Skocz do zawartości

Kryman

Zarejestrowani
  • Postów

    27
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    F10 520d xDrive

Osiągnięcia Kryman

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Przypomniałeś mi o czymś. Przed zamówieniem G21 zadzwoniłem jeszcze do 5 losowych serwisów ogumienia w Poznaniu. Wszędzie mi powiedzieli, że mogę do nich podjechać z RF. Nadzieja więc jakaś jest na naprawę w trasie.Jeśli jakiś serwis wulkanizacyjny mówi Ci, że nie potrafi zmienić runflat to równie dobrze nie potrafią dobrze założyć zwykłych. Przy RF liczy się dokładność, precyzja i cierpliwość, żadne inne specjalne umiejętności. To ja Ci opiszę jak to wygląda. 1. Na RF po prostu sam dojedziesz do serwisu BMW. Ile miejsc w PL czy EU jest dalej niż "przysłowiowe" 80km od serwisu? A zrobisz więcej niż 80km, sprawdzone. W wawie masz 4, na śląsku chyba 6, w Krakowie też kilka, itp itd. Do tego dolicz nieoficjalne. W większości z nich mają opony na stanie. 2. Na RF po prostu dojedziesz do domu i załatwisz temat na spokojnie. 3. Niezależnie od typu opony, prawie każdy warsztat normalną dziurę załatwi Ci po prostu sznurkiem (testowałem w Porsche na 21" kołach!) 4. W typowej sytuacji, kiedy masz dziurę w normalnej oponie, JEDYNE co możesz zrobić to czekać na lawetę. Zestaw naprawczy to działa na dziury średnicy 1mm? Mi NIGDY nie zadziałał. 5. Ja zwykle dłuższe trasy robiłem w weekend. Większość serwisów jest wtedy zamknięta i obojętnie jakiej opony nie masz, nikt Ci jej nie naprawi. 6. Naprawienie opony jest i tak tylko rozwiązaniem tymczasowym. Nigdy w życiu bym nie chciał pojechać 1000km w trasę, czy 200kmh oponą naprawianą. Generalnie nie ma co kombinować. Moim zdaniem nie ma lepszej opcji od pełnowymiarowego koła zapasowego. Ale takiej opcji nie ma praktycznie nikt dzisiaj. RF jest nie najgorszym rozwiązaniem. Nic dodać, nic ująć :cool2:
  2. Dlaczego z takim uporem pchasz się w rozbitka z USA? W kraju nie ma ciekawego, albo u Niemca pod kocem? Żebyś sobie później sam w brodę nie pluł :wink:
  3. Mieszkałbyś bliżej, bym Ci coś pożyczył :lol: U mnie muszę pamiętać o ładowaniu akumulatora, bo autem jeżdżę tylko jak brzydka pogoda :P No nie mów, że wolisz "kisnąć" na motocyklu przy >30 stopniach :shock: U mnie też był etap motocykli, na szczęście tylko przez 3 lata, pewnie kiedyś sobie jeszcze kupię, ale na razie dość :mrgreen:
  4. Kryman

    AdBlue

    Rzuć okiem pod spód samochodu i zobacz czy wężyk jest na swoim miejscu. Tutaj masz fajnie wyjaśnione:
  5. Obawiam się, że beemka w 3 cylindrach nie ma startu choćby do VW GTI ;) Ale za to w BMW nakleją Ci tęczowy znaczek :D Absolutnie bym tego do GTI nie porównywał, bardziej do 1,4 TSI :wink: Nawet nic o tym znaczku nie mów, już przezroczysty mi się nie podobał, a z tęczowym to już pojechali po całości. Trzeba nakupić obecnych na zapas :D @Randall 12 litrów?! Przecież to jest tragedia :shock: Czyli wychodzi na to, że ten silnik jest zbyt wyżyłowany nawet jak na F20, po prostu "nie ma czym", choćby kierowca bardzo się starał, a pomyśleć, że ten silnik montowali też w F30 ...
  6. Lepsza Beemka w trzech cylindrach niż Wieśwagen w czterech :mrgreen:
  7. Nie masz nałożonej Niewidzialnej Wycieraczki? Nawet dla tych, którzy jej nie lubią na przedniej, to na bocznych się spisuje bardzo dobrze ;) Na boczne i tylną nakładam Carlack Glass Finish Sealant & Aqua Repellent, bo dość trwały i się banalnie nakłada i dociera. Od siebie mogę polecić SSW od ADBL, na szybach trzyma fenomenalnie.
  8. W F10 LCI prawe było już zwykłe :duh:
  9. Elegancko wyszło :cool2: Dużo z tym zabawy? No i przede wszystkim z dopasowaniem przebiegu?
  10. VIN WBA5A5C56GG353428 Prod. Date 2016-05-09 Service History !! CHECK HISTORY !! Type 528i Series F10 (5 Series) Body Type Saloon Steering Left Hand Drive Engine N20 Displacement 2 Power 180kw / 245hp Drive HECK Transmission Automatic Colour 668 Upholstery K8SW Comfort and interior equipment S488 Lumbar support, driver and passenger S430 Interior/outside mirror with auto dip S4UR Ambient interior light S423 Floor mats velours S465 Through-loading system S4U2 Driving experience switch incl. ECO PRO S4NE Blow-by heater S494 Seat heating driver/passenger S403 Glass roof, electrical S431 Interior mirror with automatic-dip S459 Seat adjustment, electric, with memory S4BN Fine-wood trim ash grain Multimedia S6AE Teleservices S609 Navigation system Professional S6AM Real-Time Traffic Information S6AC Intelligent emergency call S693 Preparation BMW satellite radio S697 Area-Code 1 for DVD S6AP Remote Services S645 BMW US Radio S676 HiFi speaker system S6AK Connected Drive Services S6NP Telephony USA - Bavsound speaker upgrade available Driver assistance and lightning S534 Automatic air conditioning S5DS Emergency release, luggage compartment S575 Additional 12V sockets S5A1 LED Fog lights S524 Adaptive Headlights S508 Park Distance Control (PDC) Wheels and drive S258 Tyres with runflat properties S2K1 BMW LA wheel, V spoke 236 S255 Sports leather steering wheel S2VB Tyre pressure display S2TB Sport automatic gearbox Environment and safety S853 Language version, English S302 Alarm system S8KL Oil service interval 15,000 km/12 months S823 Hot-climate version S8SM Car ident. number visible from outside S3AG Reversing camera S8TN Daytime driv.lights adjus.via light menu S850 Dummy-SALAPA S876 Radio frequency 315 MHz S319 Integrated universal remote control S845 Acoustic fasten seat belt reminder S8S4 Decoding, variable light distribution Other equipment S925 Dummy-SALAPA S1CD Brake Energy Regeneration S1CB CO2 equipment S9AA Outer skin protection S1CA Selection of COP-relevant vehicles S1CC Auto start/stop function
  11. Czy po przekroczeniu tych 150 ciągle telepie? Co prawda nie w BMW, ale w innym aucie winowajcą była jedna jedyna krzywa felga, po zmianie na komplet zimowy wszystko ustało.
  12. :mrgreen: Niech Ci służy, ale zdecydowanie jeszcze za krótko jeździsz żeby być obiektywnym. Zrób chociaż kilka tysięcy kilometrów i wtedy opisz wrażenia, bo na razie to normalne, że same zachwyty będą nad furmanką :wink:
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.