Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
19 minut temu, maxox napisał(a):

Tak, ja całkowicie na serio z tym 318i. Już pisałem, tam wszystko jest inne niż w moim m340d. Od wyciszenia po działanie szyb i przełączników. Zrozumiałem też dlaczego wszyscy pisali że musi być adaptacja w sedanie m pakiet. Zawias taczka. U mnie w Touringu po drugim lifcie zawias jest totalnie i kompletnie inny i jest wprost perfekcyjny, nie wiem jak jest w sedanie po drugim lifcie, może też jest już w porządku, bo były zmiany w zawieszeniu właśnie z powodu narzekań ludzi

Tak jeszcze zapytam, czy ta jakość zaczyna się od 40i/40d, a beznadzieja kończy na 18i/18d ? 

Audi A4 2.0Tq /CompSport stage 1/

BMW F20 /CompSport stage 1/ - było

BMW G21 318d - jest

Opublikowano (edytowane)
14 minut temu, MedicuS napisał(a):

Tak jeszcze zapytam, czy ta jakość zaczyna się od 40i/40d, a beznadzieja kończy na 18i/18d ? 

Uważaj z tym stawianiem 40i obok 40d bo kolega kilka stron zapisal że 40i przy dieslu nie jedzie 😛

Edytowane przez GrzegorzKo
  • Haha 3
Opublikowano
Godzinę temu, maxox napisał(a):

Tak, ja całkowicie na serio z tym 318i. Już pisałem, tam wszystko jest inne niż w moim m340d. Od wyciszenia po działanie szyb i przełączników. Zrozumiałem też dlaczego wszyscy pisali że musi być adaptacja w sedanie m pakiet. Zawias taczka. U mnie w Touringu po drugim lifcie zawias jest totalnie i kompletnie inny i jest wprost perfekcyjny, nie wiem jak jest w sedanie po drugim lifcie, może też jest już w porządku, bo były zmiany w zawieszeniu właśnie z powodu narzekań ludzi

No tak, różnice między benzyną a dieslem zawsze będą odczuwalne, zwłaszcza jeśli chodzi o charakterystykę jazdy. A w 318i poprawili też start – nie ślizga się i nie przekracza dopuszczalnej prędkości, więc w codziennej jeździe może być bardziej przewidywalne.

Opublikowano

Hmm to ja jakies wyjątkowe 330ix musiałem dostać, że przyjechało 4x225. Ale z tym lepszym wyglądem 255 to wy serio? Bo ja nie wiem jak trzeba na auto patrzeć, tezn z jakiego kąta i jak dokladnie aby na to zwracać uwagę na codzien.

Swoją drogą ja mam niepopularne zdanie na temat rozmiaru kół i i za duże koło przy małym profilu wygląda dla mnie kuriozalnie. Tzn 3ka na 20 wygląda tak samo źle jak na 17 tylko w drugą stronę. Ba, powiem nawet, że Touringu na 18 lepiej wygląda niż na 19. Ta duża buda z tyłu mi po prostu nie pasuje to małego profilu.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
5 minut temu, i043W napisał(a):

Hmm to ja jakies wyjątkowe 330ix musiałem dostać, że przyjechało 4x225. Ale z tym lepszym wyglądem 255 to wy serio? Bo ja nie wiem jak trzeba na auto patrzeć, tezn z jakiego kąta i jak dokladnie aby na to zwracać uwagę na codzien.

Swoją drogą ja mam niepopularne zdanie na temat rozmiaru kół i i za duże koło przy małym profilu wygląda dla mnie kuriozalnie. Tzn 3ka na 20 wygląda tak samo źle jak na 17 tylko w drugą stronę. Ba, powiem nawet, że Touringu na 18 lepiej wygląda niż na 19. Ta duża buda z tyłu mi po prostu nie pasuje to małego profilu.

To już oczywiście kwestia gustu, mnie się mój beznadziejny touring na 19" bardziej podoba niż na 18" w zimie.

