Ale przecież to jest dokładnie to o co nam chodzi - zarzucasz nam irracjonalność zakupu X5M i że lepszym wyborem jest M3, a nie znasz nas i nie wiesz co stoi za zakupem - także nie dziw się, że od razu jest reakcja - easy ;). Każdemu z nas (przynajmniej mi) podoba się też M3 Touring - ale mając dzieci/rodzinę i mając choć raz sportowego SUV uwierz mi, że ciężko wrócić do takich samochodów. Może jak dzieciaki wygonię z domu to pomyślę o czymś dla 2 osób.
Odnośnie tego, że M3 robi wiatrak - jest szybsze i z xDrive w koncu jezdzi tak jak powinno, ale szczerze spodziewałem się większej różnicy i powinna być większa przy tej różnicy mas i oporów powietrza. Testowaliśmy moje X5M i M3 touring bez ogranicznika. Różnica do 100 = 3.45 vs 3,6, do 200 różnica 0,5s, od 220-230 szybsze X5M - nie wiem czy wynika to z wyższej mocy (X5M sprzed FL mają po 650-670KM) czy z wyższej prędkości maks X5M niż M3. Z racji oporów powietrza nie powinno tak być, a za każdym razem dochodziłem powyżej tej prędkości. I odpowiadając na pytanie - jestem już stary, podobnie kolega w M3, ot zabawa dwóch boomerów (w Niemczech) - z tego się nie wyrasta tylko rozsądek każe to robić w bezpiecznych warunkach dla innych kierowców ;).