkt posiada wszelkie certyfikaty E24 i ISO. Nie ma problemu z jakimiś nie zapalającymi się żarówkami. Zestaw zawiera kartę gwarancyjną i instrukcję montażu w języku polskim. Na pytania odpowiemy po kontakcie przez e-mail: avselectronic@poczta.fm, lub telefonicznie 0515 746330. Pozdrawiam DZIKU
  6. Witam wszystkich! Zapraszam za 7 dni (licząc od teraz) do zakupu zestawów ksenonowych, które będą w naszej ofercie. Osobiście uważam, iż najbardziej optymalne na wszystkie warunki drogowe są o barwie 4300. Ale użytkuję od dłuższego czasu 6000 i są ok. Więcej info za parę dni. Nadmieniam że zestawy będą kosztowały od 640 zł/komplet z 24 miesięczną gwarancją i serwisem... Pozdrawiam Darek
  7. DZIKU

    Xenony i policja

    Witam wszystkich! Zapraszam za 7 dni (licząc od teraz) do zakupu zestawów ksenonowych, które będą w naszej ofercie. Osobiście uważam, iż najbardziej optymalne na wszystkie warunki drogowe są o barwie 4300. Ale użytkuję od dłuższego czasu 6000 i są ok. Więcej info za parę dni. Nadmieniam że zestawy będą kosztowały od 640 zł/komplet z 24 miesięczną gwarancją i serwisem... Pozdrawiam Darek
  8. Witam wszystkich Coś jest delikatnie chyba nie tak również z moją BMW 735i 90 rok manual. Cały czas w mieście komputer pokazuje mi spalanie na poziomie 17.9 - 19 litrów a w trasie spala mi 16 litrów benzyny, zaznaczam że jeżdżę normalnie raz szybciej raz wolniej ale bez świrowania... Co to może być, zważywszy na to, że mam nowe świece, kable, kopułkę, a generalnie samochód jest w idealnym stanie...., silnik pracuje równo, nie ma z nim żadnych problemów... sam już nie wiem... ostatnio wyświetla mi na desce na chwilę jak tylko zapalę autko coś takiego: oel stand sensor ... i znika napis i wszystko jest normalnie. Pozdrawiam Darek
  9. DZIKU

    rezygnacja z nivo w 735

    Witam! Niestety ostatni forumowicz jest w błędzie. Oczywiście, że jest powrót. Idzie cieniutką rurką wzdłuż podłużnicy od strony kierowcy a potem wchodzi do zbiorniczka od spodu. Jakby nie było powrotu to jak ona miałaby się opuszczać? przez pompę? pozdrawiam wszystkich i uważajcie Dziku
  10. DZIKU

