Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Może nie ma się czym chwalić, ale w E90 nie bałem się siedzieć na zderzaku bo wiedziałem, że natychmiast samochód się zatrzyma, a tutaj? No cóż, bezpieczna odległość zgodna z przepisami :)

I da się tak wytrzymać jezdzac zgodnie z przepisami i nie denerwujac innych kierowców? To musi być niesamowicie trudne


A w temacie, to jak rozumiem w sierpniu wszystko stoi, ale alokacje na wrzesień zostaną normalnie rozdane pewnie w tym tygodniu?

Opublikowano
Może nie ma się czym chwalić, ale w E90 nie bałem się siedzieć na zderzaku bo wiedziałem, że natychmiast samochód się zatrzyma, a tutaj? No cóż, bezpieczna odległość zgodna z przepisami :)

I da się tak wytrzymać jezdzac zgodnie z przepisami i nie denerwujac innych kierowców? To musi być niesamowicie trudne

Hihi, śmieszku. Co innego zaufanie do samochodu, którym jeździsz, a co innego drażnienie kierowców. To był przykład ufności wobec skuteczności samochodu, a nie dowód na permanentny styl jazdy.

 

Też miałem wrażenie, że auto jakoś dziwnie hamuje na początku :)

Albo się ułożyły, albo może jakaś adaptacja, ale teraz hamuje jak żyleta

Na pewno względem pierwszych 2-3kkm jest poprawa, ale wciąż nie są one tak bezpośrednie jak w E90. Czy ktoś może potwierdzić jakąś "mądrzejszą" elektronikę, która być może sama moduluje jak bardzo hamujemy?

Opublikowano

Niesamowicie trafiłeś, bo akurat wróciłem z nocnego spotkania z kumplem, który ma dość podobnie skonfigurowaną Giullię Veloce (czerwień z czernią) :-)


Brak lewarka mi nie doskwiera, bo jak pisałem wyżej, wolę operować łopatkami, ale rozumiem, zwolenników lawarków :-)


Co do wyglądu zegarów, to było to moje podstawowe zmartwienie, po informacji o przymusowej konwersji zamówienia na LCI. No i jak w przedlifcie, niewiele można zrobić z wyglądem, są trzy layout'y, żaden nie przypomina klasycznych zegarów, ale w przypadku tego wielkiego ipada już nie ma co nawet próbować wcisnąć tam imitację klasycznych zegarów. W Giulli, która w kwestii multimediów jest jednak z dwie epoki wstecz, są oczywiście klasyczne okrągłe, co jest zaj.biste. Ale ta nowoczesność też ma swoje zalety. Ogólnie, obecnie cieszę się, że mam jednak LCI.

 

Na jesieni nowa Gulia. Czekam z niecierpliwością. Czy poprawia niedociagniecia obecnej wersji czy pojda w slady BMW i spsują samochód.



Sent from my iPad using Tapatalk

Opublikowano

Niesamowicie trafiłeś, bo akurat wróciłem z nocnego spotkania z kumplem, który ma dość podobnie skonfigurowaną Giullię Veloce (czerwień z czernią) :-)


Brak lewarka mi nie doskwiera, bo jak pisałem wyżej, wolę operować łopatkami, ale rozumiem, zwolenników lawarków :-)


Co do wyglądu zegarów, to było to moje podstawowe zmartwienie, po informacji o przymusowej konwersji zamówienia na LCI. No i jak w przedlifcie, niewiele można zrobić z wyglądem, są trzy layout'y, żaden nie przypomina klasycznych zegarów, ale w przypadku tego wielkiego ipada już nie ma co nawet próbować wcisnąć tam imitację klasycznych zegarów. W Giulli, która w kwestii multimediów jest jednak z dwie epoki wstecz, są oczywiście klasyczne okrągłe, co jest zaj.biste. Ale ta nowoczesność też ma swoje zalety. Ogólnie, obecnie cieszę się, że mam jednak LCI.

 

Na jesieni nowa Gulia. Czekam z niecierpliwością. Czy poprawia niedociagniecia obecnej wersji czy pojda w slady BMW i spsują samochód.



