Skocz do zawartości

Kod błędu, INPA, Check Engine, Diagnoza, Rozkodowanie błędów


charlesw

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 1,2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Czujnik ABS około 100-140zł

Koronka ABS - 20-40zł lub ̶p̶i̶a̶s̶t̶a̶ łożysko 120-150zł

Koszt wymiany: około 1-2h


W skrajnym przypadku koszt będzie wynosił około 600zł. Oczywiście wszystkie wartości są orientacyjne

Edit. pomyliłem nazwy części

Edytowane przez kanapka7
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@pablo-139


Daj znać po wszystkim


@kkx5

Do ściągania łożysk nie trzeba już demontować zwrotnic żeby wsadzić to na prasę. Całość demontuje się bezpośrednio na samochodzie za pomocą śruby i zestawu nasadek. W zimie wymieniałem w 330xd łożysko w prawym tyle i znajomy mechanizm zrobił mi to na poczekaniu (mniej niż 1.5h), ale nie było żadnych problemów z zapieczonymi/urwanymi śrubami.


c8fb56cd4f7fbcd44d203143d4a2

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Super wiadomosc. Dzieki. Szukam od dawna. Mozesz wstawic jakiegos linka do aukcji prosze, nie wiem jak oni taki zestaw opisuja.

Edit. : mam, sciagcz do piast.

Edytowane przez kkx5
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

325d czyta z lozyska, nie z koronki, aby je wymienic musisz zdemontowac cala zwrotnice i nie zajmuje to 1-2h tylko duzo wiecej i kosztuje duzo wiecej niz 600zl.

 

Ja nie wiem gdzie Ty widziałeś łożysko za 600zł. Z SKF kosztuje w granicach 350zł i spokojnie w 2-3h można to ogarnąć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam . Od dłuższego czasu miałem problem z błędem 30E0 średnio wywalało go co około 700km ,samochód pracował we wszystkich trzech trybach ale od kilku dni wywala mi błąd 2A26 i 2A27 podczas tych błędów samochód pracuje tylko w trybie jednorodnym . Podejrzewam uszkodzoną sondę NOX -czy dobrze myślę ?

Myślałem nad samą wymianą sondy NS11A czy warto w to się pchać ?

Wiem że jest noxem ale na chwilę obecną brak funduszy .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Bmw e90lci n53b30

Skanowałem samochód ISTA oraz Inpa i mam kilka ciągle powracających błędów.

2B09 Cyfrowy sterownik silnika: Czujnik tlenku azotu, liniowa sonda lambda.

2B0A Cyfrowy sterownik silnika: Czujnik tlenku azotu, elektryczny

2B0B Cyfrowy sterownik silnika: Czujnik tlenku azotu, lambda binarna.

Co do Noxa to był wymieniony ok. 50tys km temu( 2lata) na oryginalny . Wtryski w ubiegłym roku wszystkie. Cewki i świece rok temu.

Objawy to skok zużycia paliwa z 7.8l na 8.2l

Oraz bardzo rzadkie podszarpywanie na zimnym silniku jak schodzi na 0.6rpm i czasem na biegu jałowym cieply silnik co 2-3min delikatne szarpnięcie.

Sebaelo5




Posty: 86

Dołączenie: 29 Wrz 2018 09:19

Moje BMW: E90 325i N53B30

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
Witam . Od dłuższego czasu miałem problem z błędem 30E0 średnio wywalało go co około 700km ,samochód pracował we wszystkich trzech trybach ale od kilku dni wywala mi błąd 2A26 i 2A27 podczas tych błędów samochód pracuje tylko w trybie jednorodnym . Podejrzewam uszkodzoną sondę NOX -czy dobrze myślę ?

Myślałem nad samą wymianą sondy NS11A czy warto w to się pchać ?

Wiem że jest noxem ale na chwilę obecną brak funduszy .

 

Zdecydowanie bierz NOXem, mam go od 3 lat i od tego czasu brak błędów związanych z sondą NOx, silnik pracuje w trybie stratified charge.


 

Witam

Bmw e90lci n53b30

Skanowałem samochód ISTA oraz Inpa i mam kilka ciągle powracających błędów.

