Skocz do zawartości

Ranking

Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 23.09.2024 uwzględniając wszystkie działy

  1. Szybciej stopią się lodowce, zaleje nam przez to drogi... No i możesz stracić prawo jazdy za prędkość....
    2 punkty
  2. Witam Niecały miesiąc temu zostałem nowym właścicielem bmw e90 330d mpak w bardzo dobrze utrzymanym stanie i kondycji, wyposażeniu auto posiada już mapę na 280km i większy IC oraz program skrzyni auto prezentuje się bardzo dobrze mimo upływu czasu, prowadzenie trójki jest genialne Przebieg nieco ponad 242tys km będę dodawał następne modyfikacje
    1 punkt
  3. Cieszę się, że poszła w dobre ręce Niech Ci służy! Sparkling Graphite Metallic
    1 punkt
  4. https://www.wheel-size.com/size/bmw/5-series/g60-g61-g68-2023-now/#region-eudm
    1 punkt
  5. Jak często używacie skrzyni w trybie sport? Ostatnio zorientowałem się, że wbicie trybu Sport i przestawienie skrzyni w tryb sport daje masę frajdy z jazdy. Można używać łopatek do zmian biegów manualnie, ale ja preferuję, żeby nadal kontrolował to automat. Do tej pory nigdy nie przestawiałem skrzyni w tryb sport, ustawiałem tylko tryb jazdy. Czy jazda ze skrzynią na trybie sport czymś grozi (poza zwiększonym spalaniem i zużywaniem tarcz i klocków )?
    1 punkt
  6. Te dwa pierwsze bledy, jak sprawdzicie definicje - nalezy pominac - ISTA ich nie wyswietla.
    1 punkt
  7. Elektronik samochodowy. Zawsze można wysyłkowo zrobić.
    1 punkt
  8. Taka sesja po weekendowym myciu ^^
    1 punkt
  9. Malowana prawy przód i tył.
    1 punkt
  10. Pojawiły się mapy LIVE 2024-4. Są na mega. ja nie mam tyle miejsca, ake jeśli jest zapotrzebowanie to orzerzuce na chomika. Torrenta jeszcze nie ma.
    1 punkt
  11. @Eginnohamet Bieda wersja aż piszczy, myślałem że ja mam biedną trójkę ale ta ją grubo przebija, jeszcze jakby cena była atrakcyjna ale nie jest..
    1 punkt
  12. To wiele wyjaśnia. Patrzyłem tylko na G21 bo taki zamówiłem dzięki.
    1 punkt
  13. Mam podobnie. Jest to pierwsze auto w którym auto-start-stop mi nie przeszkadza. Często jest niezauważalne
    1 punkt
  14. Temat do zamknięcia - jakby kogoś interesował w przyszłości, to należy złożyć wniosek będą niezalogowanym ;d
    1 punkt
  15. No ale przecież to padło na tym forum xD ktoś tam pisał, że nie można bez hamulców M jeździć po autostradzie, bo przyhamujesz przed matizem i pokrzywisz tarcze. I to autentycznie było pisane, nie że żarty.
    1 punkt
  16. Wystarczy , że Ci dzieciak wyleci za piłką i nagle te parę metrów robi ogromną różnice ... te gadki o sportowej jeździe , ostrożnym jeżdżeniu są tak infantylne .. większość wypadków to zdarzenia losowe lub ludzka głupota , gdzie właśnie każdy metr krótszej drogi hamowania to możliwe uniknięcie poważnego wypadku ... to sobie dalej wmawiajcie skąpi dupy jakie to zarąbiste są te opony wielosezonowe
    1 punkt
