Skocz do zawartości

E46 jakie amortyzatory i sprężyny


wizzle11

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 822
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

A ja polece Ci wyszukiwarke na naszym forum. Temat jest tak wszechstronnie oklepany, ze nie warto pisac o nim nic wiecej.

Masz tematy o wszystkim, od standardu, po gwinty masci wszelakiej. Na pewno wiedza Ci sie poszerzy jak troche poczytasz i wybierzesz cos dla siebie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam Pytanko e46 2.0i kończą mi się amory wiem ze SACHS ale jaki model chce 20/20 w dół ale jak sygnowany SACHS i jaka sprężyna pasuje do tego modelu szukałem po allegro ebay jest tyle modeli i sygnatur tego SACHS i sprężyn ze nie mogę ogarnąć które będą pasować. polecam moje konto i posty:) proszę o pomoc
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

amortyzator nie obniża auta. Spreżyny są od ustawiania wysokości auta. Wiec amortyzatory kup takie jak przewiduje fabryka do twojego modelu, sachs albo bilstein (np. b4 albo b6). A jak chcesz auto obniżyć to musisz wymienić spreżyny.

 

no chyba że masz w wyposażeniu zawieszenie mpak albo dostosowanie sportowe.

szukam
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Niby tak ... ale raz w życiu zakładałem zwykłe ( nie sportowe amory ) do samochodu - akurat vw mk3 td, były ori jeszcze a ja założyłem kyaby, z tego co pamiętam gazówki ... masakra - można było głowę włożyć w nadkole. Sprężyny były całe, amory dobrze dobrane. Po miesiącu wylądował zestaw kw albo hr - teraz nie pamiętam ale skok amora był tak krótki że za wiele nie trzeba było machać lewarkiem żeby koło zawisło powietrzu.

Inny przykład - opel itd - miałem dwa, w jednym i drugim był zestaw koni, żółty z regulacja twardości poprzez pokrętło na górze amora, w obu przypadkach - bo najczęściej jeździłem na ustawieniu na max twardo - po ugięciu samochód już do góry tak szybko nie wracał i widocznie stał niżej.

Przykładów jest multum wozów drabiniastych po wymianie amortyzatorów ... są cross country ;) są i motorówki albo wersje na wożenie cementu w bagażniku ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Chyba dobrze trafiłem. Mam bmw e46 318i 2001r kupiłem ją już z obniżonym zawieszeniem i mam teraz do wymiany amorki które nie były wymieniane od nowości. założone są sprężyny obniżające auto niestety nie wiem o nich nic więcej tylko tyle że są to sprężyny niebieskie. byłem ostatnio na przeglądzie i wykazało że amorki mają tak po około 45-55% chcę wymienić je na nowe ale kompletnie nie wiem na jakie. Ma ktoś jakieś ciekawe propozycje?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Żeby sachs albo monroe zaczął się pocić trzeba mieć pecha i jest to jednostkowa sprawa.

 

Gorzej ma się bilstein. One nagminnie zaczynały lecieć na reklamację z powodu pocenia się i bujania po kilkunastu tys km. Oczywiście nie wszystkie, ale było tego bardzo dużo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
A dlaczego nikt nie pyta właściciela jakie ma zawieszenie? Jak ma sportowe jest ono niższe i jak włoży zwykłe amorki a z tego co piszcie za wysokość odpowiadaja sprerzyny wiec musza byc inne to szybciej mu padnie amortyzator

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=159&t=161201 Zapraszam do galerii

Sprzedam

Przekaźniki modułu komfortu do E46 3-Seria, M3, E83 X3, E52 Z8 , Z4 E85, E53 X5 E39, M5 E38 - centralny zamek, podnośniki szyb)

Zdjęcia przekaźników w galerii

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam. Nie wymieniaj.

 

Na przeglądzie z nowymi sportowymi nie pokazuje tyle, ile powinno. To samo jak założysz sportowe sprężyny.

Dopóki nie masz objawu zużytych amortyzatorów ani się one nie wylały nic nie ruszaj.

 

Moje doświadczenie z poprzedniego samochodu - zużyte amorki przeszły, że jeszcze sprawne a ja je tydzień później wywaliłem do kubła bo łupały już na dziurach. Po wyjęciu oczywiście latało tłoczysko luźno jak chciało, czyli zużyte na maska (150tkm miały).

 

Nowe gazówki KYB + sportowe sprężyny 60% bodajże. "Panie, średnie one mocno..." Ja zostawiam to bez komentarza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

miarami diagnostycznych stacji się nie wzoruj ja miałem na ori po 70% i 72% z przodu a za tydzień wymieniłem oba , i oba były do d..... po wyciągnięciu ze sprężyny poprostu opadły ,kupiłem al-ko do sportowego podwozia i powiem ,że jest bardzo dobrze, sztywno ,2lata gwarancji noi niebo a ziemia w porównianiu do starych orino ale po 200 tkm miały prawo się zużyć,i al-ko w 2012r zrobiło najwieksze posunięcia techniczne do przodu i wygrało jakąś tam nagrode z certyfikatami za uszczelnienia amorków gazowych jak i olejowych, ogólnie polecam w szczególności ,że są tańsze 3 razy od sachsa ,przynajmniej na słowacji :)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.