2B09 Cyfrowy sterownik silnika: Czujnik tlenku azotu, liniowa sonda lambda.

2B0A Cyfrowy sterownik silnika: Czujnik tlenku azotu, elektryczny

2B0B Cyfrowy sterownik silnika: Czujnik tlenku azotu, lambda binarna.

Co do Noxa to był wymieniony ok. 50tys km temu( 2lata) na oryginalny . Wtryski w ubiegłym roku wszystkie. Cewki i świece rok temu.

Objawy to skok zużycia paliwa z 7.8l na 8.2l

Oraz bardzo rzadkie podszarpywanie na zimnym silniku jak schodzi na 0.6rpm i czasem na biegu jałowym cieply silnik co 2-3min delikatne szarpnięcie.

Sebaelo5

 


J/w, kup NOXem, zrób poprawne adaptacje (to jest ekstremalnie istotne! Jak źle to zrobisz, to cała operacja wiele nie pomoże) i będzie spokój oraz niskie spalanie i lepsza praca silnika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Witam .

Panowie może ma ktoś jakiś pomysł .

30 tyś km temu wymienione wtryskiwacze 20 tyś km katalizator rozrząd 15 tyś km sonda nox 500 km razem z resetem adaptacji i błąd dalej powraca.

Nie powoduje zapalenie checka ale po podpięciu kompa zarejestrowany jest błąd 2A26 samochód pracuje wtedy tylko w trybie jednorodnym , po skasowaniu na chwile spokój i samochód pracuje w wszystkich trybach .

Edytowane przez Adam12345
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj trasa 700km z lapkiem , samochód pracuje we wszystkich trybach po 300km błąd 2c32 bez checka (może powodem tego błędu jest wcześniejsze skasowanie adaptacji) , skasowałem i kolejne 200km i znów 2a26 bez checka ale błąd ten wywalił po postoju około 45min tzn - zanim zgasiłem samochód zero błędów 45min postoju , odpalenie i po 5km 2a26 zauważyłem , że najczęściej wywala go po kolejnym uruchomieniu jak silnik jest jeszcze ciepły . Po kolejnych 200km zero błędów samochód pracuje we wszystkich trybach .

Co mnie jeszcze nie pokoi to przesunięcie czujnika nox w trybie OVERRUN przed trasa było 0 ppm a po trasie !19.00 nowy czujnik przestarzały (element chemiczny jest zapchany) ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
  • 2 tygodnie później...
Witam , wczoraj wyświetlił mi się błąd z zapchanym DPF , pacjent BMW e90 318d M47Tu2 2006 122KM. Wszedłem w DISa aby załączyć wypalanie filtra. Nie mogę włączyć ponieważ cały czas wyświetla mi się błąd „Diagnosis bus error Error number: 200.95” miał ktoś z tym styczność lub wie co zrobić ? Nie mogę rozpocząć wypalania filtra
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Witam , wczoraj wyświetlił mi się błąd z zapchanym DPF , pacjent BMW e90 318d M47Tu2 2006 122KM. Wszedłem w DISa aby załączyć wypalanie filtra. Nie mogę włączyć ponieważ cały czas wyświetla mi się błąd „Diagnosis bus error Error number: 200.95” miał ktoś z tym styczność lub wie co zrobić ? Nie mogę rozpocząć wypalania filtra

Pobierz sobie ISTA i jej użyj do włączenia procedury. Będzie łatwiej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Panowie dzisiaj w moim E92 325d z 2008 wyskoczył błąd 009C4C odnosi sie on do Air Condition

czy wiadomo o który siłownik - silnik może chodzić , podejrzewam ten dolny od ogrzewania nóg bo ostatnio na drodze włączyłem nawiew na stopy a nie używałem tego nawiewu na dół od bardzo dawna, i jeśli to od tego dolnego to który to siłownik-silnik ?

Zdjęcie kodu błędu;

https://mega.nz/file/QMZADAIZ#iqyebyvgeHPnLKugqPN33OUeKJCQsYg7rzv9AerYr64


Komunikat:

Footwell flap motor left rear motor address 15hex / Foot space flap (LIN) / Motor valveation right / Footwell engine left (rear) /Motor foot left

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.