Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 822
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

A ja polece Ci wyszukiwarke na naszym forum. Temat jest tak wszechstronnie oklepany, ze nie warto pisac o nim nic wiecej.

Masz tematy o wszystkim, od standardu, po gwinty masci wszelakiej. Na pewno wiedza Ci sie poszerzy jak troche poczytasz i wybierzesz cos dla siebie.

Opublikowano
Witam Pytanko e46 2.0i kończą mi się amory wiem ze SACHS ale jaki model chce 20/20 w dół ale jak sygnowany SACHS i jaka sprężyna pasuje do tego modelu szukałem po allegro ebay jest tyle modeli i sygnatur tego SACHS i sprężyn ze nie mogę ogarnąć które będą pasować. polecam moje konto i posty:) proszę o pomoc
Opublikowano

amortyzator nie obniża auta. Spreżyny są od ustawiania wysokości auta. Wiec amortyzatory kup takie jak przewiduje fabryka do twojego modelu, sachs albo bilstein (np. b4 albo b6). A jak chcesz auto obniżyć to musisz wymienić spreżyny.

 

no chyba że masz w wyposażeniu zawieszenie mpak albo dostosowanie sportowe.

szukam
Opublikowano

Sprezyny kup jakies obnizajace, nie Sach. Np Eibach, HR czy cos w podobie.

Amortyzatory tez mozesz Bilsteina do tego od B6 w gore albo Sachs advantage. Tania opcja to MTS, nie sa zle generalnie.

Opublikowano
Albo zainwestuj i wsadz gwint, sam będziesz sobie odbierał wysokość zawieszenia. :D
  • 2 miesiące temu...
Opublikowano
O widzę testerów wszystkich najpopularniejszych marek w jednym miejscu to powiedzcie czy z auta się koza nie zrobiła po wymianie na amory danej marki? Bo tego się najbardziej boję że wymienię i będzie za wysoko.
Opublikowano
Amory za kupę kasy a po roku wyciek to trochę słabo. O bilsteinach właśnie słyszałem że koza się robi i dlatego stwierdziłem że dołożę do sachs a teraz sam już nie wiem. Najpierw jeszcze muszę się upewnić czy rzeczywiście do wymiany...
Opublikowano

Niby tak ... ale raz w życiu zakładałem zwykłe ( nie sportowe amory ) do samochodu - akurat vw mk3 td, były ori jeszcze a ja założyłem kyaby, z tego co pamiętam gazówki ... masakra - można było głowę włożyć w nadkole. Sprężyny były całe, amory dobrze dobrane. Po miesiącu wylądował zestaw kw albo hr - teraz nie pamiętam ale skok amora był tak krótki że za wiele nie trzeba było machać lewarkiem żeby koło zawisło powietrzu.

Inny przykład - opel itd - miałem dwa, w jednym i drugim był zestaw koni, żółty z regulacja twardości poprzez pokrętło na górze amora, w obu przypadkach - bo najczęściej jeździłem na ustawieniu na max twardo - po ugięciu samochód już do góry tak szybko nie wracał i widocznie stał niżej.

Przykładów jest multum wozów drabiniastych po wymianie amortyzatorów ... są cross country ;) są i motorówki albo wersje na wożenie cementu w bagażniku ...

Opublikowano

Ja mam Bilstainy B4 + odboje i mocowanie amorka lemfiego i wszystko śmiga już 30k km i jest super a jeżdżę po różnych drogach:(

Polecam ten zestaw

Opublikowano

Witam

Chyba dobrze trafiłem. Mam bmw e46 318i 2001r kupiłem ją już z obniżonym zawieszeniem i mam teraz do wymiany amorki które nie były wymieniane od nowości. założone są sprężyny obniżające auto niestety nie wiem o nich nic więcej tylko tyle że są to sprężyny niebieskie. byłem ostatnio na przeglądzie i wykazało że amorki mają tak po około 45-55% chcę wymienić je na nowe ale kompletnie nie wiem na jakie. Ma ktoś jakieś ciekawe propozycje?

Opublikowano

Żeby sachs albo monroe zaczął się pocić trzeba mieć pecha i jest to jednostkowa sprawa.

 

Gorzej ma się bilstein. One nagminnie zaczynały lecieć na reklamację z powodu pocenia się i bujania po kilkunastu tys km. Oczywiście nie wszystkie, ale było tego bardzo dużo.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
A dlaczego nikt nie pyta właściciela jakie ma zawieszenie? Jak ma sportowe jest ono niższe i jak włoży zwykłe amorki a z tego co piszcie za wysokość odpowiadaja sprerzyny wiec musza byc inne to szybciej mu padnie amortyzator

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=159&t=161201 Zapraszam do galerii

Sprzedam

Przekaźniki modułu komfortu do E46 3-Seria, M3, E83 X3, E52 Z8 , Z4 E85, E53 X5 E39, M5 E38 - centralny zamek, podnośniki szyb)

Zdjęcia przekaźników w galerii

Opublikowano

Ja mam. Nie wymieniaj.

 

Na przeglądzie z nowymi sportowymi nie pokazuje tyle, ile powinno. To samo jak założysz sportowe sprężyny.

Dopóki nie masz objawu zużytych amortyzatorów ani się one nie wylały nic nie ruszaj.

 

Moje doświadczenie z poprzedniego samochodu - zużyte amorki przeszły, że jeszcze sprawne a ja je tydzień później wywaliłem do kubła bo łupały już na dziurach. Po wyjęciu oczywiście latało tłoczysko luźno jak chciało, czyli zużyte na maska (150tkm miały).

 

Nowe gazówki KYB + sportowe sprężyny 60% bodajże. "Panie, średnie one mocno..." Ja zostawiam to bez komentarza.

Opublikowano
miarami diagnostycznych stacji się nie wzoruj ja miałem na ori po 70% i 72% z przodu a za tydzień wymieniłem oba , i oba były do d..... po wyciągnięciu ze sprężyny poprostu opadły ,kupiłem al-ko do sportowego podwozia i powiem ,że jest bardzo dobrze, sztywno ,2lata gwarancji noi niebo a ziemia w porównianiu do starych orino ale po 200 tkm miały prawo się zużyć,i al-ko w 2012r zrobiło najwieksze posunięcia techniczne do przodu i wygrało jakąś tam nagrode z certyfikatami za uszczelnienia amorków gazowych jak i olejowych, ogólnie polecam w szczególności ,że są tańsze 3 razy od sachsa ,przynajmniej na słowacji :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.