Skocz do zawartości

Szybkie pytania, szybkie odpowiedzi BMW 3 G20/21


dzbpl

Rekomendowane odpowiedzi

Hej! Zauważyłem dzisiaj stojąc przodem w garażu do ściany, że reflektory skręcają tylko w prawo. Mam światła laserowe. Czy wobec tego jest z nimi jakiś problem? Czy powinny również skręcać w lewo? Jak to u Was wyglada?

 

Nie sprawdzałem na postoju ale podczas jazdy skręcają w lewo jak i w prawo.

 


Zerkniesz pls przy okazji na postoju jak to działa?

Będę wdzięczny!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Myślę że po zwolnieniu tysięcy doradców będą mogli dawać rabat z automatu :D A tak na serio to coraz głośniej się mówi o tym że niedługo polityka rabatowania zmieni się diametralnie - będzie zależna wyłącznie od producenta, to kolejny gwóźdź do salonowej trumny.

 

Dlatego pojeżdżę nowa z 3 lata i pod koc do garażu i wtedy coś innego, będzie za 20 lat wspomnienie chociaż mild hybrid przy full hybrydach zapewne w ciągu 10lat....

Jeszcze marzy mi się emka też pod koc nowa z salonu g20 lci... Może na marzeniach się skończy... :mrgreen:

male-bmw-2.png
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Panowie ten samochód staje się coraz bardziej niebezpieczny. Jak nie akcja serwisowa na drążki kierownicze które mogły się zerwać tak podczas jazdy samochód....przestał hamować!! Pedał hamulca do podłogi a moc z jaka hamował to jakieś 10%. Co się okazało? Wadliwie zamontowane rurki hamulcowe które się przetarły. Nie wiem czy temat był już tu poruszany ale naprawdę zalecam uważać na ten samochód. Ciekawe czy mi teraz gdzieś może Kolo nie odpadnie.


Edit: pragnę dodać ze nie zaświeciła się żadna kontrolka, dopiero po zgaszeniu i ponownym odpaleniu silnika.


Gdzie akcja serwisowa? Kpina.

http://www.bmw.com/com/en/_common/shared/img/id_moduls.png
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Myślę że po zwolnieniu tysięcy doradców będą mogli dawać rabat z automatu :D A tak na serio to coraz głośniej się mówi o tym że niedługo polityka rabatowania zmieni się diametralnie - będzie zależna wyłącznie od producenta, to kolejny gwóźdź do salonowej trumny.

 

Tesla ze swoim modelem biznesowym (sprzedaz bezposrednia) daje w kosc innym koncernom. VW juz wycina role salonow, nie sa posrednikami w sprzedazy ID3. Reszta marek bedzie podazac bo to sa setki milionow $ w skali roku.


A co do rabatow - bardzo dobrze, nie bedzie szalonych rabatow to nie bedzie tez sztucznie zawyzanych cen aut - byl kiedys taki watek "ceny salonowych BMW - lekka kpina z klienta" :norty:

"Sprzedaż najdroższych modeli BMW pikuje do góry" - słonik40

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przejąłem leasing auta na 18" RF i zawieszeniu M sport. Niestety, muszę przyznać że ten zestaw jest dla mnie zbyt twardy. Nie czuję przyjemności z jazdy po mieście a i drogi poza miastem rzadko są w wystarczająco dobrym stanie, żebym nie czuł tłuczenia na kręgosłupie.


Czy mogę śmiało wymieniać na 18" bez-RF i mieszany rozmiar? Czy ktoś z Was robił taką "przesiadkę" i może się wypowiedzieć co do komfortu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Myślę że po zwolnieniu tysięcy doradców będą mogli dawać rabat z automatu :D A tak na serio to coraz głośniej się mówi o tym że niedługo polityka rabatowania zmieni się diametralnie - będzie zależna wyłącznie od producenta, to kolejny gwóźdź do salonowej trumny.

 

Tesla ze swoim modelem biznesowym (sprzedaz bezposrednia) daje w kosc innym koncernom. VW juz wycina role salonow, nie sa posrednikami w sprzedazy ID3. Reszta marek bedzie podazac bo to sa setki milionow $ w skali roku.


A co do rabatow - bardzo dobrze, nie bedzie szalonych rabatow to nie bedzie tez sztucznie zawyzanych cen aut - byl kiedys taki watek "ceny salonowych BMW - lekka kpina z klienta" :norty:

Możesz rozwinąć, o co chodzi ze sprzedażą bezpośrednią ?