Sent from my iPad using Tapatalk

 

Obojętnie co zrobią, pewnie będzie kolejną piękną Alfą, świetnie jeżdżącą, ale z wszystkimi mankamentami marki, która, mimo ww. atutów, zawsze będzie epokę opóźniona w stosunku do wyznaczających trendy :-) Włoska fantazja ze wszystkimi jej plusami i minusami :-)


Oraz nie zauważam żadnego spsucia w G21 LCI. Zewnętrznie wygląda lepiej, mimo, że poprzednik wyglądał świetnie. Wewnętrznie, no cóż, znak czasów :-)

E30 324TD Touring 116KM, E46 330d Touring Remapped 205KM, E91 330XD Touring 270KM remapped , F31 330d xDrive 305KM remapped, G21 M340i LCI


Seria 3 musi mieć 3 litry :-)

Opublikowano
Jeszcze można zalać do niego benzynę więc jest dobrze. Zepsuty to będzie jak będzie na baterie… btw już obalają mit elektryków. Wyprodukowanie tego szajsu i utylizacja daje więcej szkodliwej emisji niż stary diesel 1.9 tdi :lol: Beka z elektryków i snobów którzy je ‚uwielbiają’.
Stop Electric GO V8. 2 litry to może mieć czajnik ;D
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Niesamowicie trafiłeś, bo akurat wróciłem z nocnego spotkania z kumplem, który ma dość podobnie skonfigurowaną Giullię Veloce (czerwień z czernią) :-)


Brak lewarka mi nie doskwiera, bo jak pisałem wyżej, wolę operować łopatkami, ale rozumiem, zwolenników lawarków :-)


Co do wyglądu zegarów, to było to moje podstawowe zmartwienie, po informacji o przymusowej konwersji zamówienia na LCI. No i jak w przedlifcie, niewiele można zrobić z wyglądem, są trzy layout'y, żaden nie przypomina klasycznych zegarów, ale w przypadku tego wielkiego ipada już nie ma co nawet próbować wcisnąć tam imitację klasycznych zegarów. W Giulli, która w kwestii multimediów jest jednak z dwie epoki wstecz, są oczywiście klasyczne okrągłe, co jest zaj.biste. Ale ta nowoczesność też ma swoje zalety. Ogólnie, obecnie cieszę się, że mam jednak LCI.

 

Na jesieni nowa Gulia. Czekam z niecierpliwością. Czy poprawia niedociagniecia obecnej wersji czy pojda w slady BMW i spsują samochód.



Sent from my iPad using Tapatalk

 

Obojętnie co zrobią, pewnie będzie kolejną piękną Alfą, świetnie jeżdżącą, ale z wszystkimi mankamentami marki, która, mimo ww. atutów, zawsze będzie epokę opóźniona w stosunku do wyznaczających trendy :-) Włoska fantazja ze wszystkimi jej plusami i minusami :-)


Oraz nie zauważam żadnego spsucia w G21 LCI. Zewnętrznie wygląda lepiej, mimo, że poprzednik wyglądał świetnie. Wewnętrznie, no cóż, znak czasów :-)

 

Dokładnie tak samo uważam ;)

AR jest marką za którą się obracam ale której nie odważyłbym się kupić ;)

Audi A4 2.0Tq /CompSport stage 1/

BMW F20 /CompSport stage 1/ - było

BMW G21 318d - jest

Opublikowano

Miałem dwie Alfy od nowości 147 i 159. Nie mogąc się doczekać na Giulię kupiłem e90 i tak już zostało z BMW. Jedno

Z moich najlepszych posunięć w życiu. Paradoksalnie mała 147 była ok, nie psuła się a był to 2001 rok więc dopiero co weszła do produkcji ale już 159 która miała mieć jakoś BMW/Merc/Audi już mi dała w palnik. Także Alfy to oglądam i podziwiam z daleka. Mam znajomych w serwisie Alfy i wiem ze z Giulią są niezłe jaja.

