Skocz do zawartości

opóźnienie w odbiorze.


pawel629

Rekomendowane odpowiedzi

Oczywiście mamy też Porsche, Ferrari, Lambo i Astona, Bugatti, Bentleya etc, ale to już high premium class :-)

Dla mnie to właśnie jedynie Porsche jest takim normalnym premium. Klasę niżej niż Ferrari, Bentleye itp ale na pewno wyżej niż BMW i MB. Byłem krok od zakupu Panamery, swoje się najeździłem i narozmawiałem z handlowcami i co mogę powiedzieć - obsługa jakoś znacząco nie odbiega od BMW, niestety, ale to już z innych powodów ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Obsługa BMW to dziadostwo. Kropka.


Jeżeli Pan w koszuli z krawatem i ładna łaska w mini to wyznacznik obsługi i marki premium to może.... Ale dla mnie ważniejsze jest dotrzymywanie umów, terminów warunków ceny. Tu całe bmw leży i kwiczy poczynając od Bawarii przez bmw polska a kończąc na niemieckiej centrali.

Powyżej czytam 300 stron płaczu i mam swoje zdanie.

Na temat auta nie będę się wypowiadać bo jeszcze go nie mam. Wszystkim fanboyom dziękuję za obronę "marki premium"..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Obsługa BMW to dziadostwo. Kropka.


Jeżeli Pan w koszuli z krawatem i ładna łaska w mini to wyznacznik obsługi i marki premium to może.... Ale dla mnie ważniejsze jest dotrzymywanie umów, terminów warunków ceny. Tu całe bmw leży i kwiczy poczynając od Bawarii przez bmw polska a kończąc na niemieckiej centrali.

Powyżej czytam 300 stron płaczu i mam swoje zdanie.

Na temat auta nie będę się wypowiadać bo jeszcze go nie mam. Wszystkim fanboyom dziękuję za obronę "marki premium"..

 

Gdyby nie fakt, że cała branża samochodowa, jak i szereg innych branż leży i kwiczy, Twoje zdanie można by uznać za prawdziwe.

E30 324TD Touring 116KM, E46 330d Touring Remapped 205KM, E91 330XD Touring 270KM remapped , F31 330d xDrive 305KM remapped, G21 M340i LCI


Seria 3 musi mieć 3 litry :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pięknie się wita na dzień dobry! :-)


 

Czy w każdej wersji silnikowej z adaptacyjnymi ledami jest ta opcja czy tylko w 340tce?

 

Nie mam pojęcia, ale przypuszczam, że może to być gadżet adaptacyjnych w każdym modelu.

E30 324TD Touring 116KM, E46 330d Touring Remapped 205KM, E91 330XD Touring 270KM remapped , F31 330d xDrive 305KM remapped, G21 M340i LCI


Seria 3 musi mieć 3 litry :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pięknie się wita na dzień dobry! :-)


 

Czy w każdej wersji silnikowej z adaptacyjnymi ledami jest ta opcja czy tylko w 340tce?

W 318i też to jest, więc nie zależy to od silnika. Można tą opcję wyłączyć w menu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pięknie się wita na dzień dobry! :-)


 

Czy w każdej wersji silnikowej z adaptacyjnymi ledami jest ta opcja czy tylko w 340tce?

W 318i też to jest, więc nie zależy to od silnika. Można tą opcję wyłączyć w menu.

 


Czyli w podstawowych Leach nie ma tego efektu ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Orzeł wylądował. A raczej czerwona strzała, już po pierwszej trasie Szczecin - Poznań :-)


5031ce0bd87d2f67.jpg


23a21ec046f1e1b5.jpg


I parę fot z rana, przy zachmurzonym niebie:-)


1b76fad16553a462.jpg

1393090b0648907b.jpg

9c6a68effc7da1b5.jpg

22dec628fb480bbf.jpg

4d2028cb81f98a5d.jpg

8985c6210c3391bd.jpg

d13f3f15762c6251.jpg

 


Auto wygląda jak milion dolarów :shock:

Niesamowicie mi czerwony siadł z czarnym :8)

Z ciekawości zapytam, co skłoniło Cię do zdrady gnojowozu?