***** ***
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Taniej i efektywniej dla producenta jest wyposazyc auto np w 1-2 wersje wyposazenia (i montowac domyslnie wszystko juz w fabryce) i umozliwiac zamawianie bezposrednio online bez salonow (dealerow i ich marz) niz personalizowac kazde jedne auto.


To co wyrabia BMW (i inne niemieckie premium) z opcjami wyposazenia i rabatami to obecnie patologia w najczystszej postaci.

Cenniki maja 30 stron, jedne opcje wykluczaja drugie, sa czesto zupelnie nielogiczne a potem konczy sie to tak jak w przypadku kolegi woltan - brak opcji bo dealer cos spartolil, zamawianie od nowa etc.


Rola dealerow powinna ograniczac sie jedynie do wydania auta (drobne poprawki po fabryce, regulacja etc) i ewentualnej rejestracji auta dla klienta przed wydaniem - a do tego nie trzeba salonu w kazdej wiosce, wystarczy kilka centralnych punktow w kraju.

Finansowanie czy wiele innych rzeczy (zamawianie jazd testowych, objasnianie opcji dodatkowych etc) mozna zalatwiac online tak jak w przypadku bankowosci, kupowania telewizorow przez net etc etc


Generalnie branze motoryzacyjna czekaja wielkie zmiany, jedna firma pokazuje ze sie da, ze mozna taniej i efektywniej i jak ludzie nie protestuja i glosuja portfelem ze sie zgadzaja na takie cos - to inne firmy musza sie dostosowac bo inaczej ich produkt bedzie drozszy przy porownywalnej technologii/parametrach ergo bedzie spadac sprzedaz.

"Sprzedaż najdroższych modeli BMW pikuje do góry" - słonik40

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przejąłem leasing auta na 18" RF i zawieszeniu M sport. Niestety, muszę przyznać że ten zestaw jest dla mnie zbyt twardy. Nie czuję przyjemności z jazdy po mieście a i drogi poza miastem rzadko są w wystarczająco dobrym stanie, żebym nie czuł tłuczenia na kręgosłupie.


Czy mogę śmiało wymieniać na 18" bez-RF i mieszany rozmiar? Czy ktoś z Was robił taką "przesiadkę" i może się wypowiedzieć co do komfortu?

 

Ja mam 18 bez rof w mpaku i teraz kazda tak wychodzi z salonu, wiec nie powinno być problemu z wymianą. Nie wiem tylko, czy gra warta świeczki. Niestety mpak jest dość twardy, nawet bez rof.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Taniej i efektywniej dla producenta jest wyposazyc auto np w 1-2 wersje wyposazenia (i montowac domyslnie wszystko juz w fabryce) (...)

 

To już częściowo u niektórych tak działa. Jak zamawiałem Mondeo to nie wziąłem kilku drogich opcji, które potem ktoś z "ruskim" kabelkiem aktywował. Przy połączeniu online - tak jak ma to miejsce w BMW - to można nawet zrobić abonament na opcje. Po zakupie miałbyś demo opcji, których nie kupiłeś i po 30 dniach albo dopłacasz albo Ci się dezaktywują :mrgreen:. Ryzyko jest jednak takie jak z WinRaram - każdy ma ale nikt nie płacił ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przejąłem leasing auta na 18" RF i zawieszeniu M sport. Niestety, muszę przyznać że ten zestaw jest dla mnie zbyt twardy. Nie czuję przyjemności z jazdy po mieście a i drogi poza miastem rzadko są w wystarczająco dobrym stanie, żebym nie czuł tłuczenia na kręgosłupie.


Czy mogę śmiało wymieniać na 18" bez-RF i mieszany rozmiar? Czy ktoś z Was robił taką "przesiadkę" i może się wypowiedzieć co do komfortu?

 

Mam 18 bez rof w mpaku i teraz kazda tak wychodzi z salonu, wiec nie powinno być problemu z wymianą. Nie wiem tylko, czy gra warta świeczki. Niestety mpak jest dość twardy, nawet bez rof.

 

Mam lato mieszane bez ROF, a zimę ROF - różnica jest mało wyczuwalna w normalnym użytkowaniu, z tym że M-pakietowe zawieszenie jest dla Mnie optymalne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przejąłem leasing auta na 18" RF i zawieszeniu M sport. Niestety, muszę przyznać że ten zestaw jest dla mnie zbyt twardy. Nie czuję przyjemności z jazdy po mieście a i drogi poza miastem rzadko są w wystarczająco dobrym stanie, żebym nie czuł tłuczenia na kręgosłupie.


Czy mogę śmiało wymieniać na 18" bez-RF i mieszany rozmiar? Czy ktoś z Was robił taką "przesiadkę" i może się wypowiedzieć co do komfortu?

