Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • 3 tygodnie później...
  • Odpowiedzi 623
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • 4 tygodnie później...
Opublikowano
ile wam się udało zrobić najwiecej ze 177koni bez DPF ?

 

Hej , 269KM i 551Nm :cool2:

IMG5107JP_qsxpnxe.jpg

Czyszczenie zaworów w silnikach z bezpośrednim wtryskiem paliwa , modyfikacje mechaniczne

Montaż pompy dwutłokowej z N57 do N47 to już robimy

Pompy wtryskowe do n47 sprzedaż montaż ,...

Pompy Walbro 450 bezkoszowe do N54 N55 sprawdzone na naszych projektach obsługują 500+ KM

Opublikowano
To już grubsze mody, mi chodziło o seryjne graty :) mam automat, nie mogę sobie pozwolić na wiece niż dobra mapa
Opublikowano

Witam

Mam e90 320xd z zredukowana moca fabrycznie - 160kucy.

Czy mozecie sprawdzic czy ten ecu ma blokade czy pojdzie po obd?

SW 1037399763

Vin A618402

Opublikowano
na seryjnych wtryskach 250KM by nie było zadymy za autem

U was można zrobić hybrydę ? gdzieś kiedyś widziałem, że chyba robicie, ale nie jestem pewien na 100%.

i jakie +- koszta?

te ok 250km to z dpfem ?


ps. i wtryski od czego wkładać, żeby coś lepiej uzyskać 25d?

  • 2 tygodnie później...
  • 2 tygodnie później...
  • 2 miesiące temu...
Opublikowano

Jestem w trakcie przeróbek w moim N47 177 koni.

Przeprowadzone zostaną następujące zabiegi:

1.Koło kompresji turbosprężarki zostanie zmienione ze standardowego 38,4x51mm na odlewane 41x51mm (średnica łopatek wewnętrznych większa o 2,6mm + rozwiercenie muszli)

2. Zmiana intercoolera na ori BMW performance, wymiary jak ten z 335D.


Do tej pory na standardowej turbinie i intercoolerze, dpf off, egr off miałem ustawione max 1.8bara doładowania, wychodziło ok 210koni i 440Nm.


Po zmontowaniu wszystkiego będę jechał na zmianę programu.


Jak myślicie jakie bezpieczne ciśnienie doładowanie będzie można ustawić i na ile mocy można liczyć ?

Opublikowano

Hej , 177KM n47 można zrobić tak

IMG5107JP_qsswhxw.jpg

:cool2:

Czyszczenie zaworów w silnikach z bezpośrednim wtryskiem paliwa , modyfikacje mechaniczne

Montaż pompy dwutłokowej z N57 do N47 to już robimy

Pompy wtryskowe do n47 sprzedaż montaż ,...

Pompy Walbro 450 bezkoszowe do N54 N55 sprawdzone na naszych projektach obsługują 500+ KM

Opublikowano

Tutaj są już chyba grubsze mody, podejrzewam, że wpadły wtryski od 535d i szyna rail 2000bar :wink: .


U mnie na razie będzie najprostsza hybryda, minimalnie większy wirnik koła kompresji i intercooler performance.

Zależy mi na bezpiecznym setupie.

Myślicie, że uda się osiągnąć 240 koni i 500Nm ?

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Tutaj są już chyba grubsze mody, podejrzewam, że wpadły wtryski od 535d i szyna rail 2000bar :wink: .


U mnie na razie będzie najprostsza hybryda, minimalnie większy wirnik koła kompresji i intercooler performance.

Zależy mi na bezpiecznym setupie.

Myślicie, że uda się osiągnąć 240 koni i 500Nm ?

 

Na takiej hybrydzie jak piszesz i wtryskach elektro z b47 2000bar , e87 118d można zrobić tak :D

CCI201909_qsaxpwe.jpg

Czyszczenie zaworów w silnikach z bezpośrednim wtryskiem paliwa , modyfikacje mechaniczne

Montaż pompy dwutłokowej z N57 do N47 to już robimy

Pompy wtryskowe do n47 sprzedaż montaż ,...

Pompy Walbro 450 bezkoszowe do N54 N55 sprawdzone na naszych projektach obsługują 500+ KM

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Wynik na prawdę zacny :).

Mój N47 przy dawce wtrysku max 75mg i doładowaniu 1.85 bara wypluwa na razie skromne 211ps i 436Nm, zero dymu.

Planuję pojechać na korektę i zwiększyć dawkę do 80mg i doładowanie na 1.88 bara.

Mam nadzieję, że to wystarczy na bezdymne 230ps i 480Nm :)

Opublikowano


Witam


Jako oficjalny partner BMW KLUB POLSKA chcielibyśmy zaoferować pańtwu profesjonalną usługe chiptuningu. Jako że przerobiliśmy setki BMW z tego forum możemy zapewnić Was o bardzo dużym doświadczeniu w strojeniu silników z tego koncernu.