Audi A4 2.0Tq /CompSport stage 1/

BMW F20 /CompSport stage 1/ - było

BMW G21 318d - jest

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Orzeł wylądował. A raczej czerwona strzała, już po pierwszej trasie Szczecin - Poznań :-)


5031ce0bd87d2f67.jpg


23a21ec046f1e1b5.jpg


I parę fot z rana, przy zachmurzonym niebie:-)


1b76fad16553a462.jpg

1393090b0648907b.jpg

9c6a68effc7da1b5.jpg

22dec628fb480bbf.jpg

4d2028cb81f98a5d.jpg

8985c6210c3391bd.jpg

d13f3f15762c6251.jpg

 


Auto wygląda jak milion dolarów :shock:

Niesamowicie mi czerwony siadł z czarnym :8)

Z ciekawości zapytam, co skłoniło Cię do zdrady gnojowozu?

 

Abstrahując od nietrafionego określenia jednego z najlepszych diesli na świecie, czyli 3.0 R6 by BMW :-) to jeździłem 4 kolejnymi edycjami od 2006 roku. Żadna z nich mnie nigdy nie zawiodła, każda nie miała charakterystyki typowego ropniaka i z każdą kolejną edycją dawała więcej frajdy :-)


Ale jako, że w sumie dałem im 16 lat swojego życia, a jednocześnie czasy dobrych "benzynek" się powoli kończą, już od pierwszego artykułu o M340i wiedziałem, że to moja następna. Czekałem tylko na info, czy wyjdą w touringu i kiedy info się potwierdziło, wybór był tylko jeden. Bo jeżdżąc od 6 lat F31 3.0d, zrobioną na 305 koni w xDrivie, która szła jak benzynowe S4, jedyną opcją wzięcia czegoś, co będzie szybsze i da więcej, była M340-stka, zwłaszcza , że była tak wychwalana przez wszystkich recenzentów za prowadzenie i performance :-) Nawet moment, kiedy zaczęli produkować M340d tego nie zmienił, chciałem wrócić do korzeni, do właściwego zakresu obrotów i prawdziwego dźwięku. I nieważne, że będzie więcej paliła, bo będzie, ale i tak pali rozsądnie, jak na swoje możliwości :-)


A jeśli chodzi o moje wrażenia po pierwszych dwóch dniach i pierwszych 500 kilometrach, to BMW zrobiło mega skok, jeśli chodzi o jakość w modelu G20/21, co jest oczywiście wiadome od 2019 roku, a samo auto w nowej odsłonie naprawdę robi robotę. Już nie mogę się doczekać, kiedy nakulam te 2k kilometrów, zmienię olej i przetestuje ją po całości :-)



A co do konfiguracji, to ogólnie nie przepadam za chromami, czy tą satyną, zawsze bardziej mi pasi konfiguracja z czernią, właściwie, do każdego koloru bym ją dobierał :-). Poprzednia F31, sprzedana zresztą dzień przed odbiorem czerwonej :-), pierwszemu klientowi, który czekał na nią od stycznia, też była z czernią, tyle, że niebieska :-)

E30 324TD Touring 116KM, E46 330d Touring Remapped 205KM, E91 330XD Touring 270KM remapped , F31 330d xDrive 305KM remapped, G21 M340i LCI


Seria 3 musi mieć 3 litry :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Takie zestawienie kolorystyczne czerwony + czarne dodatki był mocno uskuteczniany w skodzie octavii RS. Ogólnie ładna opcja kolorystyczna, gratki. Przy okazji, kazałeś zdjąć oznaczenie xdrive? Bo wcześniej m340i miało je.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Takie zestawienie kolorystyczne czerwony + czarne dodatki był mocno uskuteczniany w skodzie octavii RS. Ogólnie ładna opcja kolorystyczna, gratki. Przy okazji, kazałeś zdjąć oznaczenie xdrive? Bo wcześniej m340i miało je.

