Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Ale auto jeszcze nie zostało wydane. MMiko oglądał auto po zjechaniu na stock dealera i przed przygotowaniem do odbioru. Ten dopiero w planie.

Edytowane przez buster12
  • Lubię to 1
Opublikowano
W dniu 15.07.2025 o 02:28, MMiko napisał(a):

Racja. Czekam na info kiedy samochód będzie na miejscu w salonie. Obejrzę i zlecam przelew

 

Będzie taka opcja, ale jedyne co, to nawet jak zrobię przelew ekspresowy to salon i tak nie wyda samochodu, bo muszą dostać zgodę na wydanie, a to ponoć u nich trwa.

 

O, to nieźle. To był też samochód BMW, czy innej marki? Ja miałem trochę problemów z salonem Skody, który ukrył przede mną rysę na tylnej klapie do gołej blachy, a kolejne zarysowania pod naklejką salonu.

Sprzedawca w BMW przyjął moje oczekiwania i dodał, że u nich nigdy nic takiego nie miało miejsca. Zobaczymy kiedy będzie samochód i czy będzie z nim wszystko ok. Jednak po opuszczeniu fabryki trochę atrakcji go spotkało po drodze - jak podróż statkiem, lawetami itp. 😉

Salon BMW 🙂

Opublikowano
37 minut temu, jaavi666 napisał(a):

Ja się właśnie dowiedziałem że planowany odbiór wrzesień / październik to raczej nieaktualny, bo będzie bliżej grudnia (kod: 111)

Kiedy zamawiałeś? Jaki model?

Opublikowano
7 godzin temu, Big_daddy napisał(a):

do wyciagnieta metoda PDR .. bez uszkodzen bez niczego.  Nie wiem skąd jesteś ale w Wawie mają specjalistów od tego (raz do nich grzalem z Pozen) Piven Detaling. 

Tak mają to zrobić. Ponoć ma być magik od takiej usługi i zrobi to bez śladu.

 

7 godzin temu, M4R10 napisał(a):

Może i podchodził ale kontrola jakości w BMW ASO leży. Powinien auto sprawdzić przed wydaniem. 

Spokojnie, auto jeszcze nie wydane - oglądałem je jak tylko przyjechało do salonu przed dokonaniem pierwszej wpłaty. Na chwilę obecną czekam na rozwiązanie sprawy.

Jeszcze spotkał mnie niemiły myk - w międzyczasie wypadło koło dojazdowe z konfiguratora i dodałem sky lounge. Podpisałem wtedy tylko aneks bez leasingu. Teraz wzrosło oprocentowanie z 110,5 na 111,5% 

Nie wiedziałem że w salonie BMW jest takie przeciąganie liny faktycznie jak na tureckim bazarze.

W ramach tego że była ta wgniotka poprosiłem o matę do bagażnika i pierwszą wymianę oleju po 4000km. Ponoć to musi zatwierdzić szefostwo i ktoś tam wyżej. Bo takie wydawanie gadżetów BMW traktuję jako kradzież przez załogę salonu, jeżeli nie było to ustalone podczas zamawiania…

  • Lubię to 1
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
2 minuty temu, MMiko napisał(a):

Spokojnie, auto jeszcze nie wydane - oglądałem je jak tylko przyjechało do salonu przed dokonaniem pierwszej wpłaty. Na chwilę obecną czekam na rozwiązanie sprawy.

 

To moje niedoczytanie, ale daję sobie rękę uciąć, że gdyby Twój członek rodziny się tego nie dopatrzył, to by to przeoczyli.

  • Lubię to 1
Opublikowano
2 godziny temu, MMiko napisał(a):

pierwszą wymianę oleju po 4000km

Po 2000-2500 km czyli po dotarciu. 4000 km to nie wiem skad wziales 🙈

 

2 godziny temu, MMiko napisał(a):

Tak mają to zrobić. Ponoć ma być magik od takiej usługi i zrobi to bez śladu.

No to super. Latwe miejace, zrobia bez sladu. Dobrze ze nie jest lakier uszkodzony

 

2 godziny temu, MMiko napisał(a):

Jeszcze spotkał mnie niemiły myk - w międzyczasie wypadło koło dojazdowe z konfiguratora i dodałem sky lounge. Podpisałem wtedy tylko aneks bez leasingu. Teraz wzrosło oprocentowanie z 110,5 na 111,5% 

Nie wiedziałem że w salonie BMW jest takie przeciąganie liny faktycznie jak na tureckim bazarze.

Norma u nich😂. Bez kontaktow nic nie zrobisz. 

Opublikowano
3 godziny temu, M4R10 napisał(a):

To moje niedoczytanie, ale daję sobie rękę uciąć, że gdyby Twój członek rodziny się tego nie dopatrzył, to by to przeoczyli.

