Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
nie można dokupić samej kierownicy z M-pakietu

 

I słusznie!


Zawsze dziwiłem się czemu oferują kierownicę z M-Pakietu jako niezależną opcje - przecież to nie jest w żaden sposób spójne z polityką marketingową.

 

Oho, mamy tu eksperta od polityki marketingowej BMW :mrgreen:

  • Odpowiedzi 535
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Oho, mamy tu eksperta od polityki marketingowej BMW :mrgreen:

 

Moje stwierdzenie nie dotyczy marketingu BMW a każdego produktu który pozycjonowany jest wyżej niż standardowa oferta.

Elementy M-Pakietu nie powinny być dostępne rozdzielnie - a wyjątek stanowiła kierownica. I ten wyjątek właśnie został usunięty z oferty.

Opublikowano
nie można dokupić samej kierownicy z M-pakietu

 

I słusznie!


Zawsze dziwiłem się czemu oferują kierownicę z M-Pakietu jako niezależną opcje - przecież to nie jest w żaden sposób spójne z polityką marketingową.

 

Oho, mamy tu eksperta od polityki marketingowej BMW :mrgreen:

 

Hahah jako marketingowiec pracujący przy BMW, powiem więcej... to nawet nie jest część polityki marketingowej xd.

Jak już to jest to produkt/oferta :) Nikt z marketingu się tym nie zajmuje :)))

Opublikowano
Jak już to jest to produkt/oferta

 

Zgadza się. Nie precyzyjnie się wyraziłem. Zatem "pricing" okresla pozycjonowanie produktu a także wyróżnialność oferty na rynku.

Opublikowano
Jak już to jest to produkt/oferta

 

Zgadza się. Nie precyzyjnie się wyraziłem. Zatem "pricing" okresla pozycjonowanie produktu a także wyróżnialność oferty na rynku.

 

Raczej nie traktowałbym tego w kategoriach wyróżnialności, a tym bardziej premiumowości. BMW, jak wszyscy producenci zmierzają do możliwej optymalizacji. Trochę ich do tego zmusiła pandemia i brak części. Wobec czego marki (w tym premium) będą dążyć do tego by dawać klientom do wyboru 2-3 pakiety z różnym wyposażeniem i w max elastycznym podejściu kilka pakietów z opcjami i tyle. Nie będzie czegoś takiego jak wersje wyposażenia + pakiety z opcjami + opcje pojedyncze. Tylko będziesz miał 1-2 wersje wyposażenia + pakiety opcji.

Opublikowano
Tylko będziesz miał 1-2 wersje wyposażenia + pakiety opcji.

 

Dla mnie GIT!

Przed zamówieniem X4, konfigurowałem Macana. Od wyboru opcji zabolała mnie głowa i zrezygnowałem ;)

Opublikowano
Tylko będziesz miał 1-2 wersje wyposażenia + pakiety opcji.

 

Dla mnie GIT!

Przed zamówieniem X4, konfigurowałem Macana. Od wyboru opcji zabolała mnie głowa i zrezygnowałem ;)

 

A nie od ceny końcowej wybranych opcji? :mrgreen:

Opublikowano
Powiem Wam, że już mi się bardzo podoba lci z zewnątrz ale musi mieć pakiet M i czarne nerki. Wersja bez m paka wygląda o wiele lepiej niż przedlift, ten przedni zderzak bardziej wygląda jak pakiet sport
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Tylko będziesz miał 1-2 wersje wyposażenia + pakiety opcji.

 

Dla mnie GIT!

Przed zamówieniem X4, konfigurowałem Macana. Od wyboru opcji zabolała mnie głowa i zrezygnowałem ;)

 

x2

na szczescie BMW juz sie ogarnia, nowe konfiguratory zaczynaja byc juz calkiem przejrzyste :cool2:

.

  • Główni Moderatorzy
Opublikowano

Golf też i nowa Astra L też, taki trend nic nie poradzisz. Wszyscy nadal 6 lat za Mercem, który rozbił te ekrany, a wszyscy się ładują na potęgę.

Ekrany za 4 lata znikną na rzecz full head up. Mark my words :lol: Jeszcze tylko sterowanie wszystkim z telefonu i centralny ekran zniknie. Navi jak wspomniałem na head up się wyświetli i tyle. Prędkościomierz to samo.


maxresdefault.jpg

IMG_20451.jpg

Opublikowano

Przywołanie Golfa 8, czyli gôwnosamochodu jeśli chodzi o wnętrze, największej biedy tego stulecia, nie jest najlepszym pomysłem przy obronie G20 LCI.

Jak BMW zamierza brać przykład z takich porażek, to winszuję i życzę powodzenia całej marce.

Opublikowano
Przywołanie Golfa 8, czyli gawnosamochodu jeśli chodzi o wnętrze, największej biedy tego stulecia, nie jest najlepszym pomysłem przy obronie G20 LCI.

Jak BMW zamierza brać przykład z takich porażek, to winszuję i życzę powodzenia całej marce.

 

Dokładnie to samo miałem napisać, porównanie segmentu C do D trochę nie na miejscu. Merc jest tutaj przykładem dobrym, ale Audi a4 czegoś takiego nie ma. Mi się nie podoba. chciałbym takie zegary jak ma Giullia z jednym dużym pośrodku, to wszystko. Zdziwienia w sumie nie powinno być zbyt dużego patrząc na nowe i7 :duh:

  • Główni Moderatorzy
Opublikowano

Ale jakiej obronie G20? nikt tu niczego nie broni.