 

Tu nie miałem nic do powiedzenia, obecnie go nie ma, wcześniej faktycznie było.

E30 324TD Touring 116KM, E46 330d Touring Remapped 205KM, E91 330XD Touring 270KM remapped , F31 330d xDrive 305KM remapped, G21 M340i LCI


Seria 3 musi mieć 3 litry :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a jak wrażenia z nowej deseczki /zegarów/ i braku wajchy zmiany biegów ? Ja tam czasami lubię sobie ją poużywać do zmiany biegów zamiast łopatek. Tutaj chyba jednym paluszkiem nie będzie to fajne.

 

Ja w sumie, jeśli chciałem zmieniać biegi, to używałem już wcześniej łopatek.

A jeśli chodzi o zwykłą funkcjonalność, np. szybkie przełączenie D na R i potem R na D, jest w zasadzie identycznie, tylko trzeba się przestawić na inny chwyt :-)

E30 324TD Touring 116KM, E46 330d Touring Remapped 205KM, E91 330XD Touring 270KM remapped , F31 330d xDrive 305KM remapped, G21 M340i LCI


Seria 3 musi mieć 3 litry :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
No i pytanie czego oczekuje klient? Dla mnie M340i to wystarczający luksus, boskie osiągi przy zachowaniu niemal gokartowego prowadzenia i rozsądnych, jak na to, co daje, kosztach eksploatacji. Za to właśnie kocham serię 3 i mimo, że mam 2 małych dzieci, nadal świadomie wybieram 3 w kombi a nie 5, które jest dla mnie jeżdżącą kanapą :-)

Seria 3 to od zawsze wizytówka BMW.

:cool2: :cool2: :cool2:

"Sprzedaż najdroższych modeli BMW pikuje do góry" - słonik40

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a jak wrażenia z nowej deseczki /zegarów/ i braku wajchy zmiany biegów ? Ja tam czasami lubię sobie ją poużywać do zmiany biegów zamiast łopatek. Tutaj chyba jednym paluszkiem nie będzie to fajne.

 

Ja w sumie, jeśli chciałem zmieniać biegi, to używałem już wcześniej łopatek.

A jeśli chodzi o zwykłą funkcjonalność, np. szybkie przełączenie D na R i potem R na D, jest w zasadzie identycznie, tylko trzeba się przestawić na inny chwyt :-)

 

Gratki za piękne auto w ekstra kolorze, czerń i i czerwień robi robotę. Sedany są ładne ale g21 jest piękne. Przypomina mi trochę serię 1 tylko z większym rozstawem osi. Czy te nowe zegary są tylko w jednym motywie czy można je zmieniać, bo te ze zdjęcia takie średnie przynajmniej dla mnie. Klasyczne 2 zegary (Giullia) robiłyby robotę plus jakieś dodatkowe po bokach np. jak w Porsche. Kolega wyżej wspomniał o braku lewarka, ja podzielam jego zdanie. Sam lubię czasami pobawić się jak w rajdówkach góra/dół. Sam mam łopatki ale czasami słabo nimi się steruje jak robisz kontrę wychodząc z jakiegoś zakrętu bokiem, konkretne łopatki są w Giulli, nie da się ich nie trafić :).

Suma sumarów masz ekstra furę i pewnie też bym się przyzwyczaił do nowych rzeczy :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bo jeżdżąc od 6 lat F31 3.0d, zrobioną na 305 koni w xDrivie, która szła jak benzynowe S4, jedyną opcją wzięcia czegoś, co będzie szybsze i da więcej, była M340-stka, zwłaszcza , że była tak wychwalana przez wszystkich recenzentów za prowadzenie i performance :-) Nawet moment, kiedy zaczęli produkować M340d tego nie zmienił, chciałem wrócić do korzeni, do właściwego zakresu obrotów i prawdziwego dźwięku. I nieważne, że będzie więcej paliła, bo będzie, ale i tak pali rozsądnie, jak na swoje możliwości :-)

 

 

Podziel sie za jakis czas wrazeniami czy Ci nie brakuje charakterystyki diesla.


