Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
170pln- ursynów zdjęcie 18 rozebranie(opony do reklamacji), założenie 17 zimówek , załozenie nowych opon po reklamacji, bicie azotem wyażenie.

w innym serwisie (przekładka) też ursynów z doważaniem na samochodzie 160pln- nie pamiętam czy biłem azotem...

 

tak z ciekawości gdzie tak kasują(240) :mad2: ?

 

warszawa wola

 

http://www.nakole.pl/

 

juz tam nie jezdze.

 

Problem polega na tym ze nie ma cennikow na stronach, czlowiek zabiera opony do auta - troche waza, jedzie jak pajac, przyjezdza i juz wymienia bo co powrot do domu z ogumieniem na siedzeniach albo szukanie innego miejsca. Drozyzna nie ma co, robota sezonowa dla serwisow oponiarskich wiec musza dwa razy w roku zarobic tak zeby zyc caly rok, ale kogo to obchodzi. Ja chce pracowac jeden dzien w roku i co :lol:

Opublikowano

W Łodzi (wiem że pytałeś o Wawe) dopłata 15 PLN do standardowej wymiany w przypadku Runflat na Runflat.

Mam wyszczególnione na fakturze zwykła wymiana i kolejna pozycja + 15PLN za Runflat od sztuki.

Czyli 60 PLN więcej niż za normalne za 4ry koła.

 

Pozdrawiam

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano
Da się. Da się jeździć bez dystansu nawet z ET44. Jaką tam masz szerokość felgi? Bo w katalogu przy ET34 widzę tylko felgę 16" oraz 17" dla tego wzoru.
http://www.otofotki.pl/obrazki/wqdz690429546a.GIF
Opublikowano

Więc tak, jest pomyłka. Symbole to 8Jx18 IS47

IS czyli ET?

Jeśli tak to czy te spokojnie wejdą?

 

I jeszcze pytanie: czy 7x16 ET34 podejdą do e46 sedan?

Opublikowano

Te do e46 podejdą bez problemu i dobrze to będzie wyglądało.

Do 18 będą potrzebne dystanse. Żeby jakoś fajnie wyglądało to przód 15-20mm,a tył 25-30mm.

Opublikowano
Te do e46 podejdą bez problemu i dobrze to będzie wyglądało.

Do 18 będą potrzebne dystanse. Żeby jakoś fajnie wyglądało to przód 15-20mm,a tył 25-30mm.

 

Ale da się jeździć bez dystansów? Tzn. nie będzie tarło?

Opublikowano
Witam.Co sadzicie o tych felgach do e90 ?http://www.ebay.co.uk/itm/111322217073?ssPageName=STRK:MEWAX:IT&_trksid=p3984.m1423.l2648
Opublikowano

Felgi zdecydowanie na plus.

O ile się nie mylę są łudząco podobne do felg performance z f30.

http://imagizer.imageshack.us/v2/320x240q90/196/nduk.jpg
Opublikowano

Witam. Dużo tu dyskusji o oponach. Generalnie z mojej strony podpowiedź jest taka żeby sprawdzić naklejkę na słupku kierowcy i tam są podane rozmiary.

Z innej beczki mam pytanie. Teraz nie mogę tego sam sprawdzić bo auto w kraju a ja na wyjeździe. Czy jak przy wymianie opon w warsztacie pomieszła mo gość felgi przód i tył znaczy na przód założył jedna 8,5 a na tył jedną 8 przy oponach 225 przód i 255 tył to może być że mechanizm różnicowy szaleje. Takie mam obawy bo przy małych prędkościach jes wrażenie jakby zrywania trakcji , przy większych prędkościach znika ten problem. Prosze o opinie bo trafiłem na wybitnie uzdolnionego mechanika przy wymianie opon.

Opublikowano

może coś się dziać i powinno też pokazywać, że jest złe ciśnienie w oponach

ja to zawsze patrzę na ręce jak wyważają i przykręcają koła...

Opublikowano
U mnie niestety zaszła pomyłka i muszę odesłać felgi, ale mam kolejne pytanie - czy 7,5 cala z ET30 (16 cali) wejdzie do przedlifta ? Z zewnątrz chyba nie powinno być problemu, bo ET20 7 cali wchodzi, pytanie czy od wewnątrz nie będzie coś tarło ? Seryjnie jest ET34 i 7 cali.
Opublikowano
Koledzy.chce.kupić felgi 17 ale nie mam.pojęcia jakie. Jak narazie wpadły mi w oko styling 194 ale nie jestem do końca przekonany. Bardzo,proszę o jakieś propozycje. I nie piszcie że 17 są złe, bierz 18 itp itd
BMW ----> Bandżo Może Wszystko
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
ja mam 194 i zastanawiam sie nad zmianą na 18" Jestem z Wrocławia jak coś to PW.
Opublikowano
Trzeba kombinować z dystansami. Ja tak mam.

Z e60 do e90 nie potrzebujesz dystansu bo e60 ma niższe ET (chyba 20) więc e90 będzie stać szerzej.

Opublikowano
To czemu u mnie bez dystansu tragicznie się chowa?! Mam dystans założony i dopiero jest ok.
  • Zarejestrowani
Opublikowano

Ja mam swoje 17 do sprzedania. Mozesz wpasc obejrzec bo masz blisko :)

 

mam styling 159

b4c4c1867b858a60.jpg.30a4296d964cadcc5bbee45deeb1292d.jpg

OFICJALNY ZEWNĘTRZNY PARTNER BMW AG

Chiptuning Programowanie Carplay Kodowanie Diagnostyka BMW AOS

Tel. +48-790-465-462

https://www.facebook.com/Codemybimmer

https://www.instagram.com/codemybimmer

Opublikowano

Witam,

 

W końcu udało mi się zakupić opony letnie na moje 17" felgi. Po zmianie kół z zimówek na letnie odczułem drastyczne pogorszenie komfortu jazdy. Jest to moja pierwsza przygoda z oponami tego typu i na chwilę obecną mam ochotę wrócić do zimówek :( Udało mi się kupić w dobrych pieniążkach używane runflat-y conti sport contact 3 w rozmiarze 225/45/17, bieżnik średnio 5-6 mm z początku 2012 roku. Koła wyważone, samochód z fabrycznym zawieszeniem m-technik, wszystko pięknie ładnie do momentu pierwszego wjazdu do miasta (Kraków). Pokonywanie odcinków po mieście jest wręcz niemożliwe, a kierowanie pojazdem sprowadza się do omijania najmniejszych nierówności. Ciśnienie z przodu to 2,2, natomiast tył to 2,6 bara. Dodatkowo odniosłem wrażenie, że auto poddaje się każdym koleinom i ciężko je z nich "wyciągnąć". Pokonywanie zakrętów z tą samą prędkością w porównaniu z 16" stalówkami jest dużo mniej pewniejsze (co mnie bardzo dziwi), a "zaliczenie" studzienki kanalizacyjnej kończy się gibaniem samochodu... Proszę o informację jakie Wy macie wrażenia użytkując tego typu opony oraz czy wymiana na zwykłe znacząco poprawi komfort jazdy ?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.