CENNIK - Chiptuning z Hamownią


Cena za sterownik EDC16 2.0D : 900zł – 50zł rabatu na paliwo = 850zł

Cena za sterownik EDC16 3.0D : 1000zł – 50zł rabatu na paliwo = 950zł


Cena za sterownik EDC17 : 1100zł – 50zł rabatu na paliwo = 1050zł


Usunięcie elektroniczne DPF - 700zł

Usunięcie elektroniczne zaworu EGR - 300zł


CHIPTUNING + DPF OFF (EDC16) = 900zł+700zł= 1600zł - 400zł rabatu = 1200zł !!!

CHIPTUNING + DPF OFF (EDC17) = 1100zł+700zł= 1800zł - 400zł rabatu = 1400zł !!!


Jeżeli zdecydujecie się Państwo na zestaw CHIP + DPF otrzymujecie usunięcie elektroniczne zaworu EGR CAŁKOWICIE ZA DARMO !


By uzyskać zniżkę należy wspomnieć o promocji BKP.


Przypominamy cena obejmuje : diagnostykę samochodu na hamowni, pomiar serii, pomiary modyfikacji - czyli KOMPLETNE STROJENIE INDYWIDUALNE


Sprawdź nasze opinie na FACEBOOK : http://www.facebook.com/TeCePERFORMANCE

 


Czy TC ma jakiś aktualny cennik?

  • 2 miesiące temu...
Opublikowano

Pytanie dotyczy mojej 318d o mocy 143 KM którą jeździ moja lepsza połowa. Skarży się że auto jest za mało elastyczne. Obecnie ma 216 tys. km przebiegu w automacie. Chcę podnieść moc i moment w firmie „Jetronik” z Wrocławia. Cena to 1300 zł za usługę. Podnoszą do ok 185 KM i 380 NM. Sprawdzanie na hamowni przed i po zabiegu. Czas około 2.5-3 h. Gdzie bym się we Wrocławiu nie pytał cena i czas ta sama. Jedynie niektórzy informują że wzrost będzie oscylował wokół 170 KM.

Opłaca się ? Nigdy nie chipowałem auta. Co Wy o tym sądzicie.

Czy po chipie będzie czuć większą różnice ? Spalanie wzrośnie ? Liczę na dalszą bezproblemową eksploatacje autka :wink:

  • 5 tygodni później...
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Też się na to zdecydowałem. Wyszło 178 KM i 385 Nm. Tydzień wcześniej zmieniłem olej w skrzyni biegów i filtr paliwa. Skrzynia pracuje dużo delikatniej. Auto dużo bardziej dynamiczne. Czy spalanie spadło - nie wiem. Ale jestem zadowolony. Mnie kosztowało to chyba 1300 zł.
  • 4 tygodnie później...
Opublikowano

Witam, uprzedzam, że przeczytałem wszystkie posty w tym wątku. Nie ukrywam, że nigdy nie chipowałem auta. Właściwie te e91 to moja pierwsza beemka w której chce trochę się pobawić.

e91 320d 2007 N47 163km, 263kkm, w 99% pewny przebiegu, powie mi ktoś jaka jest różnica jest chipowania z dpf i bez niego. Powiem od razu, że w zeszłym roku był on czyszczony. Czy jest sens go wywalać? I czy taka wgl potrzeba?

Poza tym auto ma swoje lata.

Czy warto bawić się w chipowanie? Może lepiej jakiś power box?

Nie ukrywam, że chciałbym aby auto było bardziej dynamiczne, ale nie kosztem jego wytrzymałości

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano


Witam


Jako oficjalny partner BMW KLUB POLSKA chcielibyśmy zaoferować pańtwu profesjonalną usługe chiptuningu. Jako że przerobiliśmy setki BMW z tego forum możemy zapewnić Was o bardzo dużym doświadczeniu w strojeniu silników z tego koncernu.


CENNIK - Chiptuning z Hamownią


Cena za sterownik EDC16 2.0D : 900zł – 50zł rabatu na paliwo = 850zł

Cena za sterownik EDC16 3.0D : 1000zł – 50zł rabatu na paliwo = 950zł


Cena za sterownik EDC17 : 1100zł – 50zł rabatu na paliwo = 1050zł


Usunięcie elektroniczne DPF - 700zł

Usunięcie elektroniczne zaworu EGR - 300zł


CHIPTUNING + DPF OFF (EDC16) = 900zł+700zł= 1600zł - 400zł rabatu = 1200zł !!!

CHIPTUNING + DPF OFF (EDC17) = 1100zł+700zł= 1800zł - 400zł rabatu = 1400zł !!!


Jeżeli zdecydujecie się Państwo na zestaw CHIP + DPF otrzymujecie usunięcie elektroniczne zaworu EGR CAŁKOWICIE ZA DARMO !


By uzyskać zniżkę należy wspomnieć o promocji BKP.


Przypominamy cena obejmuje : diagnostykę samochodu na hamowni, pomiar serii, pomiary modyfikacji - czyli KOMPLETNE STROJENIE INDYWIDUALNE


Sprawdź nasze opinie na FACEBOOK : http://www.facebook.com/TeCePERFORMANCE

 


Czy TC ma jakiś aktualny cennik?

 

Właśnie są ceny jakieś?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.