Odbiegajac od tematu. Nie byles moze na poczatku roku w Szklarskiej Porebie? Rzucila mi sie w oczy f31 330xd w m-paku Estoril Blue, a taka konfiguracja to rzadki widok w PL :)

Sprawdź wartość katalizatora w swoim BMW.


https://www.autokat-katalizatory.pl/cennik-skupu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a jak wrażenia z nowej deseczki /zegarów/ i braku wajchy zmiany biegów ? Ja tam czasami lubię sobie ją poużywać do zmiany biegów zamiast łopatek. Tutaj chyba jednym paluszkiem nie będzie to fajne.

 

Ja w sumie, jeśli chciałem zmieniać biegi, to używałem już wcześniej łopatek.

A jeśli chodzi o zwykłą funkcjonalność, np. szybkie przełączenie D na R i potem R na D, jest w zasadzie identycznie, tylko trzeba się przestawić na inny chwyt :-)

 

Gratki za piękne auto w ekstra kolorze, czerń i i czerwień robi robotę. Sedany są ładne ale g21 jest piękne. Przypomina mi trochę serię 1 tylko z większym rozstawem osi. Czy te nowe zegary są tylko w jednym motywie czy można je zmieniać, bo te ze zdjęcia takie średnie przynajmniej dla mnie. Klasyczne 2 zegary (Giullia) robiłyby robotę plus jakieś dodatkowe po bokach np. jak w Porsche. Kolega wyżej wspomniał o braku lewarka, ja podzielam jego zdanie. Sam lubię czasami pobawić się jak w rajdówkach góra/dół. Sam mam łopatki ale czasami słabo nimi się steruje jak robisz kontrę wychodząc z jakiegoś zakrętu bokiem, konkretne łopatki są w Giulli, nie da się ich nie trafić :).

Suma sumarów masz ekstra furę i pewnie też bym się przyzwyczaił do nowych rzeczy :wink:

 

Niesamowicie trafiłeś, bo akurat wróciłem z nocnego spotkania z kumplem, który ma dość podobnie skonfigurowaną Giullię Veloce (czerwień z czernią) :-)

5a894b24979ef059.jpg

667d50de80a78a25.jpg

5107e3abbfd0eec9.jpg

b145e446de3c1c4c.jpg


Brak lewarka mi nie doskwiera, bo jak pisałem wyżej, wolę operować łopatkami, ale rozumiem, zwolenników lawarków :-)


Co do wyglądu zegarów, to było to moje podstawowe zmartwienie, po informacji o przymusowej konwersji zamówienia na LCI. No i jak w przedlifcie, niewiele można zrobić z wyglądem, są trzy layout'y, żaden nie przypomina klasycznych zegarów, ale w przypadku tego wielkiego ipada już nie ma co nawet próbować wcisnąć tam imitację klasycznych zegarów. W Giulli, która w kwestii multimediów jest jednak z dwie epoki wstecz, są oczywiście klasyczne okrągłe, co jest zaj.biste. Ale ta nowoczesność też ma swoje zalety. Ogólnie, obecnie cieszę się, że mam jednak LCI.

E30 324TD Touring 116KM, E46 330d Touring Remapped 205KM, E91 330XD Touring 270KM remapped , F31 330d xDrive 305KM remapped, G21 M340i LCI


Seria 3 musi mieć 3 litry :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bo jeżdżąc od 6 lat F31 3.0d, zrobioną na 305 koni w xDrivie, która szła jak benzynowe S4, jedyną opcją wzięcia czegoś, co będzie szybsze i da więcej, była M340-stka, zwłaszcza , że była tak wychwalana przez wszystkich recenzentów za prowadzenie i performance :-) Nawet moment, kiedy zaczęli produkować M340d tego nie zmienił, chciałem wrócić do korzeni, do właściwego zakresu obrotów i prawdziwego dźwięku. I nieważne, że będzie więcej paliła, bo będzie, ale i tak pali rozsądnie, jak na swoje możliwości :-)

 

 

Podziel sie za jakis czas wrazeniami czy Ci nie brakuje charakterystyki diesla.