Opublikowano

AR jest marką za którą się obracam ale której nie odważyłbym się kupić ;)

 

Teraz naprawdę dają fajny pakiet w cenie:

- gwarancja 5 lat (wiec raczej przez 5 lat nie ma obaw)

- w końcu wszedł facelifting wprowadzający światła LEDowe jak w tonale. Jeszcze jakby wymienili infotainment na nowy z ładniejszym ekranem, to już w ogóle bajka. Szkoda tylko, ze nie ma keylessa na tylnich drzwiach.

 

Miałem dwie Alfy od nowości 147 i 159. Nie mogąc się doczekać na Giulię kupiłem e90 i tak już zostało z BMW. Jedno

Z moich najlepszych posunięć w życiu. Paradoksalnie mała 147 była ok, nie psuła się a był to 2001 rok więc dopiero co weszła do produkcji ale już 159 która miała mieć jakoś BMW/Merc/Audi już mi dała w palnik. Także Alfy to oglądam i podziwiam z daleka. Mam znajomych w serwisie Alfy i wiem ze z Giulią są niezłe jaja.

 

G20 / G21 też ma i miała sporo bolączek ;) wiele z nich stoi w serwisie a na fb na grupach było kilka postów o awarii silnika, zwłaszcza w 20d.

Opublikowano

AR jest marką za którą się obracam ale której nie odważyłbym się kupić ;)

 

Teraz naprawdę dają fajny pakiet w cenie:

- gwarancja 5 lat (wiec raczej przez 5 lat nie ma obaw)

- w końcu wszedł facelifting wprowadzający światła LEDowe jak w tonale. Jeszcze jakby wymienili infotainment na nowy z ładniejszym ekranem, to już w ogóle bajka. Szkoda tylko, ze nie ma keylessa na tylnich drzwiach.

 

Miałem dwie Alfy od nowości 147 i 159. Nie mogąc się doczekać na Giulię kupiłem e90 i tak już zostało z BMW. Jedno

Z moich najlepszych posunięć w życiu. Paradoksalnie mała 147 była ok, nie psuła się a był to 2001 rok więc dopiero co weszła do produkcji ale już 159 która miała mieć jakoś BMW/Merc/Audi już mi dała w palnik. Także Alfy to oglądam i podziwiam z daleka. Mam znajomych w serwisie Alfy i wiem ze z Giulią są niezłe jaja.

 

G20 / G21 też ma i miała sporo bolączek ;) wiele z nich stoi w serwisie a na fb na grupach było kilka postów o awarii silnika, zwłaszcza w 20d.

 

W Giulii po faceliftingu są nadal ksenony, taką właśnie ma kumpel, z którą fotografowałem moją strzałę. A sam facelifting to jest śmiech, auto oczywiście jest nadal przepiękne i doskonale jeździ, ale te zmiany dostrzeże tylko ten, kto naprawdę ogarnia markę. Właściciel mi je wymieniał i sam z tego się śmiał :-)

E30 324TD Touring 116KM, E46 330d Touring Remapped 205KM, E91 330XD Touring 270KM remapped , F31 330d xDrive 305KM remapped, G21 M340i LCI


Seria 3 musi mieć 3 litry :-)

Opublikowano

Nie miałem na myśli poważnych awarii. Tylko takie które potrafią doprowadzić do szału. To skrzypi, tamto skrzypi, nagle gasną zegary. Odpinać akumulator i za chwilę podpinać. Fotel jęczy, tapicerka się wygniata od samego patrzenia.

Jak ktoś nie miał Alfy to w życiu się nie dowie o czym mówię. To trzeba doświadczyć na własnej skórze. Nie czytać kto coś napisze. No ale już dajmy Alfie spokój. Niech sobie żyje swoim życiem.

Jest ładna i tyle w temacie.

Aha zapomniałem dodać o szyberdachu czy właściwie szklanym dachu w Stelvio. Powyżej 160 km/h nie da się rozmawiać ani słuchać muzyki ani niczego ...

