Skocz do zawartości

Szybkie pytania, szybkie odpowiedzi BMW 3 G20/21


dzbpl

Rekomendowane odpowiedzi

Ktoś kiedyś w dziale G30 dostał auto z podstawowym audio mimo że zamówił Harmana. Oczywiście ASO odmówiło jakiegokolwiek doposażania bo to niezgodne z technologią producenta, załatwili sprawę finansowo z tego co pamiętam.

 

Serio? :shock: A nie można odstąpić od takiej umowy po prostu? Chyba prawo konsumenta gwarantuje takie coś – zakupiony/zamówiony produkt jest niezgodny ze specyfikacją.

 

Jest tak jak Yarwa napisał. DziS rozmawiałem z moim opiekunem leasingowym i są trzy opcje:

1. załatwić sprawę finansowo

2. doinstalować brakujące wyposażenie

3. wymienić auto na zgodne ze specyfikacją

Dodatkowo ja muszę zaakceptować/nie zaakceptować jedną z opcji, więc mam ostateczne zdanie.

To dealer dostarczył auto niezgodne ze specyfikacją. W tym przypadku dobrze że kupującym jest leasing bo dealer z takim pko to raczej nie pofika.

Mimo wszystko i tak jest lipa :mad2: jestem wk@#$%^ny na maxa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Członkowie klubu

Pytanie zasadnicze, czy na pewno w zamówieniu, które podpisywałeś, był dyfer?

Jeżeli tak, to salon nie ma wyboru.

Ja bym optował za wyprodukowaniem nowego, bo ze składakiem będziesz miał potem gorzej przy odsprzedaży.

Jakie ASO? Jeśli można wiedzieć?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chyba trzeba wybrać opcję nowe auto,jest to dla mnie spory wydatek długo się do tego przygotowywałem więc chciałbym mieć wszystko na 101% .

Tak oczywiście na ofercie mam wyszczególniony "dyfer m" mam skan z moim podpisem wysłany do handlowca, taka samą ofertę oczywiście dostał leasing.

Kobieta z leasingu mówiła że dealer nie ma wyboru jak się nie zgodzę na doinstalowanie lub rabat to będą musieli dostarczyć auto zgodnie ze specyfikacją z zamówienia.

Edytowane przez woltan
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak dla mnie to wszystko brzmi rozsądnie. Jak rozumiem nie musisz dopłacać tylko poczekać. Ktoś się pomylił. Dobrze, że nie robią problemów. Przecież magicznie Ci przez noc tego auta nie wymienią w garażu na nowe.

Salon jeszcze nic nie powiedział co z tym fantem ma zamiar zrobić jedynie co to stwierdził że faktycznie tej opcji nie ma.

jak masz 4x4 to w codziennym użytkowaniu nie odczujesz tego no chyba że w zakrętach "lecisz na pełnym bucie :norty: "

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przerabiałem podobny problem - zamawiałem Mini , wyprodukowali ,odebrałem.

Po dwóch dniach okazało się, że auto nie ma modułu navi - był w zamówieniu.

Nie zgodziłem się na doposażenie , po 3 miesiącach odebrałem nowe auto, zgodne z zamówieniem.

Do czasu dostawy nowego auta, użytkowałem to niezgodne z zamówieniem.

http://images.spritmonitor.de/1244128.png - ekologia pełną gębą :lol:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Handlowiec skontaktował się ze mną i oznajmił że to moja wina bo nie sprawdziłem specyfikacji auta przy odbiorze :mrgreen:

Wytłumaczyłem że chyba mu się w dupie poprzewracało. Po 30 minutach zadzwonił ponownie i powiedział że jutro dostanę info co mogą zaproponować, zapewnił mnie że jeśli będzie możliwość zamontowania dyfra to taka opcja będzie widoczna później w nr vin. Padło też stwierdzenie że jak będę chciał auto oddać to żebym nie robił dużych przebiegów, a najlepiej żebym nie jeździł.

Jutro mam dostać informację od dyrekcji co mogą zaproponować.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gosc nie zdaje sobie sprawy ze to on bedzie mial najwieksze nie przyjemnosci poniewaz nie zweryfikowal specyfikacji z zamowieniem przed wydaniem towaru klientowi. Jesli pracownik salonu zweryfikowalby to przed rejestracja auta to byloby najtansze dla salonu. Auto zostaloby jako nowe do sprzedania nie zarejestrowane, tobie zamowiliby nowe i zaprponowali ci rabat za dodatkowy czas oczekiwania. Teraz nie dosc ze czas sie wydluzA calego zamieszania, to bedzie ich wiecej kosztowac, bo twoje zarejestrowane auto sprzedadza jeszcze taniej. U mnie mialbym pretensje do pracownika.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Handlowiec skontaktował się ze mną i oznajmił że to moja wina bo nie sprawdziłem specyfikacji auta przy odbiorze

