Skocz do zawartości

P.SZ

Zarejestrowani
  • Postów

    12
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e91 320d 2007r

Osiągnięcia P.SZ

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Klima byla wyłączona. Wentylator nie był załączony. Dzisiaj jeszcze raz zdejmę dolot i może uda mi się spradzić czy jest jakiś luz. Niepokoji mnie ten delikatny zgrzyt po zgaszeniu silnika.
  2. Witam, Kilka dni temu po normalnej jeździe obwodnicą ( 20 min, ok 140-150 km/h, 6 bieg) auto nagle straciło moc. Pierwsze objawy to turbina, która zaczęła wydawać dziwne odgłosy w momencie dodawania gazu. Odgłos ten nie przypominał żadnego świszczenia tylko delikatne wycie, które zaczynało się od ok 2000 obr. Autem delikatnie dojechałem do domu. Po zdjęciu rury prowadzącej do IC zauważyłem śladowe ilości oleju, tak naprawdę było go bardzo niewiele. W momencie kiedy to się stało nie zauważyłem żadnego kopcenia. Obecnie przy zapalaniu słychać delikatne wycie, jak i jeszcze chwile po zgaszeniu samochodu. Nagrałem film, na którym słychać dodatkowo jeszcze delikatne zgrzytanie już po zgaszeniu auta. Proszę o Waszą opinię.
  3. Stawiałem na wadliwe opony jednakże po przeczytaniu powyższych postów muszę stwierdzić, że ten typ tak ma. Spróbuję przemęczyć się ten sezon, na zimę oddam felgi do malowania i od razu kupię nowe kapcie :) Komfort jazdy po Krakowie na tych oponach jest tak niski, że dziecko w brzuchu żony od razu daje o sobie znać :)
  4. Witam, W końcu udało mi się zakupić opony letnie na moje 17" felgi. Po zmianie kół z zimówek na letnie odczułem drastyczne pogorszenie komfortu jazdy. Jest to moja pierwsza przygoda z oponami tego typu i na chwilę obecną mam ochotę wrócić do zimówek :( Udało mi się kupić w dobrych pieniążkach używane runflat-y conti sport contact 3 w rozmiarze 225/45/17, bieżnik średnio 5-6 mm z początku 2012 roku. Koła wyważone, samochód z fabrycznym zawieszeniem m-technik, wszystko pięknie ładnie do momentu pierwszego wjazdu do miasta (Kraków). Pokonywanie odcinków po mieście jest wręcz niemożliwe, a kierowanie pojazdem sprowadza się do omijania najmniejszych nierówności. Ciśnienie z przodu to 2,2, natomiast tył to 2,6 bara. Dodatkowo odniosłem wrażenie, że auto poddaje się każdym koleinom i ciężko je z nich "wyciągnąć". Pokonywanie zakrętów z tą samą prędkością w porównaniu z 16" stalówkami jest dużo mniej pewniejsze (co mnie bardzo dziwi), a "zaliczenie" studzienki kanalizacyjnej kończy się gibaniem samochodu... Proszę o informację jakie Wy macie wrażenia użytkując tego typu opony oraz czy wymiana na zwykłe znacząco poprawi komfort jazdy ?
  5. Wydaje mi się, że nie ma czujnika, który odpowiada za wystrzał poduszki. Poduszka wystrzela w momencie gdy samochód nagle i znacząco wytraci swoją prędkość. Jeżeli masz napinacze tylnych pasów to one najprawdopodobniej wywalają z automatu.
  6. Tak, kabel w środku to gniazdo usb. Po podłączeniu wtyczki jack (ma dwa styki, pewnie nie ma tam wyjścia na mikrofon), kabla usb i przełączeniu na aux brak reakcji. Być może te kable są tylko jako dodatek i nie są nigdzie podłączone. Pozostaje mi pożyczyć iphone'a i na nim przetestować.