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Nie wiem czy zauważyliście ale w konfiguratorze nie ma już head-up nawet dla M3. Sterowanie gestami też wyleciało a cena pakietu innowacji bez zmian mimo braku tych dwóch opcji.
Opublikowano
Nie wiem czy zauważyliście ale w konfiguratorze nie ma już head-up nawet dla M3. Sterowanie gestami też wyleciało a cena pakietu innowacji bez zmian mimo braku tych dwóch opcji.

head-up teraz nazywa się "BMW Live Cockpit Professional z systemem nawigacyjnym" i jest dostępny, przynajmniej w zwykłym g20

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Nie wiem czy zauważyliście ale w konfiguratorze nie ma już head-up nawet dla M3. Sterowanie gestami też wyleciało a cena pakietu innowacji bez zmian mimo braku tych dwóch opcji.

head-up teraz nazywa się "BMW Live Cockpit Professional z systemem nawigacyjnym" i jest dostępny, przynajmniej w zwykłym g20

Ciekawe jak to jest bo w opisie Live Cockpit nie ma nic o head up.

Opublikowano

"BMW Live Cockpit Professional zwiększa bezpieczeństwo jazdy. Wyświetlacz BMW Head-Up Display pokazuje pomocne informacje bezpośrednio w Twoim polu widzenia. Dzięki temu możesz całkowicie skupić się na drodze przed Tobą."


W drugim zdaniu opisu jest :)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Nie wiem czy zauważyliście ale w konfiguratorze nie ma już head-up nawet dla M3.

Live Cockpit Professional za 5500 PLN to jest head up i jest dostepny w konfiguratorze

.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
"BMW Live Cockpit Professional zwiększa bezpieczeństwo jazdy. Wyświetlacz BMW Head-Up Display pokazuje pomocne informacje bezpośrednio w Twoim polu widzenia. Dzięki temu możesz całkowicie skupić się na drodze przed Tobą."


W drugim zdaniu opisu jest :)

 

W M3 nie ma w zwykłym 3er faktycznie jest taki opis.

Myślę że M3 został opis z przed zmiany na ID8.

Ten konfigurator to żenada wiecznie pełno błędów.

Przez pół roku pokazywał nie takie kolory felg jak były wybrane w M3 ogólnie z 5 błędów zawierał.

20220811-212612.jpg

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Ten konfigurator to żenada wiecznie pełno błędów.

Ten konfigurator i to jest i tak niebo a ziemia w porownaniu do tego co bylo kilka lat temu - teraz sie chociaz nie zawiesza prawie w ogole, pokazuje w miare czytelnie opcje wykluczajace sie etc

Natomiast miejsca do poprawy jest nadal sporo, tak jak piszesz - niektore z tych bledow potrafilby wyeliminowac przez weekend stazysta z lapanki a BMW jakos to nie przeszkadza - ma chyba zbyt lojalnych klientow w Polsce ;)

.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Ten konfigurator to żenada wiecznie pełno błędów.

Ten konfigurator i to jest i tak niebo a ziemia w porownaniu do tego co bylo kilka lat temu - teraz sie chociaz nie zawiesza prawie w ogole, pokazuje w miare czytelnie opcje wykluczajace sie etc

Natomiast miejsca do poprawy jest nadal sporo, tak jak piszesz - niektore z tych bledow potrafilby wyeliminowac przez weekend stazysta z lapanki a BMW jakos to nie przeszkadza - ma chyba zbyt lojalnych klientow w Polsce ;)

 

Dokladnie tak. Ciekawy jestem ile osób zamówiło zły kolor felg do m3 przez błąd konfiguratora bo tak było ze 3 miesiące.

Opublikowano

Spore rozczarowanie, rok czekania w koncu jest vin i sie okazuje że bede miał auto z jakiegoś "bangladeszu" zamiast z monachium


Bangladesz.jpg

Opublikowano
Spore rozczarowanie, rok czekania w koncu jest vin i sie okazuje że bede miał auto z jakiegoś "bangladeszu" zamiast z monachium

 

Auta z Meksyku niczym nie różnią się od tych z Niemiec.

Opublikowano
Spore rozczarowanie, rok czekania w koncu jest vin i sie okazuje że bede miał auto z jakiegoś "bangladeszu" zamiast z monachium

 

Auta z Meksyku niczym nie różnią się od tych z Niemiec.

 

Może i tak jest ale dość dziwna sprawa żeby 3 na Europę szła z Meksyku.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.