Żeby widzieć różnicę 225 vs 255 trzeba patrzeć z tyłu 😉

IMG_20211007_171541.jpg

  • Lubię to 1

Audi A4 2.0Tq /CompSport stage 1/

BMW F20 /CompSport stage 1/ - było

BMW G21 318d - jest

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
48 minut temu, GrzegorzKo napisał(a):

Uważaj z tym stawianiem 40i obok 40d bo kolega kilka stron zapisal że 40i przy dieslu nie jedzie 😛

Chodziło mi tylko i wyłącznie o tą legendarną jakość 🙂

Do dyskusji co lepsze, diesel,  czy benzyna jeszcze dojdziemy  😉

Audi A4 2.0Tq /CompSport stage 1/

BMW F20 /CompSport stage 1/ - było

BMW G21 318d - jest

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
33 minuty temu, AMaly napisał(a):

No tak, różnice między benzyną a dieslem zawsze będą odczuwalne, zwłaszcza jeśli chodzi o charakterystykę jazdy. A w 318i poprawili też start – nie ślizga się i nie przekracza dopuszczalnej prędkości, więc w codziennej jeździe może być bardziej przewidywalne.

Ja mam pre lci więc żeby zapanować na autem ruszam na Eco i dopiero od 60 zmieniam na comfort.  W zimie i w deszczu nigdy.

  • Haha 5

Audi A4 2.0Tq /CompSport stage 1/

BMW F20 /CompSport stage 1/ - było

BMW G21 318d - jest

Opublikowano
2 godziny temu, AMaly napisał(a):

Dokładnie tak potwierdzam set fabryczny dla R18

przód 7,5j opona 225,

tył 8,5j opona 255.

 

No dobra, a jaki to styling felgi konkretnie? Pytam, bo nie widzialem który model felgi jest dostępny jednocześnie w 7.5J oraz 8.5J.

Opublikowano (edytowane)

Dawajcie już ten klasyk benzyna vs diesel, wszyscy zacierają rączki. Przeżyjmy to jeszcze raz. Niech wraca jak Kevin w boże narodzenie albo Znachor w wielkanoc. 

Choose your fighter - ja wybieram maxoxa! Dawaj Maxox ogień z tym dieselkiem! 

Edytowane przez JacekLZ
  • Haha 5
Opublikowano (edytowane)
33 minuty temu, Arrchi napisał(a):

No dobra, a jaki to styling felgi konkretnie? Pytam, bo nie widzialem który model felgi jest dostępny jednocześnie w 7.5J oraz 8.5J.

Np:

Dbl.sp.790m
 

 

IMG_2437.jpeg

Edytowane przez AMaly
Opublikowano (edytowane)
14 minut temu, JacekLZ napisał(a):

Dawajcie już ten klasyk benzyna vs diesel, wszyscy zacierają rączki. Przeżyjmy to jeszcze raz. Niech wraca jak Kevin w boże narodzenie albo Znachor w wielkanoc. 

Choose your fighter - ja wybieram maxoxa! Dawaj Maxox ogień z tym dieselkiem! 

Też mój faworyt. Już na temat G20 vs G60 się też wypowiadał :

IMG_2435.jpeg

Edytowane przez AMaly
  • Haha 1
Opublikowano

Dziś ponownie siedziałem w nowej 5. No tunel środkowy nie przekonuje. Jakiś taki... za masywny, za plastikowy... Niby to było m5, ale środek jakiś taki biedny... Jak by to była kia, to ok, ale bmw...

Może trochę się nabijam, ale faktycznie, nie porywa. Choć w zestawieniu z 318 bizness edition rzuca na kolana i kopie z pólobrotu ja Chuk N...

Natomiast przy tłustych konfigach starszych konstrukcji wypada trochę. bladawo. Takie 4+, lub 5 z duuużym minusem......

Opublikowano
8 minut temu, GDX4 napisał(a):

 

Natomiast przy tłustych konfigach starszych konstrukcji wypada trochę. bladawo. Takie 4+, lub 5 z duuużym minusem......