Znam case z odbioru G60, gdzie nowy właściciel przeoczył tego typu lekkie wgniecenie na tylnym zderzaku, ale miał to na zdjęciach, które robił przy odbiorze. Niestety dostrzegł to dopiero będąc w domu. Pisząc maila do dealera miał nadzieje na szybkie załatwienie sprawy, bo w sumie dowody jasno wskazują na to, że szkoda była na aucie w momencie odbioru. Niestety, dealer go olał mówiąc, że to na pewno powstało w wyniku użytkowania (droga od dealera do domu), więc poszedł mail do BMW Polska. Ci również zlali mówiąc, żeby dealer rozwiązywał sprawę. Poszkodowany zatem zaś napisał do dealera w tej sprawie, i dostał już odpowiedź przez dział prawny, żeby generalnie spadał na drzewo. Z tego co wiem, obecnie próbuje załatwić sprawę przez BMW AG.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Niestety mam chyba pecha, bo za każdym razem, gdy odbieram auto z naprawy, zauważam jakieś nowe uszkodzenia, które powstały już w ASO. Na szczęście serwis, z którego korzystam, zawsze bierze to na klatę i naprawia bez dyskusji. Jak widać, wiele zależy od podejścia kierownictwa i standardów danego ASO.

Opublikowano
3 godziny temu, M4R10 napisał(a):

To moje niedoczytanie, ale daję sobie rękę uciąć, że gdyby Twój członek rodziny się tego nie dopatrzył, to by to przeoczyli.

Tak by było. W ogóle podejście salonu jest delikatnie mówiąc słabe (o tym poniżej).

 

16 minut temu, buster12 napisał(a):

Znam case z odbioru G60, gdzie nowy właściciel przeoczył tego typu lekkie wgniecenie na tylnym zderzaku, ale miał to na zdjęciach, które robił przy odbiorze. Niestety dostrzegł to dopiero będąc w domu. Pisząc maila do dealera miał nadzieje na szybkie załatwienie sprawy, bo w sumie dowody jasno wskazują na to, że szkoda była na aucie w momencie odbioru. Niestety, dealer go olał mówiąc, że to na pewno powstało w wyniku użytkowania (droga od dealera do domu), więc poszedł mail do BMW Polska. Ci również zlali mówiąc, żeby dealer rozwiązywał sprawę. Poszkodowany zatem zaś napisał do dealera w tej sprawie, i dostał już odpowiedź przez dział prawny, żeby generalnie spadał na drzewo. Z tego co wiem, obecnie próbuje załatwić sprawę przez BMW AG.

Mi w Skodzie tak wpierali jak wydali auto z rysą pod szybą klapy bagażnika przez całą jej długość. Rysa do gołej blachy. Po drobnej przepychance, dali komplet felg 19" (wtedy to były jakwiększe seryjne).

Moja sprawa na razie nierozwiązana, widać, że grają na czas.
Odnośnie wgniotki mają ją wyciągnąć bez śladu.
Poprosiłem aby w ramach dobrego gestu dorzucili matę do bagażnika i wymianę oleju w silniku. Otrzymałem odpowiedź, że nie, tak się nie da. Po dłuższej rozmowie i mojej prośbie, sprzedawca ma pogadać z kierownikiem...

W międzyczasie wyszedł kolejny kwiatek. Podpisując aneks na oświetlenie dachu sky lounge i z racji niedostępności - usunięcie koła zapasowego, pani od finansowania "zapomniała" wysłać do mnie mową kalkulację leasingu. Podobno tamtego wniosku już nie mogą przerobić i musiałem złożyć wczoraj druki o nowe finansowanie, które miało być na identycznych warunkach. Ponoć z racji dodania Sky lounge (około 2200zł po tych zmianach wzrosła cena) muszą zrobić nową umowę. No ok, jak te same warunki to proszę. Wycofali stary wniosek, dostałem nową kalkulację, z którą nie koniecznie się zgadzam. Zmienili deklarowany roczny przebieg z 15000km na 10000. Ceny też zupełnie inne.

Poprosiłem o ponowne przeliczenie na 15000km i zmianę cen. Już wyszło lepiej, ale nadal sumarycznie o około 3000zł za dużo. Okazało się, że oprocentowanie się zmieniło ze 110% na 111%. Gość od finansowania, który zastępuje panią, która mnie obsługiwała twierdzi, że nie ma wpływu na oprocentowanie.
Normalnie ręce opadają. Sam już nie wiem co robić, czy w takim przypadku w ogóle odbierać ten samochód.

Do tego jeszcze ironiczne podśmiechy finansisty - to co, jak nie damy panu maty do bagażnika, to pan nie odbierze samochodu?

Kolega wyżej dokładnie napisał, że salon BMW zamienia się w turecki bazar. Nic dokładnie się nie ustali, o wszystko trzeba wręcz błagać. Nie oczekuję nie wiadomo jakiego zachowania, ale salon premium powinien trzymać jakieś standardy.

Napisałem do sprzedawcy co myślę o tej sytuacji. Zobaczymy co z tego będzie. Na razie to jestem wk....y 😠

 

  • Lubię to 1
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Dodaj przełożonych w CC. Jeśli to nie tajemnica, to które ASO unikać?