    rezygnacja z nivo w 735

    Witam wszystkich! Jak w temacie. Mianowicie jak samochodzik który kupiłem jeżdził mi jak wóz drabiniasty okazało się, że za to że jest twarda z tyłu nie są odpowiedzialne amortyzatory od nivo tylko gruszki... Pytałem o nowe w sklepie to okazało się, że ma je w swojej ofercie tylko febi i to po 650zł sztuka. Stwierdziłem, że to bardzo drogo - zbyt drogo i kupiłem normalne teleskopy. Siedziałem cały dzień i je wymieniałem. Zdjąć amortyzatory żaden problem - ok.15 minut na stronę ale już odkręcić przewód od gruszek to katorga. Chciałem zostawić gruszki w aucie żebym mógł wrócić jak mi się coś odwidzi. Ale oczywiście tych francowatych śrub w wężykach nie dało się odkręcić i musiałem wyjąć z gruszkami - tylko przy okazji śrub od rurek metalowych tez nie dało się wyjąć i ... się urwały. No ale trudno. pozakładałem nowe zwykle amortyzatory i ok. TYLKO !!: trzeba było zaślepić jeszcze wyjście z pompy wspomagania do tylnego zawieszenia - i tak zrobiłem. Zadowolony odpalam moją beemkę a tu szok. Olej od wspomagania napiernicza z pompy jak głupi. Sprawdzałem, sprawdzałem i okazało się, że !!! rozerwało pompę!!! Tak kruciec do zasilania olejem tylnego zawieszenia był zaślepiony i ciśnienie nie miało gdzie uchodzić i rozerwało mi pompę przy takich dziwnych śrubach (są po obu stronach pompy na przeciwko siebie) - wprawdzie tylko w jednym miejscu ale z tamtąd sikało. Ok - ponieważ to było tylko pęknięcie zaniosłem do wujka specjalisty spawacza i mi pospawał ten centymetr. Przy okazji okazało się że pod tymi śrubkami są tłoczki odpowiedzialne za tworzenie ciśnienia - więc je wyjąłem - bo wiadomo - nie ma tłoczków nie ma ciśnienia i będzie ok. Zakładam pompę, uruchamiam autko i wszystko jest ok tylko... pompa strasznie wrzeszczy - mówię ok pewnie nie ma płynu bo mi wyleciał - dolałem czerwonego atf a ta dalej swoje drze tego "ryja" kierownica skacze - nic nie pomogło odpowietrzanie dalej sie darła. Więc myślę tak - może ona potrzebuje tego zielonego płynu? - miałem trochę to dolałem i trochę przycichła alej dalej się drze... Co to może być? Jak było nivo to się nie darła? A i jeszcze jedno ten kruciec co był podłączony do pompy - zasilający tylną instalację w olej przy uruchomionym silniku mimo że odłączony cały czas skądś wysączał olej - czerwony - okazało się że jeszcze trzeba odłączyć odpływ w zbiorniczku i teraz jest ok. Tylko czemu ta pompa tak skrzeczy? UWAŻAJCIE W TRAKCIE PRZERÓWBEK!!!! pozdrawiam wszystkich Dziku
  11. Witam wszystkich! Dzięki temu forum rozwiązałem już mnóstwo problemów z moim samochodem bmw 7 e32. I teraz znowu mam jeden. Mianowicie przy zakupie (calkiem niedawno) dostałem w woreczku rozebrane kluczyki oryginalne z pilotem do tego autka tzw. scyzoryki z chowanym kluczem. Wsadziłem nowe baterie, zmontowałem a tu nic... nie działają. Próbowałem już tych kombinacji z kodowaniem nad diodą w nawiewie, przykładając do czujnika w podsufitce itd... Nie działają nadal. Jak zamknę samochód z kluczyka na rygiel koncowy to zapala mi się dioda na nawiewie najpierw chwilkę mruga a potem świeci cały czas. Nie mogę również znaleźć nigdzie dodatkowej syreny do alrmu... Nie mam zielonego pojęcia czy ten alarm nie został u mnie dezaktywowany lub wyciągnięty przez poprzedniego właściciela. Ale skoro jest dioda i teoretycznie daje oznaki uzbrajania alarmu to chyba jest...? Resetowanie "kostek i oilservice i inspection" poprzez zwarcie przez żarówkę styków 7 i 19 w dwudziestopinowej wtyczce diagnostycznej i czekanie 12 sekund lub więcej nie działa w mojej e32.. Ja tak zrobiłem i mogłem sobie z tym drutem jeździć nawet miesiąc i nie byłoby żadnej reakcji..... Na to jest zupełnie inny przepis i to działa..... pozdrawiam forumowiczów DZIKU
