Skocz do zawartości

BMW 4 Concept


Powelt

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 181
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • Członkowie klubu
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Wyjde na dziwaka ale mi sie podoba.

Estoril Blue albo jeszcze ciemniejszy niebieski plus ten olbrzymi, czarny grill beda sie swietnie komponowac.

Auto z przytupem wchodzi w 2020 rok.

Linie ostre, preferowane beda ciemniejsze kolory (bardziej spojne z designem 4er)


Jedyne co zle wyglada to te wneki wokol klamek drzwi, koncertowo to zj%$^@.

No i odrobine szkoda ze wnetrze to ctrl+c/ctrl+v z serii 3, mogli chociaz symbolicznie wyroznic niektore elementy.

.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderatorzy
  • Zasłużeni forumowicze
Mpakiet wyglada tak samo jak m440i poza dodatkami w cerium grey.

To o czym mówisz to zwykły sportline:

Okazało się że to o czym mówiłem to prawdopodobnie pakiet performance. Tyle dobrego. :)

P90390681_highRes_the-all-new-bmw-4-se-scaled.jpg

3A0jS9b.png
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderatorzy

Zostawmy kontrowersyjny grill. przednie lampy wyglądają ok. Nie jest jak w byłej 3 i 4, gdzie były tylko na przodzie, rozciągnęły się jeszcze bardziej na błotnik. Fajne, takie slim trochę jak obecnie Mercedes, widać trend też w tyle, bo światła na dupie jak C klasa nowa albo nowe CLA. Także lampy przód i tył Merc ma to samo praktycznie.

Tylną boczną szybę podnieśli jej dolną krawędź, a to bardziej z klina teraz idzie - bliźniaczo c klasa.

Pewnie za 30 lat wrócą do grilla w stronę poziomą, o raz już mieli pionowy iw rócili :D :D :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Za rok kończe leasing 5er i jako że nie potrzebuję już tak dużego auta bardzo liczyłem na nowe 4er.

Po tym co zobaczyłem pozostaje tylko 5er LCI albo 3er bo 8er to już cenowe nieporozumienie, ewentualnie spróbowanie czegoś innego :?

Dla mnie w nowej 4er nie gra w zasadzie wszystko :cry:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moje 4GC nie bedzie zastąpione nowszym modelem, naprawdę stylistycznie to z$%^ a ta rejestracja na 'mordce' wygląda komicznie :lol: Ale niech im będzie, może Chiny i Bliski Wschód się na to rzucą, choć i to już nie takie pewne..
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na FB jakiś hamerykaniec zastanawiał się, czy da się zrobić na tyle dużą tablice indywidualną, aby zasłonić całego „bobra”... :lol:

BTW, znając nasze realia, zapewne zaraz znajdzie się paru cffaniaczków z małymi tablicami i problem estetyki przodu częściowo usunięty :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5i3uFbn.jpg


To co moim zdaniem najlepsze jest, że w końcu ktoś pokazał jaja i odróżnili 3er od 4er. I powiem szczerze, że to idealnie zrobili, bo wszyscy jojczący z tego tematu po prostu mogą sobie kupić 3er i cieszyć się kolejnym bezbarwnym BMW, ktore za 3-4 lata będzie niczym passat na naszych drogach. Lista zmian z obrazka powyżej bardzo przyjemnie się prezentuje, uwzględniając to, że jak ktoś chce wozić rodzinę w aucie, to nie bierze 4er. Czekam na M4, jestem ciekaw co wymyślą tutaj.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderatorzy
Biorac pod uwage, ze G20 nie jest najlepiej prowadzącym się BMW i jeżdżąc mam wrażenie, że jest jakaś taka "wielka", to patrząc na powyższy schemat przesiadka do M440i za 2 lata wydaje się słuszną opcją w moim przypadku. Nie mogę się doczekać jazdy próbnej do porównania obu aut.
Instagram: @kolczasty
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi auto się podoba. Czarne nerki, dach, lusterka, ciemne szyby z kontrastującym kolorem nadwozia zrobią robotę.

Auto zdecydowanie dla indywidualistów i odważnych.


Niestety szkoda że 3 nie ma opcji zamówienia tradycyjnej 3 litrowej benzyny z napędem tylko na tył... :cry:

Ale z drugiej strony dobrze że 2.0 benzyna B48 jest podatna na tuning więc 310-330KM ze szperą M do zwykłej jazdy w zupełności wystarczy. :cool2:


Czekamy na jazdy próbne!

BMW = Radość z jazdy
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety szkoda że 3 nie ma opcji zamówienia tradycyjnej 3 litrowej benzyny z napędem tylko na tył... :cry:

Przy tej mocy RWD jest już niebezpieczne i niepraktyczne. Myślę, że procent ludzi kupujących takie auto był znikomy i BMW takich klientów wyśle po zakup M2 / M440i. Ja to w sumie do dziś żałuję sprzedaży M135i RWD+manual, bo takiego sleepera to już dziś dostać nie można zdaje się nigdzie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderatorzy

Najbardziej mnie dziwi to, że 4 jest cięższa niż g20 i ma o jakieś ułamki sekund gorsze osiągi. Być może to zasługa mild hybrid :mad2:

Generalnie daleki jestem od hejtowania, myślę że na żywo w ładnej konfiguracji urwie głowę :)

 

Biorac pod uwage, ze G20 nie jest najlepiej prowadzącym się BMW i jeżdżąc mam wrażenie, że jest jakaś taka "wielka", to patrząc na powyższy schemat przesiadka do M440i za 2 lata wydaje się słuszną opcją w moim przypadku. Nie mogę się doczekać jazdy próbnej do porównania obu aut.

 

Teraz zaczynam myśleć że to przez Xdrive. Ja miałem podobne zdanie o swojej F30, trzeba było zmienić sprężyny żeby to poprawić a tu przy g20 RWD jestem wręcz zakochany w lekkości i zwinności tego auta :shock: Szkoda że u nas z niewiadomych powodów nie da się kupić 40i rwd.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.