  7. Pozwolicie, że się podłączę pod ten temat. Zlokalizowałem u siebie w podłokietniku następujące wtyczki. Na pierwszy rzut oka wygląda to na zestaw głośnomówiący, ponieważ jest mikrofon obok lusterka ale po podłączeniu telefonu przez jack nic nie słychać, jak również po podłączeniu jakiegoś urządzenia do usb nic się nie dzieje. Macie pomysł jak to uruchomić i do jakiego telefonu może to pasować ? http://i61.tinypic.com/et8669.jpg http://i62.tinypic.com/14vlmw9.jpg http://i58.tinypic.com/2d936lk.jpg
  8. Ta kierownica w galerii ImageShack to z tego dokładnie samochodu ? Jeżeli tak to chyba nie ten przebieg albo poprzedni właściciel miał szorstką skórę :)
  9. Nie wiadomo, jak wygląda temat poduszek, moim zdaniem musiała któraś wywalić, jednak licząc bez nich moim zdaniem będzie to wyglądało w następujący sposób: -komplet lamp z osprzętem - 2200 zł -maska - 500 zł -zderzak - 300 zł -halogeny + kratki - 300 zł -pas przedni z belką - 600 zł -komplet chłodnic - 800 zł -dolna osłona silnika - 200 zł -osłona pod chłodnicę - 60 zł -rura IC - 200 zł -koło pasowe pompy wody z paskami - 250 zł -wężyki klimy, wspomagania - 400 zł -poduszki skrzyni - 40 zł/szt -podłużnica/ćwiartka - 500 zł -ogarnięty blacharz z płytą, który najprawdopodobniej musi wymienić całą podłużnicę - 1500 zł - ewentualne malowanie - 350 zł/element i tu nam się już robi jakieś 8k , licząc jeszcze komplet poduszek z napinaczami wychodzi nam jakieś 11-12 k, oczywiście plus plasticzki itp. pierdoły. Wszystko zależy od stanu samochodu przed wypadkiem. Jeżeli nie jest przytyrany to można walczyć, w przeciwnym razie naprawa może być nieopłacalna przy tej cenie zakupu. Sugeruję dobrze rozeznać temat części, bo niekoniecznie taniej Cie wyjdzie kupując wszystko od jednego handlarza. Dość dobre ceny mają na allegro panowie ze Świdnicy, do tego jest szansa, że trafisz coś ładnego pod kolor :) Mnie podobna zabawa wyniosła w dwa lata młodszym samochodzie, dobrej opcji z przebiegiem 84 tys km wraz z rejestracją ok 29,5k :)
  10. Przy tak zagiętej podłużnicy obstawiam problem z zawieszeniem. Aluminiowe sanki, które są tam przykręcane musiały również oberwać. Liczyłeś ile Cię całość naprawy mniej więcej wyjdzie ? Ja szacuję z robotą blacharską i malowaniem w granicach 11k PLN. Na allegro często można trafić coś pod kolor, z tym, że nie wiadomo jak później będzie z odcieniem, ale zawsze można spróbować :)
  11. Ja dopiero dzisiaj doczytałem w instrukcji, że wciskając sprzęgło i hamulec po naciśnięciu przycisku auto od razu odpali nie przechodząc w tryb włączonego zapłonu. Dzisiaj po ośmiogodzinnym postoju na parkingu przy -10 postanowiłem pierw włączyć zapłon, oczywiście zapaliła się kontrolka świec z sygnałem dzwiękowym, po czym odpaliłem auto, objawy to nierówna praca zaraz po zapaleniu. Zastanawia mnie to, że pojawił się mały trójką przy przebiegu, natomiast po odpaleniu zniknął i nie było żadnych błędów w menu. Czy ten trójkąt i dzwięk może sygnalizować świece do wymiany ?
  12. Witam, Jestem zmuszony do wymiany lewej podłużnicy wraz z przednim słupkiem w moim E91 z 2007 r. Mam możliwość zakupu całej ćwiartki z modelu E90 wersja poliftowa. Chciałbym zatem zapytać czy były jakieś różnice w tych elementach pomiędzy tymi modelami ? Czy lifting obejmował również elementy konstrukcyjne karoserii ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.