Opublikowano

Mogliby się uczyć od hotelarzy: Ritz-Carlton, międzynarodowa sieć hoteli, która słynie z wyjątkowego podejścia do obsługi klienta: w tej sieci pracownicy mają upoważnienie do samodzielnego wydania do 2000 dolarów na osobę na rozwiązanie nietypowych problemów gości lub poprawę ich doświadczeń – bez konieczności konsultowania się z menedżerem.

Opublikowano
2 godziny temu, Big_daddy napisał(a):

Po 2000-2500 km czyli po dotarciu. 4000 km to nie wiem skad wziales 🙈

 

No to super. Latwe miejace, zrobia bez sladu. Dobrze ze nie jest lakier uszkodzony

 

Norma u nich😂. Bez kontaktow nic nie zrobisz. 

W sumie racja. Nie wiem dlaczego sobie tak ubzdurałem. Zrobię w okolicy 2000km

Myślisz, że oni tak celowo zrobili, żeby zrobić na wyższym oprocentowaniu? Słabe są takie zagrywki, które pozostawiają niesmak.

 

Godzinę temu, M4R10 napisał(a):

Dodaj przełożonych w CC. Jeśli to nie tajemnica, to które ASO unikać?

Dobry pomysł, ale niestety nie podają danych kontaktowych do kierownictwa. Ciekawe dlaczego...
Nie chcę robić na razie zamieszania, ale na południu Polski.

 

41 minut temu, Kingu napisał(a):

Mogliby się uczyć od hotelarzy: Ritz-Carlton, międzynarodowa sieć hoteli, która słynie z wyjątkowego podejścia do obsługi klienta: w tej sieci pracownicy mają upoważnienie do samodzielnego wydania do 2000 dolarów na osobę na rozwiązanie nietypowych problemów gości lub poprawę ich doświadczeń – bez konieczności konsultowania się z menedżerem.

Odnoszę wrażenie, że marki samochodowe od jakiegoś czasu mają gdzieś dobro klienta i liczy się tylko i wyłącznie jak największy zarobek.

Opublikowano

przeciez leasingi generalnie tanieja od maja, wiec nie rozumiem jak mozesz miec wieksze oprocentowanie teraz, anizeli w pierwszej polowie roku?

Opublikowano
9 godzin temu, MMiko napisał(a):

Dobry pomysł, ale niestety nie podają danych kontaktowych do kierownictw

wiekszosc salonow ma dane kontaktowe na stronie ... 

 

9 godzin temu, MMiko napisał(a):

Myślisz, że oni tak celowo zrobili, żeby zrobić na wyższym oprocentowaniu? Słabe są takie zagrywki, które pozostawiają niesmak.

ten 1% to wlasnie sobie odbija to uszkodzenie hehe, a tak serio. BMW leasing czasami dziwny jest i kieruje sie swoimi dziwnymi przepisami. Z nimi nie wygrasz.

Zawsze mozesz zagrozic ze nie podpiszesz umowy leasingowej i maja wrocic do starych warunkow. 

Opublikowano (edytowane)
5 godzin temu, robert0707 napisał(a):

przeciez leasingi generalnie tanieja od maja, wiec nie rozumiem jak mozesz miec wieksze oprocentowanie teraz, anizeli w pierwszej polowie roku?

No właśnie, ale ponoć to jest odgórne ustalenie od BMW i nic nie mogą zrobić, modyfikować tego.
Za to cenę samochodu w takim przypadku mogą modyfikować, ale zapomniałem o tym jak wyszła ta sprawa. Cwaniaki i tyle.

 

 

5 godzin temu, Big_daddy napisał(a):

wiekszosc salonow ma dane kontaktowe na stronie ... 

 

ten 1% to wlasnie sobie odbija to uszkodzenie hehe, a tak serio. BMW leasing czasami dziwny jest i kieruje sie swoimi dziwnymi przepisami. Z nimi nie wygrasz.

Zawsze mozesz zagrozic ze nie podpiszesz umowy leasingowej i maja wrocic do starych warunkow. 

Tak, ale nie są udostępnione do kierownictwa. Jest mail ogólny, na recepcję, do blacharni, do ubezpieczeń.

Ogólnie to czuję niesamowitą złość i zażenowanie tą sprawą. Jestem bliski rezygnacji z samochodu.

Marka uważająca się za premium, a z zakupem Skody miałem mniej nerwów.

 

Edytowane przez MMiko
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano (edytowane)
58 minut temu, MMiko napisał(a):

Tak, ale nie są udostępnione do kierownictwa. Jest mail ogólny, na recepcję, do blacharni, do ubezpieczeń.

 

To dziwne bo Bawaria czy Inchape posiadają te kontakty na swojej stronie internetowej, u Pana Heńka kupujesz? 🤣

Edytowane przez M4R10

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.