 

Mam 18 bez rof w mpaku i teraz kazda tak wychodzi z salonu, wiec nie powinno być problemu z wymianą. Nie wiem tylko, czy gra warta świeczki. Niestety mpak jest dość twardy, nawet bez rof.

 

Mam lato mieszane bez ROF, a zimę ROF - różnica jest mało wyczuwalna w normalnym użytkowaniu, z tym że M-pakietowe zawieszenie jest dla Mnie optymalne.

 

Czy to napęd xDrive? Czy koła mają rozmiar 225/45/R18 na obu osiach? Jaki dokładnie model? Czy któryś z Was może mieszka w okolicach Wrocławia? :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ktoś kiedyś w dziale G30 dostał auto z podstawowym audio mimo że zamówił Harmana. Oczywiście ASO odmówiło jakiegokolwiek doposażania bo to niezgodne z technologią producenta, załatwili sprawę finansowo z tego co pamiętam.

 

Serio? :shock: A nie można odstąpić od takiej umowy po prostu? Chyba prawo konsumenta gwarantuje takie coś – zakupiony/zamówiony produkt jest niezgodny ze specyfikacją.

 

To nie jest relacja typowa sprzedający-konsument, nawet jeśli brać pod uwagę zmiany w przepisach od 1 stycznia 2021, kiedy przedsiębiorca zyskuje pewne uprawnienia konsumenta. Tu relacja jest bardziej skomplikowana, gdyż jest leasing. Co innego jakbyś kupował na kredyt po 1 stycznia 2021. Nie zmienia to faktu, że umowa nie została zrealizowana zgodnie ze specyfikacją.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przejąłem leasing auta na 18" RF i zawieszeniu M sport. Niestety, muszę przyznać że ten zestaw jest dla mnie zbyt twardy. Nie czuję przyjemności z jazdy po mieście a i drogi poza miastem rzadko są w wystarczająco dobrym stanie, żebym nie czuł tłuczenia na kręgosłupie.


Czy mogę śmiało wymieniać na 18" bez-RF i mieszany rozmiar? Czy ktoś z Was robił taką "przesiadkę" i może się wypowiedzieć co do komfortu?

 

Ja mam oryginalnie 18" bez RF i komfort na pewno jest wyższy. Na zimę mam 18" z RF i różnica jest. Chyba bym też wolał zimówki bez RF choć jak będzie ciepło to pewnie ta sztywność się przyda. Tak na marginesie ciekawy czy systemy wspomagające są jakoś inaczej konfigurowane skoro sama fabryka miesza ogumienie RF i bez RF.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziś z samego rana zadzwonił dyrektor salonu i bardzo przepraszał za zaistniałą sytuację, ewidentnie wina jest jest po ich stronie.

Dyfra nie można doinstalować, Pan delikatnie zapytał czy widzę szanse na załatwienie sprawy rabatem, ja wytłumaczyłem że to dla mnie ważna sprawa i chciałbym nowe auto zgodne ze specyfikacją. Pan jeszcze kilka razy przepraszał i oczywiście nie ma problemu auto wymienią.

Poprosił mnie jeszcze o to abym auto jak najszybciej zwrócił, umowa z leasingiem zostanie rozwiązana i na czas oczekiwana na nowe auto dostanę samochód zastępczy. Wszystko oczywiście ustali z leasingiem, dziś powinienem też dostać info kiedy auto będzie wyprodukowane.

Nastawiałem się na chore jazdy i przepychanki a tu takie miłe zaskoczenie, zobaczymy jeszcze jak to wszystko finalnie będzie wyglądać.

 

Uff. Ale lipa odwalona. Ciekawe, jak wygląda proces zamawiania. Bo logika podpowiada, że skoro zamówienie podpisane się zgadza, to tak trafia do systemu i w zasadzie błąd wychodzi po stronie fabryki. Z drugiej strony to już róźne w firmie procesy i podprocesy (ręczne) widziałem... Dobrze, że się zachowali jak należy i mam nadzieję, tak zostanie.


Ja swój na serwis też teraz wstawiłem z prowadzeniem (choć zastępczy przy wietrze - sportline na zimówkach 17") też stabilnością nie grzeszy. Mają jeszcze mi jakieś trzaski plastiku ogarnąć i oprogramowanie z tą ingerencją w kierowanie. Nawet w zastępczym, choć słabiej wyposażony, to ta ingerencja nie aktywuje się samoczynnie po każdym uruchominiu, a nawet jest w ogóle wyłączona nawet wibracja.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przejąłem leasing auta na 18" RF i zawieszeniu M sport. Niestety, muszę przyznać że ten zestaw jest dla mnie zbyt twardy. Nie czuję przyjemności z jazdy po mieście a i drogi poza miastem rzadko są w wystarczająco dobrym stanie, żebym nie czuł tłuczenia na kręgosłupie.


