Skocz do zawartości

Ranking

Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 25.02.2025 uwzględniając wszystkie działy

  1. A ja może trochę kontrowersyjnie, ale uważam, że te całe zabezpieczenia to przepalanie kasy, szczególnie te wszystkie magiczne powłoki. Kasy przy odsprzedaży nie odzyskasz, wszystkie uszkodzenia, które mogłyby wpłynąć na sprzedaż i tak usuniesz na własną rękę (a żadne zabezpieczenie przed nimi by nie ochroniło)... więc po co? Że się niby łatwiej myje? Zapłacić parę tysięcy, a potem uwiązać się na "przegląd powłoki", bo łatwiej umyć auto? Średnio mnie to przekonuje. Śmigam "golasem". Jakieś tam odpryski są, trudno. Przy odsprzedaży zrobię polerkę, może ze dwie zaprawki na największe odpryski i pójdzie z pocałowaniem ręki, bo inne tematy przypilnowane - olej w silniku, skrzyni itd.
    5 punktów
  2. Pióra wycieraczek wymienił na czas https://www.autobaza.pl/historia-pojazdu-autobaza/67bdd19d-c8b0-4ee1-b0b2-47a90a095872/242e1 W 3 lata we Włoszech zrobił 130tyś potem w 4 lata 15tyś ciekawe.
    2 punkty
  3. Ale przecież to jest dokładnie to o co nam chodzi - zarzucasz nam irracjonalność zakupu X5M i że lepszym wyborem jest M3, a nie znasz nas i nie wiesz co stoi za zakupem - także nie dziw się, że od razu jest reakcja - easy ;). Każdemu z nas (przynajmniej mi) podoba się też M3 Touring - ale mając dzieci/rodzinę i mając choć raz sportowego SUV uwierz mi, że ciężko wrócić do takich samochodów. Może jak dzieciaki wygonię z domu to pomyślę o czymś dla 2 osób. Odnośnie tego, że M3 robi wiatrak - jest szybsze i z xDrive w koncu jezdzi tak jak powinno, ale szczerze spodziewałem się większej różnicy i powinna być większa przy tej różnicy mas i oporów powietrza. Testowaliśmy moje X5M i M3 touring bez ogranicznika. Różnica do 100 = 3.45 vs 3,6, do 200 różnica 0,5s, od 220-230 szybsze X5M - nie wiem czy wynika to z wyższej mocy (X5M sprzed FL mają po 650-670KM) czy z wyższej prędkości maks X5M niż M3. Z racji oporów powietrza nie powinno tak być, a za każdym razem dochodziłem powyżej tej prędkości. I odpowiadając na pytanie - jestem już stary, podobnie kolega w M3, ot zabawa dwóch boomerów (w Niemczech) - z tego się nie wyrasta tylko rozsądek każe to robić w bezpiecznych warunkach dla innych kierowców ;).
    2 punkty
  4. Ja mam auto 2,5 roku, 45000 przelotu. Tylko ceramika. Mycie bajka, spływanie kurzu z deszczem bajka... Odprysk na masce jest. No jest. Liczyłem się z tym. Ale żadnych mikrorys. Nawet przy klamkach od pazurów. Przy ostatnim myciu nawet moje auto przekonało właściciela porszxka do powłoki. Zabezpieczyłem dla siebie, aby mnie cieszyło. Koszt też był akceptowalny. Klejenie całego auta - nie dla mnie.
    1 punkt
  5. mam adaptacyjne i na lato 22 a na zimę 21 i obie opcje są bardzo komfortowe a dodam że nie jestem fanem twardego zawieszanie
    1 punkt
  6. @słonik40 Wspaniale wyciągasz wnioski. Pewnie masz na myśli ten artykuł. Wiesz, że praktycznie nie było wydań TMY. Kwartał pokaże jak wygląda sytuacja. Tak samo jak elektryki się nie sprzedają. Zobacz statystyki. W UE wzrost o 15%. https://elektrowoz.pl/auta/rosnie-zainteresowanie-elektrykami-w-ue-15-proc-vs-109-proc-rok-temu-tesla-dramatycznie-zle-nawet-mazda-wyzej-acea/ Kolejny test. Mercedes EQS z najlepszym zasięgiem. Test, którego wynik był znany przed testem. Specjalnie ADAC nie przetestował TMS LR bo wynik byłby też znany Tak jak Niemcy gimnastykują się żeby udowodnić swoje to nikt inny. https://elektrowoz.pl/testy/auta-elektryczne-z-najwiekszym-zasiegiem-zima-adac-1-mercedes-eqs-2-lucid-air-gt-3-porsche-taycan-model-s-nie-znamy/ @słonik40 Ty masz chyba FOMO po zakupie EQE. Jeździsz Mercedesem ale siedzisz w ogłoszeniach TMS na Otomoto, czekasz na mega okazję i chcesz kupić po cichu, cwany lis jesteś. Mogłeś brać tego Plaida, dużo byś na nim już nie stracił.
