Skocz do zawartości

Ranking

Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 01.06.2025 uwzględniając wszystkie działy

  1. W salonach BMW to ostatnio juz jest jak na tureckim bazarze. Na każdym kroku trzeba się targować bo inaczej na wszystkich etapach próbują naciągać klienta z tekstem "special price for you my friend". Dzieje sie tak na etapie zamawiania samochodu, potem akcesoriów, w tym kół, a na koniec kroją na serwisie kiedy co sprytniejsi też 30-40% rabatu sobie negocjują.
    3 punkty
  2. To mi się podoba, o to chodzi Największy problem jest w tym, że to wciąga. Sam jestem już zboczony do tego stopnia, że chcę mieć perfekcyjne czyste auto codziennie. Nawet jak je umyję, wzmocnię ceramikę na folii, a za chwilę spadnie deszcz to...jak tylko asfalt wyschnie (choćby 3h później) znowu jadę na myjkę, a potem już w garażu zużywam hektolitry kosmetyków, aby fura codziennie wyglądała jak po detailingu. Kiedy widzę, że na jezdni jest mokro to...albo nie wyjeżdżam albo biorę inne auto Bo jak się człowiek napracuje to chce, aby ten efekt wizualny trwał jak najdłużej.
    2 punkty
  3. X5 wygląda bosko po obniżeniu
    1 punkt
  4. Mówiłem o wyciągnięciu tej spinki/zawleczki/drutu pomiędzy klapą, a silnikiem krokowym. Nie o bezpieczniku. Więc nie polecam na przyszłość wyciągać zawleczki bo umieścić ją z powrotem też nie jest łatwo.
    1 punkt
  5. Odpowiem sam sobie dla potomnych. Jeśli ktoś ma takie objawy w e61 to niech sprawdzi sobie wiązkę tylnej klapy w prawym zawiasie. Po przestudiowaniu schematów okazuje się, że diversity jest połączone z modułem comfort access (passive go) i cas po jednym kablu z każdym, u mnie był przerwany. Teraz wszystko poza uszkodzonymi samym w sobie klamkami tylnymi działa jak do tej pory.
    1 punkt
  6. Cześć, post ku przestrodze, może komuś zaoszczędzi to czasu i zbędnych kilometrów. Od jakiegoś czasu rozglądam się za BMW Serii 5 F11. Znalazłem ogłoszenie, jak dziesiątki innych – 230 000 km przebiegu, – Cena adekwatna – zapewnienia, że auto ok Raport z aso, pokazał, że w lutym 2025 roku auto było w serwisie ASO z przebiegiem 315kkm.... W ogłoszeniu widnieje 230 000 km. Poniżej wrzucam link do otomoto i do raportu. Raport serwisowy: https://raportaso.pl/raport/WBAXB31000DW50042 Ogłoszenie: https://www.otomoto.pl/osobowe/oferta/bmw-seria-5-ID6HoAUG.html
    1 punkt
  7. Auto po Car Spa. Korekta lakieru, polerowanie, powłoka Fireball + czyszczenie wnętrza i konserwacja skór. Auto wygląda świetnie Przed Bożym Ciałem zostawiam auto na aktualizacje sterowników+ lampy tył. Tak na dobrą sprawę zostanie mi chip i moje wymysły ze stabilizatorami i driving assistant plus. Powoli projekt zbliża sie do końca Chyba, że znowu coś wymyśle
    1 punkt
  8. W G20 M340i LCI jest identyczne wyposażenie jak na Twoim zdjęciu
    1 punkt
  9. Panowie a jakie sprężyny byście polecili do zawieszenia adaptacyjnego LCI2 aby obniżyć o 1.5-2cm. Auto ma ładną bryłę ale niestety zawieszenie wysokie jak by na off-road. Druga sprawa to ma problem że strasznie się auto przechyla przy większych prędkościach. Myślę że sprężyny może by coś pomogły. Na pewno do wyglądu.
    1 punkt
  10. SUV z dokładkami (zwłaszcza tymi bocznymi) - jak dla mnie jarmark totalny. Koło, lotka bagażnika, te delikatne płetwy zderzaków M Performance - max modyfikacji.
    1 punkt
  11. Wracam po kilku dobrych miesiącach na forum 1er przeszła delikatne modyfikacje w ostatnim czasie, dzielnie służy jako Daily. Aktualnie na blacie wybiło 292kkm i za chwilę będę zmieniał olej. Od ostatniego wpisu dołożyłem M-Pakiet zewnętrzny, wszystkie żarówki z przodu LED, wykodowałem błędy od nich, wspawałem podwójną końcówkę wydechu, kupiłem nakładki Fake M3 na lusterka, poprawiłem wiązkę z tyłu bo ktoś dołożył LED'owe podświetlenie tablicy, ale tak nieudolnie, że wszystko zaśniedziało i musiałem prowadzić nowe kostki z kablami i zakupić nowe (tym razem oryginalne) lampki podświetlenia. W środku dołożyłem jedynie nawigację i "ogarnąłem" ją trochę do stanu Fabrycznego. Przez ostatni rok oprócz serwisu olejowego zmieniłem tylko linki ręcznego, poduszki amortyzatorów przód, łączniki i zregenerowałem Alternator. Jak dla mnie patrząc na prawie 30kkm w ciągu 2024 roku to naprawdę "duperele". Aktualnie w planach jest program Stg 1 (od ponad roku jeździłem serią z ekologią, bo nie chciałem problemów za miedzą ) i może wleci gwint lub Eibach Sportline. W planach były 18 lub nawet 19 ale rozmyślam nad sprzedażą 1er i zakupem czegoś nieco świeższego (niestety z N47 ). Po głowie chodzi mi F30/F10 lub E92 LCI. Ale zapewne wyjdzie tak, że aktualny rok nadal przejeżdżę nią i pewnie włożę kolejny woreczek siana (zapewne w Gwint, Koła i wnętrze )
    1 punkt
  12. Jak znajdziesz kogos kto za 1500zl zrobi uszczelniacze w n62 to lec bo nie wie co mowi. 4tys to taka srednia. Roboty w tym silniku jest co niemiara. Jak ktos nie robil, niech sie nie wypowiada. Wypadanie zaplonow.... mozna na 10tys spokojnie poplynac. Bardzo ciezki temat. Sprzedawca doskonale wiedzial co jest grane i klamie mowiac iz nie wie o co chodzi. Tych aut sie nie kupuje samemu, n62, zawsze z kims kto sie na tych silnikach zna.
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.