Czy mogę śmiało wymieniać na 18" bez-RF i mieszany rozmiar? Czy ktoś z Was robił taką "przesiadkę" i może się wypowiedzieć co do komfortu?

 

Ja mam oryginalnie 18" bez RF i komfort na pewno jest wyższy. Na zimę mam 18" z RF i różnica jest. Chyba bym też wolał zimówki bez RF choć jak będzie ciepło to pewnie ta sztywność się przyda. Tak na marginesie ciekawy czy systemy wspomagające są jakoś inaczej konfigurowane skoro sama fabryka miesza ogumienie RF i bez RF.

 

Różnie ludzie piszą nt. konfiguracji napędu (że niby kiedy wychodzi na RF to zawiszenie jest bardziej miękko skonfigurowane i na odwrót), tego czy ASO będzie się czepiać w przypadku opon non-RF etc. Wydaje się jednak, że nie powinno być różnicy.


@Crysis, powiedz jeszcze jakiego rozmiaru masz koła/opony non-RF? Mieszane? 225/45R18 na obu osiach?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyżby nowa usterka w g20? Wczoraj byłem w ASO na wymianie oleju, wszystko ładnie pięknie ale wieczorem gdy juz sie ściemniło zauważyłem brak podświetlenia ambientowego na lewych drzwiach kierowcy i pasażera z tyłu po lewej stronie, dodatkowo brak też podswietlenia dywaników/stóp. Dodam że modół lusterek mialem juz wymieniany z lewej i prawej.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyżby nowa usterka w g20? Wczoraj byłem w ASO na wymianie oleju, wszystko ładnie pięknie ale wieczorem gdy juz sie ściemniło zauważyłem brak podświetlenia ambientowego na lewych drzwiach kierowcy i pasażera z tyłu po lewej stronie, dodatkowo brak też podswietlenia dywaników/stóp. Dodam że modół lusterek mialem juz wymieniany z lewej i prawej.

Ktoś z ASO potrzebował sprawnego modułu i sobie pożyczył ;) Ok żartuję, ale u mnie lusterko kierowcy padło ponownie po wymianie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyżby nowa usterka w g20? Wczoraj byłem w ASO na wymianie oleju, wszystko ładnie pięknie ale wieczorem gdy juz sie ściemniło zauważyłem brak podświetlenia ambientowego na lewych drzwiach kierowcy i pasażera z tyłu po lewej stronie, dodatkowo brak też podswietlenia dywaników/stóp. Dodam że modół lusterek mialem juz wymieniany z lewej i prawej.

Ktoś z ASO potrzebował sprawnego modułu i sobie pożyczył ;) Ok żartuję, ale u mnie lusterko kierowcy padło ponownie po wymianie.

 

Lusterka działają, szyby też.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie zimówki mam ten sam rozmiar akurat na obu osiach.

 

Dzięki, będę rozważał zakup Pilot Sport 4 225/45/R18 w takim razie :cool2:

 

A to nie lepiej mieszany komplet do mpak ogarnąć. Na allegro masz oryginalne 18 w dobrych cenach. Możesz pomyśleć też o Brock 32 i wtedy piloty:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie zimówki mam ten sam rozmiar akurat na obu osiach.

 

Dzięki, będę rozważał zakup Pilot Sport 4 225/45/R18 w takim razie :cool2:

 

A to nie lepiej mieszany komplet do mpak ogarnąć. Na allegro masz oryginalne 18 w dobrych cenach. Możesz pomyśleć też o Brock 32 i wtedy piloty:)

 

Co do felg to chciałem wziąć JR38 Black lub Hyper Gray.


Zastanowię się czy wziąć mieszane, teraz faktycznie takie mam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


Mam lato mieszane bez ROF, a zimę ROF - różnica jest mało wyczuwalna w normalnym użytkowaniu, z tym że M-pakietowe zawieszenie jest dla Mnie optymalne.

 

Czy to napęd xDrive? Czy koła mają rozmiar 225/45/R18 na obu osiach? Jaki dokładnie model? Czy któryś z Was może mieszka w okolicach Wrocławia? :)

 

Ośka, felgi 796, gumy Pirelli Winter Sottozero 3, mieszane 225 przód, 245 tył. Jak będę we Wro mogę dać znać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.