G60 w środku wygląda tandetnie w porównaniu do poprzednich generacji, chociaż wielu próbuje zaklinać rzeczywistość.

Minimalizm w stylu Tesli,mi to jakoś nie pasuje.

Niestety to przypadłość wielu nowych modeli aut, które kiedyś uważano za premium z uwagi na dobre materiały i możliwość dowolnej konfiguracji- np. nowych modeli Audi, które chyba wyglądają jeszcze gorzej niż G60.

  • Lubię to 2
Opublikowano (edytowane)
12 godzin temu, przemekk23 napisał(a):

G60 w środku wygląda tandetnie w porównaniu do poprzednich generacji, chociaż wielu próbuje zaklinać rzeczywistość.

Minimalizm w stylu Tesli,mi to jakoś nie pasuje.

Niestety to przypadłość wielu nowych modeli aut, które kiedyś uważano za premium z uwagi na dobre materiały i możliwość dowolnej konfiguracji- np. nowych modeli Audi, które chyba wyglądają jeszcze gorzej niż G60.

Prawda jest taka, że gdyby zamiast piano było jakiś inny lepszy materiał do wyboru. Nadal w ofercie byłaby benzyna 2.0 z xDrive oraz 3.0. Dodatkowo nie wykastrowali jej z opcji jakimi wyróżniała się dawniej względem np. 3 to np. mój odbiór byłby znacznie lepszy. Choć mimo tego nadal bym tego samochodu nie wybrał, jest dla mnie zbyt długi. Jakbym miał coś innego kupić droższego niż 340i to na dzień dzisiejszy byłoby to chyba tylko M3, bo większy samochód nie ma sensu przy moich potrzebach 🙂 Choć na razie 340i w touringu jest dla mnie samochodem idealnym i nie przewiduje, żeby w najbliższym czasie coś mnie zachęciło do zmiany samochodu szybciej niż planuje. 

Edytowane przez GrzegorzKo
  • Lubię to 2
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
20 godzin temu, GrzegorzKo napisał(a):

Prawda jest taka, że gdyby zamiast piano było jakiś inny lepszy materiał do wyboru. Nadal w ofercie byłaby benzyna 2.0 z xDrive oraz 3.0. Dodatkowo nie wykastrowali jej z opcji jakimi wyróżniała się dawniej względem np. 3 to np. mój odbiór byłby znacznie lepszy. Choć mimo tego nadal bym tego samochodu nie wybrał, jest dla mnie zbyt długi. Jakbym miał coś innego kupić droższego niż 340i to na dzień dzisiejszy byłoby to chyba tylko M3, bo większy samochód nie ma sensu przy moich potrzebach 🙂 Choć na razie 340i w touringu jest dla mnie samochodem idealnym i nie przewiduje, żeby w najbliższym czasie coś mnie zachęciło do zmiany samochodu szybciej niż planuje. 

mam takie samo podejście do wielkości aut , seria 3 dla mojej rodzinki jest oki , ewentualnie może niedługo zmienimy x1 na x3 , nie wiem jak ktoś x5 czy x7 parkuje w mieście czy jeździ po parkingach , żonie nawet "babsztyl" wjechał w małe x1 na parkingu i spierdo...... a co dopiero postawić x7 i nie chodzi o kasę na zakup 🙂 .... nowe x3 ma praktycznie tyle miejsca co x5 w środku , kufer minimalnie mniejszy tylko , a jednak jest zgrabniejsze i dzięki Bogu mniejsze 😉 

male-bmw-2.png
Opublikowano

… i zdecydowanie brzydsze 🔥 nie mówiąc o chamskich plastikach w środku np tych na klamce do otwierania drzwi 😉

  • Lubię to 1

IMG_6104.PNG.8fd0433272655eff0993e663d10ad490.PNG 

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
1 godzinę temu, adiki napisał(a):

… i zdecydowanie brzydsze 🔥 nie mówiąc o chamskich plastikach w środku np tych na klamce do otwierania drzwi 😉

Niestety tak,  obecne x3 wydawało mi się takie nie za bardzo z tyłu, ale jak zobaczyłem wnętrze to stwierdziłem,  że tak prawdopodobnie będzie się prezentowała nową 3er i to już będzie gwoźdź do trumny. 