 

Dobre :D


"Nie mamy pańskiego płaszcza i co Pan nam zrobi"


Weź tam jutro dzwoń i przepraszaj grzecznie. Jak Ty się zachowujesz :lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

powodzenia @woltan ! przykra sprawa , trzymam kciuki za rozwiązanie które Ci satysfakcjonuje

wg. ASO BMW odpowiedź na pytanie : czy brzmienie silnika/wydechu w 318i jest wzmacniane przez głośniki ?

brzmi : nie jest

Edytowane przez Krakus3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderatorzy
Handlowiec skontaktował się ze mną i oznajmił że to moja wina bo nie sprawdziłem specyfikacji auta przy odbiorze

 

Dobre :D


"Nie mamy pańskiego płaszcza i co Pan nam zrobi"


Weź tam jutro dzwoń i przepraszaj grzecznie. Jak Ty się zachowujesz :lol:

 

:lol:


Cham się uprze i mu daj :lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Członkowie klubu
Przerabiałem podobny problem - zamawiałem Mini , wyprodukowali ,odebrałem.

Po dwóch dniach okazało się, że auto nie ma modułu navi - był w zamówieniu.

Nie zgodziłem się na doposażenie , po 3 miesiącach odebrałem nowe auto, zgodne z zamówieniem.

Do czasu dostawy nowego auta, użytkowałem to niezgodne z zamówieniem.

W Porsche robią tak samo. Także chyba musisz zostać przy tej opcji: jeździsz odebranym dopóki nie dostarczą Ci nowego zgodnego z zamówieniem.

Weź napisz, które to salon.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziś z samego rana zadzwonił dyrektor salonu i bardzo przepraszał za zaistniałą sytuację, ewidentnie wina jest jest po ich stronie.

Dyfra nie można doinstalować, Pan delikatnie zapytał czy widzę szanse na załatwienie sprawy rabatem, ja wytłumaczyłem że to dla mnie ważna sprawa i chciałbym nowe auto zgodne ze specyfikacją. Pan jeszcze kilka razy przepraszał i oczywiście nie ma problemu auto wymienią.

Poprosił mnie jeszcze o to abym auto jak najszybciej zwrócił, umowa z leasingiem zostanie rozwiązana i na czas oczekiwana na nowe auto dostanę samochód zastępczy. Wszystko oczywiście ustali z leasingiem, dziś powinienem też dostać info kiedy auto będzie wyprodukowane.

Nastawiałem się na chore jazdy i przepychanki a tu takie miłe zaskoczenie, zobaczymy jeszcze jak to wszystko finalnie będzie wyglądać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderatorzy
To tylko potwierdza że salony mają coraz mniejszą rację bytu. Kliknąć w konfiguratorze www, wysłać zamówienie bezpośrednio do producenta, margines błędu zerowy.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To tylko potwierdza że salony mają coraz mniejszą rację bytu. Kliknąć w konfiguratorze www, wysłać zamówienie bezpośrednio do producenta, margines błędu zerowy.

 

O ile to faktycznie błąd salonu... bo jeśli w zamówieniu wszystko się zgadzało, to raczej w takiej formie to trafia do fabryki.

Wobec czego może to fabryka popełniła błąd?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To tylko potwierdza że salony mają coraz mniejszą rację bytu. Kliknąć w konfiguratorze www, wysłać zamówienie bezpośrednio do producenta, margines błędu zerowy.

 

Ciekawe czy trzeba będzie kasować ciasteczka żeby wylosować większy rabat, tak jak to bywa z biletami lotniczymi :mrgreen:.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderatorzy
Myślę że po zwolnieniu tysięcy doradców będą mogli dawać rabat z automatu :D A tak na serio to coraz głośniej się mówi o tym że niedługo polityka rabatowania zmieni się diametralnie - będzie zależna wyłącznie od producenta, to kolejny gwóźdź do salonowej trumny.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciekawe jak będzie z flotami - ja mam teraz rabaty z góry ustalone na poszczególne modele na okres 12 m-cy.

Pytanie jak to się zmieni , jeżeli się zmieni ?

http://images.spritmonitor.de/1244128.png - ekologia pełną gębą :lol:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej! Zauważyłem dzisiaj stojąc przodem w garażu do ściany, że reflektory skręcają tylko w prawo. Mam światła laserowe. Czy wobec tego jest z nimi jakiś problem? Czy powinny również skręcać w lewo? Jak to u Was wyglada?

 

Nie sprawdzałem na postoju ale podczas jazdy skręcają w lewo jak i w prawo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.