Skocz do zawartości

Ranking

Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 01.03.2025 uwzględniając wszystkie działy

  1. Nie skręcają. Lasery były sporo lepsze od adaptacyjnych świateł z lci.
    2 punkty
  2. to jest pojebane wlasnie, ze mozesz miec auto niesamowicie zadbane wizualnie i technicznie a ludzie i tak glownie patrza na przebieg. Sam sprzedaje Lexusa, stan igła ale przebieg duzy i slabe zainteresowanie A gruzy z 3x mniejszym, upalane, po remontach schodzą na pniu.
    1 punkt
  3. Ponoć 13 letni bolid będzie miał kolejny lifting https://autoblog.spidersweb.pl/tesla-model-s-x-lifting-2025
    1 punkt
  4. Ja nie mam żadnych sportowych ambicji, ani tym bardziej potrzeby jeżdżenia na tor, czy posiadania samochodu dedykowanego do takich zabaw Podchodzę do tej kwestii wyłącznie z perspektywy zamysłów. Szukam czegoś, co wygląda agresywnie (ale z klasą), bulgocze V8-ką (ale nie nachalnie) i daje poczucie, że jest zwarte i sztywne (jednocześnie nie jest wozem drabiniastym). To całkowicie zaspokoi moje potrzeby codziennych małych radości z jazdy X5M i M5 (a także RS6) spełniają moje kryteria i w ogóle nie postrzegam ich kategoriach “kompromisu”. Cenowo najlepiej wychodzi X5M obecnie
    1 punkt
  5. Szukanie oszczędności przez producentów samochodów i ich księgowych nabiera tempa. Jedyny scenariusz w którym średniak Nexen jest montowany w markach premium to, że dostał się tam dzięki atrakcyjnej cenie, którą gdyby zaoferowały Michały i spółka to nikt by się nad Nexenem nie zastanawiał.
    1 punkt
  6. Prawda, bo w nich nie chodzi o sens, a o emocje
    1 punkt
  7. serio, może wybieranie takich drogich aut nie ma żadnego sensu.
    1 punkt
  8. Tak to jedno z dwóch argumentów, które zdecydowało o x5, drugie to niska linia dachu i efekt klaustrofobii w x6
    1 punkt
  9. To jest duża przewaga. Moje standardowe pakowanie na dłuższy letni wyjazd to wszystkie drobne rzeczy typu materace do basenu, pompki, wiosło do SUPa itp pod półkę. SUP zaraz za siedzeniami na boku i do bagażnika dodatkowo 4 duże walizki po dwie z każdej strony na leżąco. Jeszcze plecaki mogą wejść z boku. Oczywiście roletę wyjmuje. Miałem kupić box na dach ale jak zobaczyłem jaka praktyczny i pojemny jest to bagażnik to odpuściłem.
    1 punkt
  10. Ta ich wyszukiwarka chyba “od zawsze” nie rozpoznaje VIN. Jeszcze za czasów siódemki (czyli od 2021) miałem tak samo - ani razu nie rozpoznała VINu i szukałem cen ręcznie wg modelu
    1 punkt
  11. Jeszcze raz gratuluję , pięknie się prezentuje
    1 punkt
  12. Wiekszosc uszkodzen napedu wymika z jego nietrwalosci co. Iezmienia faktu ze na gwarancji jak nie masz homologacji na oponach to mozesz zapomniec o wymianie rozdzielacza x drive. A wracajac do tematu czesc z nas to dinozaury i ciezko nam przestawic sie ze jakis nexen daje opony do porsche czy bmw na pierwszy montaz i ja takim dinozaurem rowniez jestem.
    1 punkt
  13. A po jakiego grzyba uzywac specjalnych programów skoro i tak evo i reszta obsługuje exfat albo NTFS? Po co utrudniać sobie życie jakimis dodatkowymi programami? Skoro pod Windowsem zrobisz format i tak na system plików obsługiwany w samochodzie.
    1 punkt
  14. Wpisz w google G30 lub G05 lub G20 cheatsheet i tam bedziesz mial jakies podpowiedzi.