BMW to dziś nie tak daleko od tego golfa stoi jak 20 lat temu.

I to właśnie bardzo dobrze pokazuje jak się załamuje różnica, byle golf ma wnętrze jak BMW za 300k :8)

Opublikowano
Ale jakiej obronie G20? nikt tu niczego nie broni.

BMW to dziś nie tak daleko od tego golfa stoi jak 20 lat temu.

I to właśnie bardzo dobrze pokazuje jak się załamuje różnica, byle golf ma wnętrze jak BMW za 300k :8)

 

bmw jest wykonane z plastików premium, a golf ze zwykłych plastików :mrgreen:

Wykonuje darmową fotografię samochodów - PROFESJONALNA.

Dla forumowiczów na terenie Wrocławia. Portfolio. +



http://i.epvpimg.com/guXaeab.png


Zlecę import samochodów z USA/JAPONIA


Kupię:

- Boczek tylnych prawych drzwi F30 wersja Harman/Kardon

- Listwy hexagon wnętrza

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Zaszaleli, konfig u mnie plus 50k porównując z produkcją 01.21....

Dodatkowo brak laserów... A to wizualny mega minus....

Lampy robiły robotę....

Ciekawe jakie rabaty dają, ktos już pytał?

male-bmw-2.png
Opublikowano
plus 50k porównując z produkcją 01.21

 

Ktoś w końcu porządnie policzył!


Porównując od początku 2022 roku, koszt auta wzrósł o 25 tyś plus trzeba doliczyć kolejne 15 tyś za mniejszy rabat który do 09.2021 roku oscylował w graniacach 13%, a dzisiaj jest na poziomie 5%.

Opublikowano
Czy teraz asystenci Professional są tylko w m340i? Kto wpadł na taki durny pomysł? Muszę kupić najmocniejszy silnik żeby auto się utrzymywało w pasie ruchu? Nonsens
Opublikowano
Czy teraz asystenci Professional są tylko w m340i? Kto wpadł na taki durny pomysł? Muszę kupić najmocniejszy silnik żeby auto się utrzymywało w pasie ruchu? Nonsens

 

Chyba w którymś pakiecie to jest

Opublikowano

Ciekawe jakie rabaty dają, ktos już pytał?

 

Zawsze w BMW na nowy model były najniższe rabaty, co w obecnych czasach może sugerować że na LCI będzie w okolicach 0%

Opublikowano
Ciekawe jakie rabaty dają, ktos już pytał?

 

BMW ma opóźnienie w produkcji sięgające ponad 100 tys aut ! Napiszę wyraźnie: przeszło sto tysięcy aut.


W takiej sytuacji nie muszą dawać żadnych rabatów bo na kolejne 6 miesięcy mają pełne obłożenie linii.

Dodatkowo na horyzoncie czekają kolejne podwyżki cen stali, elektroniki i brak wysyłki towarow z Chin ze względu na szczyt pandemii.


Za 5 miesiecy bedą nowe ceny, nowy rynek, nowe rabaty (o ile).


Jeżeli ktoś myśli - przeczekam aż sytuacja się unormuje - to rekomenduje przeanalizować ostatnie 20 lat i wskazać choćby jeden przypadek kiedy samochody potaniały.

Opublikowano
BMW ma opóźnienie w produkcji sięgające ponad 100 tys aut ! Napiszę wyraźnie: przeszło sto tysięcy aut.

 

No właśnie, to ki chuj produkują teraz w maju zamówienia z lutego 2022 gdzie zamówienia z kwietnia 2021 jeszcze czekają?

Stop Electric GO V8. 2 litry to może mieć czajnik ;D
Opublikowano
No właśnie, to ki [bAD] produkują teraz w maju zamówienia z lutego 2022

 

A to jest dobre pytanie. Zapewne odpowiedz jest stara jak świat światem stoi... Jeżeli nie wiadomo o co chodzi to chodzi o $$$...

Zamówienie z lutego 2022 miało inną cenę, inny rabat. Realizacja zamówienia z kwietnia 2021 jest aktualnie nieopłacalna i jestem w stanie w to uwierzyć.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano (edytowane)
Zaszaleli, konfig u mnie plus 50k porównując z produkcją 01.21....

Dodatkowo brak laserów... A to wizualny mega minus....

Lampy robiły robotę....

Ciekawe jakie rabaty dają, ktos już pytał?

Najtaniej podstawa M340i kosztowala bodajże 270tyś teraz jest 300 za to pakiety są tańsze a pojedyncze opcje bez zmian i finalnie mój konfig wcześniej na 374tyś (baza 279) obecnie wychodzi 380(baza 300). Jedyna różnica to brak laserów, czerwonych zacisków bo teraz są w dziwnym pakiecie za 5000zł wczesniej same za 1600zl i m technology bo teraz też jest w pakiecie z oponami performance za 5000 wczesniej ok 1600. Czyli można przyjąć że 1:1 nasz konfig 374 vs 390. To nie efekt liftu bo już wcześniej były dwie podwyżki od naszego zakupu. Bmw na tle audi czy MB i tak jest tanie i ma fajne rabaty.

Jak chcesz podliczać wszystko to do tego można doliczyć finalny rabat ok 10% gorszy niż rok temu więc wyjdzie jak pisałeś ok.40-50tyś zł.

Ale jak już tak się dołujemy to pamiętajcie, że leasing na skutek wiboru też podróżał o 10-20% zależnie od parametrów więc finalnie auto będzie nas kosztowało od 30 do 40% więcej niż rok temu :)

Edytowane przez --==maly==--

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.