    1 punkt
  7. 1 punkt
  8. Powiem tak: posiadając 3 elektryki, rozbijesz bank na forum i przykryjesz czapką wszystkich elektroentuzjastów gawędziarzy jeżdżących 1-2 elektrykami, wszak po czynach poznamy kto jest prawdziwym fanem EV Co do haka, to znajdź plusy w minusach. Mnie denerwuje że zakładając na hak bagażnik rowerowy, wyłączają mi się wszyscy asystenci bo auto nie wie czy mam rowery czy ciągnę 3,5t przyczepę. Może to rozwiązanie w Taycan nie wyłącza autonomicznej jazdy na autostradzie? A że nowy bagażnik na rower kosztuje 10k więcej, to cóż, odlicz od rabatu
    1 punkt
  9. Ciekawe skąd 40% rabaty na tycana... pewnie dlatego że nikt tego kupić nie chce Córka mądrze gada
    1 punkt
  10. pewnie znając Włochów, olej zmieniony 3 razy, i to na najtańszy jaki był do tego taki golas, że aż piszczy, a właściwie to muczy łatami dookoła
    1 punkt
  11. Nie widzę żadnego kultu w tym egzemplarzu, sorry.
    1 punkt
  12. Randall, nie wstyd ci proponować skody Bmw to kult jazdy, a nie wyposażenie.
    1 punkt
  13. Bardzo dużo drogich samochodów kupują ludzie, którzy ich kupowac nie powinni. Jak kogoś stać to kupuje nie wynajmuje, a leasing z wysokim wykupem to tak naprawdę najem, bo bardzo mało jest tych samochodów wykupowanych. Jak ktoś potrzebuje koszty to większą rata jest ok.
    1 punkt
  14. Auto ma już swoje lata …. co 60-80 tyś wypadałoby wymienić czyli już czas.
    1 punkt
  15. Spokojnie bez problemu EVO ogarnia NTFS i minimum 512GB bo taki używam.
    1 punkt
  16. Mnie też się serce kraje jak ktoś skręca z wciśniętym hamulcem mam nawyk z ursusa 360 i golfa 2 jak jeszcze w Polsce wspomaganie to był szczyt luksusu stary jeszcze nie jestem ale jeżdżiłem ciągnikiem od 6go roku życia do dziś jeżdżę jakbym nie miał wspomagania
    1 punkt
  17. W moim ostatnim e39 wymieniłem wszystko i dalej piszczał, okazało się, że alternator już nie dawał rady, po regeneracji cichutko się zrobiło. Ale jak chcesz profilaktycznie to wymieniaj wszystko, dodałbym do tego jeszcze pompę wody jak już tam będziesz. (rolki INA, paski conti, pompa też jakiejść dobrej marki) Jak z głową, to zdejmij pasek, rozpędź rolki sprawdź które szurają i te wymień, złap za pompę wody zobacz czy ma luzy, sprawdź pasek, czy spękany, zobacz jak alternator chodzi i wtedy dopiero się bierz za zamawianie części. Dodatkowo jak masz mechanika ze stetoskopem to przyłoży do poszczególnych podzespołów i może wysłucha co powoduje piszczenie.
    1 punkt
  18. Szkoda mi Cię że przez tyle czasu żyłeś w przekonaniu że tak jest xD Ale niestety tak nie jest. Gdyby tak było to nie byłoby tego tematu. No chyba że kupiłeś auto po kimś i on już coś grzebał z Twoją klapą wydechu to ok. Jak daję Drive to klapa od razu się zamyka Śmieszne jest wtedy manewrowanie w parkingu podziemnym i ludzie dziwnie patrzący na auto... "co mu tam tak napier....?" xD Klapka jest otwarta tylko na Wstecznym lub Parking. No i możliwe że w Sporcie powyżej 3/4 tys obrotów (ktoś tak pisał) ale cieżko mi to stwierdzić słuchem. Przydałaby się kamera na tylnym zderzaku podczas jazdy która by to nagrała. Dodatkowo aby klapka się otwierała musi być włączone "Iconic Sounds". Czyli fake dźwięki silnika wewnątrz z głośników. Bez tego nawet na P lub R klapka jest zamknięta. A podczas jazdy - j/w - nie wiem bo ciężko stwierdzić. Jest to temat powszechnie znany i nie Ty pierwszy się właśnie zdziwiasz gdy to czytasz.
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.