    1 punkt
  15. Jeszcze do tych dwóch wątków kilka myśli dodam Teraz średnie spalanie z 23 tys km mam na poziomie 13 litrów / 100. Jak na moje oko jest to wynik wybitny. Dla porównania, więcej paliło moje Volvo V90 Cross-Country T6, czyli z silnikiem mniejszym o połowę (2 litry vs. 4.4 litra; 4 cylindry vs V8), które było o dobre 400 albo i 500 kilo lżejsze od X5, no i było samochodem kombi, a nie SUVem. W X5M wyjdzie pewnie 15? Nadal uważam, że to spoko wynik jak na auto o takich gabarytach i osiągach Po co to? Ktoś gdzieś na podobne pytanie na innym forum odpowiedział: "bo mogę". I ja się z tym zgadzam. Taki wydatek wynika wyłącznie z faktu, że "mogę" i sprawię sobie tym samym wielką radość. Ocenianie takich decyzji w świetle jakichkolwiek racjonalnych kryteriów nie ma najmniejszego sensu - wiadomo, że M60i, X5M, a nawet 40d nie mają żadnego innego uzasadnienia poza jednym - tj. "ktoś może i chce je kupić". W realnym świecie 30d oraz 40i i tak są za szybkie, za drogie i zbyt luksusowe Co sprawia, że masz X5 (jakiekolwiek) a nie np. jakiegoś dużego SUVa z Korei albo Czech? Dlaczego w ogóle ktoś kupuje BMW (jakiekolwiek), a nie ekwiwalentny model od innej (tańszej, bardziej racjonalnej) marki. Odpowiedź jest taka sama: "bo może" Czy to etyczne? Dobre? A może gorszące i złe? Nie wiem, nie mnie oceniać. Wiem, że na tym forum jest zylion ludzi, którzy mając samochód akurat tej marki czerpią taką czy inną satysfakcję (niech to będzie choćby ta mityczna "Freude am Fahren") Nie pytajmy zatem "po co to", bo wiadomo, że nie znajdziemy odpowiedzi o innej treści
    1 punkt
  16. Patrząc na bluestone, to chyba powiedziałbym, że podobnie - matowieje i nieco płowieje, ale wciąż widać kolor. nie wiem czy taka odpowiedź Cię satysfakcjonuje
    1 punkt
  17. Nie patrzyłem ile kosztowało BRI w G60, ale z doświadczenia powiem, że warto brać 5-letnie pakiety nawet jeśli kosztują kilkanaście tysięcy złotych. Nawet jeśli ktoś nie planuje jeździć samochodem 5 lat to przy odsprzedaży jest to istotna kwestia i dużo łatwiej takie auto odsprzedać. Kupujący ślinią się na takie rzeczy jak gwarancja czy pakiet serwisowy i jest to łakomy kąsek i dość mocny argument w negocjacjach. Wracając do BRI to podam na przykładzie poprzedniego auta, 540i 2018. Tam miałem problem np. z ekranem ciekłokrystalicznym sterującym klimatyzacją/ogrzewaniem foteli i wentylacją foteli, maglownicą aktywną, pompą wody. Sama wymiana maglownicy gdyby nie pakiet to ok. 20tys. zł, pompa wody ok. 5tys. zł, ekran to ok. 3tys. zł z tego co pamiętam. Pakiety zazwyczaj się zwracają. Chcę przez to powiedzieć, że BMW to dość skomplikowane samochody (zwłaszcza te lepiej wyposażone) i jest tutaj co się zepsuć. A byle pierdółka się popsuje i leci w tysiące. W bardziej skrajnych przypadkach w dziesiątki tysięcy (silnik to już coś koło setki pln). Pakietu bym nie brał jedynie w przypadku gdybym z góry wiedział, że autem będę jeździł tylko rok czy dwa lata. W takim przypadku wystarczy standardowa gwarancja.
    1 punkt
  18. Zmieniasz vo i później kodujesz odpowiednie moduly i wszystko będzie dobre jak nie dasz rady mogę ogarnac to zdalnie pisz pw
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.