Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Wlasnie u mnie trez nie i jest to jednak dziwne, wszedzie oszczednosci...


Pytanie, czy jak kupie odpowiedni wklad, czy to bedzie P&P, czy wiazka jest od razu dobra. Ma ktos moze taka wiadze?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Mozna by było coś kombinować z wersji dla UK. Ale wiąże się to z nową wiązką i przeróbkami.
  • Główni Moderatorzy
Opublikowano
Inny kąt chyba ma szkło.
Opublikowano
Kurde, na cholere to bylo zmieniane, w E90 tak fajnie to dzialalo... Teraz 2/3 jest ok a jedno, jak ktos za nami ma zle ustawione swiatla, napierdziela po galach :mad2:
Opublikowano
Jak to przeczytałem to mi się system wysypał. Ale jak sprawdziłem że auta którymi jeździłem ostatnie 6lat miały tak samo to stwierdzam że mi nigdy nie przeszkadzało.
Opublikowano
Jak to przeczytałem to mi się system wysypał. Ale jak sprawdziłem że auta którymi jeździłem ostatnie 6lat miały tak samo to stwierdzam że mi nigdy nie przeszkadzało.

 

Nie kumam takich oszczedności. Nie raz nie dwa jakis debil jadacy za mną swieci mi po oczach bo ma tak ustawione światła genialnie a BMW nie dało prawego lustra z fotochromem. Załamka jakie to mądrości księgowi musieli podać aby to usunęli.


Za 6 lat jak w ogóle nie bedzie luster z fotochromem to napiszesz, że wszystko jest ok bo jeździłeś przez ostatnie 6 lat autami bez tego. No gratuluje podejścia. Nie przeszkadzało Ci cos czego i tak nie miałeś :D :duh: :duh: :duh:

Opublikowano
Też uważam, że to błazenada. W E60 i F10 wszystkie były fotochromatyczne i komu to przeszkadzało?

 

W F10 LCI prawe było już zwykłe :duh:

  • Moderatorzy
Opublikowano
To dobrze, że miałem jeszcze przedlifta. Ale dziwię się takim "oszczędnościom". Tak jak brak pełnego flokowania schowków czy kieszeni w drzwiach. Przy cenie auta to są grosze i sądzę, że wielu klientów wolałoby zapłacić więcej, ale otrzymać produkt wyższej jakości.
Opublikowano
Temat już tu był dawno wałkowany i niektórzy donosili, że ponoć to nie oszczędności, a ochrona rowerzystów... Faktem jest, że w innych markach też teraz prawe się nie ściemnia.
Opublikowano
Też uważam, że to błazenada. W E60 i F10 wszystkie były fotochromatyczne i komu to przeszkadzało?

 

W F10 LCI prawe było już zwykłe :duh:

 

Też mam F10 LCI i właśnie prawe jest zwykłe. Co ciekawe wcześniej miałem F30 LCI i tam obydwa były ściemniające się.

Wiem, że tu o G30 ale teoretycznie w F10 sądzę, ze da się założyc z przedlifta prawe ściemniające - chyba kształt się nie zmienił.

Ale oczywiście trzeba przebudowac instalację. Robiłem coś takiego kiedyś w Octavii. Miałem tylko lewe ściemniające. Ale pasowały wkłady z Audi A6. Więc założyłem jako prawdę z audi A6. Trzeba było tylko poprowadzić dodatkowy kabel od wewnętrznego lustra do zewnętrznego. Było lutowanie w wewnętrznym lusterku. Tak więc koszt tylko wkładu + swoja robocizna.


A w G30 wydaje mi się, ze można by było założyć wkład ściemniający się z anglika. Sądzę, że w tym przypadku wystarczy zrobić jak ja w skodzie i nie trzeba żadnego kodowania - bo będzie to na tej samej linii.

Opublikowano
Też uważam, że to błazenada. W E60 i F10 wszystkie były fotochromatyczne i komu to przeszkadzało?

 

W F10 LCI prawe było już zwykłe :duh:

 

Co ciekawe wcześniej miałem F30 LCI i tam obydwa były ściemniające się.

 

Ja mam F30 LCI 2016 i się nie ściemnia. Na 100% nie było takiej opcji bo zwróciłem na to uwagę. Zamawiałem w kwietniu, odebrałem w sierpniu.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.