Skocz do zawartości

E9x rozmiar opon i felg - pomoc w wyborze.


sokolnh

Rekomendowane odpowiedzi

170pln- ursynów zdjęcie 18 rozebranie(opony do reklamacji), założenie 17 zimówek , załozenie nowych opon po reklamacji, bicie azotem wyażenie.

w innym serwisie (przekładka) też ursynów z doważaniem na samochodzie 160pln- nie pamiętam czy biłem azotem...

 

tak z ciekawości gdzie tak kasują(240) :mad2: ?

 

warszawa wola

 

http://www.nakole.pl/

 

juz tam nie jezdze.

 

Problem polega na tym ze nie ma cennikow na stronach, czlowiek zabiera opony do auta - troche waza, jedzie jak pajac, przyjezdza i juz wymienia bo co powrot do domu z ogumieniem na siedzeniach albo szukanie innego miejsca. Drozyzna nie ma co, robota sezonowa dla serwisow oponiarskich wiec musza dwa razy w roku zarobic tak zeby zyc caly rok, ale kogo to obchodzi. Ja chce pracowac jeden dzien w roku i co :lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 3,1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

W Łodzi (wiem że pytałeś o Wawe) dopłata 15 PLN do standardowej wymiany w przypadku Runflat na Runflat.

Mam wyszczególnione na fakturze zwykła wymiana i kolejna pozycja + 15PLN za Runflat od sztuki.

Czyli 60 PLN więcej niż za normalne za 4ry koła.

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Witam. Dużo tu dyskusji o oponach. Generalnie z mojej strony podpowiedź jest taka żeby sprawdzić naklejkę na słupku kierowcy i tam są podane rozmiary.

Z innej beczki mam pytanie. Teraz nie mogę tego sam sprawdzić bo auto w kraju a ja na wyjeździe. Czy jak przy wymianie opon w warsztacie pomieszła mo gość felgi przód i tył znaczy na przód założył jedna 8,5 a na tył jedną 8 przy oponach 225 przód i 255 tył to może być że mechanizm różnicowy szaleje. Takie mam obawy bo przy małych prędkościach jes wrażenie jakby zrywania trakcji , przy większych prędkościach znika ten problem. Prosze o opinie bo trafiłem na wybitnie uzdolnionego mechanika przy wymianie opon.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie niestety zaszła pomyłka i muszę odesłać felgi, ale mam kolejne pytanie - czy 7,5 cala z ET30 (16 cali) wejdzie do przedlifta ? Z zewnątrz chyba nie powinno być problemu, bo ET20 7 cali wchodzi, pytanie czy od wewnątrz nie będzie coś tarło ? Seryjnie jest ET34 i 7 cali.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koledzy.chce.kupić felgi 17 ale nie mam.pojęcia jakie. Jak narazie wpadły mi w oko styling 194 ale nie jestem do końca przekonany. Bardzo,proszę o jakieś propozycje. I nie piszcie że 17 są złe, bierz 18 itp itd
BMW ----> Bandżo Może Wszystko
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zarejestrowani

Ja mam swoje 17 do sprzedania. Mozesz wpasc obejrzec bo masz blisko :)

 

mam styling 159

b4c4c1867b858a60.jpg.30a4296d964cadcc5bbee45deeb1292d.jpg

OFICJALNY ZEWNĘTRZNY PARTNER BMW AG

Chiptuning Programowanie Carplay Kodowanie Diagnostyka BMW AOS

Tel. +48-790-465-462

https://www.facebook.com/Codemybimmer

https://www.instagram.com/codemybimmer

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

 

W końcu udało mi się zakupić opony letnie na moje 17" felgi. Po zmianie kół z zimówek na letnie odczułem drastyczne pogorszenie komfortu jazdy. Jest to moja pierwsza przygoda z oponami tego typu i na chwilę obecną mam ochotę wrócić do zimówek :( Udało mi się kupić w dobrych pieniążkach używane runflat-y conti sport contact 3 w rozmiarze 225/45/17, bieżnik średnio 5-6 mm z początku 2012 roku. Koła wyważone, samochód z fabrycznym zawieszeniem m-technik, wszystko pięknie ładnie do momentu pierwszego wjazdu do miasta (Kraków). Pokonywanie odcinków po mieście jest wręcz niemożliwe, a kierowanie pojazdem sprowadza się do omijania najmniejszych nierówności. Ciśnienie z przodu to 2,2, natomiast tył to 2,6 bara. Dodatkowo odniosłem wrażenie, że auto poddaje się każdym koleinom i ciężko je z nich "wyciągnąć". Pokonywanie zakrętów z tą samą prędkością w porównaniu z 16" stalówkami jest dużo mniej pewniejsze (co mnie bardzo dziwi), a "zaliczenie" studzienki kanalizacyjnej kończy się gibaniem samochodu... Proszę o informację jakie Wy macie wrażenia użytkując tego typu opony oraz czy wymiana na zwykłe znacząco poprawi komfort jazdy ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.