Odbiegajac od tematu. Nie byles moze na poczatku roku w Szklarskiej Porebie? Rzucila mi sie w oczy f31 330xd w m-paku Estoril Blue, a taka konfiguracja to rzadki widok w PL :)

 

Nie nie, w Szklarskiej nie byłem ostatnio :-) Co do konfiguracji niebieskiej, to przynajmniej w Poznaniu, kilka widziałem.


A co do charakterystyki diesla, to jej głównym atutem był zawsze wysoki moment obrotowy, a minusem, krótszy zakres, mimo, że akurat w R6 kręcił do czerwonego pola. Z tym, że takie 330d ma w serii 560nm, a M340i ma 500nm, więc nie ma wielkiej różnicy, jak widać B58 ma prawie moment diesla, a koni jednak min 120 więcej, bo większość na hamowniach wypluwa koło 390. Także nie brakuje :-) Natomiast lecąc trasy non stop 180-200 na autostradzie, czy esce, w 330d miałem spalanie koło 10,5-11,5l, a tu będzie pewnie 13-14 :-) Choć przy stałym, przepisowym 140, robi się 7,5l, co uważam za rewelacyjny wynik jak na prawie 400KM.

E30 324TD Touring 116KM, E46 330d Touring Remapped 205KM, E91 330XD Touring 270KM remapped , F31 330d xDrive 305KM remapped, G21 M340i LCI


Seria 3 musi mieć 3 litry :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Choć przy stałym, przepisowym 140, robi się 7,5l, co uważam za rewelacyjny wynik jak na prawie 400KM.

 

7,5? Jak? ^^ U mnie w sedanie wychodzi średnie spalanie 8,1L przy 130km/h. Przebieg dopiero 700km. Może to dlatego. A jak zapodałem 2 rowery na hak Thule'a to średnie spalanie 10,3 (też przy 130).


Ale spalanie to nic. Gorsza rzecz to taka że to auto wg mnie nie hamuje. Seat to mi stawał dęba a BMW hamuje jakby tarcze były jakimś smarem posmarowane. Czyli nie hamuje. Ja rozumiem że masa większa ale bez przesady. Hamulce to wielkie rozczarowanie... Ale może jeszcze się dotrą czy coś. Aktualnie to strach się tym autem rozpędzić....

Stop Electric GO V8. 2 litry to może mieć czajnik ;D
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie w G20 330i siła hamowania względem E90 320d też na duuuuuuży minus, mimo że E90 miała już klocki starte. Może nie ma się czym chwalić, ale w E90 nie bałem się siedzieć na zderzaku bo wiedziałem, że natychmiast samochód się zatrzyma, a tutaj? No cóż, bezpieczna odległość zgodna z przepisami :)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Heble się ułożą, potrzeba na to czasu.

Dodatkowo chyba się progresywnie adaptują, jak masz szybka reakcję but po heblu to powinno stanąć dęba.

 

Dokładnie, moja hamuje bardzo sprawnie, a heble mam chyba te same.

Bardziej zwykle martwię się o tego z tyłu i swój bagażnik :mrgreen:

Audi A4 2.0Tq /CompSport stage 1/

BMW F20 /CompSport stage 1/ - było

BMW G21 318d - jest

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Heble się ułożą, potrzeba na to czasu.

Dodatkowo chyba się progresywnie adaptują, jak masz szybka reakcję but po heblu to powinno stanąć dęba.

 

Też za bardzo nie wiem, o czym koledzy piszą. Moja hamuje jak żyleta :-)

E30 324TD Touring 116KM, E46 330d Touring Remapped 205KM, E91 330XD Touring 270KM remapped , F31 330d xDrive 305KM remapped, G21 M340i LCI


Seria 3 musi mieć 3 litry :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.