 

  • Lubię to 1

Audi A4 2.0Tq /CompSport stage 1/

BMW F20 /CompSport stage 1/ - było

BMW G21 318d - jest

  • Główni Moderatorzy
Opublikowano
2 godziny temu, adiki napisał(a):

… i zdecydowanie brzydsze 🔥 nie mówiąc o chamskich plastikach w środku np tych na klamce do otwierania drzwi 😉

Byłem w szoku że boczne części kanapy (te przy drzwiach) nie są już tapicerowane tylko z chamskiego plastiku. 

Wykończenie tego samochodu to całkowity regres względem G01. Jeśli kiedyś będę chciał zmienić X3 to tylko na X5.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
1 godzinę temu, Randall napisał(a):

Byłem w szoku że boczne części kanapy (te przy drzwiach) nie są już tapicerowane tylko z chamskiego plastiku. 

Wykończenie tego samochodu to całkowity regres względem G01. Jeśli kiedyś będę chciał zmienić X3 to tylko na X5.

Kolega czeka ma odbiór GLC, zobaczę jak prezentuje się konkurencja. Z zewnątrz akurat mi się podoba. 

Drugi znajomy dostał z firmy Jaecoo, jeszcze nie miałem okazji zobaczyć,  może to jest kierunek? 🫣

Audi A4 2.0Tq /CompSport stage 1/

BMW F20 /CompSport stage 1/ - było

BMW G21 318d - jest

Opublikowano

Ja wczoraj jechałem KGM Actyon. Największa wada to potwornie mulący silnik (ponad 10 s do setki). Ale poza tym nie jest źle, a najbardziej wyposażona wersja katalogowo 208 tys.

To cięcie kosztów to już przesada. Niedługo będą z tyłu plastikowe ławki jak w starych pociągach osobowych PKP.

  • Główni Moderatorzy
Opublikowano
30 minut temu, MedicuS napisał(a):

Jaecoo

 

27 minut temu, maciej_cie napisał(a):

KGM Actyon

Jakbym miał zmieniać na aliexpress to wolę jeździć g01 aż koła odpadną 😄

  • Haha 1
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
5 minut temu, Randall napisał(a):

 

Jakbym miał zmieniać na aliexpress to wolę jeździć g01 aż koła odpadną 😄

W tym momencie tak,  ale z Kia,  Hyundaia też się wszyscy śmiali jakiś czas temu.  

Serio to póki co żadnych Chinoli,  żadnych elektryków 🙂

 

  • Lubię to 1

Audi A4 2.0Tq /CompSport stage 1/

BMW F20 /CompSport stage 1/ - było

BMW G21 318d - jest

  • Główni Moderatorzy
Opublikowano

Mi nawet nie chodzi o ich jakość, może są super. Po prostu, dopóki jest wybór to zawsze wybiorę producenta z Europy.

  • Lubię to 4
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
W dniu 27.03.2025 o 14:23, Randall napisał(a):

Mi nawet nie chodzi o ich jakość, może są super. Po prostu, dopóki jest wybór to zawsze wybiorę producenta z Europy.

W takim wydaniu mi ten wehikuł nie pasuje 🫣

Z boku jest ok, tam ciężko coś spieprzyć, ale ta moda w Bmw na te jakieś małe przednie reflektory jednocześnie przy olbrzymich tylnych mnie nie przekonuje.

Strasznie chiński mi się wydaje,  wizualnie. 

20250401_131252.jpg

20250401_131336.jpg

20250401_131343.jpg

Audi A4 2.0Tq /CompSport stage 1/

BMW F20 /CompSport stage 1/ - było

BMW G21 318d - jest

Opublikowano

Jakby się ktoś zastanawiał z kupujących co wybrać w klasie D 😄 Pan podziela moje zdanie w 100%.  Wrzucam jako ciekawostkę, samo podsumowanie. 

 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.