  17. Potwierdzam, zrobiłem na tych oponach w 4 lata 60 tyś km i bieżnik jest w bardzo dobrym stanie. Jednak właśnie kupiłem nowe (takie same), bo wpakowałem się w straszną dziurę i mi opona z boku spuchła (zerwany kord). Po 4 latach uznałem, że nie ma sensu wymieniać tylko na 1 osi, więc wskakuje komplet 4 szt. Opony są super ! Ja użytkuję 70% miasto, 30% trasa, ale miałem przyjemność spędzić urlop zimowy w górach przy kopnym śniegu. Nie widzę żadnej różnicy między zimówką i tą. W lecie - bardzo dobra opona. Nie "pływa" w upałach, świetnie hamuje, jest bardzo cicha, pewnie się prowadzi, odporna na aquaplaning. Jak dla mnie to topowa opona. Oczywiście, jestem przekonany, że każda topowa opona dedykowana zimowa i letnia byłaby pewnie trochę lepsza w swoich idealnych warunkach pracy, ale ja nie jeżdżę wyczynowo, a zaledwie szybko Dodatkowo przedmówcy, którzy nie poważają opon całorocznych powinni zwrócić uwagę na przełom sezonów. U nas jest często tak jesienią i wiosną, że ni to pogoda na letnią, ni zimową. To żywioł opony całorocznej. Z dedykowaną nie wiadomo co zrobić - już zmieniać czy nie zmieniać.... zaś wówczas taka opona może być znacznie gorsza od opony całorocznej.
    1 punkt
  18. Nie wiem gdzie widzisz brak argumentów, ale ja już swoje podałem na poprzedniej stronie. @houek też przedstawił swoje doświadczenia z oponami wielosezonowymi. Robiąc 8kkm rocznie w 70% po mieście, w którym śniegu rocznie jest przez może kilka dni nie widzę sensu inwestować w 2 komplety opon marki premium czyli nota bene położyć +/- 6k za opony i do tego coroczna wymiana +/- 250zł, które wytrzymają mi 8 sezonów, skoro moge wydać 3k na opony i 100zł raz do roku na wyważenie i te opony wytrzymają 6 lat. Tak, jest to oszczędność, ale i sensowne podejście do tematu. Po co mi 2 komplety opon, skoro zimówkę i tak "zimą" tyram w praktycznie dodatnich temperaturach... A pamiętam jak poprzedniej zimy było parę takich dni, gdzie temperatura przekraczała nawet 10 stopni. Druga sprawa - ja (i jak mniemam pozostali uzykownicy wypowiadający się w tym temacie) nikogo nie mam zamiaru przekonywać do wielosezonu. Każdy jeździ na tym na czym uważa, zatem kompletnie nie rozumiem Twojego "oburzenia". Chcesz mieć 2 komplety opon? Śmiało. Ja Ci tego nie bronię. Ale po co się wypowiadasz w temacie zatytułowanym "Czy ktos śmiga na całorocznych oponach?" skoro z Twoich postów ewidentnie bije, że nigdy na nich nie jeździłeś, jesteś ich totalnym przeciwnikiem i nie masz nic sensowego do powiedzenia tylko prześmiewcze komentarze? Sam osobiście kiedyś byłem przeciwnikiem wielosezonu, ale z czasem zacząłem dostrzegac ich zalety. Mają też swoje wady i owszem, nikt tego nie ukrywa. Podsumowując - każdy musi sam ocenic swój styl jazdy, średnie przebiegi czy oczekiwane destynacje do których chce się jeździć i na tej podstawie wysnuć wniosek o tym, jaka opona jest dla mnie odpowiednia.
    1 punkt
  19. Jak nie masz pojęcia o temacie, nigdy nie miałeś takich opon to nie pisz głupot. Ja dzielę się doświadczeniami z kilkudziesięciu tysięcy km w każdych warunkach, a ty piszesz co ci się wydaje….
    1 punkt
  20. Biedni nieświadomi mitomanii…. Zmienilem ostatnio GoodYeary Vector 4 Season gen 3 - po 80tys km i 2 latach miały …..4 mm bieżnika. Sprawdziłem je w każdych warunkach od +40 na południu Włoch do - 20 w górach. Zero jakikolwiek problemów. Teraz ubrałem Bridgestone Turanza All Season 6 i na razie docieram…. Polecam przelamac kwadratowe myślenie i spróbować wielosezonow, ale z górnej półki. Mam porównanie do najlepszych letnich i zimowej i wielosezonowych odstają od nich nieznacznie. A już w naszym polskim klikacie gdzie mamy, przynajmniej w wielkopolskim kilka dni śniegu to nie ma lepszego rozwiązania.
    1 punkt
  21. W tym aucie jest prawie wszystko co było możliwe
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.