  12. Witam! Bardzo dziękuję za podpowiedzi... tak właśnie myślałem, że to te gruszki są powodem twardości tego samochodu... podobnie było w citroenie xm brata. Tylko jest jedno pytanie: czy aby tych gruszek nie da się napełniać azotem tak jak w citroenie? koszt tej regeneracji to jakieś 50 zł...W citroenie jak wyjdzie gaz z takiej gruszki to jest twarda bo cała gruszka zalana jest wtedy płynem a powinna pół na pół /płyn/azot/. No chyba, że ma pękniętą membranę to wtedy nic już nie da się zrobić...???????
  13. Witam wszystkich serdecznie! W końcu po dlugim okresie oczekiwania kupilem sobie bmw 7 e32 z roku pańskiego 1991. Jest to model 735i. Piękny to samochodzik to prawda - niesamowita frajda z jazdy ale: 1. Po zakupie stwierdzilem, że tyl siedzi trochę za nisko. Ponieważ braciszek miał wcześniej kilka citroenów xm po bliższym zapoznaniu się stwierdził, że mam z tyłu coś podobnego jak w citroenie... tzn. amortyzatory z rurkami, dwie gruszki koloru zielonego, ciegno regulacyjne itd. Poczytałem o tym na forum i dowiedzialem się że jest to nivo. Ale mam problem. STala za nisko i byla strasznie twarda z tyłu więc wyregulowaliśmy ten wodzik z tyłu pod autkiem. Na zapalonym silniku i przy odkręconym wodziku od stabilizatora podnosiła się i opuszczała bez problemu - jeden ruch wodzika i autko w dół, drugi ruch wodzika w przeciwną stronę i autko w górę... Po wyregulowaniu do przyzwoitej wysokości i ponownym zamocowaniu do stabilizatora zjechalem z najazdu i tu zaskoczenie... pomimo, że stoi na wymaganej przeze mnie wysokości jest nadal STRASZNIE TWARDA!!! tak twarda, że aż mi czerep podskakuje. Pod autkiem jest sucho... w okolicy gruszek również, przy lewym amorku coś delikatnie jest zaroszone ale naprawde delikatnie. Sprawdziłem w komorze silnika - tam jest taki wielki pojemnik na płyn do wspomagania - rurki idą do tej samej pompy co wspomaga kierownicę. W pojemniku jest płyn koloru czerwonego. Nie zwróciłem na to uwagi gdyż wcześniej w mojej 520i e28 też był czerwony. A tu na forum piszecie, że powinien być zielony LHM od citroena... Czy wspomaganie kierownicy będzie na tym działać? I CO Z TĄ TWARDOŚCIĄ bo mimo przeczytania licznych wątków o nivo nie doszedłem do tego co może być powodem, że moja kochana jest taka strasznie twarda... Poz zgaszeniu autka również naciskając na tyl nie da się nawet ugiąć zupełnie jakby mi ktoś kolki popodkladał miedzy bude a kola... POMOCY !!!!!!!!!!! 2. Sprawa druga: sprawdzałem deska jest oryginalna od tego autka... (wogóle jest pięknie utrzymana ta beemka). Jak zmieniam język na głównym wyświetlaczu na angielski to przy zapalonym silniku komunikaty mam po francusku albo hiszpańsku ale jak zgaszę autko i wcisnę w lewej manetce to wyświetlają mi się komunikaty po angielsku czyli tak jak wybrałem, jak zapalę to znów po hiszpańsku. Jednocześnie podczas zmiany języka na małym komputerku na tunelu środkowym wyświetla się pierwsza literka języka takiego jak wybrałem ale za nic w świecie nie odpowiada to stanowi faktycznemu np. komunikaty są po niemiecku... co to jest bo zwariuję... 3. Sprawa trzecia. Dlaczego tak strasznie lata mi ten samochód po jezdni? Wcześniej widzi koleiny niż ja... Ciąglę muszę go kontrować bo inaczej jedzie jak pijana i jak zobaczy to policja to pomysli, że faktycznie jeszcze ja jeżdżę pijany... coś z zawieszeniem? Byłem na specjalnym przeglądzie i przednie jest ok - żadnych luzów... POMOCY..... pozdrawiam Darecki DZIKU
  14. DZIKU

    BMW 525 IX TOURING

    Witam Panowie i Panie! Mam takie pytanko: czy ktoś użytkuje bmw 525 IX z napedem na cztery lapki? Jak to sie sprawuje? Czy ten naped nie jest defektowny? Kuzynek chce sie wpakowac w taka bmw i nie wiem co mu doradzic! Pewnie fajnie jezdzi ale jak to jest z usterkowoscia o ewentualnymi naprawami tego typu mechanizmu? Czy to jest staly naped na cztery kola czy dolaczany jakims przyciskiem? Ile wiecej pali takie autko? Proszę o pomoc w tym temacie bo nic do tej pory nie znalazlem na forum. :modlitwa:
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.